پنل پیامکی استارتاپ؛ ابزار طلایی برای رشد سریع برند


آقای عالمی عزیز پیک شما در راه است. با لینک زیر می توانید موقعیت پیک را روی نقشه چک کنید

تمامی این پیام‌ها که با پنل اس ام اس استارتاپ به راحتی و در کمتر از یک دقیقه ارسال می‌شود، در حفظ مشتریان قدیمی و جلب توجه مشتریان جدید تأثیرگذارند. توجه و تلاش برای جلب نظر مشتری از طریق ارسال اس ام اس، به عنوان کلید طلایی مشتری‌مداری شناخته می‌شود که با هزینۀ معقولی قابل اجراست!

خبرنامه پنل پیامک استارتاپخبرنامه پنل پیامک استارتاپ

بهترین پنل پیامکی استارتاپ‌ چه امکاناتی دارد؟

حالا که با مزایای خاص و کاربردی پنل پیامکی برای استارتاپ‌ها آشنا شدیم، باید ببینیم یک پنل اس ام اس خوب چه امکانات و فاکتورهایی دارد. در ادامه فاکتورهایی را بررسی می‌کنیم که می‌توانند سکوی پرتاب برند هر استارتاپی باشند!

دسترسی به بانک شماره جامع و به‌روز

خیلی ساده می‌گوییم که بانک شماره جامع و به‌روز یعنی طلای واقعی! سامانه ارسال اس ام اس استارتاپ باید به بانکی از شماره‌های به‌روز ایرانسل و همراه اول دسترسی داشته باشد که همگی به عنوان مشتریان بالقوه شناخته می‌شوند. این شماره‌ها مانند طلای واقعی ارزشمند هستند و اگر پیامک تبلیغاتی شما هدفمند و دقیق باشد، صاحبان این شماره‌ها را به مشتریان واقعی تبدیل می‌کند. به این ترتیب کسب‌وکارها با دسترسی به بانک شماره‌های جامع و به‌روز می‌توانند:

  • آگاهی از برند را در سطح گسترده‌ای ایجاد کنند،
  • مشتریان جدیدی جذب کنند،
  • و با بازاریابی هدفمند آن‌ها را به مشتریان همیشگی تبدیل کنند.

فیلتر سن و جنسیت برای ارسال پیامک

مشتریان برخی از کسب‌وکارها، از یک یا چند گروه سنی خاص هستند و از طرفی برخی کسب‌وکارها بیشتر برای خانم‌ها و برخی بیشتر برای آقایان جذابیت دارند. این‌جاست که امکان ارسال پیامک سن و جنسیت به یک فاکتور مهم پنل‌های اس ام اس تبدیل می‌شود.

با پنل پیامک استارتاپ‌ها به راحتی می‌توان شمارۀ مشتریان را گروه‌بندی کرد و با فیلترهای سن و جنسیت در برخی مناسبت‌ها تبلیغات پیامکی فرستاد. از طرفی استفاده از این فیلتر در بانک شمارۀ تلفن پنل نیز امکان‌پذیر است. برای مثال، می‌توانید پیامک‌های تخفیف‌های مناسبتی روز زن را برای آقایان و تبلیغات لوازم آرایشی را برای خانم‌ها ارسال کنید.

پیامک، ابزاری برای بالا بردن سطح آگاهی عمومیپیامک، ابزاری برای بالا بردن سطح آگاهی عمومیحتما بخوانید: پیامک، ابزاری برای بالا بردن سطح آگاهی عمومی

ارسال پیامک برای مشاغل خاص

بهترین پنل پیامکی برای استارتاپ‌ها این امکان را فراهم می‌کند تا در صورت تمایل، تنها برای مشاغل و صنف مورد نظر خود پیامک ارسال کنید.

مثلاً یک رستوران تازه تاسیس در بافت تجاری-اداری تهران مثل ونک یا فاطمی که عمدۀ مشتریانش صنف کارمندان و مدیران هستند را در نظر بگیرید. با وجود تعداد زیادی رستوران در این منطقه، آیا این مجموعه می‌تواند به سود بالا فکر کند؟ بله! این رستوران در پنل ارسال اس ام اس استارتاپ، می‌تواند با ابزار ارسال پیام برای مشاغل در زمان مناسب و نزدیک به ساعت ناهار به تمام شرکت‌ها و ادارات اطراف، پیامک تخفیف اولین سفارش آنلاین ناهار را بفرستد و تعداد زیادی مشتری را جذب کند.

پنل پیامک استارتاپ و سامانه ارسال اس ام اس استارتاپپنل پیامک استارتاپ و سامانه ارسال اس ام اس استارتاپ

یا فرض کنید استارتاپ شما مربوط به فروش تجهیزات پزشکی باشد؛ با استفاده از این فیلتر می‌توانید تبلیغات کسب‌‌وکار خود را فقط برای مشاغل مرتبط مانند پزشکان، دندانپزشکان، صاحبان داروخانه‌ها و… ارسال کنید.

ارسال پیامک هوشمند: ارسال اس ام اس با نام مشتری

امکان ارسال پیامک هوشمند به شما کمک می‌کند تا اس ام اس‌ها را شخصی‌سازی کنید، برای هر مشتری پیامکی را ارسال کنید که مطابق با ویژگی‌ها و مشخصات او باشد و ارتباط صمیمانه‌تر و هوشمندانه‌تری با مشتریان خود برقرار کنید.

زمانی که پیامک را با نام مشتری ارسال می‌کنید، خواهید دید که میزان تعامل مشتریان با برند شما نیز به‌سرعت افزایش خواهد یافت؛ چرا که مخاطبان هدف، خود را در دید شما مهم و ویژه خواهند دانست و در پاسخ به این اهمیت دادن، به کسب‌وکارتان احترام بیشتری می‌گذارند.

ردیابی لینک‌های ارسالی با لینک ترکر

ارسال لینک در پیامک از بهترین روش‌های هدایت مشتریان در مسیرهای مشخص و به سمت صفحۀ خرید یا صفحات کمپین‌های فروش و… است. اما ارسال هر لینکی بدون بررسی میزان بازدهی و نرخ کلیک، آن‌چنان مفید نخواهد بود.

مجهز بودن پنل پیامکی استارتاپ به ابزار لینک ترکر، به شما کمک می‌کند تا افرادی که به پیامک شما جذب شده و روی لینک ارسالی کلیک کرده‌اند را شناسایی کنید و در سری‌های بعدی تبلیغات، مجدداً به سراغ این افراد بروید.

ارسال پیامک دوره‌ای و زماندار

زمان‌بندی پیامک‌ها، همان عاملی‌ست که باعث می‌شود تا فرصت‌های طلایی جذب مشتری را از دست ندهید و هر پیام را دقیقاً در زمان مناسب آن ارسال کنید. با پیامک دوره‌ای و سایر روش‌های زمان‌بندی پیامک‌ها می‌توانید موقعیت‌های مختلف را در زمان دقیق به مشتریان یادآوری کنید، رضایت آن‌ها را افزایش دهید و همچنین، فشار کاری خود هنگام برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی را با اس ام اس‌های زماندار کاهش دهید.

منشی پیامکی و پاسخگوی خودکار

چه چیزی بهتر از این‌که بتوانید به‌آسانی و بدون دردسر و به صورت خودکار، پیامک‌های مشتریان را به محض دریافت، پاسخ دهید؟ پاسخگوهای خودکار مانند منشی پیامکی و منشی هوشمند، به شما کمک می‌کنند تا پاسخگویی به سوالات مشتریان را با سرعت بیشتری انجام دهید. بنابراین از وجود این ویژگی در پنل اس ام اس استارتاپ خود غافل نشوید.

منشی پیامکی یا پاسخگوی خودکار پیامک، یک سیستم خودکار است که به محض دریافت پیامک از سوی مخاطب، یک پاسخ از پیش تعیین‌شده را ارسال می‌کند. در صورتی که می‌خواهید بر اساس پیام‌های دریافتی، پیامک‌های متفاوتی را در پاسخ به صورت خودکار برای مخاطبان خود ارسال کنید، از منشی هوشمند استفاده کنید تا یک پاسخگوی هوشمند پیامک داشته باشید.

پشتیبانی فنی و سریع

پنل ارسال پیامک باید حتماً پشتیبانی خوبی داشته باشد تا در طول روز و در زمان پیک به سوالات و مشکلات مشتریان به خوبی پاسخ دهد. در مناسبت‌ها، سال نو، جشن‌ها و اعیاد که بازار خرید حسابی داغ است، حجم و ترافیک ارسال پیامک‌های تبلیغاتی بیشتر هم می‌شود. برای همین پنل پیامکی بیش از هر زمان دیگری در روزهای شلوغ نیاز به پشتیبانی دارد تا بازاریابی پیامکی به خوبی نتیجه دهد. از طرفی، پشتیبان فنی باید ماژول‌های مناسب پنل را معرفی کند تا کاربران بتوانند از همۀ امکانات پنل خود برای تبلیغات بیشتر استفاده کنند.

انتخاب یک پنل اس ام اس مناسب برای بازاریابی پیامکی در استارتاپ‌ها، به شرایط استارتاپ شما و نیازهای آن وابسته است. با این وجود، مطالعۀ مقالۀ «بهترین پنل پیامکی» به شما کمک می‌کند تا با مهم‌ترین معیارهای انتخاب و خرید پنل اس ام اس آشنا شوید.

سخن آخر؛ پنل پیامکی استارتاپ، راهکاری برای تبلیغات بدون دردسر

پنل پیامک استارتاپ با تعرفۀ مناسب می‌تواند شروع خوبی برای جذب مشتری و سوددهی بالا باشد. صاحبان کسب‌و‌کار به راحتی و تنها با ارسال اس ام اس‌هایی جذاب و دقیق می‌‌توانند برندشان را به مشتریان معرفی کنند، باعث جلب توجه شوند و با برگزاری جشنواره و یا ارسال کدهای تخفیف مشتریان را به خرید بیشتر ترغیب کنند. در این مسیر لازم است هر استارتاپی بازار و مشتری‌های خود را بشناسد تا پنل پیامکی را به ابزاری کاربردی و موثر در مارکتینگ و بازاریابی تبدیل کند.

در صورت تمایل به دریافت مشاورۀ رایگان از کارشناسان ملی پیامک، می‌توانید با شمارۀ 02163404 داخلی 1 تماس بگیرید.



منبع:https://www.melipayamak.com/blog/posts/startup-sms-panel/

,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

    بایگانی‌ها