ارسال پیامک به بلک لیست (لیست سیاه مخابرات)

ارسال پیامک بلک لیست (لیست سیاه مخابراتی)

در این مقاله ، ما می خواهیم در مورد ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات یا همان لیست سیاه مخابرات صحبت کنیم و راه حل ارسال پیامک تبلیغاتی و خدمات به شماره های تلفن همراه که پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده اند را به شما آموزش دهیم.

در این آموزش ، برای ارسال پیام های متنی به شماره های مسدود شده نیازی به خرید دستگاه ندارید و با هزینه بسیار کمتر از ارسال پیامک با استفاده از مودم gsm ، می توانید پیامک خود را به شماره های مسدود شده و لیست سیاه اتصالات ارسال کنید.

چگونه می توانیم بفهمیم که در لیست سیاه پیام کوتاه قرار داریم؟
چگونه بفهمیم پیامک مسدود شده است؟ برای اینکه بدانید آیا ارسال پیامک به شماره های مسدود شده را غیرفعال کرده اید ، اگر سیم کارت شما اولین است ، 2 را به 8999 ارسال کنید ، اگر پیامک تبلیغاتی شما فعال است ، پیامک ارسال شده به شما به شرح زیر است: مشترک عزیز ، پیام های تبلیغاتی ، شما فعال هستید ، و در صورت غیر فعال بودن پیامک تبلیغاتی شما ، پیامک به شرح زیر برای شما ارسال می شود: مشترک عزیز ، پیامک تبلیغاتی شما ظرف 24 ساعت آینده فعال می شود.

اگر مشترک ایران هستید 1 تا 5005 ارسال کنید تا از لیست سیاه تورنت ایران خارج شوید. برای افرادی که پیامک ها را مسدود کرده اند تبلیغ کنید. از آن استفاده کنید امکان دور زدن لیست سیاه با ارسال پیامکی با شماره سیم کارت در سامانه پیامکی بالای پیامک بالا وجود دارد. برای ارسال پیام متنی به لیست سیاه ، مقاله لیست سیاه چیست را بخوانید.

همچنین می توانید پرس و جو لیست سیاه Google را جستجو کرده و شماره تلفن همراه خود را در searchline.ir وارد کنید تا وضعیت سیم کارت خود را مشاهده کنید.

نحوه ارسال پیام متنی به لیست سیاه مخاطبین
پس از پاسخ به این سوال که چگونه بفهمیم در لیست سیاه قرار داریم ، وقت آن است که از روش های مختلف برای مبارزه با پیامک استفاده کنیم. روش ارسال پیامک به لیست سیاه ارتباطات بسته به ماهیت پیام متنی شما متفاوت است. در اینجا نحوه قرار دادن یکی از آنها برای استفاده در لیست سیاه خود آورده شده است.

ارسال پیامک با سیم کارت: برای ارسال پیامک های تبلیغاتی به لیست سیاه استفاده می شود.
ارسال پیامک با خط سرویس: برای ارسال پیامک های غیر تبلیغاتی مانند ارسال کد فعال سازی ، تبریک تولد و .. استفاده می شود.
در سامانه پیام کوتاه استار اس ام اس، امکان ارسال پیامک از طریق خط سرویس و ارسال پیامک با استفاده از سیم کارت وجود دارد که می توانید با توجه به نیاز خود از خط مربوطه برای ارسال پیامک استفاده کنید.

ارسال پیامک های تبلیغاتی به شماره های مسدود شده
برای ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره مسدود شده ، می توانید هنگام ارسال پیامک خط ارسال SMS + 98SIM را انتخاب کنید و پیامک شما با شماره سیم کارت شرکت ما ارسال می شود ، نیازی به خرید هیچ دستگاهی نیست و همه کارها در برنامه در نهایت ، می توانید گزارش های ارسال و ارسال پیامک را در قسمت پیامک سیستم پیامک مشاهده کنید.

خط سرویس چیست؟
برخلاف خطوط تبلیغاتی برای ارسال پیامک انبوه (ارسال پیامک انبوه) ، خطوط دیگری نیز وجود دارد که به خطوط خدمات معروف هستند و خط سرویس همان خط تبلیغات است و از نظر ظاهر خط خدمات با خط تبلیغات متفاوت نیست اما با خط سرویس. شما می توانید پیام های SMS را به شماره های مسدود شده ارسال کنید. اما ارسال پیامک تبلیغاتی با خط سرویس امکان پذیر نیست ، زیرا برای فعال سازی خط سرویس باید یک سفته به اپراتور ارائه دهید و ما قول می دهیم که با این خطوط پیام تبلیغاتی ارسال نمی کنید. خطوط خدمات را می توان برای ارسال پیام کوتاه SMS و سرویس وب SMS ارسال کرد.

آخرین دیدگاه‌ها