روش‌های تبلیغات قالیشویی | جذب مشتری بیشتر با این تکنیک‌ها


در سال‌های گذشته، زندگی پر مشغله دیگر وقتی برای کارهایی مانند خانه‌تکانی و شستن مبل و قالی‌ها باقی نگذاشته است. از سوی دیگر، متراژ خانه‌­های امروزی و زندگی آپارتمانی بدون حیاط باعث شده که کم‌تر کسی در منزل به شستشوی قالی بپردازد. پس پیدا کردن یک قالیشویی مطمئن و مجهز ازدغدغه‌­های امروزی بسیاری از شهروندان است. در صورتی که تبلیغات قالیشویی خود را بر اساس نیازهای جامعۀ مدرن پیش ببرید، به‌سرعت موفق به جذب مشتری و افزایش درآمد خواهید شد.

تبلیغات قالیشویی و مبل شویی | روش‌های نوین جذب مشتری قالیشویی تبلیغات قالیشویی و مبل شویی | روش‌های نوین جذب مشتری قالیشویی 

تبلیغات قالیشویی و مبل شویی | روش‌های نوین جذب مشتری قالیشویی

برای آشنایی با بهترین روش‌های تبلیغات قالیشویی، با ما همراه باشید.

چرا تبلیغات برای قالیشویی اهمیت دارد؟

همان‌طور که اشاره کردیم، جوامع امروزی و خانواده‌هایی که در شهرهای بزرگ و صنعتی زندگی می‌کنند، به‌طور روزافزون به خدمات قالیشویی و مبل‌شویی احتیاج دارند. تبلیغات مبل شویی و قالیشویی از آن جهت حائز اهمیت است که برای جلب توجه این مخاطبان و تبدیل ایشان به مشتریان وفادار کسب‌وکارتان، نیاز به پیروزی بر رقبای هم‌صنف خود دارید.

مزایای تبلیغات مؤثر قالیشویی و مبل شوییتبلیغات قالیشویی و مبل شویی | روش‌های نوین جذب مشتری قالیشویی تبلیغات قالیشویی و مبل شویی | روش‌های نوین جذب مشتری قالیشویی 

استفاده از روش‌های بازاریابی قالیشویی گوناگون برای جذب مشتری، مانند تبلیغات پیامکی قالیشویی، مبل شویی و فرش شویی، علاوه‌بر افزایش درآمد، موجب رشد رفاه در سطح محله یا شهری می‌شود که کسب‌وکارتان را در آن تأسیس کرده‌اید. در گذر زمان، به اعتبار قالیشویی شما افزوده شده و مشتریان وفادار خود را کسب می‌کنید. این افراد می‌توانند از طریق بازاریابی کلامی (دهان به دهان) به تبلیغات مبل‌شویی رایگان برای‌تان بپردازند.

در نهایت، از آن‌جا که نیاز مشتریان به کسب‌وکارتان افزایش می‌یابد، می‌توانید به توسعه و گسترش آن روی بیاورید. در حقیقت، تبلیغات صحیح، می‌تواند شما را از کسب‌وکاری محلی، به یک برند زنجیره‌ای مشهور و محبوب، در نظر مخاطبان، تبدیل نماید.

رقابت در بازار

رقبای شما به‌طور دائم در حال آزمون و خطای انواع روش‌های تبلیغات، از ارسال پیامک انبوه منطقه‌ای گرفته تا پخش آگهی تبلیغاتی تلویزیونی در صدا و سیما، هستند. برای جا نماندن از دیگر کسب‌وکارهای مشابه، با راه‌اندازی بازاریابی قالیشویی و بهره‌گیری از استراتژی‌های گوناگون تبلیغاتی، نام کسب‌وکارتان را بر سر زبان‌ها نگه دارید.

برای راه‌اندازی تبلیغات قالیشویی مؤثر در استان سمنان، از طریق خرید پنل اس ام اس سمنان با تخفیف استفاده نمایید!

روش‌های سنتی تبلیغات قالیشویی

کارخانۀ قالیشویی ادیب، به عنوان اولین قالیشویی مجاز و رسمی تهران در سال 1340 با 5 نفر پرسنل آغاز به کار کرد. در آن زمان، بهره‌گیری از روش‌های سنتی تبلیغات مانند موارد زیر، برای افزایش آگاهی از برند، رواج داشته است.

1. تراکت: تبلیغ قالیشویی و مبل شویی با پخش تراکت

ممکن است شما نیز بارها در خیابان از رهگذران، تراکت تبلیغاتی دریافت کرده باشید. متأسفانه، این روش بازاریابی، یعنی توزیع تراکت، باعث هدر رفتن کاغذ زیادی می‌شود. همچنین، در صورت انتخاب توزیع تراکت به‌عنوان یکی از روش‌های تبلیغات قالیشویی‌تان، ممکن است بسیاری از افرادی که تراکت را از دست شما می‌گیرند، چند قدم آن طرف‌تر، آن را رها کنند.

تبلیغات قالیشویی و مبل شویی | روش‌های نوین جذب مشتری قالیشویی تبلیغات قالیشویی و مبل شویی | روش‌های نوین جذب مشتری قالیشویی 

عکس تبلیغات قالیشویی – نمونه‌ای از توزیع تراکت برای تبلیغات قالیشویی

2. تبلیغات محله‌ای برای تبلیغات فرش شویی و مبل شویی

تبلیغات محلی از گذشته تاکنون، یکی از مهم‌ترین روش‌های تبلیغات محسوب شده‌اند. از آن‌جا که حمل و نقل قالی و مبل، کار آسانی نیست، مدیران قالیشویی نیز ترجیح می‌دهند که مشتریانی از محله‌ها و نواحی اطراف کسب‌وکارشان داشته باشند؛ لذا به تبلیغات محلی برای بازاریابی قالیشویی روی می‌آورند.

شما می‌توانید تمامی روش‌های قدیمی و نوین تبلیغات قالیشویی را برای جذب مخاطبین هدف در نواحی مختلف، با تبلیغات محلی ترکیب نمایید.

با بازاریابی پیامکی لجستیک، از همان گام اول می‌توانید سفارش مشتری را با ارسال یک پیامک تایید کنید. سپس اطلاعات راننده و وسیلۀ نقلیه را برای او ارسال کنید و زمان رسیدن راننده را به او اطلاع دهید یا امکان ردیابی راننده را ایجاد کنید و در پایان، نظر مشتری دربارۀ کیفیت خدمات ارائه‌شده را دریافت کنید.

روش‌های نوین تبلیغات قالیشویی

بازاریابی قالیشویی نیز مانند دیگر جنبه‌های مارکتینگ، در گذر زمان، ارتقا یافته است. امروزه، از روش‌های گوناگون نوینی برای تبلیغات مبل‌شویی استفاده می‌شود. در ادامه، به مهم‌ترین روش‌های نوین تبلیغات قالیشویی می‌پردازیم.

1. تبلیغات دیجیتال برای قالیشویی و مبل‌شویی

بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) از مهم‌ترین حوزه‌های مارکتینگ در جهان امروز است. دیجیتال مارکتینگ، جنبه‌ها و روش‌های بسیاری برای جذب مشتری و افزایش درآمد را در اختیارتان قرار می‌دهد.

تبلیغات هدفمند در تبریز با ارسال پیامک !تبلیغات هدفمند در تبریز با ارسال پیامک !حتما بخوانید: تبلیغات هدفمند در تبریز با ارسال پیامک !

وب‌سایت تخصصی بازاریابی نیل پاتل (Neil Patel)، بازاریابی دیجیتال را این‌گونه تعریف می‌کند: دیجیتال مارکتینگ، روشی برای تبلیغات کسب‌وکارتان در بستر اینترنت و فضای آنلاین با استفاده از کانال‌های بازاریابی دیجیتال است. این کانال‌ها شامل سئو (Search Engine Optimization یا بهینه‌سازی برای موتورهای جست‌وجو)، شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت یا وب‌لاگ، اپلیکیشن‌های موبایل، ایمیل مارکتینگ و اس ام اس مارکتینگ و… می‌شوند.

در ادامه، هر کدام از این کانال‌ها برای راه‌اندازی تبلیغات قالیشویی را به‌عنوان یک روش بازاریابی مجزا، شرح می‌دهیم.

روش‌های تبلیغات قالیشویی | جذب مشتری بیشتر با این تکنیک‌هاروش‌های تبلیغات قالیشویی | جذب مشتری بیشتر با این تکنیک‌ها

استراتژی‌های نوین تبلیغات مبل شویی و فرش شویی

2. تبلیغات گوگل ادوردز برای سایت قالی‌شویی و مبل شویی

گوگل ادوردز (Google Adwords) یکی از ابزارهای کمکی کمپانی گوگل برای راه‌اندازی دیجیتال مارکتینگ است.

تبلیغات در گوگل یا گوگل ادوردز سرویس آنلاین تبلیغاتی است که توسط گوگل اداره می شود. سرویس تبلیغات گوگل ادوردز به بازاریابان اجازه می دهد تا برای رقابت تجاری، لینک های وب سایت خود را در صدر نتایج جستجوی گوگل نمایش دهند.

تبلیغات فرش شویی و قالیشویی در گوگل ادز، آگهی شما را به افرادی نشان خواهد داد که از لحاظ جغرافیایی در نزدیکی‌تان قرار دارند. این قابلیت باعث جذب مشتریان محلی می‌‎شود. همچنین، این سرویس، آگهی تبلیغاتی قالیشویی را برای کسانی به نمایش در می‌آورد که به‌دنبال خدمات مبل‌شویی و قالیشویی هستند؛ لذا آزار مخاطبین با محتوایی که به آن نیازی ندارند، اتفاق نخواهد افتاد.

3. ارسال پیامک تبلیغاتی قالیشویی و مبل شویی

استفاده از سامانه‌های ارسال پیامک انبوه برای تبلیغات قالیشویی، به‌دلیل مزایای بسیار آن، یکی از روش‌های پیشنهادی است. پیش از ورود به سامانۀ پیامکی، کافی است که به خرید پنل اس ام اس متناسب با نیازهای کسب‌وکار و مشتریان‌تان بپردازید. تعرفۀ پیامک انبوه در مقایسه با دیگر روش‌های بازاریابی قالیشویی و مبل‌شویی، مقرون‌به‌صرفه است. همچنین، بهره‌گیری از پیامک به‌عنوان ابزاری برای برقراری ارتباط با مشتریان، آن‌ها را در مدت‌زمان کوتاهی، کنجکاو و ترغیب به بازدید از قالیشویی شما می‌کند.

پنل اس ام اس چیست؟ پنل پیامکی یک سرویس ارسال پیامک اینترنتی است که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد به‌صورت گسترده و از طریق یک پنل مدیریتی، پیامک‌های خود را به مخاطبان و مشتریان خود ارسال کنند. این سرویس برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی، تأیید هویت، رمز عبور، اعلان‌های سامانه و… استفاده می‌شود.

امکانات پنل اس ام اس قالیشویی و مبل شویی

پس از تهیۀ پنل اس ام اس قالیشویی، با امکانات سامانۀ پیامک انبوه روبه‎رو خواهید شد. این امکانات به شما اجازه می‌دهند که تبلیغات پیامکی قالیشویی هدفمند و محلی مؤثری راه‌اندازی کنید. همچنین، می‌توانید با ارسال پیامک افتتاحیه، اس ام اس کد تخفیف، تبلیغات پیامکی شخصی‌سازی شده و… با مشتریان خود تعامل سازنده‌ای برقرار کنید.

امکانات پنل اس ام اس برای تبلیغات قالیشویی هدفمند، عبارت‌اند از:

  • ارسال پیامک بر اساس کد پستی
  • پیامپ: ارسال پیامک تبلیغاتی قالیشویی از روی نقشه
  • بانک‌های شماره تلفن به تفکیک اصناف، مشاغل، جنسیت، سن و دیگر ویژگی‌های مخاطبان هدف برای تبلیغات پیامکی قالیشویی
  • پیامک منطقه هدفمند
  • ارسال پیامک BTS: از دکل مخابراتی به ایرانسلی‌های منطقۀ مورد نظرتان
  • پیامک LBS: از دکل مخابراتی به همراه اولی‌های منطقۀ مد نظرتان
  • و…

4. تبلیغات قالیشویی تلویزیونی

امروزه، انواع آگهی‌های تبلیغاتی تلویزیونی برای بازاریابی قالیشویی، محبوبیت خود را در میان روش‌های مارکتینگ، حفظ کرده‌اند. به مثال زیر، یک آگهی تبلیغات تلویزیونی قالیشویی، توجه کنید:

علاوه‌بر بازاریابی ویدیویی، آگهی‌های متنی به‌صورت زیرنویس، لوگوهای حاشیه‌ای، تبلیغات تصویری کوتاه پیش از پخش برنامه‌های پرطرفدار و… نیز در دستۀ تبلیغات تلویزیونی قرار می‌گیرند که می‌توانند به شما در جذب مشتری برای قالیشویی، کمک کنند.

5. تبلیغات بیلبوردی

یکی از قدیمی‌ترین و مرسوم‌ترین نوع تبلیغات، تبلیغات بیلبوردی و بنری است. این تبلیغات در نقاط مشخصی از شهر نصب می‌شوند. نکتۀ قابل توجه دربارۀ این نوع تبلیغات قالیشویی، هزینۀ زیاد آن است. همچنین، این تبلیغات را تنها افرادی که از آن منطقۀ خاص عبور کنند، خواهند دید و بعد از مدتی نیز تبلیغات قالیشویی شما را از سطح شهر، جمع‌آوری خواهند کرد.

پنل ارسال اس ام اس ایلام ، شروع تبلیغات هدفمند (30% تخفیف ویژه)پنل ارسال اس ام اس ایلام ، شروع تبلیغات هدفمند (30% تخفیف ویژه)حتما بخوانید: پنل ارسال اس ام اس ایلام ، شروع تبلیغات هدفمند (30% تخفیف ویژه)

در تصویر زیر، یک نمونه بیلبورد تبلیغات قالیشویی را می‌بینید:

روش‌های تبلیغات قالیشویی | جذب مشتری بیشتر با این تکنیک‌هاروش‌های تبلیغات قالیشویی | جذب مشتری بیشتر با این تکنیک‌ها

بیلبورد تبلیغات قالیشویی، مبل شویی و فرش شویی

6. ثبت آدرس قالیشویی در گوگل مپ

نقشۀ گوگل یا Google Maps یک نرم‌افزار کاربردی است که در بازاریابی قالیشویی نیز نقش مهمی را ایفا می‌کند. گوگل مپس، امکان اضافه کردن کسب‌وکارتان را با طی کردن مراحلی که می‌توانید در مقالۀ «آموزش ثبت مکان در گوگل مپ» ببینید، در اختیار شما می‌گذارد.

با استفاده از ثبت آدرس قالیشویی خود در نقشۀ گوگل، می‌توانید به افزایش آگاهی از برند بپردازید. در این صورت، افرادی که کلمۀ «قالیشویی» را در شهر شما جست‌وجو کنند، با کسب‌وکارتان روبه‌رو خواهند شد. ثبت محل کسب‌وکار در Google Maps، یکی از مؤثرترین روش‌های تبلیغات محلی محسوب می‌شود.

روش‌های تبلیغات قالیشویی | جذب مشتری بیشتر با این تکنیک‌هاروش‌های تبلیغات قالیشویی | جذب مشتری بیشتر با این تکنیک‌ها

ثبت مکان مبل شویی و فرش شویی در گوگل مپ

7. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

این روزها شبکه‌های اجتماعی حرف اول را در تبلیغات می‌زنند. به همین خاطر است که راه‌اندازی تبلیغات قالیشویی در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک (Facebook)، اینستاگرام (Instagram) و… می‌تواند پیشنهاد خوبی برای جذب مشتری و افزایش درآمد شما باشد. در ادامه، به برخی از روش‌های اصلی تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، به‌ویژه اینستاگرام، خواهیم پرداخت.

تبلیغات قالیشویی در اینستاگرام Instagram

اگر هنوز برای قالیشویی خود یک صفحۀ اینستاگرام نساخته اید، فرصت را از دست ندهید و همین حالا اقدام کنید.

توجه داشته باشید که اینستاگرام دو نوع اکانت برای کاربران خود در نظر گرفته است. حساب‌های شخصی و بیزینسی یا تجاری که به Business Profile معروف هستند. برای این‌که بتوانید به گزارشات صفحۀ بازاریابی خود دسترسی داشته باشید، بهتر است اکانت خود را بیزینسی کنید. با انجام این کار، نحوۀ رشد حساب اینستاگرام کسب‌وکار خود را به‌راحتی مشاهده خواهید کرد.

روش‌های تبلیغات قالیشویی | جذب مشتری بیشتر با این تکنیک‌هاروش‌های تبلیغات قالیشویی | جذب مشتری بیشتر با این تکنیک‌ها

تبلیغات اینستاگرامی قالیشویی، مبل شویی و فرش شویی

اکانت بیزینسی اینستاگرام به شما اطلاعات آماری و نمودارهای تحلیلی مناسبی را ارائه می‌دهد. با نگاه به این آمارها و نمودارها، می‌توانید متوجه شوید که کدام پست‌تان جلب توجه بیشتر یا کم‌تری داشته و تا چه میزانی باعث افزایش یا کاهش این موارد شده است:

  • لایک‌ها (Like)
  • دنبال‌کنندگان (Follower)
  • تعداد دفعات ذخیره شدن پست (Save)
  • میزان به اشتراک‌ گذاشته شدن پست (Share)

اهمیت بیوگرافی صفحات تبلیغات قالیشویی در شبکه‌های مجازی

بهتر است حوزۀ تخصصی فعالیت خود (برای مثال، تعمیرات فرش و مبل)، شعار تبلیغاتی، آدرس و نحوۀ برقراری ارتباط با خود را در قسمت بیوگرافی صفحۀ اینستاگرام قالیشویی خود، قرار دهید. اگر برای کسب‌وکارتان وب‌سایتی نیز طراحی کرده‌اید، می‌توانید آدرس آن را در هم در این قسمت قرار دهید. به‌طور کلی، نیاز است که مخاطبان هدف، با دیدن بخش «دربارۀ ما» در وب‌سایت شما و یا بیوگرافی صفحات شبکه‌های اجتماعی‌تان، نمایی کلی از نحوۀ فعالیت شما را مشاهده کنند و اطلاعات کافی برای کمک گرفتن از قالیشویی‌تان را به‌دست آورند.

8. تبلیغات قالیشویی ویدیویی

اهمیت استفاده از ویدیو برای بازاریابی کسب‌وکارهای گوناگون آن‌قدر بالا رفته که امکان بهره‌گیری از امکانات بازاریابی ویدیویی (Video Marketing) در انواع پلتفرم‌ها و کانال‌های تبلیغاتی، فراهم شده است. همان‌طور که پیش از این اشاره کردیم، شما می‌توانید برای راه‌اندازی تبلیغات تلویزیونی، از آگهی ویدیویی استفاده نمایید.

معرفی و آموزش خرید بسته های اینترنتی ایرانسلمعرفی و آموزش خرید بسته های اینترنتی ایرانسلحتما بخوانید: معرفی و آموزش خرید بسته های اینترنتی ایرانسل

تبلیغات ویدیویی در اینستاگرام

علاوه‌بر این، امکان بازاریابی قالیشویی ویدیویی به‌وسیلۀ ضبط و انتشار ویدیوهای کوتاه اینستاگرامی (Instagram Reels) نیز وجود دارد. اهمیت انتشار ریلز تبلیغاتی از آن جهت است که مدت‌زمان این ویدیوها کوتاه بوده و در صورت بهره‌گیری از قوانین جذب مخاطب به‌روز در اینستاگرام، می‌توانید به جذب مشتریان بسیاری برای کسب‌‍وکارتان بپردازید.

در این‌جا نمونه‌ای از ریلز تبلیغات قالیشویی در اینستاگرام را برای‌تان قرار داده‌ایم:

بازاریابی ویدیویی در یوتیوب Youtube

یکی از مهم‌ترین کانال‌های بازاریابی دیجیتال، سرویس اشتراک ویدیوی Youtube است. با این‌که امکان دانلود ویدیو از یوتیوب برای کاربران کشور ما با استفاده از ابزارهای گوناگون، ممکن است؛ اما تبلیغات ویدیویی در این پلتفرم هنوز به بازدهی حقیقی خود نرسیده‌اند.

این خبر خوبی برای کسب‌وکار شما است؛ چرا که در صورت راه‌اندازی تبلیغات ویدیویی در Youtube و رساندن پیام خود به مخاطبین با استفاده از ویدیوهای آموزشی، اطلاع‌رسانی، تبلیغاتی و… می‌توانید به یکی از پیشگامان این صنف تبدیل شوید و مشتریان زیادی کسب نمایید.

در ادامه، یک نمونه تبلیغات قالیشویی ویدیویی در یوتیوب را برای‌تان آورده‌ایم:

نمونه پیامک تبلیغاتی قالیشویی و مبل شویی

در این‌جا تعدادی از نمونه متن پیامک‌های تبلیغات قالیشویی را برای‌تان جمع‌آوری کرده‌ایم تا نحوۀ اس ام اس مارکتینگ برای مبل‌شویی را به‌درستی فرا بگیرید:

قالیشویی مهران، شماره تلفن 09138578241

فرش، قلب خانه است! آن را به ما بسپارید

لغو 11

شستشوی فرش بدون پوسیدگی در اسرع وقت،

با ضمانت تحویل فرش درب منزل

با دستگاه­ های جدید همراه با بالاترین استانداردهای قالیشویی

قالیشویی مهران

25% تخفیف تا ساعت 15، یا با نشان دادن این پیامک؛ از تخفیف ویژه قالیشویی مهتاب برخوردار شوید

لغو 11

مشتری گرامی

برای ثبت سفارش شستشوی فرش خود وارد وبسایت شوید و نوبت خود را بدون معطلی رزرو کنید

قالیشویی تابان

آدرس سایت:

لغو 11

سال نو پیشاپیش مبارک

قبل عید فرش هات رو با تخفیف 30% بشور

قالیشویی پویا

عضو اتحادیه

لغو 11

سارا احمدی عزیز

فرش قلب خانه است

آن را با خیال راحت به ما بسپارید

30% تخفیف برای عید

قالیشویی شایان —–0933

سلام خوبی؟

قرار بودزنگم بزنی بیام فرش و مبلمانت رو تر و تمیز کنم 😉

راستی شستشو ما با تخفیف و ضمانت نامه است

برای دریافت سرویس رایگان همین الان زنگ بزن

📞09162363671 (قالیشویی ابوالحسنی)

با بهره‌گیری از متن تبلیغ قالیشویی و پیامک تبلیغات مبل‌شویی و فرش‌شویی، بهترین بازاریابی را داشته باشید.

نکات کلیدی برای موفقیت در تبلیغات قالیشویی

پس از آشنایی با انواع روش‌های بازاریابی قالیشویی، بهتر است نکاتی که در ادامه آورده‌ایم را در نظر داشته باشید تا تبلیغات موفقی برای کسب‌وکارتان راه‌اندازی نمایید.

حتما بخوانید: راهنمای اجرای تبلیغات پیامکی در تایباد

1. هدف‌گذاری مخاطبان

اهمیت تعیین مخاطبین هدف آن‌قدر بالا است که می‌تواند سرعت جذب مشتری شما را دوبرابر کند. تنها کافی است که تبلیغات قالیشویی را برای افرادی ارسال نمایید که به احتمال بیشتری، حاضر به استفاده از خدمات شما هستند. برای مثال، در صورت استفاده از خدمات ارسال پیامک تبلیغاتی از روی نقشه، می‌توانید پیامک انبوه تبلیغاتی را برای مناطق آپارتمان‌نشین بفرستید. همچنین، با بهره‌گیری از بانک شماره تلفن اصناف، می‌توانید برای خانم‌های شاغلی پیامک ارسال کنید که به مدیریت زمان، اهمیت بیشتری نسبت به دیگران می‌‎دهند.

2. استفاده از تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه

بسیاری از افراد تنها با دیدن پیشنهادهای ویژه و یا کد تخفیف اختصاصی به استفاده از خدمات یک کسب‌وکار ترغیب می‌شوند. به همین منظور، هر از گاهی برای تبلیغات قالیشویی از راه‌اندازی جشنواره‌ها، آفرهای ویژه، مسابقات و… استفاده نمایید تا با موفقیت بیشتر، صدای کسب‌وکارتان را به مخاطبان برسانید.

جمع‌بندی و توصیه‌های پایانی

تبلیغات قالیشویی فعالیتی حیاتی برای افزایش آگاهی از برند و جذب مشتری است. شما می‌توانید متناسب با بودجۀ تبلیغاتی، نیازهای مخاطبین و شناختی که از مشتریان احتمالی دارید، از یک یا چند کانال بازاریابی نوین یا سنتی برای افزایش درآمد استفاده نمایید.

در صورتی که می‌خواهید از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی قالیشویی برای جذب مشتری استفاده نمایید، همین امروز پنل اس ام اس قالیشویی خود را از ملی پیامک تهیه کنید. پاسخگویی به سؤالات شما از طریق بخش نظرات همین مطلب و تماس با تیم پشتیبانی ما به شمارۀ 2163404 امکان‌پذیر است.



منبع:https://www.melipayamak.com/blog/posts/advertisements-for-carpet-washing/

,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

    بایگانی‌ها