معرفی انواع روش پرداخت قبض تلفن ثابت 



بررسی روش‌های پرداخت قبض تلفن ثابت در بلاگ فراز اس‌ام‌اس
راهنمای مطالعه

دیگر نیازی به صرف زمان طولانی در صف‌های پرداخت قبوض نیست. با اتصال به اینترنت می‌توانید در عرض چند دقیقه قبض‌هایتان را پرداخت کنید. برای این کار باید اپلیکیشن‌های مرتبط با پرداخت اینترنتی قبض روی گوشیتان نصب شود؛ البته روش‌های پرداخت قبض به اپلیکیشن‌ها ختم نمی‌شوند. در این مقاله به بررسی انواع روش پرداخت قبض تلفن ثابت می‌پردازیم. فقط کافیست چند دقیقه از وقتتان را به مطالعه این مطلب کاربردی برای آشنایی با همه روش‌های غیرحضوری پرداخت قبض تلفن ثابت و نحوه دریافت قبض تلفن ثابت از طریق اینترنت اختصاص دهید. 

مراجعه به سایت شرکت مخابرات؛ اولین روش پرداخت قبض تلفن ثابت

اولین راه برای پرداخت قبض تلفن ثابت، مراجعه به سایت مخابرات است. بعد از ورود به آدرس tci.ir از منوی تلفن ثابت، گزینه پرداخت قبض را انتخاب کنید. در مرحله بعد صفحه‌ای برای مشاهده مبلغ قبض باز می‌شود. سپس یکی از درگاه‌های اینترنتی را برای تسویه بدهی تلفن ثابت انتخاب کنید. بعد از پرداخت قبض تلفن ثابت، پیامکی با این عنوان برای مالک تلفن پرداخت خواهد شد. به‌طورکلی از سامانه‌های پیامکی برای اطلاع‌رسانی از مهلت پرداخت قبوض و نحوه پرداخت استفاده می‌شود. 

در سال‌های گذشته و با الکترونیکی شدن فرایند پرداخت قبض، نیازی به مراجعه حضوری به بانک‌ها نخواهید داشت. سازمان‌های مختلف با استفاده از سامانه ارسال پیامک، کلیه فرایندهای مربوط به ارسال قبض را به مشتری اطلاع‌رسانی می‌کنند. 

مراجعه به سایت رسمی مخابرات؛ یکی از روش‌های پرداخت قبض تلفن ثابت

نصب اپلیکیشن‌‌های مخصوص؛ روشی برای پرداخت و نحوه دریافت قبض تلفن ثابت از طریق اینترنت

اپلیکیشن‌های مختلفی برای پرداخت قبض تلفن ثابت طراحی شده‌اند؛ آپ و تاپ از اپلیکیشن‌های محبوب با رابط کاربری ایده‌آل هستند که برای پرداخت قبض تلفن و قبوض دیگر استفاده می‌شوند. برای پرداخت قبض با استفاده از این اپلیکیشن‌ها، نیاز به استفاده از خدمات دریافت رمز پویا دارید.

درصورتی‌که دریافت رمز پویا برای حساب بانکی شما فعال نیست؛ باید با استفاده از یکی از روش‌های پیامکی یا مراجعه حضوری به شعبه، نسبت به فعالسازی پیامک دریافت رمز دوم یکبار مصرف اقدام کنید. به‌طورکلی سازمان‌ها، بانک‌ها و کسب‌وکارهای مختلف با خرید پنل پیامک نسبت به ارائه خدمات غیرحضوری اقداماتی را انجام داده‌اند. یکی از این اقدام‌ها دریافت رمز یکبار مصرف برای افزایش امنیت حساب بانکی کاربر به شمار می‌رود.  

نصب اپلیکیشن‌های ارائه‌دهنده خدمات بانکی؛ یکی از روش‌های پرداخت قبض

برای پرداخت قبض تلفن ثابت با شماره ۲۰۰۰ تماس بگیرید

تماس با شماره ۲۰۰۰ یکی از روش‌های پرداخت قبض تلفن ثابت است. همچنین شماره‌گیری ۲۰۰۰ یک نحوه دریافت قبض تلفن ثابت از طریق اینترنت به شمار می‌رود. بعد از شماره‌گیری این عدد، مبلغ قبض اعلام می‌شود؛ درصورتی‌که مبلغ قبض تلفن ثابت صحیح بود، برای تایید شماره یک را ارسال کنید. در پایان با داشتن رمز پویا امکان پرداخت قبض تلفن وجود دارد.

به‌طورکلی شماره‌گیری سرشماره‌های خاص برای انجام خدمات اینترنتی یکی از روش‌های پرطرفدار است. به‌ویژه در مواردی که سازمان مورد‌نظر از خط تلفن ابری برای برقراری ارتباط با مشترکین استفاده می‌کند. این روش نیازی به اتصال اینترنتی ندارد و در کمتر از چند دقیقه انجام می‌شود. خط تلفن ابری امکان برقراری چندين تماس ورودی و خروجی از یک شماره خاص را فراهم می‌کند؛ ازاین‌رو کسب‌وکار نیازی به اعلام چند شماره طولانی به‌عنوان راه‌های تماس نخواهد داشت. 

شماره‌گیری با شماره ۲۰۰۰؛ یکی از روش‌های استعلام و پرداخت قبض تلفن

شماره‌گیری کد دستوری؛ روشی سریع و در دسترس برای پرداخت قبض تلفن

یکی از روش‌های کاربردی و بدون نیاز به اتصال اینترنتی برای پرداخت قبض تلفن، شمار‌ه‌گیری کد دستوری به شمار می‌رود. برای استفاده از این روش باید کد #۷۸۰*  را وارد و سپس عدد ۳ را انتخاب کنید. در مرحله بعد از میان گزینه‌های موجود عدد ۵ را ارسال و شماره تلفن منزل به‌همراه پیش‌شماره را در کادر مشخص‌شده وارد کنید. در مرحله بعد از میان دو گزینه قبض پایان دوره و قبض میان‌دوره یکی باید برای پرداخت قبض انتخاب شود. 

به‌طورکلی روش‌های پرداخت قبوض با استفاده از کد دستوری برای بسیار از افراد کاربردی هستند؛ زیرا در این روش نیازی به اتصال اینترنتی نخواهید داشت. علاوه‌بر پرداخت قبض تلفن، خدمات متعددی مثل نحوه فعال سازی پیامک قبض آب با استفاده از کد دستوری انجام می‌شود. 

شماره‌گیری کد دستوری؛ یکی از روش‌های پرداخت قبض تلفن ثابت

کد دستوری پرداخت قبض تلفن برای شهرستان چیست؟

کد دستوری #۵*۳*۷۸۰* را در تلفن همراه خود شماره‌گیری و شماره تلفن ثابت خانه را به همراه کد شهرستان وارد کنید. بعد از انجام این مراحل امکان مشاهده مبلغ میان‌دوره و پایان دوره فراهم می‌شود. سپس اطلاعات کارت بانکی مانند شماره کارت را وارد کنید؛ همه بدهی قبض شما با موفقیت پرداخت خواهد شد. با استفاده از کد دستوری امکان استعلام خلافی خودرو با پیامک نیز وجود دارد. بعد از شماره‌گیری کد دستوری و ثبت درخواست استعلام خلافی خودرو، این بدهی از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

نحوه پرداخت قبض تلفن با شناسه قبض

برای پرداخت قبض تلفن ثابت با استفاده از شناسه باید وارد اپلیکیشن‌های پرداخت قبوض شوید. معمولا اپلیکیشن‌های ارائه‌دهنده خدمات بانکی، خدمات خود را با استفاده از سامانه پیامکی انبوه به مشترکین اعلام می‌کنند. بعد از ورود به اپلیکیشن و سرویس قبض تلفن ثابت، باید منوی «قبض کاغذی دارم» انتخاب کنید. سپس باید شناسه قبض و پرداخت وارد شود تا امکان پرداخت مبلغ قبض از طریق درگاه بانکی را داشته باشید.

استفاده از پنل ارسال پیامک؛ روشی برای استعلام و پرداخت قبض تلفن

در این مقاله به بررسی روش‌های پرداخت قبض تلفن ثابت پرداختیم. مراجعه به سایت مخابرات، شماره‌گیری کد دستوری، نصب اپلیکیشن‌های پرداخت قبض و تماس با شماره ۲۰۰۰ از روش‌های پرداخت قبض تلفن ثابت به شمار می‌روند. در بعضی از این روش‌‌ها امکان مشاهده کامل اطلاعات قبض میان‌دوره‌ای و پایان‌دوره‌ای وجود دارد. 

مخابرات با استفاده از دستگاه ارسال پیامک برای ارسال قبض تلفن دوره‌ای اقدام می‌کند. روش‌های نام‌برده شده برای به‌عنوان راهکارهای نحوه دریافت قبض تلفن ثابت از طریق اینترنت نیز شناخته می‌شوند. اگر سوالی درمورد استفاده از هر یک از روش‌های نام‌برده شده دارید، با ما در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید. 



منبع:https://farazsms.com/telephone-bill-payment-methods/

,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر به دنبال کسب درآمد اینترنتی هستید، نمایندگی استار اس ام اس می‌تواند پیشنهاد جذابی برای شما باشد.

آخرین دیدگاه‌ها