بهترین شامپو موی چرب راهنمای انتخاب برند شامپو مناسب برای مو چرب کمدا | asilbekharid

بهترین شامپو موی چرب راهنمای انتخاب برند شامپو مناسب برای مو چرب کمدا | asilbekharid

همان‌طور که می‌دانید موهای معمولی و خشک با هر پاک‌کننده‌ای با هر بهترین شامپو خارجی برای موهای چرب درجه‌ای، تمیز می‌شوند. شامپو موهای چرب لامینین با دارا بودن ترکیبات مؤثری مانند گزنه، پوست لیمو، نیشکر و گوار می‌تواند سبوم مو و کف سر را رفع و به نرمی و درخشندگی آن کمک شایانی بکنند. در این محصول از پروتئین هیدرولیز شده ذرت جهت تقویت مو استفاده‌شده است.

  • با استفاده از این روغن موهای شما برای حیات به هیچ چیز دیگری نیاز ندارد.
  • این شامپو فرمولاسیون ملایم و مواد موثری دارد تا به راحتی چربی موها را بزداید و ترشح چربی پوست سر را کاهش دهد.
  • گفتنی است، برخی مواقع یک شامپوی ایرانی با قیمت مناسب، سازگاری بیشتری با موهایتان دارد.
  • با تسریع گردش خون، فولیکول‌های مو تقویت شده و در نتیجه ضخامت تار موهای نازک و ضعیف افزایش می‌یابد.
  • شامپو ضد ریزش موی چرب فرانسوی را میتوان بهترین شامپو ضد ریزش موی چرب دانست زیرا که سبوم اضافی ترشح شده در پوست سر را جذب می کند و مو های شما را سبک و درخشان می کند.

شامپو به وسیله ترکیبات جاذب چرب خود مانند عصاره برگ تیموس می تواند سبوم یا همان چربی اضافی ترشح شده در پوست سر را جذب کند و مو های شما را سبک و درخشان نگه دارد. وجود مقادیر بیش از حد روغن بر روی پوست سر می تواند کثیفی و شوره و سایر آلودگی ها را به دام بیاندازد و جذب کند. در این حالت، منافذ پوست مسدود می شود، مو های جدید نمی توانند رشد کنند و چرخه طبیعی رشد مو با مشکل مواجه می شود.

مارک بهترین کرم جوان کننده پوست برای شادابی پوست

از دیگر دلایل چرب شدن مو ها می توان به شست و شوی نامنظم آن ها و تغذیه نادرست و یا استفاده از محصولات بهداشتی نامناسب اشاره کرد. به شکل محسوسی موها را تقویت و مستحکم می‌کند و به مرور ماهیچه‌های حلقوی دور هر تار مو به حالت الاستیکش برمی‌گردد و تار مو را محکم نگه می‌دارد. ترکیبات مکمل مرغوب (مثل خانواده بتائین‌ها) در شامپو موجود نباشد. این ترکیبات مانند لوریل اتر سولفات، تنها به‌منظور پاک‌کنندگی و کف‌کنندگی بهتر محصول است. ممکن است در برخی افراد، در دفعات اولیه‌ی استفاده از شامپو آسارا، موهای سست‌تر و ضعیف‌تر در حمام بریزد!

جمع بندی بهترین شامپو برای موی چرب

شوره سر در افرادی که دچار موهای چرب هستند بسیار زیاد دیده می شود و ظاهر آنها را دستخوش تغییر می کند. گاهی شوره سر به دلیل عوامل درونی ماننده بهم ریختن هورمون ها ایجاد می شود و در بعضی موارد فقط به دلیل استفاده از محصولات نا مناسب یا تغییر فصل به وجود آمده است. سالیسیلیک اسید، بهترین ماده کنترل کننده چربی و از بین برنده التهاب و قارچ می باشد که در درمان شوره سر کاربرد بسیاری دارد. بدن برای جبران کمبود رطوبت یا همان خشکی پوست سر، چربی اضافه تولید می‌کند. این چربی به نام «سبوم» شناخته می‌شود که ترکیبی از اسید‌های چرب و سلول‌های پوستی مرده است. افراد با موی چرب از کثیف بودن مداوم و ریزش مو حاصل آن رنج می‌برند.

معرفی بهترین شامپو برای موهای چرب

محصولات شوینده گیاهی آسارا علاوه بر طبیعی بودن و خواص تقویت کننده گیاهی از توان شویندگی مناسب نیز برخوردار است. در ادامه با سالم بازار برای معرفی شامپو گیاهی آسارا همراه باشید. شامپو گیاهی مخصوص موهای چرب آسارا یک محصول گیاهی و فاقد پارابن میباشد. یکی از ساده ترین راه ها برای جلوگیری از سریع چرب شدن موهایتان این است که آن ها را بیشتر با شامپو بشویید. اگر موهای خود را به طور مکرر بشویید پوست سر این پیغام را دریافت می کند که باید سبوم بیشتری تولید کند که تجمع چربی در پوست سر و موها شود. همچنینسینرهبه شما عزیزان استفاده ازشامپو مخصوص سینره برای موهای چربرا پیشنهاد میدهد که علاوه بر کنترل و از بین بردن چربی های بیش از حد موها، کاملا از مواد گیاهی تهیه و تولید شده است.

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها