راز موفقیت در جذب سریع مشتریان با راهکارهای عملی


یکی از بهترین خدماتی که می‌توان به خانواده‌های دارای یک عضو بیمار ارائه کرد، خدمات پرستاری در منزل است. در صورتی که پرستار هستید، به دنبال روش‌های تبلیغات مناسب و پربازده برای خدمات پرستاری در منزل می‌گردید و قصد کمک کردن به این دسته از افراد دارید، در این مطلب به شما راهکارهایی برای موفقیت در جذب سریع مشتریان را ارائه خواهیم داد.

تبلیغات پرستاری در منزلتبلیغات پرستاری در منزل

اهمیت تبلیغات برای خدمات پرستاری در منزل

خدمات پرستاری در منزل، هنوز به میزانی که لایق شناخته شدن است، در اذهان اعضای جامعه جا نیفتاده است. به عنوان یک پرستار که قصد دارد چنین خدماتی را ارائه دهد، بهتر است، پیش از هر چیزی، خانواده‌هایی که به دنبال خدمات پرستاری در منزل می‌گردند را از نیازشان به خودتان آگاه کنید.

بسیاری از سالمندان یا خردسالانی که دچار بیماری شده‌اند، نیازمند دریافت خدمات در منزل هستند. همچنین، به دلیل شلوغی بیمارستان‌ها و کیفیت پایین خدماتی مانند تزریقات، مانیتورینگ بیماران دارای شرایط مزمن، یا حتی نگهداری از معلولانی که به بیماری خاصی دچار هستند، اعضای خانوادۀ این افراد، باید هر روز زمان زیادی را به نگهداری از آن‌ها اختصاص دهند. بسیاری از این اشخاص، به دنبال پرستار مورد اعتمادی هستند که بتوانند عزیزان‌شان را به وی بسپارند. از این جهت، تبلیغات خدمات پرستاری در منزل اهمیت بالایی برای شما، به عنوان پرستار، و خانواده‌های بیماران محترم دارد.

پیش از راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی برای پرستاری در منزل

قبل از هزینه کردن برای راه‌اندازی تبلیغات، بهتر است نکاتی را بدانید تا بهترین تصمیم‌ها را بگیرید. در این‌جا، به برخی از این اقدامات اولیه اشاره خواهیم کرد تا تبلیغات خدمات پرستاری در منزل را به‌درستی پیش ببرید:

  • شناخت دقیق مخاطب هدف

قصد دارید خدمات پرستاری در منزل را برای کدام دسته از بیماران انجام دهید؟ واضح است که راه‌اندازی تبلیغاتی که بیماران سالمند را هدف قرار بدهد، با بازاریابی برای پرستاری از کودکان و خردسالان بیمار در منزل، متفاوت خواهد بود. اولین قدم در ایجاد تبلیغات مراقبت‌های خانگی، تعیین مخاطب یا مخاطب‌های‌تان است.

با انتخاب سالمندان به عنوان افرادی که می‌‍خواهید در منزل به پرستاری از آن‌ها بپردازید، بهتر است تبلیغات را برای گروهی از اشخاص شخصی‌سازی کنید که در حال حاضر، مراقبت از این بیماران را بر عهده دارند؛ کارمندان یا کارگرانی که فرزندان آن‌ها هستند. در مقابل، برای ارائۀ تبلیغات پرستاری در منزل برای کودکان و خردسالان، بهتر است به سراغ پدر و مادرهایی بروید که ممکن است فرزند کوچکی در یک گروه سنی خاص مد نظر شما، داشته باشند.

  • تعیین خدمات پرستاری قابل ارائه

برای طراحی تبلیغات پرستاری در منزل، تهیۀ لیستی از خدمات قابل ارائه برای گروه‌های مختلف سنی و بیماری‌هایی که می‌توانید کنترل‌شان کنید، اهمیت بالایی دارد. با استفاده از چنین اطلاعاتی، افرادی که به دنبال خدمات بهداشتی خانگی می‌گردند، متوجه می‌شوند که شما گزینۀ مناسبی برای‌شان هستید یا خیر.

همچنین، قرار دادن لیستی از انواع خدمات پرستاری در خانه که می‌توانید ارائه دهید، در فضای مجازی و دیگر ابزار بازاریابی‌تان، به دیگران این امکان را می‌دهد که با جست‌وجوی کلمات مرتبط، نام شما را در میان آگهی‌های مختلف بیابند و از خدمات‌تان استفاده کنند.

تبلیغ پرستاری در خانهتبلیغ پرستاری در خانه

  • مشخص کردن هدف تبلیغات

در اجرای هر کمپین تبلیغاتی، تعیین هدف بازاریابی اهمیت بالایی دارد. قبل از تصمیم‌گیری برای بهترین ابزاری که می‌توانید برای تبلیغات پرستاری در منزل استفاده کنید، بهتر است هدف خود را مشخص کنید؛ آیا به دنبال فروش بیشتر در ادامۀ تبلیغات هستید؟ آیا می‌خواهید مشتریان فعلی‌تان را از تغییرات و به‌روزرسانی خدمات بهداشتی خود آگاه کنید؟ شاید هم به دنبال افزایش آگاهی از برند برای خدمات پرستاری‌تان هستید و قصد دارید افراد بسیاری را با خدمات پرستاری در منزل آشنا کنید. در هر صورت، تعیین هدف به شما کمک می‌کند یک طرح اولیه و کامل از تبلیغات‌تان در ذهن داشته باشید و با دانش بیشتری به سمت راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی خدمات پرستاری در منزل بروید.

بازاریابی خدمات پرستاری در منزلبازاریابی خدمات پرستاری در منزل

تعیین ابزار و روش‌های تبلیغات پرستاری در منزل

حال که از جزئیات اولیۀ کمپین خود آگاه شدید، وقت آن است که روش‌های مختلف تبلیغات خدمات پرستاری در منزل را بشناسید. شما می‌توانید به صورت آنلاین یا حضوری و محلی به بازاریابی برای خدمات بهداشتی در خانه بپردازید. در ادامه، انواع این روش‌ها را بررسی می‌کنیم:

روش‌های تبلیغات آنلاین برای خدمات پرستاری در منزل

در عصر نوین بازاریابی، استفاده از روش‌های آنلاین برای راه‌اندازی کمپین‌های گوناگون، بسیار پربازده است. جهت استفاده از جهان پرمخاطب اینترنت در حیطه‌های کاری متفاوت، بهتر است روش‌های بازاریابی آنلاین را به‌خوبی فرا بگیرید.

  1. تبلیغات خدمات بهداشتی خانگی در شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی، یکی از مهم‌ترین اجتماعات امروزی برای تبلیغات به‌شمار می‌روند. با طراحی آگهی‌های جذاب برای تبلیغات خدمات پرستاری در منزل و به اشتراک گذاشتن آن‌ها در کانال‌ها یا گروه‌های مجازی، می‌توانید خدمات خود را به گوش تعداد زیادی از افراد برسانید. برای داشتن تبلیغاتی پربازده، بهتر است مخاطبان خود را شناسایی و دسته‌ای را به عنوان مخاطب هدف اصلی تعیین کنید. سپس، به سراغ فضاهایی در شبکه‌های اجتماعی مختلف، مانند تلگرام (Telegram)، اینستاگرام (Instagram)، فیسبوک (Facebook) و… بروید که مخاطبان‌تان بیشتر در آن‌ها یافت می‌شوند.

انتخاب یک کانال تلگرامی دربارۀ سلامتی سالمندان، درخواست تبلیغات از ادمین‌های صفحات اینستاگرامی مربوط به کودکانی که از بیماری مزمنی رنج می‌برند، یا دیگر موارد این‌چنینی، به شما کمک می‌کند که زودتر به اهدافی که در سر دارید، برسید.

قدرت تبلیغات پیامکی را دست کم نگیرید!قدرت تبلیغات پیامکی را دست کم نگیرید!حتما بخوانید: قدرت تبلیغات پیامکی را دست کم نگیرید!

   2.  تبلیغات گوگل ادوردز (Google Adwords)

گوگل ادز یک سرویس تبلیغاتی ارائه شده توسط کمپانی گوگل است. استفاده از آن برای بازاریابی بسیار آسان می‌باشد. تنها کافی است وارد وب‌سایت گوگل ادز شوید. سپس، اطلاعات کسب‌وکار پرستاری در منزل خودتان را وارد نمایید. مرحلۀ بعدی، ارائۀ بودجۀ مد نظرتان است. تعیین بودجه و اطلاعات دیگری که دربارۀ خدمات‌تان وارد می‌کنید، به گوگل ادز کمک می‌کند بهترین صفحات برای نشان دادن تبلیغات شما را انتخاب کند. به این صورت، شما می‌توانید بهترین بازدهی را با استفاده از تبلیغات خدمات پرستاری در منزل در گوگل ادوردز داشته باشید.

تبلیغات گوگل ادوردز به تجارت های مختلف امکان می دهند تا پیش از نمایش تبلیغات در نتایج جستجو، بودجه ای را برای تبلیغات گوگل خود تعیین کنند و تنها زمانی این مبلغ از حسابشان کم می شود که کاربران بر روی لینک آنها در نتایج جستجو کلیک کنند.

تبلیغات گوگل پرستاری در منزلتبلیغات گوگل پرستاری در منزل

نمونۀ تبلیغات خدمات پرستاری در منزل با GoogleAds

این تبلیغات بر اساس “کلمات کلیدی” فعالیت می‌کنند. با استفاده از تبلیغات Google Ads، می‌توانید آگهی‌های خود را در صفحات مربوطه، با جست‌وجو کردن کلمات کلیدی همچون “پرستاری در منزل” و “خدمات پرستاری در خانه،” به انتخاب خودتان و با همکاری سرویس گوگل، مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات تبلیغات در گوگل ادز، می‌توانید از مشورت با یک آژانس بازاریابی نیز بهره ببرید.

  3. تبلیغات محتوا محور

تبلیغات بر پایۀ محتوا، روشی است که امروزه توسط بسیاری از کسب‌وکارها استفاده می‌شود. شما می‎‌توانید یک صفحۀ مجازی در شبکۀ اجتماعی مد نظرتان یا وب‌سایتی طراحی کنید که کانالی برای اطلاع‌رسانی دربارۀ خدمات بهداشتی خانگی باشد. محتوایی که در این صفحات منتشر می‌کنید، از اهمیت بالایی در تبلیغات خدمات پرستاری در منزل برخوردار است. شما می‌توانید علاوه‌بر محتوای تبلیغاتی، از طریق انتشار پست‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی نیز مخاطبان را به خدمات‌تان جذب کرده و از نیازشان به شما، آگاه کنید.

تبلیغات محتوایی در وبلاگ

یکی از آسان‌ترین راه‌های استفاده از بازاریابی محتوا محور، راه‌اندازی یک وبلاگ است.

برای جذب مشتری، هر هفته ساعاتی را به تولید پست وبلاگ اختصاص دهید و محتوایی تولید کنید که مربوط به کسب‌وکارتان باشد. انتشار محتوا برای برندسازی توصیه می‌شود و بازدۀ خوبی برایتان خواهد داشت.

تبلیغات آنلاین خدمات پرستاری در منزلتبلیغات آنلاین خدمات پرستاری در منزل

نمونه تبلیغات محتوایی در بلاگ برای پرستاری در خانه

  4. استفاده از سایت‌های واسطه برای تبلیغات پرستاری در منزل

یکی از راه‌های کم‌خرج برای تبلیغات خدمات پرستاری در منزل، قرار دادن آگهی در سایت‌های واسطه است. همان‌طور که می‌دانید، سایت دیوار یک ابزار واسطه برای تبلیغات خرید و فروش و ارائۀ خدمات است. پس از به‌وجود آمدن و گسترش خدمات این وب‌سایت، بسیاری از افراد نیازهای متفاوت خود از جمله اجارۀ خانه، خرید گوشی، کاریابی، پیدا کردن معلم خصوصی و… را در سایت دیوار برطرف می‌کنند. شما هم می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و خدمات پرستاری در خانۀ خود را در سایت‌های این‌چنینی تبلیغ کنید.

تبلیغات خدمات پرستاری در منزلتبلیغات خدمات پرستاری در منزل

نمونه بازاریابی پرستاری در منزل در سایت‌های واسطه

  5. بازاریابی با ارسال SMS انبوه

بازاریابی پیامکی سال‌هاست که در میان روش‌های پرکاربرد مارکتینگ برای اصناف مختلف قرار دارد. استفاده از این نوع بازاریابی برای تبلیغات خدمات پرستاری در خانه، با استفاده از ارسال هدفمند اس ام اس برای مخاطبان منطقه‌ای، یک راهکار پربازده به شمار می‌رود.

اگر شما مدیر یک بیمارستان، مرکز بهداشتی یا درمانگاه هستید، سامانه پیامکی می تواند به شما کمک کند که از طریق پنل اس ام اس پزشکان، با مخاطبان خودتان ارتباط برقرار کنید. پیامک‌هایی که با هدف از پیش تعیین‌شده برای افراد یا گروه‌های خاص ارسال می‌شود، پیامک هدفمند است.

روش‌های تبلیغات پیامکی برای خدمات پرستاری در منزل

برای استفاده تبلیغات پیامکی، روش‌‎های مختلفی وجود دارد. مهم‌ترین و اولین نکته، خرید پنل پیامکی است. پس از آن‌ می‌توانید از دستورالعمل‌ها و امکانات متفاوت پنل اس ام اس خود برای بازاریابی بهره ببرید. همچنین، می‌توانید با مطالعۀ کتابچۀ بازاریابی پیامکی، تجربیاتی که متخصصین در زمینۀ ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی به اشتراک گذاشته‌اند را به صورت رایگان، فرا بگیرید.

مزایای تبلیغات پیامکی

بسیاری از افراد از وجود کسب‌وکاری به نام “خدمات پرستاری در منزل” بی‌خبر اند. با استفاده از بازاریابی پیامکی، می‌توانید بدون این‌که این اشخاص را از نزدیک بشناسید، با ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی، اطلاعات تماس خود را  با ایشان به اشتراک بگذارید. این کار در مقایسه با دیگر روش‌های تبلیغاتی مانند به‌کارگیری اینفلوئنسرهای شبکه‌های مجازی یا تبلیغات گوگل ادز، بودجۀ کم‌تری احتیاج دارد. همچنین، نرخ باز و خوانده شدن پیامک تبلیغاتی بسیار بالاتر از روش‌های متنی دیگر برای بازاریابی است.

چگونه از شر تبلیغات گوشی‌ اندرویدی راحت شوم؟چگونه از شر تبلیغات گوشی‌ اندرویدی راحت شوم؟حتما بخوانید: چگونه از شر تبلیغات گوشی‌ اندرویدی راحت شوم؟

نحوۀ تنظیم کمپین پیامکی مؤثر

در صورتی که دومین گزینۀ لازم برای بازاریابی پیامکی، یعنی متن پیامک تبلیغاتی تأثیرگذار را تمام و کمال فراهم کنید، با در دست داشتن بانک‌های شماره تلفن، می‌توانید به سراغ تبلیغات محلی نیز بروید؛ در این روش، اس ام اس انبوه تبلیغاتی برای بازاریابی خدمات پرستاری در منزل را برای شماره تلفن‌هایی ارسال می‌کنید که در محدودۀ مد نظرتان ثبت شده‌اند؛ چرا که احتمال این‌که این افراد به مشتری شما تبدیل شوند، بیشتر از دیگران است.

نمونه پیامک‌های تبلیغاتی پرستاری در منزل

متن پیامک تبلیغاتی کمپین شما، به خدماتی که ارائه می‌دهید، مخاطبان‌تان، منطقۀ جغرافیایی و… ربط دارد. شما می‌توانید خیلی ساده و کوتاه، در یک یا دو خط، خدمات بهداشتی خانگی قابل ارائه را مختصراً شرح دهید. سپس، تنها کافی است که اطلاعات تماس خود را به شکلی که ترجیح می‌دهید، در انتهای پیامک درج کنید. رعایت نکات پنل پیامکی و قوانین اختصاصی ارسال اس ام اس تبلیغاتی نیز مواردی هستند که در هنگام بازاریابی پیامکی برای پرستاری در منزل، مشتریان بیشتری را برای شما جذب خواهند کرد.

در این بخش، یک نمونه پیامک تبلیغاتی پرستاری در منزل قرار داده‌ایم که به‌سادگی، اطلاعات لازم را در اختیار مخاطب قرار داده است:

 

نگهداری از سالمند و کودک در منزل

شبانه روزی و با متخصصان حرفه‌ای

تماس: 02166589421

 

با این حال، می‌توانید از ایده‌های خلاقانه‌ای همچون تبریک تولد سالمندانی استفاده کنید که ممکن است به خدمات پرستاری در خانۀ شما، احتیاج داشته باشند. برای مثال:

 

سرکار خانم احمدی

69امین سالروز تولدتان را تبریک می‌گوییم.

موسسه پرستاری مهرپرور

 

استراتژی‌های تبلیغات آفلاین

تبلیغات آفلاین نیز برای افزایش مشتریان شما اهمیت بالایی دارند. یکی از این موارد، ارائۀ خدمات پرستاری در منزل با بهترین کیفیت است؛ چرا که این روش، هم به مشتریان سود می‌رساند و هم می‌تواند سیاست بازاریابی دهان به دهان را برای کسب‌وکار شما، امکان‌پذیر کند.

USSD چیست؟ +کاربرد و مزایاUSSD چیست؟ +کاربرد و مزایاحتما بخوانید: USSD چیست؟ +کاربرد و مزایا

در بازاریابی دهان به دهان، یک مصرف کننده (Consumer) از محصول یک کسب‌و‌کار، خرید و استفاده می‌کند. اگر این فرد احساس رضایت کند، آن را به یکی دیگر از دوستان یا آشنایان خود معرفی می‌کند. به همین راحتی، آن کسب و کار، یک مشتری جدید کسب کرده است.

همچنین، پخش کردن تراکت و نصب آگهی در نقاط مختلف شهر، همراه با متن‌ها و شعارهای تبلیغاتی جذاب و اطلاعات تماس کسب‌وکار پرستاری در منزل شما، می‌تواند مشتریان بسیاری را از خدماتی که ارائه می‌کنید، باخبر سازد.

بازاریابی دهان به دهان برای پرستاری در منزلبازاریابی دهان به دهان برای پرستاری در منزل

تبلیغات پرستاری در منزل در نینی‌سایت

سخن آخر: نکات نهایی بازاریابی خدمات پرستاری

در هنگام بازاریابی برای خدمات پرستاری در منزل، تعیین هدف اولیه از بالاترین اهمیت برخوردار است. در صورتی که به‌دنبال کمک رساندن به دیگران هستید و می‌خواهید در این راه از تخصص‌تان استفاده کنید، بهتر است خود را به جای مخاطبانی قرار دهید که به خدمات شما احتیاج دارند. تا جایی که می‌توانید، جزئیات پرستاری از بیماران را برای خانواده و نزدیکان‌شان شرح دهید و خیال‌شان را از بابت نگرانی‌ها، راحت کنید. از واسطه‌ای استفاده کنید که می‌دانید بیماران یا اعضای خانوادۀ آن‌ها به آن دسترسی دارند؛ برای مثال، به سراغ بررسی قیمت پیامک انبوه برای بازاریابی با اس ام اس بروید. دست از تلاش برندارید و ترکیبی از استراتژی‌های مختلف را با در نظر گرفتن بودجه‌تان، به کار بگیرید.



منبع:https://www.melipayamak.com/blog/posts/home-care-advertising/

,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها