تبلیغات پیامکی برای مهدکودکها | جذب والدین، افزایش ثبتنام
امروزه با رواج علم روانشناسی کودک در میان خانوادهها، انتخاب مهدکودک مناسب دیگر ربطی به شاغل بودن مادر و پدر ندارد. خانوادهها برای اجتماعیتر شدن فرزندان، همبازی شدن او با دوستان جدید و البته، آموزش، به دنبال انتخاب فضایی مناسب هستند. به همان اندازه که آموزش کودکان بهروزرسانی شده است، روشهای تبلیغات مهدکودک هم نیازمند ارتقای کیفیت و مدرنسازی هستند. به همین دلیل، قصد داریم یکی از بهترین روشهای تبلیغات را در این مقاله برایتان پوشش دهیم تا کودکان بیشتری را در مهمترین سالهای زندگیشان هدایت کنید: این شما و این راهنمای بازاریابی پیامکی مهدکودک برای جذب والدین بیشتر!
مزایای بازاریابی پیامکی برای مهدکودکها
بازاریابی پیامکی یکی از مهمترین روشهای مارکتینگ در سالهای اخیر بوده است. استفاده از تبلیغات پیامکی به کسبوکارهای زیادی کمک کرده ا که با استفاده از بودجهای که نسبت به نتایج بازاریابی، بسیار مقرونبهصرفه محسوب میشود، صدای خود را به گوش مشتریان برسانند. اس ام اس مارکتینگ (SMS Marketing) مزایای بسیاری دارد. در ادامه، برخی از مزایای بازاریابی پیامکی مهدکودک را برایتان شرح میدهیم.


ویژگیهای پنل اس ام اس مهدکودک
1. افزایش تعامل با والدین
یکی از مهمترین مزایای استفاده از تبلیغات پیامکی مهدکودک، افزایش میزان تعامل با مخاطبان، یا همان والدین کودکان است. بهدلیل استفادۀ روزافزون افراد از تلفن همراه، والدینی که بهدنبال آگهی تبلیغات مهدکودک هستند، میتوانند بلافاصله و تنها با نگاهی به نوتیفیکیشنهای موبایل خود، با تبلیغات پیامکی مهدکودک شما روبهرو شوند.
علاوهبر معرفی مهدکودکتان به وسیلۀ ارسال پیامک از طریق اینترنت، میتوانید در هر لحظه و هر کجا که به ارتباط والدین احتیاج داشتید، با استفاده از پنل اس ام اس مهدکودک خود، توجه ایشان را بهراحتی جلب کنید.
همچنین، میتوانید برای افزایش تعامل با والدین در هنگام استفاده از بازاریابی پیامکی، به سراغ انواع امکانات پنل اس ام اس، مانند موارد زیر بروید:
2. اطلاعرسانی سریع و دقیق
نهتنها مخاطبان و والدین، بلکه با خرید پنل اس ام اس برای راهاندازی تبلیغات پیامکی مهدکودک، شخص شما نیز دسترسی بیستوچهار ساعته و سریعی به مشتریانتان خواهید داشت. با ورود به پنل پیامکی خود، میتوانید انواع پیامکهای اطلاعرسانی مهدکودک را به والدین ارسال کنید. تبلیغات پیامکی مهدکودک و اطلاعرسانی با اس ام اس انبوه میتواند به حفظ مشتریان وفادار کسبوکار شما کمک شایانی کند.
پنل اس ام اس مهدکودک، قابلیتی به نام دفترچه تلفن دارد. با استفاده از این ابزار، میتوانید والدین را بر حسب نیازهای فرزندانشان در گروههای مختلفی قرار دهید تا در هنگام اطلاعرسانی و تبلیغات پیامکی مهدکودک، سرعت و دقتتان را افزایش بدهید.
همچنین، با استفاده از قابلیت کنترل از راه دور پنل پیامکی، امکان ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی، اطلاعرسانی، خدماتی و… بدون دسترسی به پنل پیامکی در لحظه وجود دارد. با استفاده از این ابزار در سامانۀ ملی پیامک، میتوانید حتی در صورتی که دسترسیتان به اینترنت قطع شده باشد نیز پیامکهای لازم را برای بازاریابی پیامکی مهدکودک ارسال نمایید و اطلاعات ضروری را به والدین منتقل کنید.
3. صرفهجویی در هزینههای تبلیغاتی
هزینۀ بازاریابی پیامکی مهدکودک در مقایسه با روشهای دیگر مارکتینگ، بسیار پایینتر است. با نیاز به بودجۀ کمتر برای راهاندازی تبلیغات پیامکی مهدکودک، میتوانید در جنبههای دیگری که مشتریان وفادارتان را حفظ میکنند، سرمایهگزاری کنید. برای مثال، میتوانید بودجۀ بیشتری را به تهیۀ انواع کتابها، لوازم تحریر، میز و صندلی و دیگر لوازم مورد نیاز آموزشی برای کودکان، اختصاص دهید.
بهتر است پیش از راهاندازی بازاریابی پیامکی، تعرفۀ پیامک انبوه را با هزینۀ اس ام اس اپراتورهای گوناگون در حالت عادی، مقایسه کنید تا متوجه این حقیقت مهم شوید:
بازاریابی پیامکی، یکی از مقرونبهصرفهترین تکنیکهای جذب مشتری برای انواع کسبوکارها، بهویژه در صنف آموزش و پرورش است؛ چرا که شما میتوانید برای اطلاعرسانی به دانشآموزان نیز از پنل اس ام اس آموزشگاه کنکور استفاده نمایید.
کاربردهای سامانۀ پیامکی برای مهدکودکها
ابزارهای بسیار سامانۀ پیامکی برای مهدکودکها به شما امکان سفارشیسازی تبلیغات کسبوکارتان بر اساس علایق و نیازهای شما و مشتریان را میدهد. آشنایی با انواع کاربردهای تبلیغات پیامکی مهدکودک، شما را در مسیر درستی از لحاظ آموزش موارد گوناگون به کودکان قرار میدهد. همچنین، به عنوان مدیر یک مهدکودک، به شما این امکان را میدهد که اخبار، اطلاعرسانیها، برنامههای تفریحی و فرهنگی، کلاسهای آموزشی فوق برنامه و… را بهسرعت به والدین منتقل کرده و کسب درآمد کنید.
حتما بخوانید: بازاریابی پیامکی در خدمت مهدکودک !!


کاربردهای پنل پیامکی مهدکودک
فرقی نمیکند که در کدام منطقه از کشور زندگی میکنید و کسبوکارتان را راهاندازی کردهاید. شما میتوانید هرچه سریعتر، به خرید پنل پیامکی خودتان اقدام نمایید. از شمال گرفته تا جنوب، تبلیغات پیامکی در اردبیل، پنل اس ام اس سمنان و بازاریابی پیامکی کهگیلویه و بویراحمد از مهمترین متدهای جذب مشتری در این مناطق محسوب میشوند.
پنل پیامکی کاربردهای بسیاری دارد که در ادامه به شرح برخی از آنها میپردازیم تا شما را با تبلیغات پیامکی مهدکودک آشنا کنیم.
1. ارسال یادآوریها و اطلاعیهها
همانطور که اشاره کردیم، اطلاعرسانی با استفاده از پنل پیامکی مهدکودک به شما کمک میکند که سریع و آسان، موارد ضروری را به اطلاع والدین برسانید. با بازاریابی پیامکی مهدکودک، میتوانید رویدادهای گوناگونی همچون جشنها، اردوها، نمایشگاهها و… را پیش از وقوع، به اطلاع خانوادههای کودکان برسانید تا فرزندانشان را برای آنها آماده کنند.
علاوهبر انواع اطلاعیه، آگاهسازی والدین با استفاده از پنل اس ام اس مهدکودک و ارسال یادآوری پیامکی نیز امکانپذیر است.
همۀ ما در طول زندگی نیاز به یادآوری موارد زیادی داریم. برخی از ما برای کارهای مهم، یادآوری گوشی موبایل را تنظیم میکنیم. در کسبوکار خود هم میتوانید از پیامک یادآوری برای مشتریان استفاده کنید.
شما میتوانید موارد زیر را با استفاده از پنل اس ام اس مهدکودک خود، از طریق ارسال پیامک انبوه، برای تمامی مشتریان خود ارسال نمایید:
- اقساط باقیمانده از شهریۀ فرزندان
- اطلاعرسانی تغییرات برنامۀ کاری
- و…
2. معرفی تخفیفات و پیشنهادهای ویژه
بازاریابی پیامکی مهدکودک نیازمند تعیین اهدافی برای کمپین اس ام اس مارکتینگ است. ممکن است هدف شما هنگام استفاده از پنل اس ام اس، افزایش درآمد کسبوکارتان باشد. در این صورت، میتوانید با ارسال پیامک برای والدین، به معرفی دورههای آموزشی ویژه، خدمات اضافی مانند کلاسهای ورزشی یا هنری فوقبرنامه و محصولات آموزشی و تفریحی مناسب برای فرزندان بپردازید.
با استفاده از ابزار ارسال هوشمند در پنل اس ام اس مهدکودک خود، برای هر کودک، بر اساس ویژگیهای شخصی او، به پدر و مادرش پیامک شخصیسازی شده بفرستید. جهت یادگیری نحوۀ کار با این ابزار، ویدیوی ارسال پیامک هوشمند را در آپارات ملی پیامک تماشا کنید.
ارسال کد تخفیف پیامکی برای والدین
فرستادن کد تخفیف پیامکی در آغاز سال تحصیلی جدید یا زمان تمدید ثبتنام، والدین را از وجود مهدکودک شما آگاه میکند. در صورتی که پیامک تبلیغاتی مهدکودک جذاب و تأثیرگذاری را همراه این کدهای تخفیف برای مشتریان خود ارسال نمایید، میتوانید به جذب والدین جدید و حفظ پدر و مادرهایی که هماکنون نیز فرزندانشان را به کسبوکار شما سپردهاند، بپردازید. طبیعی است که با استفاده از قابلیتهای پنل اس ام اس مهدکودک میتوانید کدهای تخفیف مختلفی را به والدین مختلف ارائه نمایید تا درصد تخفیف مشتریان وفادارتان را از والدین جدید، متمایز کنید.
اگر بخواهید به مشتریان خود یک کد تخفیف اختصاصی بدهید و یا برای آنها نوبت در نظر بگیرید، لازم است از چه ابزاری در پنل اس ام اس ملی پیامک استفاده کنید؟ ماژول کد دهی ملی پیامک در ارسال این اس ام اس ها در کنار شما خواهد بود.
3. ارتباط با والدین جدید و موجود
بازاریابی پیامکی مهدکودک به شما کمک میکند که تعامل و ارتباط سالمی با والدین جدید و پدر و مادران خردسالانی که در مهدکودک شما آموزش میبینند، برقرار کنید. با استفاده از ابزار پنل اس ام اس مهدکودک، میتوانید مراحل متفاوت و پراهمیت جذب و حفظ مشتری را طبق الگوی زیر، طی کنید:
- برقراری ارتباط اولیه: با ارسال پیامک خوشآمدگویی به والدین جدید، ارتباط اولیهای با آنها برقرار کنید و به آنها احساس صمیمانهای منتقل کنید.
2. پاسخگویی به سؤالات: با ایجاد یک کانال ارتباطی دو طرفه با استفاده از ابزار مختلف پاسخگویی به مخاطبین در پنل اس ام اس مهدکودک، به سؤالات و نگرانیهای والدین بهسرعت پاسخ دهید
حتما بخوانید: معرفی انواع ابزارهای تبلیغاتی + بهترین ابزار کدام است؟
چگونه یک پنل پیامکی مناسب انتخاب کنیم؟
حال که با مزایای استفاده از بازاریابی پیامکی مهدکودک آشنا شدید، بهتر است معیارهای انتخاب بهترین پنل پیامکی متناسب با نیازهایتان را بشناسید.
معیارهای انتخاب سامانۀ پیامکی
شما میتوانید بهترین سامانۀ پیامکی برای تبلیغات مهدکودک را بر اساس موارد گوناگونی انتخاب کنید. این معیارها شامل نکاتی میشوند که در ادامه آوردهایم:
- امکانات و کاربردی بودن پنل اس ام اس مهدکودک: بهترین بازاریابی پیامکی، نیازمند یک پنل اس ام اس با ارائۀ قابلیتهایی همچون گروهبندی مخاطبین، ارسال هوشمند و خودکار پیامک، اس ام اس زمانبندی شده، شخصیسازی پیامکها و… فرآیند تبلیغات پیامکی مهدکودک شما را تسهیل میکند.
- وبسرویس پیامکی: در صورتی که برای کسبوکارتان از یک وبسایت یا نرمافزار حسابداری استفاده میکنید، به این موضوع توجه داشته باشید که برخی پنلهای اس ام اس، مانند ملی پیامک، از وبسرویس پیامکی و ارسال پیامک بر اساس الگو پشتیبانی میکنند. این قابلیت به شما اجازۀ اتصال نرمافزارهای گوناگون و وبسایت کسبوکارتان به پنل اس ام اس مهدکودک را میدهد.
- پشتیبانی سامانۀ پیامکی: به دنبال یک سامانۀ پیامکی باشید که خدمات پشتیبانی رایگان و مفیدی برای رفع مشکلات پنل اس ام اس مهدکودک شما ارائه دهد.
- ارسال پیامک منطقهای: از آنجایی که بیشتر والدین بهدنبال مهدکودکی در نزدیکی محل زندگیشان هستند، سراغ سامانۀ پیامکی متناسب با تبلیغات محلی هدفمند پیامکی بروید.
پنل اس ام اس مهدکودک در ملی پیامک، قابل ارسال پیامک از روی نقشه، اس ام اس با کد پستی، ارسال پیامک زنده از دکل همراه اول و… را برای راهاندازی تبلیغات محلی در اختیار شما میگذارد.
هزینهها و تعرفهها
پس از انتخاب سامانۀ پیامکی مد نظرتان بر اساس معیارهای گوناگون مؤثر بر تبلیغات پیامکی مهدکودک، زمان خرید پنل پیامکی فرا میرسد.
برای انتخاب بهترین پنل اس ام اس مهدکودک، در ابتدا، تعرفۀ خرید پنل اس ام اس را بررسی نمایید. در ملی پیامک، انواع بستههای پیامکی با ابزارهای گوناگون برای کسبوکارهای گوناگون ارائه میشوند. شما میتوانید پنلهای مختلف را بهدقت مطالعه کرده و بهترین گزینه را برای مهدکودکتان انتخاب نمایید. هر کدام از پنلهای پیامکی در وبسایت ما، امکانات و ابزارهای ویژهای به شما ارائه میدهند که اس ام اس مارکتینگ را تسریع میکنند.
نکات و ترفندهای بازاریابی پیامکی موفق
بازاریابی پیامکی مهدکودک، جذب والدین و حفظ مشتریان را برای شما بسیار آسان میکند. با این حال، بهتر است نکات و ترفندهای خاصی که موفقیت شما را تضمین خواهند کرد را برای آسانسازی این فرآیند، فرا بگیرید.
چگونه پیامکهای جذاب بنویسیم؟
اصول نوشتن پیامک تبلیغاتی تأثیرگذار برای هر نوع کسبوکار، مطابق نیازهای مدیریت و پیشرفتهای مارکتینگ در عصر حاضر، بهروزرسانی میشوند. با این وجود، برخی راهکارهای نوشتن پیامک جذاب تبلیغاتی برای مهدکودکها و دیگر کسبوکارهایی که از بازاریابی پیامکی استفاده میکنند، همواره ثابت هستند. در ادامه، به این اصول بازاریابی پیامکی مهدکودک میپردازیم.
شما میتوانید از اصول بازاریابی پیامکی که در ادامه آمدهاند، برای کمک به فرآیندهای مختلف تبلیغاتی در کسبوکارهای گوناگون، مانند استفاده از پنل اس ام اس مشاور املاک، استفاده کنید.
-
کوتاه، کامل و کاربردی بنویسید
جذب مشتری با استفاده از بازاریابی پیامکی مهدکودک از طریق ارسال اس ام اسهای تأثیرگذار به والدین صورت میگیرد. پدر و مادرها، زمان زیادی برای خواندن متون تبلیغاتی طولانی ندارند. همچنین، بهدلیل محاسبۀ هزینۀ پیامکها بر اساس تعداد کاراکتر اس ام اس، بهتر است متون تبلیغات پیامکی مهدکودک خود را مختصر و مفید نگه دارید و سریع، بهسراغ اصل مطلب بروید.
مثال زیر، کوتاه، کامل و کاربردی نوشته شده و تمام اطلاعات لازم را در اختیار مخاطب قرار داده است:
-
پیامکها را شخصیسازی کنید
همانطور که اشاره کردیم، شخصیسازی پیامک تبلیغاتی مهدکودک به والدین این احساس را منتقل را میکند که شما به فرزند ایشان اهمیت میدهید. با استفاده از نام کودکان، سن و جنسیتشان، علایق و دیگر موارد مربوط به هر یک از آنها و والدینشان، از پنل اس ام اس مهدکودک به بهترین نحو استفاده کنید. برای درک بهتر این اصل بازاریابی پیامکی، به مثال زیر توجه کنید:
-
از کلیدواژههای تأثیرگذار استفاده کنید
برای جذب والدین به تبلیغات پیامکی مهدکودک، از کلیدواژههای چشمگیری در متن اس ام اس خود استفاده کنید. برخی از این کلمات کلیدی برای بازاریابی پیامکی، شامل مواردی مانند «تخفیف ویژه» و «رایگان» میشوند. همچنین، با بهرهگیری از عباراتی مانند «فقط برای شما» به مخاطبان این احساس را القا کنید که اهمیت ویژهای به ایشان میدهید.
-
اهمیت فراخوان به عمل قوی را از یاد نبرید
استفاده از یک عبارت فراخوان به عمل یا کال تو اکشن قدرتمند در متن پیامک تبلیغاتی مهدکودک، به شما اجازه میدهد که والدین را تصمیمگیری، یاری کنید.
کال تو اکشن، CTA یا فراخوان به عمل، نوعی دعوت از مخاطبان برای طی یک فرآیند خاص است که در نهایت منجر به سود کسبوکار خواهد شد. CTA به مخاطب اعلام میکند که دقیقاً از او چه میخواهید و برای یک تجربه کاربری بهتر، او را در چه مسیری هدایت میکنید.
نمونههای کال تو اکشن مناسب برای بازاریابی پیامکی مهدکودک شامل موارد زیر میشود:
-
- «با ما تماس بگیرید!»
- «برای شرکت در جشنوارۀ غذای محلی مهدکودک، به آدرس زیر تشریف بیاورید!»
زمانبندی مناسب ارسال پیامکها
ارسال پیامک تبلیغاتی مهدکودک علاوهبر متن تأثیرگذار و استفاده از پنل اس ام اس مناسب، به زمان ارسال تبلیغات نیز بستگی دارد. همانطور که میدانید، مخاطبان شما والدینی هستند که زمان زیادی را به مراقبت از کودکان خود اختصاص میدهند. ممکن است بسیاری از پدر و مادرهایی که قصد دارید بهعنوان مخاطب هدف بازاریابی پیامکی مهدکودک قرارشان دهید، شاغل نیز باشند. بنابراین، یافتن زمان مناسب ارسال پیامک تبلیغاتی به این افراد، از اهمیت بالایی برخوردار است.
بهترین ساعات ارسال پیامک تبلیغاتی برای مهدکودکها، میتواند موارد زیر را شامل شود:
- روزهای آخر هفته: تعطیلات آخر هفته که والدین شاغل، فرصت بررسی آگهی تبلیغاتی مهدکودک را دارند.
- رویدادهای خاص: مناسبتهایی مانند شروع سال تحصیلی، تعطیلات و جشنهای ملی و مذهبی که برای خانوادهها اهمیت دارند.
سخن آخر
تبلیغات پیامکی مهدکودک یکی از بهترین روشها برای معرفی کسبوکارتان به والدین است. همچنین، با استفاده از تکنیکهایی که در این مقاله آوردیم، میتوانید با بهرهگیری از پنل اس ام اس مهدکودک، اطلاعرسانیهای مهم، برنامههای تفریحی، کدهای تخفیف و جشنوارهها را به مخاطبین خود منتقل نمایید و به حفظ مشتریان وفادار بپردازید.
برای راهاندازی بازاریابی پیامکی مهدکودک خود، همین حالا پنل اس ام اس مورد نظرتان را از ملی پیامک تهیه نمایید. در صورت نیاز به پرسیدن سؤالات خود در این باره از مشاوران ما، با تیم پشتیبانی ملی پیامک به شمارۀ 2163404 تماس حاصل فرمایید.
منبع:https://www.melipayamak.com/blog/posts/sms-marketing-for-day-care-centers/
ارسال یک پاسخ