ارسال پیامک بعد از تماس مشتری
انواع ابزارهای ارسال پیامک خودکار بعد از تماس مشتری
ارسال پیامک خودکار پس از تماس مشتری، یکی از مؤثرترین راهها برای بهبود ارتباط با مشتریان و افزایش رضایت آنهاست. در این بخش، ابزارهای مختلفی را معرفی میکنیم که به شما کمک میکنند این فرآیند را بهصورت هوشمند و خودکار مدیریت کنید.
1. پنل اس ام اس ملی پیامک
پنل اس ام اس ملیپیامک یکی از پیشرفتهترین پلتفرمهای ارسال پیامک انبوه در ایران است که امکانات ویژهای برای پیگیری تماس مشتریان ارائه میدهد.
ویژگیهای کلیدی پنل اس ام اس برای ارسال پیامک بعد از تماس
- اتصال به سیستم تلفنی (VoIP و سانترال) و ارسال پیامک صوتی
- امکان ارسال پیامک با نام مشتری و شخصیسازی شده
- زمانبندی هوشمند
- گزارشدهی و آنالیز
- قابلیت پاسخگویی هوشمند با منشی پیامکی
- امکان دریافت پاسخ از مشتری و ادامۀ مکالمه
- یکپارچهسازی با CRMها و نرمافزارهای مدیریت مشتری
- و…
با پیامک صوتی میتوانید هر آنچه که میخواهید به اطلاع مشتریان و مخاطبان خود برسانید را، به جای گنجاندن در متن، با لهجه یا لحن خاص و با تاکید روی هر بخشی که مد نظر دارید، بخوانید و با یک تماس تلفنی خودکار و کوتاه، به گوش افراد برسانید!
2. نوین ویپ NovinVoip برای ارسال پیامک بعد از تماس
سامانۀ نوین ویپ یکی از ابزارهای حرفهای برای ارسال پیامک خودکار پس از تماس مشتریان است. این سامانه قابلیت تنظیم آسان پیامها، زمانبندی ارسال و شخصیسازی متنها را فراهم میکند.
در ادامه، راهنمای گامبهگام استفاده از تلفن گویای نوین ویپ با اتصال به پنل اس ام اس ملی پیامک را بررسی میکنیم:
گام اول: تنظیمات اولیه
- وارد پنل کاربری نوینویپ خود شوید.
- از منوی سمت راست، روی گزینۀ «تنظیمات» کلیک کنید.
- سپس گزینۀ «تنظیمات پنل پیامکی» را انتخاب کنید.


آموزش فعالسازی ارسال پیامک بعد از تماس مشتری با نوین ویپ
گام دوم: وارد کردن اطلاعات
- در این بخش، اطلاعات خواستهشده شامل نام کاربری پنل پیامکی، رمز عبور، قالب پیام و لینک پنل را وارد کنید.
- اطلاعات را با دقت وارد کرده و سپس تنظیمات را ذخیره کنید.


آموزش فعالسازی ارسال پیامک بعد از تماس مشتری با نوین ویپ
گام سوم: فعالسازی پیامک تکریم مشتری
- از منوی سمت راست، گزینۀ «پیامک تکریم مشتری» را انتخاب کنید.
- در این بخش، میتوانید دستهبندی کاربران (مشتریان جدید یا تمام تماسگیرندگان) و زمان ارسال (ابتدای تماس یا انتهای تماس) را مشخص کنید.
- با تیک زدن گزینۀ «فعال»، ارسال اس ام اس تشکر از تماس مشتری را فعال کنید.


آموزش فعالسازی ارسال پیامک بعد از تماس مشتری با نوین ویپ
3. اپلیکیشنهای موبایلی ارسال پیامک خودکار
اگر بهدنبال یک راهکار ساده و سریع برای ارسال پیامک بعد از تماس مشتریان کسبوکارهای کوچک هستید، برخی اپلیکیشنهای موبایلی میتوانند به شما کمک کنند:
اپلیکیشن SMS Auto Reply /Autoresponder

این اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید و آی او اس موجود است و امکانات زیر را در اختیارتان میگذارد:
- امکان ارسال پاسخ خودکار پس از تماس
- قابلیت تنظیم پیامهای مختلف برای مخاطبین مختلف
و…
از طریق لینکهای زیر میتوانید این اپلیکیشن را برای ارسال پیامک پس از تماس مشتری دانلود کنید:
برنامۀ Autosender برای iOS

اپلیکیشن Autosender برای آیفون، امکانات زیر را در اختیارتان میگذارد:
- تنظیم پیامهای خودکار برای ارسال پیامک پس از تماس مشتریان
- ذخیرۀ چندین قالب پیام
و…
لینک دانلود اپلیکیشن Autosender برای آیفون
حتما بخوانید: افتتاحیه آسان ترین سامانه طراحی سایت – پرتال
نکات کلیدی در ارسال پیامک بعد از تماس مشتری
تصور کنید مشتری با شما تماس گرفته و در مورد قیمت یک محصول سؤال کرده است. پس از پایان تماس، یک پیامک با این مضمون دریافت میکند:
منبع:https://www.melipayamak.com/blog/posts/sms-after-call/
ارسال یک پاسخ