افزایش بازدید سایت با پیامک


وب‌سایت‌ها و فروش آنلاین یکی از مهم‌ترین کانال‌های افزایش درآمد برای کسب‌وکارها محسوب می‌شوند؛ اما چگونه می‌توان مشتریان بیشتری را به فروشگاه آنلاین خود هدایت کرد؟ از کاربردی‌ترین روش‌ها برای افزایش بازدید سایت، بهره‌گیری از بازاریابی پیامکی است. آیا با متدهای بازاریابی پیامکی برای افزایش فروش و جذب مشتری آشنایی دارید؟ با ما همراه باشید تا استراتژی‌های اس ام اس مارکتینگ برای افزایش ترافیک وب‌سایت تجاری برندتان را به‌طور کامل، فرا بگیرید.

بازاریابی پیامکی و تاثیر آن بر ترافیک سایتبازاریابی پیامکی و تاثیر آن بر ترافیک سایت

بازاریابی پیامکی (SMS MARKETING) یکی از کم‌هزینه‌ترین و پربازده‌ترین روش‌های بازاریابی است. شما در این روش با خرید یک پنل پیامکی و از طریق ارسال پیامک به مخاطبان خود آن‌ها را در جریان جشنواره‌ها، تخفیفات، اخبار، رویدادها و… قرار می‌دهید.

چرا پیامک تبلیغاتی برای افزایش بازدید سایت مؤثر است؟

بسیاری از اصناف و مشاغل گوناگون برای جذب مشتری و افزایش بازدید سایت به سراغ بازاریابی پیامکی می‌روند. از اطلاع‌رسانی پیامک تور لحظه آخری گرفته تا تبلیغات رستوران‌ها، شما می‌توانید متناسب با حوزۀ فعالیت کسب‌وکارتان به جذب مخاطب با تبلیغات پیامکی بپردازید.

برای راه‌‎اندازی کمپین‌های تبلیغاتی اس ام اسی برای افزایش ترافیک وب‌سایت، نیازمند کسب اطلاعات دربارۀ ارسال پیامک تأثیرگذار و نمونه پیامک تبلیغاتی، مانند مثال زیر هستید.

چطور بیشتر بفروشم؟!

مثل همین پیامک، پیامک در لحظه خوانده میشه!

برای فروش بیشتر،متن و گیرندگان پیامک مهم هستند!

با ویدیو زیر کامل یاد بگیر:

aparat.com/v/d3XpI

لغو11

آشنایی با مفهوم بازاریابی پیامکی به تنهایی شما را به سمت یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش بازدید سایت هدایت نمی‌کند. نکته‌ای که تیر خلاص قرار دادن شما در مسیر موفقیت کسب‌وکارتان با استفاده از بازاریابی پیامکی محسوب می‌شود، مزایای این روش مارکتینگ در مقایسه با دیگر روش‌های بازاریابی است. در این‌جا، به تعدادی از مزیت‌های بهره‌گیری از استراتژی‌های بازاریابی پیامکی برای افزایش بازدید سایت می‌پردازیم.

نقش بازاریابی پیامکی در جذب ترافیک هدفمند

آیا با تبلیغات هدفمند (Targeted Advertising) آشنایی دارید؟ یکی از مهم‌ترین نکات هنگام بهره‌گیری از اس ام اس مارکتینگ برای افزایش ترافیک وب‌سایت، امکان ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای است. در این روش، با بهره‌گیری از قابلیت‌های متنوع یک پنل اس ام اس، می‌توانید مخاطبان خود را به ترافیک هدفمند تبدیل کرده و بازدید وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی کسب‌وکارتان را افزایش دهید.

ترافیک هدفمند چیست؟

ترافیک هدفمند (Targeted traffic) به دسته‌ای از بازدیدکنندگان وب‌سایت گفته می‌شود که عامدانه روی لینک ورود به سایت شما کلیک می‌کنند؛ زیرا باور دارند که محتوای موجود در وب‌سایت شما، می‌تواند نیازی را برطرف کند، محصولی که باکیفیت است را معرفی کند، سؤالی را پاسخ دهد یا به هر نحوی، مفید و سودآور باشد. در حقیقت، ترافیک هدفمند، مهم‌ترین نوع بازدیدکننده است که ممکن است به یک وب‌سایت سر بزند تا فعالیتی را انجام دهد.

امکانات پنل پیامکی برای جذب ترافیک هدفمند

سامانه‌های ارائه‌دهندۀ پنل‌های پیامکی، خدمات گوناگونی به شما ارائه می‌دهند. برخی از امکانات پنل پیامکی شامل مواردی می‌شوند که تبلیغات شما را با تمرکز بر گروه خاصی از مخاطبان هدف ارسال و راه‌اندازی می‌کنند. راه‌اندازی کمپین‌های افزایش ترافیک وب‌سایت با بهره‌گیری از امکانات زیر، در جذب ترافیک هدفمند به شما کمک شایانی خواهد کرد:

امکانات پنل پیامکی برای جذب ترافیک هدفمندامکانات پنل پیامکی برای جذب ترافیک هدفمند

امکانات پنل پیامکی برای جذب ترافیک هدفمند

اگر بخواهید به مشتریان خود یک کد تخفیف اختصاصی بدهید و یا برای آن‌ها نوبت در نظر بگیرید، باید از چه ماژولی استفاده کنید؟ ماژول کد دهی ملی پیامک در ارسال این اس ام اس ها در کنار شما خواهد بود.

راهکارهای اجرای کمپین پیامکی برای افزایش بازدید سایت

همان‌طور که اشاره کردیم، اجرای یک کمپین پیامکی مؤثر قادر است به طرز چشمگیری باعث افزایش بازدید سایت شما شود. در ادامه راهکارهایی را برای موفقیت در اجرای این نوع کمپین ارائه می‌دهیم:

1. تعیین هدف و پیام خاص برای هر کمپین

بدون داشتن نقطۀ پایان، دویدن در یک ماراتن تا کجا ادامه دارد؟ چه کسی برنده می‌شود؟ اهمیت تعیین هدف تبلیغات پیامکی نیز مانند همان نقطه در هر مسابقه‌ است که عبور از آن، نویددهندۀ موفقیت شما خواهد بود. اهداف کمپین تبلیغاتی می‌توانند شامل موارد گوناگونی باشند. در این مطلب، به راه‌اندازی کمپین بازاریابی تبلیغاتی برای افزایش بازدید سایت می‌پردازیم. در حقیقت، هدف شما از چنین تبلیغاتی، دریافت ترافیک بیشتر و CTR مد نظرتان برای هر لینکی است که در متن اس ام اس تبلیغاتی خود برای مخاطبان هدف ارسال کرده‌اید.

نرخ مشاهده و افزایش ترافیک وب‌سایت

بازاریابی پیامکی از نرخ باز شدن تقریباً 100 درصدی بهره می‌برد.

آیا می‌دانید که جملۀ بالا به چه معناست؟

برای درک بهتر میزان کاربردی بودن اس ام اس مارکتینگ در مقایسه با روش‌های دیگر، مانند ایمیل مارکتینگ، به تمام ایمیل‌هایی فکر کنید که در پوشۀ اسپم (Spam) صندوق دریافتی‌تان رها شده‌اند. حال، به این توجه کنید که چه کسانی می‌توانند به شماره تلفن شما، اس ام اس بفرستند؟ درست است! افراد نزدیک به شما مانند دوستان، آشنایان، اعضای خانواده و…

تبلیغات در سرخس ، چگونه از رقبایمان سبقت بگیریم؟تبلیغات در سرخس ، چگونه از رقبایمان سبقت بگیریم؟حتما بخوانید: تبلیغات در سرخس ، چگونه از رقبایمان سبقت بگیریم؟

ارسال پیامک یکی از اولین راه‌های ارتباطی ما با افرادی است که فوراً به پاسخگویی‌شان احتیاج داریم؛ زیرا می‌دانیم که فرد مورد نظر، به احتمال زیاد، پیامک ما را در هر کجا که باشد، دریافت خواهد کرد و بلافاصله پس از باز کردن صفحۀ گوشی خود، با آن روبه‌رو خواهد شد.

در حقیقت، با هر بار دیده شدن اسم کسب‌وکارتان در هنگام جست‌وجوی یک عبارت یا در پیامک تبلیغاتی دریافتی توسط مخاطب، یک بازدید یا Impression برای برند خود به‌دست آورده‌اید. راه‌اندازی تبلیغات افزایش آگاهی از برند به شما کمک می‌کند که نرخ دیده شدن خود را بالا ببرید. ایمپرشن بیشتر، می‌تواند تضمین‌کنندۀ افزایش بازدید سایت شما باشد.

افزایش نرخ کلیک وب سایت با پیامکافزایش نرخ کلیک وب سایت با پیامک

2. شناسایی مخاطبین هدف

برای راه‌اندازی کمپین پیامکی افزایش بازدید سایت، اس ام اس‌ها را برای مخاطبین مرتبط و خاص ارسال نمایید. برای شناسایی مخاطبین خود از داده‌هایی مانند سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی یا حتی علایق آن‌ها استفاده کنید.

3. نوشتن متن پیامک جذاب و مختصر

با استفاده از راهنمای نوشتن بهترین پیامک تبلیغاتی، می‌توانید متن‌هایی برای مخاطبان‎‌‍تان ارسال کنید که آن‌ها را به بازدید از وب‌سایت یا خرید محصولات و تهیۀ خدمات شما ترغیب می‌کنند. در این‌جا، دو روش مؤثر در بازاریابی پیامکی برای افزایش بازدید سایت را برای راحتی بیشتر شما، شرح داده‌ایم:

  • شخصی‌سازی پیام‌ها

ارسال لینک وب‌سایت به همراه متنی که مختص هر مخاطب است، یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش ترافیک وب‌سایت با استفاده از بازاریابی پیامکی محسوب می‌شود. شما می‌توانید شخصی‌سازی را در ابعاد متفاوتی برای کمپین اس ام اس خود پیاده‌سازی کنید.

در این‌جا نمونه‌ای از پیامک شخصی‌سازی َشده برای‌تان آورده‌ایم که از نام و نام خانوادگی مخاطب برای ایجاد صمیمیت بیشتر با وی استفاده کرده است:

خانم الینا الله بیگی کتاب زمان قصد دارد به مناسبت تعطیلات کریسمس یک کد تخفیف 20% ویژه کتب ادبیات آمریکای لاتین به شما هدیه بدهد. instagram.com/ketabzaman

لغو11

در نمونه پیامک شخصی‌سازی شدۀ بعدی، افزایش ترافیک وب‌سایت با راهنمایی مخاطب به سبد خرید مخصوص وی که رها شده است، اتفاق می‌افتد:

یاس عزیز

تا خوشمزه‌هاش تموم نشده، انتخاب‌هات رو نهایی کن!

به کمک لینک زیر می‌تونید سفارش‌ شیرینی خودتون رو نهایی کنید.

بازگشت به سبد خرید👇

i.snpfd.link/hGr2hz

لغو 11

شما می‌توانید ویدیوی آموزش نحوۀ ارسال پیامک با نام مشتری و استفاده از ابزار شخصی‌سازی پیامک تبلیغاتی را در آپارات ملی پیامک تماشا کنید.

  • استفاده از کلمات کلیدی جذاب

درست است که کمپین‌های پیامکی بیشتر از دیگر روش‌های بازاریابی دیده می‌شوند؛ اما بهره‌گیری از تمام تلاش برای ترغیب مشتری به کلیک روی لینک و بازدید از سایت، نیازمند استفاده از متون پیامکی جذاب است. سعی کنید این قوانین را در هنگام نوشتن متن پیامک تبلیغاتی تأثیرگذار استفاده نمایید تا افزایش ترافیک وب‌سایت را در مدتی کوتاه، شاهد باشید:

  • مختصر و کامل نوشتن
  • استفاده از شعارهای تبلیغاتی کم‌تر دیده شده
  • ایجاد احساس نیاز به محصولات و خدمات در مشتری
  • تأکید بر محدود بودن زمان و موجودی کالاها
  • برقراری ارتباط صمیمانه با مخاطب
  • خطاب قرار دادن مشتری با کلمات احترام‌آمیز
  • رعایت قوانین لغو و فعال‌سازی پیامک تبلیغاتی
  • احترام به حریم شخصی مخاطبان و استفاده از عبارت «لغو 11» برای لغو دریافت اس ام اس

بازاریابی پیامکی و تاثیر آن بر افزایش ترافیک سایتبازاریابی پیامکی و تاثیر آن بر افزایش ترافیک سایت

برای ایجاد حس ضرورت در مشتریان خود، می‌توانید پیامک‌هایی حاوی مواردی مانند مانند «تخفیف ۲۴ ساعته» یا «پیشنهاد ویژه فقط برای امروز» برای آن‌ها ارسال کنید. با ایجاد احساس نیاز در افراد، آن‌ها را تشویق می‌کنید که هرچه سریع‌تر اقدام کنند و باعث افزایش بازدید سایت شما شوند.

4. استفاده از CTA (فراخوان به عمل) قوی

استفاده از یک فراخوان به عمل قوی (Call To Action) مانند «همین حالا کلیک کنید»، «تخفیف ۲۰٪ فقط تا پایان امروز» یا «جزئیات بیشتر در سایت ما» به مخاطب کمک می‌کند که سریع‌تر به سایت شما هدایت شود و در نهایت، منجر به افزایش ترافیک وب‌سایت خواهد شد.

کال تو اکشن، CTA یا فراخوان به عمل، نوعی دعوت از مخاطبان برای طی یک فرآیند خاص است که در نهایت منجر به سود کسب‌وکار خواهد شد. CTA به مخاطب اعلام می‌کند که دقیقاً از او چه می‌خواهید و برای یک تجربه کاربری بهتر، او را در چه مسیری هدایت می‌کنید.

5. استفاده از لینک کوتاه در پیامک‌ها

با استفاده از بهترین سایت‌های کوتاه‌کنندۀ لینک برای پیامک تبلیغاتی، می‌توانید برای مخاطبان هدف خود اس ام اس‌های حاوی URL صفحۀ مد نظر (مثلاً محصولاتی که تخفیف‌دار شده‌اند) یا وب‌سایت خود را ارسال کنید. از آن‌جایی که نرخ مشاهده و باز شدن پیامک بسیار بالا است، می‌توانید حدس بزنید که لینک‌های ارسالی در اس ام اس تبلیغاتی نیز بیشتر از بقیه باز می‌شوند.

نمونه پیامک تبلیغاتی لینک‌دار

در این‌جا، تعدادی نمونه پیامک تبلیغاتی برای‌تان جمع‌آوری کرده‌ایم. این اس ام اس‌ها شامل لینک‌های کوتاهی می‌شوند که مخاطب را به صفحات مد نظر هدایت می‌کنند. شما نیز می‌‎توانید از این مزیت بازاریابی پیامکی برای افزایش ترافیک وب‌سایت خود استفاده نمایید.

تبلیغات در نوشهر به سادگی ارسال پیامکتبلیغات در نوشهر به سادگی ارسال پیامکحتما بخوانید: تبلیغات در نوشهر به سادگی ارسال پیامک

پلاک بده، آیفون ببر!

یاس عزیز؛ با وارد کردن شماره پلاک، ۳ شانس دیگه برای گردونه ازکی بگیر!

دریافت شانس:

w.azki.com/xJf63j

لغو11

***

یاس عزیز

لطفا از طریق لینک زیر میزان رضایتتون رو از کالاهایی که خریدین با ما به اشتراک

بذارین و با ثبت نظرتون امتیاز دیجی‌کلاب بگیرین.

dgkl.link/bj6c5sr/

***

فقط یک ساعت وقت داری😱

تا قبل از همه بلک بیوتی خانومی رو تجربه کنی😎

اکران خصوصی امشب ساعت 9 تا 10⏰

آماده باش!

khnu.me/tebl3

لغو ۱۱

6. افزایش ترافیک وب‌سایت با توجه به نرخ کلیک

نرخ کلیک یا CTR (Click Through Rate) نشان‌دهندۀ تعداد افرادی است که روی لینک مد نظر شما کلیک کرده‌اند. این نرخ به شما نشان می‌دهد که محتوای تبلیغاتی‌تان تا چه میزان برای افرادی که آن را دیده‌اند، ترغیب‌کننده بوده و منجر به افزایش بازدید سایت شما شده است.

چگونه تبلیغات هدفمند و موثری در کنگاور اجرا کنیم؟چگونه تبلیغات هدفمند و موثری در کنگاور اجرا کنیم؟حتما بخوانید: چگونه تبلیغات هدفمند و موثری در کنگاور اجرا کنیم؟

در این‌جا فرمول محاسبۀ نرخ کلیک را برای‌تان قرار داده‌ایم:

نحوۀ محاسبۀ ctrنحوۀ محاسبۀ ctr

افزایش ترافیک وب‌سایت و نرخ کلیک

افزایش بازدید سایت و CTR با بازاریابی پیامکی

شما می‌توانید به‌راحتی، با ارسال پیامک تبلیغاتی به مخاطبان هدف خود، نرخ کلیک کسب‌وکارتان را بالا ببرید. برای انجام این کار، کافی است برخی استراتژی‌های راهکارهای اجرای کمپین پیامکی برای افزایش بازدید سایت را به‌درستی در کمپین پیامکی‌تان پیاده‌سازی کنید. مراحل افزایش ترافیک سایت و محاسبۀ CTR با بازاریابی پیامکی را در ادامه برای‌تان آورده‌ایم:

  1. خرید پنل اس ام اس از ملی پیامک با استفاده از راهنمای خرید پنل پیامکی
  2. ورود به پنل و فعال‌سازی سامانۀ پیامکی کسب‌وکارتان
  3. فراگیری آموزش کار با پنل اس ام اس
  4. شناسایی مخاطب هدف برندتان
  5. راه‌اندازی کمپین تبلیغات پیامکی با ارسال پیامک کد تخفیف، لینک وب‌سایت برای افزایش ترافیک، پیامک موجود شدن محصول، اس ام اس افتتاحیۀ کسب‌وکار و…
  6. پیگیری کمپین و لینک‌های ارسالی با ابزار لینک ترکر پنل اس ام اس
  7. محاسبۀ CTR و میزان افزایش بازدید سایت
  8. تحلیل نتایج بازاریابی پیامکی برای راه‌اندازی دور بعدی تبلیغات
افزایش بازدید سایت و CTR با بازاریابی پیامکیافزایش بازدید سایت و CTR با بازاریابی پیامکی

افزایش بازدید سایت و CTR با کمپین پیامکی

بهترین استراتژی‌ها برای پیامک‌های بازاریابی مؤثر

حال که تا حدودی با استفاده از پیامک برای افزایش ترافیک وب‌سایت آشنا شدید، می‌توانید بازاریابی پیامکی را یک قدم فراتر ببرید. اما چگونه؟ با بهره‌گیری از استراتژی‌های تبلیغات پیامکی می‌توانید بهترین کمپین افزایش بازدید سایت را برای کسب‌وکارتان راه‌اندازی کنید. به همین منظور، در ادامه، به برخی از بهترین استراتژی‌های بازاریابی پیامکی می‌پردازیم.

سنجش و تحلیل نتایج کمپین

تحلیل نتایج کمپین تبلیغاتی، بعضاً از بقیۀ مراحل نیز مهم‌تر است. با استفاده از داده‌هایی که می‌توانید در این مرحله به‌دست آورید، کمپین‌های پیامکی بعدی را برنامه‌ریزی کنید.

شما می‌توانید از وب‌سایت‌هایی همچون Google Search Console برای تحلیل نتایج و میزان افزایش ترافیک وب‌سایت خود استفاده نمایید. این ابزار گوگل رایگان است و اطلاعات جامعی دربارۀ صفحات و محصولات شما در اختیارتان می‌گذارد تا محبوب‌ترین‌ کالاها و بهترین کمپین‌های بازاریابی پیامکی خود را شناسایی کرده و ارتقا دهید.

همچنین، استفاده از تست A/B برای تحلیل نتایج و مقایسۀ دو راهبرد تبلیغات پیامکی و بازدهی آن‌ها با یکدیگر، کمک شایانی به تحلیل نتایج و برنامه‌ریزی کمپین‌های اس ام اس مارکتینگ بعدی با هدف افزایش بازدید سایت خواهد کرد.

اشتباهات رایج در پیامک تبلیغاتی و چگونگی اجتناب از آن‌ها

علاوه‌بر استراتژی‌های مفیدی که می‌توانند منجر به افزایش بازدید سایت شما شوند، شناخت اشتباه‌های رایج در پیامک‌های تبلیغاتی نیز به شما کمک می‌کند که بهترین مسیر را برای رشد کسب‌وکارتان انتخاب نمایید. برخی از این اشتباهات را در ادامه برای‌تان آورده‌ایم:

  • ارسال پیامک‌های تکراری و بی‌هدف
  • عدم شخصی‌سازی پیامک‌ها
  • استفاده از زبانی پیچیده و متنی طولانی
  • نداشتن دعوت به عمل (CTA) مشخص
  • ارسال پیامک در زمان نامناسب
  • عدم استفاده از کوتاه‌کنندۀ لینک
اشتباهات رایج در پیامک تبلیغاتی برای افزایش بازدید سایتاشتباهات رایج در پیامک تبلیغاتی برای افزایش بازدید سایت

اشتباهات رایج در پیامک تبلیغاتی برای افزایش بازدید سایت

هنگامی که از پیام کوتاه در جهت اهداف تبلیغاتی استفاده می کنید، مطمئن شوید که این هفت اشتباه در بازاریابی پیامکی را مرتکب نمی شوید تا بتوانید بهترین تاثیر را بر روی مخاطبان خود بگذارید.

نکات نهایی برای افزایش بازدید سایت با پیامک

پیش از بهره‌گیری از تبلیغات پیامکی برای افزایش ترافیک وب‌سایت، می‌توانید به‌سراغ مطالعۀ بیشتر دربارۀ این موضوع وسیع و نجات‌بخش بپردازید. در راستای کمک به شما برای تصمیم‌گیری دربارۀ نحوۀ افزایش بازدید سایت به بهترین حالت، به نکات نهایی برای ترکیب بازاریابی پیامکی با هدف افزایش impression و ترافیک سایت می‌پردازیم.

نکاتی برای افزایش بازدید سایت با پیامکنکاتی برای افزایش بازدید سایت با پیامک

نکاتی برای افزایش بازدید سایت با پیامک

  1. استفادۀ بهینه از API پیامکی برای افزایش تعامل

یکی از روش‌های قدرتمند برای افزایش اثربخشی کمپین‌های پیامکی، استفاده از API پیامکی است. با استفاده از API پیامکی، می‌توانید به صورت خودکار و برنامه‌ریزی شده پیامک‌های شخصی‌سازی شده برای مشتریان خود ارسال کنید. این کار باعث افزایش تعامل مشتریان و در نتیجه افزایش بازدید از سایت شما می‌شود.

به زبان ساده وب سرویس پیامکی یک نوع API است که سایت یا نرم‌افزارها را به سامانه‌های ارسال پیامک متصل می‌کند. مثلا در هنگام ثبت‌نام، وقتی شماره موبایل خود را در سایت وارد می‌کنید و سپس یک کد تایید یا کد فعالسازی پیامکی برای ورود به سایت برایتان اس ام اس می‌شود، در واقع این وب سرویس پیامک است که رابط بین سایت و پنل پیامکی شده است.

مزایای استفاده از API پیامکی برای افزایش ترافیک وب‌سایت

استفاده از خدمات وب‌سرویس پیامکی برای افزایش بازدید سایت یکی از روش‌های مؤثر و سریع در راه افزودن به میزان دیده‌شدن سایت شما است. فرض کنید یک فروشگاه آنلاین دارید. با استفاده از API پیامکی می‌توانید به صورت خودکار پس از هر خرید، پیامکی حاوی کد تخفیف برای خرید بعدی، پیشنهاد محصولات مرتبط با سلیقۀ مشتری‌تان، لینک پیگیری وضعیت سفارش و… را برای مشتری ارسال کنید. این کار باعث می‌شود مشتریان به سایت شما بازگردند (افزایش بازدید سایت) و خرید بیشتری انجام دهند.

برخی مزایای بهره‌گیری از API پیامکی عبارت‌اند از:

  • خودکارسازی فرآیندها: بسیاری از فرآیندهای ارسال پیامک مانند تأیید سفارش، ارسال اس ام اس یادآوری رویدادها و ارسال کدهای تخفیف را می‌توان به صورت خودکار انجام داد.
  • شخصی‌سازی پیام‌ها: با استفاده از داده‌های مشتریان، می‌توانید پیامک‌هایی با محتوای کاملاً شخصی‌سازی شده برای هر مشتری ارسال کنید.
  • افزایش نرخ تبدیل: پیامک‌های شخصی‌سازی شده و به موقع می‌توانند نرخ تبدیل را به طور قابل توجهی افزایش دهند.
  • یکپارچگی با سیستم‌های دیگر: API پیامکی را می‌توان با سیستم‌های موجود مانند CRM، فروشگاه آنلاین (وب‌سایت وردپرس و ووکامرس شما)، نرم‌افزارهای حسابداری و سایر سیستم‌ها، یکپارچه کرد.

2. اهمیت تست A/B در افزایش ترافیک

A/B Testing یا تست A/B یکی از روش‌های مؤثر برای بهبود کمپین‌های بازاریابی پیامکی است. با استفاده از این روش، می‌توانید دو نسخۀ مختلف از یک پیامک را به دو گروه مختلف از مخاطبان ارسال کرده و سپس نتایج آن‌ها را مقایسه کنید. تست A/B باعث بهبود نرخ کلیک (CTR)، افزایش نرخ تبدیل (Conversion rate)، کاهش هزینه‌های تبلیغات، بهبود تجربۀ کاربری و کسب بهترین نتایج در درازمدت خواهد شد.

مراحل A/B Testing پیامکی

  1. تعریف هدف: مشخص کنید که می‌خواهید با این تست به چه هدفی برسید: افزایش ترافیک سایت، نرخ کلیک، نرخ تبدیل، میزان فروش یا موارد دیگر
  2. ایجاد دو نسخه پیامک متفاوت: دو نسخه از پیامک تبلیغاتی خود را با تغییرات جزئی مانند تفاوت در بخش‌هایی از متن یا استفاده از لینک جدید، ایجاد کنید.
  3. گروه‌بندی مخاطبان: مخاطبان خود را به دو گروه مساوی تقسیم کنید.
  4. ارسال پیامک‌ها: به هر گروه، یکی از نسخه‌های پیامک‌تان را ارسال کنید.
  5. تحلیل نتایج: پس از ارسال پیامک‌ها، نتایج را تحلیل کنید و ببینید کدام نسخه عملکرد بهتری داشته است. می‌توانید با بهره‌گیری از ابزار لینک ترکر، تعداد کلیک روی هر کدام از لینک‌های ارسالی را بررسی نمایید تا نسخۀ بهتر را شناسایی نمایید و به‌راحتی به افزایش ترافیک وب‌سایت بر اساس این نتایج، بپردازید.

3. رعایت قوانین و مقررات

یکی دیگر از نکات مهم در هنگام استفاده از بازاریابی پیامکی برای افزایش بازدید سایت، رعایت قوانین و مقررات اس ام اس مارکتینگ است. این قوانین در پنل اس ام اس شما شرح داده شده‌‍اند. همچنین می‌توانید برای درک بهتر آن‌ها، قوانین و مقررات استفاده از سامانۀ پیامکی را مطالعه نمایید. در ادامه نیز به برخی از این قوانین اشاره می‌کنیم:

  • دریافت رضایت مشتری: قبل از ارسال هر گونه پیامک تبلیغاتی از خطوط خدماتی، از مشتریان خود رضایت ایشان را درخواست کنید.
  • استفاده از عبارت “لغو 11”: در انتهای هر پیامک تبلیغاتی، عبارت “لغو 11” را درج کنید تا مشتریان بتوانند در صورت نیاز، از دریافت پیامک‌های بعدی خودداری کنند.
  • پرهیز از ارسال پیامک‌های اسپم: ارسال پیامک‌های اسپم به اعتبار برند شما آسیب می‌رساند و ممکن است منجر به جریمه شود.

سخن آخر

همان‌طور که متوجه شدید، ارسال پیامک تبلیغاتی با استفاده از استراتژی‌های مختلف، منجر به افزایش ترافیک وب‌سایت شما خواهد شد. برای تهیۀ پنل پیامکی خود و شروع اس ام اس مارکتینگ، می‌توانید از همین امروز اقدام نمایید. کارشناسان ملی پیامک در بخش پشتیبانی با شماره تلفن 2163404 نیز منتظر شنیدن صدای شما و پاسخ به هر سؤالی که دربارۀ پنل اس ام اس، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و بازاریابی هدفمند برای افزایش بازدید سایت با ارسال پیام کوتاه دارید، هستند.





منبع:https://www.melipayamak.com/blog/posts/increase-site-traffic-sms/

,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها