نحوه فعال سازی رمز پویا بانک ملت از طریق پیامک 



بررسی نحوه فعال سازی رمز پویا بانک ملت از طریق پیامک در بلاگ فراز اس‌ام‌اس
راهنمای مطالعه

رمز پویا یکی از خدمات بانکی است که امنیت حساب مشتریان را افزایش می‌دهد. این رمز در بانک‌های مختلف و برای رفاه حال مشتریان ارائه می‌شود. بانک ملت نیز برای افزایش امنیت و جلوگیری از سرقت حساب کاربران، خدمات دریافت رمز پویا را ارائه می‌دهد. رمز دوم یکبار مصرف ارائه شده توسط بانک ملت، فقط 60 ثانیه اعتبار دارد؛ ازاین‌رو احتمال سرقت و سوءاستفاده از حساب مشتریان را به‌شدت کاهش می‌دهد. رمز پویا بانک ملت به‌راحتی و از طریق سامانه پیامکی دریافت می‌شود. در این مقاله به بررسی نحوه فعال سازی رمز پویا بانک ملت از طریق پیامک می‌پردازیم. مطالعه این مطلب کوتاه برای فعال کردن رمز پویا از طریق پیامک را از دست ندهید.

مراحل فعال کردن دریافت رمز پویا بانک ملت از طریق پیامک

دریافت رمز پویا بانک ملت از طریق اس ام اس امکان‌پذیر است؛ بااین‌حال برای فعال شدن دریافت پیامک رمز دوم باید ابتدا مراحلی را انجام دهید. این مراحل با مراجعه حضوری به یکی از خودپردازهای بانک ملت و در کمتر از چند دقیقه امکان‌پذیر است. در ادامه این مطلب به‌طور‌کامل مراحل فعال سازی رمز پویا بانک ملت از طریق پیامک را شرح خواهیم داد.

مرحله اول؛ مراجعه به یکی از خودپردازهای بانک ملت

در مرحله اول برای فعال‌سازی خدمات بانکی از طریق سرویس پیامک انبوه باید به شعبه‌های حضوری مراجعه کرده و شماره تلفن خود را در بانک ثبت کنید. در مرحله بعد برای فعالسازی رمز پویا بانک ملت از طریق پیامک، ابتدا باید خودتان را به یکی از شعبه‌های خودپرداز این بانک برسانید. توجه داشته باشید که کارت وارد شده به دستگاه خودپرداز باید با شماره تلفنی که در بانک ثبت کرده‌اید، مطابقت داشته باشد.

مراجعه به یکی از خودپردازهای بانک ملت؛ اقدامی ضروری برای فعالسازی رمز پویا

مرحله دوم؛ انتخاب نوع خدمات از لیست ارائه شده

بعد از وارد کردن کارت و تایید رمز، لیستی از خدمات نمایش داده خواهد شد. از لیست نمایش داده شده باید گزینه «تغییر رمز و خدمات رمز پویا» را انتخاب کنید. بعد از وارد کردن این گزینه، صفحه‌ای نمایش داده می‌شود که در این مرحله باید گزینه «فعال سازي رمز پویا» انتخاب شود.

به‌طورکلی مراحل فعالسازی دریافت رمز پویا از طریق پیامک به‌راحتی و در کمتر از چند دقیقه قابل انجام است؛ درصورتی‌که در هر‌یک از مراحل به مشکلی برخوردید با اپراتورهای بانک ملت تماس بگیرید. خوشبختانه با وجود سیستم خط تلفن ابری نیازی به صرف مدت‌رمان طولانی در صف انتظار تلفن نخواهید داشت. به‌طورکلی خرید تلفن ثابت ابری برای کسب‌وکارهایی با تعداد مشتریان فراوان، یک ایده عالی به شمار می‌رود. زیرا مشتری نیازی به صرف هزینه و زمان بالا برای دریافت پاسخ نخواهد نداشت. به‌این‌ترتیب با یک تماس کوتاه و سریع، پاسخ سوال خود را دریافت می‌کنید.

انتخاب گزینه «تغییر رمز و خدمات رمز پویا»؛ یکی از مراحل فعال کردن رمز پویا

مرحله سوم؛ انتخاب گزینه فعالسازی رمز پویا و تایید شماره تلفن

پس از انتخاب گزینه فعال کردن رمز پویا، گزینه «فعال سازي سامانه رمزنگار ملت–نسخه پیامکی» را در لیست نمایش داده شده انتخاب کنید. در مرحله بعد شماره تلفنی برای تایید نمایش داده خواهد شد. اگر شماره موبایل نمایش داده شده، صحیح باشد باید گزینه بله را برای تایید شماره تلفن فشار دهید. در غیر‌این‌صورت باید به نزدیک‌ترین شعبه بانک ملت برای تغییر شماره تلفن مراجعه کنید.

به‌طورکلی ثبت شماره اشتباه در بانک و سازمان‌های دیگر علاوه‌بر ایجاد امکان سواستفاده، امکان اطلاع از فرصت‌های ویژه را نیز برای مشتری از بین می‌برد. بسیاری از کسب‌وکارها برای ذخیره کردن شماره مخاطبین و ارسال پیامک اطلاع‌رسانی و تخفیف از دستگاه شماره گیر مشتری استفاده می‌کنند. دقت داشته باشید که در هنگام ثبت شماره موبایل برای دریافت خدمات بانکی مثل فعال سازی رمز پویا بانک تجارت از طریق پیامک و فعال گردن رمز پویا بانکهای دیگر، حتما شماره را به‌صورت صحیح وارد کنید. به‌این‌ترتیب فرصت استفاده از تخفیف‌ها و اطلاع‌رسانی‌های دیگر را از دست نخواهید داد.

مرحله چهارم؛ دریافت پیامک فعالسازی موفق رمز پویا بانک ملت

در مرحله آخر و بعد از تایید شماره تلفن همراه، پیامکی به‌منظور تایید فعالسازی خدمات بانکی برای مشتری ارسال خواهد شد. در متن این پیامک ذکر می‌شود که کاربر باید چهار رقم آخر کارت را برای دریافت رمز دوم بانک ملت به شماره 30003303 ارسال کند. به همین راحتی فعالسازی رمز پویا بانک ملت از طریق پیامک انجام خواهد شد؛ به‌این‌ترتیب نیازی به مراجعه حضوری به شعبه‌ها و صرف زمان طولانی برای دریافت رمز پویا نخواهید داشت.

فعالسازی دریافت رمز پویا برای بسیاری از بانک‌ها از طریق پیامک امکان‌پذیر است؛ برای مثال فعال سازی رمز پویا بانک سپه از طریق پیامک نیز مراحل ساده‌ای دارد. ارائه خدمات بانکی از طریق پیامک باعث افزایش رفاه حال مشتریان و سرعت بخشیدن به امور کارکنان بانک شده است؛ ازاین‌رو بسیاری از کارهای بانکی مثل استعلام یارانه با موبایل انجام خواهد شد. در این‌صورت زمان و انرژی طولانی در صف‌های انتظار بانک صرف نمی‌شود.

دریافت رمز اینترنتی؛ یکی از مراحل خرید اینترنتی

ارسال چهار رقم آخر کارت برای دریافت رمز پویا بانک ملت

فراموش نکنید که برای انجام هر خرید یا ثبت‌نام اینترنتی نیاز به دریافت رمز پویا خواهید داشت. برای هر بار دریافت رمز پویا از بانک ملت، باید چهار رقم آخر کارت بانکی را به سرشماره 30003303 ارسال کنید. در کمتر از یک دقیقه، پیامک حاوی رمز دوم یک‌بار مصرف از بانک ملت دریافت خواهد شد. این رمز فقط برای 60 ثانیه اعتبار دارد؛ بنابراین قبل از پایان یک دقیقه حتما رمز را برای انجام خرید اینترنتی وارد کنید. با استفاده از این روش امکان فعال سازی رمز پویا بانک ملت بدون مراجعه به خودپرداز برای هر بار خرید اینترنتی وجود دارد.

تعیین سرشماره‌های اختصاصی برای بانک‌ها و سازمان‌های دیگر باعث افزایش امنیت خاطر مشتریان خواهد شد. بسیاری از کسب‌وکارها برای افزایش اعتماد مخاطبان با خرید خط اختصاصی پیامک فقط از یک شماره همیشگی اطلاع‌رسانی‌ها را انجام خواهند داد. به‌این ترتیب امکان سوء‌استفاده سارقان از بین خواهد رفت.

دریافت رمز پویا بانک کارت با ارسال چهار رقم آخر کارت به شماره 30003303

استفاده از سامانه سریع و ارزان پیامکی؛ راه‌حل بهبود تجربه مشتری

پنل‌های پیامکی حفظ تعامل با مشتریان و ارائه خدمات را برای کسب‌وکارها راحت و سریع کرده‌اند. پنل‌های پیامکی در کسب‌وکارهای مختلف کاربردهای متنوعی از اطلاع‌رسانی تخفیف تا ارسال متن تبلیغاتی برای جذب مشتری غذا دارند. استفاده از سامانه‌های پیامکی به‌ویژه برای سازمان‌های بزرگ با تعداد مشتریان بالا مثل بانک، یکی از المان‌های مهم برای افزایش رفاه حال مشتری است. در سال‌های گذشته بسیاری از خدمات بانکی مثل ارسال رمز دوم با استفاده از سامانه‌های پیامکی انجام می‌شود. در این مقاله به بررسی نحوه فعالسازی رمز پویا بانک ملت پرداختیم.

دریافت رمز دوم یکبار مصرف از طریق پیامک، یکی از خدمات ویژه بانک‌ها برای افزایش امنیت حساب کاربران به شمار می‌رود. به‌طور کلی برای فعال سازی رمز پویا بانک کشاورزی از طریق پیامک، باید ابتدا شماره موبایل خود را در شعبه مورد نظر ثبت کنید. برای فعال کردن دریافت پیامک رمز دوم به یکی از خودپردازهای بانک ملت مراجعه کنید. فعال سازی رمز پویا بانک ملت از طریق پیامک در کمتر از چند ثانیه انجام خواهد شد. اگر سوالی در مورد نحوه فعالسازی رمز پویا بانک ملت دارید، در قسمت کامنت‌ها از ما بپرسید تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگویتان باشیم.



منبع:https://farazsms.com/bank-mellat-dynamic-password-activation-via-sms/

,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر به دنبال کسب درآمد اینترنتی هستید، نمایندگی استار اس ام اس می‌تواند پیشنهاد جذابی برای شما باشد.

آخرین دیدگاه‌ها