بهترین روش‌های تبلیغات فروشگاهی برای افزایش فروش

[ad_1]


 بررسی بهترین روش‌های تبلیغات فروشگاهی
راهنمای مطالعه

تبلیغات یکی از مهم‌ترین عوامل محرک برای تصمیم‌گیری و خرید توسط مشتریان محسوب می‌شوند. با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی می‌توانید محصول و خدماتتان را از سایر رقبا متمایز کنید. در دنیای پر رقابت امروز در‌صورت غافل شدن از به‌کارگیری ابزارهای تبلیغاتی فرصت‌های‌مان برای دیده‌ شدن را از دست می‌دهیم و از رقبای‌مان عقب می‌مانیم. با‌توجه‌به اهمیت نقش تبلیغات در افزایش فروش کسب‌وکارها در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم تا به معرفی بهترین روش‌های تبلیغات فروشگاهی بپردازیم. بعد از مطالعه این مقاله با‌توجه‌به هدف‌گذاری، چشم‌اندازها، نوع خدمات و محصولات و بودجه‌ در دسترس، می‌توانید بهترین روش تبلیغاتی را برای افزایش فروشگاه‌تان انتخاب کنید.

معرفی بهترین روش‌های تبلیغات فروشگاهی برای افزایش فروش

با استفاده از تبلیغات و به‌کارگیری صحیح ابزارهای تبلیغاتی می‌توان به بهترین نحو و با صرف هزینه مناسب محصولات جدید را به مشتریان معرفی کرد و باعث افزایش شناخت برند شد. این موارد باعث جذب مخاطبان جدید، تبدیل آن‌ها به مشتریان وفادار و درنتیجه افزایش فروش خواهد شد. با‌توجه‌به نوع کسب‌وکار روش‌های مختلفی نیز برای تبلیغات وجود دارد. شاید هر روش و ابزار تبلیغاتی برای هر کسب‌وکاری مناسب نباشد. به‌عنوان مثال روش‌های تبلیغات فروشگاهی متفاوت با تبلیغات سازمانی خواهد بود. در ادامه با بهترین روش‌های تبلیغاتی همچون ارسال پیامک و نکات مهم بهترین پنل پیامکی، استفاده از شبکه‌های مجازی، تبلیغات ساینیج و تبلیغات چریکی آشنا خواهیم شد.

ارسال پیامک تبلیغاتی؛ افزایش فروش فروشگاه با استفاده از سامانه پیامکی

یکی از بهترین روش‌ها برای تبلیغات فروشگاهی استفاده از سامانه ارسال پیامک است. با تهیه این ابزار تبلیغاتی کاربردی و مقرون‌به‌صرفه از امتیازات بسیاری همچون امکان ارسال پیامک انبوه و هدفمند برخوردار خواهید شد. پنل پیامکی این امکان را به شما می‌دهد که به‌طور‌مستقیم با مشتریان ارتباط برقرار کنید. همچنین می‌توانید پیام‌های تبلیغاتی را بر‌اساس مشخصه‌های مشتریان و هدف‌گیری دقیق‌تری انجام دهید. به همین دلیل اثربخشی تبلیغات پیامکی نسبت‌به تبلیغات تلویزیونی یا رادیویی بیشتر است.

یک مزیت دیگر تبلیغات پیامکی برای فروشگاه‌ها سرعت بالای ارسال است. این موضوع در مواردی اهمیت بالایی دارد که صاحبان کسب‌وکار از تخفیف‌ها یا پیشنهادات ویژه برای یک محصول استفاده می‌کنند. زمانی‌که فرصت محدود باشد افراد بیشتر به خرید ترغیب می‌شوند. امکان قرارگیری لینک تخفیف در پیامک‌های تبلیغاتی نیز یکی دیگر از مزایای استفاده از سامانه پیامکی برای تبلیغات فروشگاهی و افزایش فروش است. همه این موارد باعث می‌شود تا استفاده از پنل پیامکی به‌عنوان یکی از بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌های تبلیغات فروشگاهی شناخته شود.

تبلیغات پیامکی برای فروشگاه با پنل اس ام اس

ساخت صفحه اینستاگرام؛ تبلیغات فروشگاهی و افزایش فروش از طریق رسانه‌های مجازی

ساخت صفحه اینستاگرام یکی از جذاب‌ترین و موثرترین روش‌های تبلیغات فروشگاهی برای جذب مشتریان و افزایش فروش است. در این پلتفرم پرطرفدار و پر‌کاربر می‌توان ایده‌های جذابی برای تبلیغات و رقابت با کسب‌وکارهای مشابه پیدا کرد. به‌عنوان مثال صاحبان فروشگاه‌های لوازم آرایشی بهداشتی با جستجو هشتگ‌های مرتبط با محصولاتشان می‌توانند چندین ایده تبلیغ لوازم آرایشی برای برقراری ارتباط موثرتر با مشتریان پیدا کنند.

در‌‌صورت انتخاب روش تبلیغات از طریق اینستاگرام برای افزایش ابتدا باید یک نام کاربری و تصویر مناسب برای پروفایل اینستاگرام فروشگاهتان انتخاب کنید. فراموش نکنید که پروفایل شما باید به روز و محتوای صفحه مرتبط با خدمات و محصولاتتان باشد. انتشار عکس‌های با‌کیفیت، ویدیوهای جذاب و تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه باعث افزایش بازدید و در نتیجه رشد فروش می‌شود. برای معرفی محصولات و ترغیب افراد به بازدید از صفحه و پست‌هایتان می‌توانید از بلاگرهای اینستاگرام کمک بگیرید یا از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید.

تبلیغات از طریق اینستاگرام برای افزایش فروش فروشگاه

تبلیغات ساینیج (Signage)؛ راهی برای معرفی محصولات و افزایش فروش فروشگاه‌ها

تبلیغات ساینیج (Signage) یکی از روش‌های تبلیغاتی کاربردی برای افزایش فروش فروشگاه‌ها محسوب می‌شود. منظور از این روش تبلیغات استفاده از هر نوع علامت یا تابلوی تبلیغاتی است که در مکان‌های عمومی نصب می‌شود. تابلوها در روش تبلیغات ساینیج به‌صورت ثابت و موقت در مکان‌های مختلفی همچون ایستگاه‌های مترو و اتوبوس، مراکز خرید و پارکینگ‌ها به‌منظور جلب توجه، اطلاع‌رسانی و تبلیغات محصولات و خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برای جذاب‌تر شدن و اثربخشی بیشتر تبلیغات ساینیج انتخاب تصاویر باکیفیت،، متن‌های جذاب و قرار دادن تابلوها در مکان مناسب اهمیت بسیار بالایی دارد. تبلیغات ساینیج باید در نقاط قابل مشاهده برای مشتریان نصب شوند. پیام تبلیغاتی نیز باید کاملا واضح و مخصوص به محصول یا تخفیف مورد‌نظر باشد. فراموش نکنید که مشتریان باید در عرض چند ثانیه بفهمند چه محصولی معرفی شده است و خرید آن چه مزیت‌هایی دارد.

استفاده از تابلوهای تبلیغاتی عاملی مهم برای جلب توجه مشتریان

استفاده از تبلیغات کلیکی راهی برای افزایش فروش کسب‌وکارها

استفاده از تبلیغات کلیکی (PPC – Pay-Per-Click) اگر به‌درستی مدیریت و بهینه‌سازی شود تاثیر بسزایی بر افزایش فروش فروشگاه‌ها خواهد داشت. با به‌کارگیری تبلیغات کلیکی می‌توانید تبلیغاتتان را به‌صورت پرداختی در موتورهای جستجو و شبکه‌های تبلیغاتی نمایش دهید. در این روش تبلیغاتی هزینه‌ها براساس تعداد کلیک‌های واقعی محاسبه می‌شوند. با ورود مخاطبان جدید به سایت میزان فروش نیز بیشتر می‌شود. برای دسترسی به گزارش دقیق از وضعیت خرید مشتریان و موجودی محصولات توصیه می‌کنیم نسبت به خرید افزونه پیامک ووکامرس اقدام کنید.

به‌طورکلی تبلیغات کلیکی با جلب ترافیک مستقیم، تارگت گروه‌های مشخص، اندازه‌گیری دقیق نتایج، افزایش تبدیل‌پذیری و امکان بهینه‌سازی مستمر منجر‌به افزایش فروشگاه‌ها می‌شود. با این روش تبلیغات می‌توانید مخاطبان را به‌طور مستقیم به فروشگاه آنلاینتان هدایت کنید. همچنین این امکان را دارید که تعداد کلیک‌ها، نرخ تبدیل (Conversion Rate)، هزینه هر کلیک (CPC)، و بازدهی سرمایه‌گذاری (ROI) را به‌طور دقیق تحلیل و بررسی کنید. این موضوع نقش موثری در بهینه‌سازی استراتژی‌های تبلیغاتی خواهد داشت.

تبلیغات چاپی؛‌ تبلیغات ماندگار برای فروشگاه با هزینه پایین

در تبلیغات چاپی و با استفاده از بروشورها و کاتالوگ‌های تبلیغاتی فرصت نمایش جزئیات محصول و خدمات فراهم می‌شود. به‌این‌ترتیب مخاطبان امکان تحلیل و مقایسه میان محصولات و تصمیم‌گیری بهتر را خواهند داشت. با تبلیغات چاپی برگه حاوی اطلاعات برند و محصولتان برای مدت طولانی‌تری در اختیار مخاطبان باقی می‌ماند. به‌این‌ترتیب اثر ماندگاری تبلیغات با یک کاتالوگ یا برگه تبلیغاتی بیشتر از تبلیغات آنلاین یا تبلیغات بیلبوردی خواهد بود.

مهم‌ترین گام برای استفاده از تبلیغات چاپی، شناخت دقیق مخاطبان هدف است. باید مشخص کنید که مشتریان شما چه کسانی هستند، چه نیازهایی دارند و کدام نوع تبلیغات چاپی برای آنها موثرتر خواهد بود. این تبلیغات در رسانه‌های مختلفی همچون روزنامه‌ها، مجلات، برگه‌های تبلیغاتی، بنرها، و کارت‌های ویزیت قابل نمایش هستند. اشاره به نکاتی همچون امکان خرید قسطی تاثیر بسزایی در جذب و مراجعه مخاطبان به فروشگاه خواهد داشت. بعد از جذب مشتریان و به‌منظور حفظ ارتباط موثر با آن‌ها می‌توانید از متن پیامک پرداخت بدهی استفاده کنید.

تبلیغات فروشگاهی ارزان با استفاده از برگه یا بروشور تبلیغاتی

برای افزایش سهم فروشتان در بازار، معرفی برند، محصولات و خدماتتان و جذب مخاطبان جدید مهم‌ترین کاری است که باید انجام دهید. تبلیغات بهترین و کاربردی‌ترین ابزار برای تحقق این موارد است. تبلیغات فروشگاهی و افزایش سهم فروش را می‌توان از راه‌های مختلفی انجام دهید. در بسیاری از این روش‌ها همچون استفاده از سامانه پیامکی با صرف هزینه پایین می‌توان نتایج ماندگار و اثربخشی دریافت کرد. توجه داشته باشید افرادی که از طریق تبلیغات به فروشگاهتان هدایت می‌شوند، تمایل بالایی به خرید دارند و ممکن است دوباره به فروشگاهتان برای خرید مراجعه کنند؛ بنابراین آثار این تبلیغات تا مدت‌ها برای کسب‌و‌کارها منجر‌به درآمدزایی خواهد شد. برای برخورداری از امتیازات تبلیغات پیامکی و ارسال هدفمند و انبوه پیامک پیشنهاد می‌کنیم در اولین فرصت برای تهیه سامانه پیامکی فراز اس ام اس اقدام کنید.

[ad_2]

منبع:https://farazsms.com/store-advertising/

,

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها