نظرسنجی پیامکی چیست؟ مزایای آن + 10 نمونه متن پیامک نظرسنجی
برگزاری نظرسنجی از بهترین روشهای تعامل با مشتری و تأکید بر اهمیت نظرات و خواستههای آنهاست. استفاده از پیامک و نظرسنجی پیامکی، این تعامل را آسانتر و سریعتر برقرار میکند و بازدهی بالاتری را به همراه دارد. در این مقاله، به مزایای نظرسنجی اس ام اسی و جمعآوری بازخوردهای مشتریان به این روش، تفاوت آن با سایر انواع روشهای نظرسنجی و نمونه پیامکهای آن میپردازیم.
نظرسنجی پیامکی چیست؟
نظرسنجی پیامکی یکی از روشهای مؤثر و سریع برای جمعآوری نظرات و بازخورد مخاطبان است. در این روش، سوالات نظرسنجی از طریق پیامک (SMS) به افراد ارسال میشود و آنها میتوانند با ارسال پاسخهای خود از طریق پیامک، در نظرسنجی شرکت کنند. در نظرسنجی از طریق پیامک، موضوع نظرسنجی را مطرح میکنید و از مخاطب میخواهید که یکی از گزینههای مطرحشده توسط خودتان را انتخاب کند، یا بر اساس یک معیار مشخص به موضوع مطرح شده امتیاز بدهد.
برای مثال اگر صاحب رستورانی هستید که خدمات بیرونبر ارائه میدهد و میخواهید کیفیت غذا و بستهبندی را از مشتریان جویا شوید، میتوانید با ارسال یک پیامک، از مشتریان خود نظرسنجی کنید.
ویدئوی آموزشی کار با سیستم نظرسنجی پیامکی
با تماشای این ویدیو، با مراحل ارسال نظرسنجی پیامکی در سامانۀ ملی پیامک آشنا شوید و برای دریافت اطلاعات بیشتر ادامۀ مقاله را بخوانید.
برای نظرسنجی با استفاده از پنلهای پایه یا اقتصادی میتوانید از ارسال لینک در پیامک استفاده کنید و لینک پرسشنامۀ نظرسنجی را برای مخاطبان ارسال کنید. استفاده از ابزار لینک ترکر نیز میتواند در تحلیل این پیامکها کاربردی باشد.
روش ارسال پیامک نظرسنجی در پنل اس ام اس
برای ارسال پیامک نظرسنجی از پنل اس ام اس، به یک پنل پیامکی شرکتی یا تجاری نیاز دارید. پس از بررسی قیمت پنل پیامکی و خرید آن، با انجام چهار مرحلۀ زیر، پیامک نظرسنجی خود را ارسال کنید و نظرات کاربران را بررسی کنید.
مرحلۀ اول: تنظیمات اولیۀ ایجاد سامانه نظرسنجی پیامکی
برای ارسال پیامک نظرسنجی از پنل اس ام اس، ابتدا وارد پنل پیامکی خود در سایت ملی پیامک شوید و سپس از منوی «امکانات»، گزینۀ «نظرسنجی» را انتخاب کنید. در ادامه، روی دکمۀ «درج نظرسنجی جدید» کلیک کنید.


تصویر 1: روش درج سامانه نظرسنجی پیامکی در سایت ملی پیامک
سپس، فرمی به شما نمایش داده میشود که باید در این فرم:
- عنوانی را برای نظرسنجی پیامکی انتخاب کنید. این عنوان برای گیرندگان پیام قابلمشاهده نیست.
- در بخش شمارۀ گیرنده، شمارهای که مخاطبان نظرسنجی، پاسخها را به آن ارسال میکنند را انتخاب کنید.
- لوگوی کسبوکار خود را در بخش «لوگوی نمودار» بارگذاری کنید تا روی نمودار پاسخهای نظرسنجی درج شود.
- اگر مایلید که هر مخاطب بتواند چند بار در نظرسنجی شرکت کند، گزینۀ «شمارۀ تکراری مجاز» را علامت بزنید. در غیر این صورت و برای کسب نتایج دقیقتر از نظرسنجی، این گزینه را بدون علامت رها کنید.
- برای این که بتوانید تمام پاسخهای دریافتی را در پنل ذخیره کنید، گزینۀ «ذخیرۀ آمار دریافت» را علامت بزنید.


تصویر 2: تنظیمات درج رکورد جدید نظرسنجی پیامکی در پنل ملی پیامک
میتوانید در بخش «اعمال بازۀ زمانی»، مدت زمان فعال بودن نظرسنجی پیامکی خود را تعیین کنید. در این صورت خارج از بازۀ زمانی تعیینشده، امکان شرکت در نظرسنجی وجود ندارد.
مرحلۀ دوم: درج گزینههای نظرسنجی پیامکی
بعد از ثبت شدن رکورد جدید برای نظرسنجی از طریق پیامک، نوبت به تنظیم جزئیات خود پیامک میرسد. ابتدا آیکن «گزینهها» را انتخاب کنید تا گزینههای نظرسنجی خود را تعریف کنید.


تصویر 3: تنظیمات پنل نظرسنجی پیامکی
حتما بخوانید: بهترین روش های تبلیغات آژانس های هواپیمایی
در فرم پیش رو، عنوان گزینه و شماره یا کلیدواژۀ هر گزینه را تعیین کنید.


تصویر 4: درج گزینههای نظرسنجی پیامکی
- زمانی که مخاطب شما گزینۀ مورد نظر خود برای شرکت در نظرسنجی را ارسال میکند، میتوانید پیامی را در پاسخ به او ارسال کنید. با گزینۀ «ارسالکننده»، سرشمارۀ ارسال پاسخ به مخاطب را انتخاب کنید.
- در بخش «رنگ»، میتوانید رنگ مربوط به نمایش گزینۀ مورد نظر در نمودار نتیجۀ نظرسنجی را مشخص کنید.
- قسمت «متن پیامک»، مربوط به متن اس ام اس پاسخ شما به مخاطبان است.
- در صورتی که نظرسنجی شما پاسخ صحیح دارد، گزینۀ صحیح را با علامت زدن بخش «این گزینه پاسخ صحیح است» انتخاب کنید. در غیر این صورت، این بخش را بدون علامت رها کنید.
- با کلیک روی «افزودن»، گزینۀ طراحی شده به نظرسنجی اضافه میشود و با کلیک روی «درج گزینۀ جدید» میتوانید گزینههای دیگری را به نظرسنجی خود اضافه کنید.


تصویر 5: مشاهدۀ گزینههای نظرسنجی، درج گزینۀ جدید و ویرایش و حذف گزینهها
زمانی که دوباره به بخش «گزینهها» بروید، میتوانید گزینههای درجشده را مشاهده کنید و آنها را «ویرایش» یا «حذف» کنید.
بخش پاسخها
بعد از برگزاری نظرسنجی میتوانید در بخش «پاسخها»، پاسخهای ارسالی مخاطبان را به تفکیک شماره و گزینۀ انتخابی ببینید.


تصویر 6: مشاهدۀ پاسخهای دریافتی نظرسنجی پیامکی
قرعهکشی، حذف و ویرایش
با استفاده از این گزینه میتوانید میان افرادی که در نظرسنجی پیامکی شرکت کردهاند، یک قرعهکشی برگزار کنید و پنل اس ام اس یک یا چند شماره را به صورت تصادفی از بین همۀ پاسخها انتخاب میکند.
برای حذف گزینهها یا ویرایش آنها میتوانید با انتخاب آیکن ویرایش یا حذف، عملیات مورد نظر خود را انجام دهید.
مرحلۀ سوم: ارسال اس ام اس نظرسنجی
بعد از درج نظرسنجی و گزینههای مربوطه در بخش نظرسنجی در پنل اس ام اس، نوبت به ارسال پیامک نظرسنجی برای مخاطبان مورد نظر میرسد. برای این کار، پیامکی را مطابق گزینههای تعریفشده بنویسید و سؤال نظرسنجی و گزینهها را در پیام خود مطرح کنید.
نکتۀ مهم: بهتر است ارسال این پیامک را از طریق شمارهای انجام دهید که هنگام تعریف نظرسنجی، به عنوان دریافتکننده پاسخهای مخاطبان مشخص کردهاید. مثلاً اگر هنگام درج نظرسنجی، شمارۀ 2000345 را برای دریافت پاسخها تعیین کردهاید، پیامک نظرسنجی خود را نیز از شمارۀ 2000345 ارسال کنید تا مخاطبان بتوانند در پاسخ به همان پیام، گزینۀ مدنظرشان را ارسال کنند.
میتوانید نظرسنجی را از طریق برنامههای تلویزیونی، تراکت، منوی ثبت سفارش و سایر روشهای تبلیغاتی نیز اطلاعرسانی کنید. در این شرایط بعد از مطرح کردن سوال نظرسنجی و گزینههای آن، شمارهای را اعلام کنید تا مخاطبان گزینۀ مورد نظر خود را به این سرشماره ارسال کنند. دقت کنید این شماره باید دقیقاً مطابق شمارهای باشد که هنگام درج نظرسنجی به عنوان «گیرنده» تعیین کردهاید.
مرحلۀ چهارم: بررسی و دریافت گزارش نتایج با نمودار نظرسنجی پیامکی
برای دریافت گزارش نتایج نظرسنجی با اس ام اس، سه راه پیش رو دارید:
- مشاهدۀ پیامکهای دریافتی بر اساس تعداد گزینه در بخش «پاسخها»؛ مثلاً چند نفر گزینۀ 1 را انتخاب کردهاند.
- بررسی نتایج بر اساس پیششمارۀ موبایل مخاطبینی که در نظرسنجی اس ام اسی شما شرکت کردهاند، در بخش «پیششماره».
- دریافت نمودار نتایج به دست آمده به تفکیک تعداد کل پاسخها، پاسخهای متفرقه، پاسخهای دریافتی از شمارۀ تکراری و پاسخهای قابل قبول، در بخش «دریافتی».


تصویر 7: نمودار پاسخهای دریافتی نظرسنجی در پنل ملی پیامک
حتما بخوانید: ایدههایی برای چگونگی استفاده از پیامک
در صورتی که مایل به قرار دادن نمودار نتایج نظرسنجی پیامکی در وبسایت خود هستید، میتوانید با کلیک روی گزینۀ «تولید فرم نمودار نظرسنجی»، کد مربوط به نمودار برای قرار دادن در سایت را دریافت کنید. بعد از درج این کد در وبسایت، نمودار نتایج نظرسنجی با دریافت پاسخهای جدید به صورت خودکار آپدیت خواهد شد.
نمونه متن پیامک نظرسنجی
نمونه متن نظرسنجی با پرسشهای بله و خیر
نمونه متن نظرسنجی پیامکی با سؤالات آزاد
حتما بخوانید: پیامهای تبریک روز آتش نشانی و ایمنی 🔥 | الهامبخشترین جملات برای تقدیر از آتشنشانان
نمونه پیامک نظرسنجی چندگزینهای
نمونه متن پیام نظرسنجی با لینک پرسشنامه
مزایای نظرسنجی پیامکی برای کسبوکارها
نظرسنجی با پیامک از مشتریان، یک عنصر کلیدی در رشد و توسعۀ کسبوکار به شمار میرود و میتواند مسیر برند را در راستای رضایت مشتری دچار تغییرات قابلتوجهی کند. بنابراین یافتن یک روش برای برگزاری نظرسنجی که بازدهی بالاتری داشته باشد و مؤثرتر واقع شود، برای هر کسبوکاری از اهمیت بالایی برخوردار است. آیا نظرسنجی پیامکی میتواند بازده مورد نظر کسبوکارها را به دنبال داشته باشد؟
1. نرخ پاسخدهی بالا
طبق تحقیقات انجامشده، بیش از 90% افراد دریافت پیامک را به سایر روشهای ارتباطی از سمت کسبوکارها ترجیح میدهند و 98% پیامکهای ارسالی نیز خوانده میشوند. این آمارها برای اطمینان از این موضوع که پیامک میتواند بهترین راه ارتباطی با مخاطبان باشد کافیست! از طرفی، 44.1% افراد در نظرسنجیهای آنلاین مشارکت میکنند. بنابراین، زمانی که نظرسنجی را به صورت پیامکی برگزار کنید، هم نرخ خوانده شدن 98 درصدی را دارید و هم نرخ مشارکت 44 درصدی. این موضوع که مخاطب میداند زمان زیادی را درگیر نظرسنجی نخواهد بود و همچنین با وجود عدم نیاز به اینترنت میتواند در هر زمان دلخواهی در این نظرسنجی مشارکت کند، نرخ پاسخدهی او را افزایش خواهد داد.
2. هزینۀ کم و مقرونبهصرفه بودن
به جای پرداخت هزینۀ چاپ فرمهای نظرسنجی یا هزینۀ تماسهای تلفنی، میتوانید با هزینۀ کمتری خرید پنل اس ام اس کسبوکارتان را انجام دهید و پیامک نظرسنجی را به صورت انبوه و برای تمام مشتریان کسبوکار خود ارسال کنید.
حتما بخوانید: بلک فرایدی چیست؟ نکاتی برای بازاریابی پیامکی در بلک فرایدی
3. سرعت و سهولت در اجرا
با ارسال پیامک برای جمعآوری بازخوردهای مشتریان، میتوانید به سرعت و به صورت همزمان نظرسنجی را برگزار کنید و با توجه به سرعت بالا در ارسال اس ام اس انبوه و همچنین کوتاه بودن فرایند نظرسنجی پیامکی، بازخوردها را با سرعت بیشتری دریافت کنید.
4. تحلیل آسان نتایج
به طور کلی، بررسی بازخوردها در نظرسنجی آنلاین، با توجه به ابزارهای تحلیل نتایجی که در اختیار شما قرار میگیرند، بسیار آسانتر از روشهای سنتیست. پنل اس ام اس هم تحلیلی از بازخوردهای نظرسنجی پیامکی را به شما ارائه کرده و فرایندها را آسانتر میکند.
5. هدفگذاری دقیق مخاطبان
با استفاده از دفترچه تلفن پنل پیامکی و گروهبندی مخاطبین، یا سایر ابزارهایی که امکان ارسال پیامک هدفمند را برای شما فراهم میکنند، میتوانید نظرسنجیهای خود را فقط برای گروههای خاصی از مشتریان ارسال کنید.
6. مشارکت آسان
پاسخدادن به یک اس ام اس نظرسنجی، آن هم فقط با یک عدد یا یک کلمه، بسیار آسان است!
7. دسترسی به تمام مشتریان
نظرسنجی پیامکی، راه جمعآوری بازخورد از همۀ مخاطبان، از هر قشر و سنی است. چرا که مخاطب فقط به یک تلفن همراه و یک سیمکارت برای مشارکت در نظرسنجی احتیاج دارد.
موقعیتهای نظرسنجی پیامکی در کسبوکارهای مختلف
در چه مواقعی میتوانیم از نظرسنجی پیامکی استفاده کنیم و چگونه بازخوردهای مشتریان را جمعآوری کنیم؟ نظرسنجی در چه موقعیتهای مناسبتر است و در چه زمانهایی احتمال مشارکت مخاطبان افزایش پیدا میکند؟ برخی از بهترین موقعیتها برای ارسال پیامک نظرسنجی از مشتریان عبارتاند از:
سنجش رضایت پس از خرید
بعد از اینکه مشتری محصول یا خدماتی را از کسبوکار شما دریافت میکند، بهترین و رایجترین موقعیت برای نظرسنجی است. اینکه پیامک نظرسنجی را چه مدت بعد از خرید ارسال کنید، به خودتان بستگی دارد. اما بهتر است با توجه به سوالی که قصد مطرحکردن آن را دارید، زمان نظرسنجی را انتخاب کنید.
برای مثال، اگر به دنبال سنجش کیفیت محصول، یا زمان رسیدن آن به دست مشتری و… هستید، بهتر است یک الی دو روز بعد از اینکه محصول به دست مشتری میرسد، پیامک را ارسال کنید.
یا اگر میخواهید نظر مشتری در رابطه با روند سفارش را بدانید، میتوانید نظرسنجی پیامکی را دقیقاً بعد از ثبت سفارش ارسال کنید.
رویدادها، نمایشگاهها و همایشهای مختلف
نظرسنجی بعد از برگزاری نمایشگاهها و رویدادها بسیار رایج است و در برگزاری رویدادهای بعدی، راهنمای شما خواهد بود. از سهولت دسترسی به محل برگزاری، تا کیفیت رویداد و نحوۀ اطلاع افراد از برگزاری این رویداد، میتوانند به شما کمک کنند تا در دفعات بعدی، تصمیمات بهتری بگیرید.
پایان دورههای آموزشی
بعد از پایان دورۀ آموزشی، با یک نظرسنجی از دانشجویان دوره جویا شوید که کیفیت دوره، پشتیبانی و روش تدریس را چگونه ارزیابی میکنند. با بررسی نتایج به دست آمده از نظرسنجی، ممکن است به این تصمیم برسید که استراتژی آموزشی را تغییر دهید، دوره را با ظرفیت کمتری برگزار کنید، مدرس دیگری را برای این دوره در نظر بگیرید، نوع پشتیبانی را تغییر دهید یا همین روال فعلی را ادامه دهید!
بعد از تعامل با مراجعهکننده
ممکن است صاحب یک کلینیک پزشکی، روانشناسی یا دامپزشکی و… باشید. میتوانید بعد از حضور مراجعهکنندگان در کلینیک، با ارسال یک پیامک نظرسنجی، کیفیت جلسات ویزیت، مدت زمان انتظار در کلینیک و رفتار کارکنان کلینیک را بررسی کنید.
بعد از ارائۀ خدمات پشتیبانی
عملکرد تیم پشتیبانی کسبوکار شما چگونه است؟ آیا مشکلات کاربران بعد از ارتباط با این تیم برطرف میشوند؟ آیا چالشها به سرعت و با دقت پاسخگویی میشوند یا خیر؟ بعد از استفادۀ کاربران از خدمات پشتیبانی، با ارسال نظرسنجی پیامکی، کیفیت خدمات را جویا شوید.
جمعآوری بازخورد در مورد محصولات یا خدمات جدید
آیا محصولی که به تازگی تولید و عرضه کردهاید، واقعاً با نیازهای کاربران سازگار است؟ کیفیت خدمات و محصولات جدید چگونه هستند؟ چه تغییراتی باید اعمال شوند؟ نظرسنجی پیامکی بعد از رونمایی محصولات و خدمات جدید، پاسخگوی تمام این سوالات خواهد بود.
حتما بخوانید: چگونه کد پستی خود را پیدا کنیم؟ | راهنمای جامع جستجوی کد پستی
ارزیابی کمپینهای بازاریابی
جمعآوری بازخورد پس از برگزاری کمپینهای بازاریابی، به شما کمک میکند تا بدانید کدام کانالهای بازاریابی موثرتر عمل کردهاند، چه میزان از کاربران از کمپین برگزار شده اطلاع پیدا کردهاند و چند درصد از آنها با این کمپین متقاعد به استفاده از محصولات و خدمات شما شدهاند. نظرسنجی در این موقعیت، روند برگزاری کمپینهای تبلیغاتی بعدی شما را مشخص میکند.
تحقیقات بازار
نظرسنجی پیامکی در تحقیقات بازار و سنجش نیازهای مشتریان نیز بسیار کاربردی و مفید خواهد بود و باعث بررسی دقیق علایق، ویژگیها و خواستههای کاربران میشود.
نکات کلیدی در برگزاری نظرسنجی پیامکی مؤثر
برای کسب بهترین نتیجه از نظرسنجی پیامکی کسبوکار خود، بهتر است چند نکتۀ کلیدی را رعایت کنید:
1. طراحی سوالات کوتاه و مشخص
اولین و مهمترین نکته به متن پیام شما بازمیگردد. برای افزایش احتمال مشارکت افراد در جمعآوری بازخورد از طریق پیامک، بهتر است:
- سوالات را با بیانی ساده مطرح کنید.
- کوتاهنویسی را فراموش نکنید و از توضیحات اضافی بپرهیزید.
- سوالات را طوری طرح کنید که به آسانی قابلفهم باشند.
- در متن پیام خود، قید کنید که این پیامک از سمت کدام کسبوکار و به چه منظور ارسال شده است.
2. طراحی گزینههای شفاف و جامع
بهتر است گزینههایی برای پاسخ به سوالات در نظر بگیرید و هر گزینه را به صورت شفاف انتخاب کنید. استفاده از گزینههای کمّی، میتواند نتایج دقیقتری را در اختیار شما قرار دهد. اگر هم استفاده از گزینههای کیفی (مانند عالی، خوب، متوسط و…) را ترجیح میدهید، برای کسب نتایج بهتر، گزینههای بیشتری را در متن پیام بگنجانید.
3. زمانبندی مناسب برای ارسال پیامها
در نظرسنجی پیامکی، علاوه بر رعایت قوانین کلی زمان فرستادن پیامکها، مانند عدم ارسال پیام در روزها و ساعات غیرکاری، باید توجه کنید که پیامک نظرسنجی درست را در زمان درستی ارسال کنید.
مثلاً اگر به دنبال جمعآوری بازخورد دربارۀ کیفیت محصولات هستید، نظرسنجی را چند روز بعد از خرید ارسال کنید. یا اگر میخواهید کیفیت خدمات پشتیبانی یا رضایت مشتری از روند ثبت سفارش را جویا شوید، پیامک نظرسنجی را بلافاصله بعد از استفاده از خدمات پشتیبانی یا ثبت سفارش ارسال کنید تا نتایج دقیقتری به دست آورید.
4. افزایش انگیزۀ مشتریان برای پاسخگویی
با ارائۀ ارزش افزوده در متن پیام میتوانید انگیزۀ مشتریان برای مشارکت در نظرسنجی پیام کوتاه را بالاتر ببرید. مثلاً در پیام خود قید کنید که مشتریانی که در نظرسنجی شرکت کنند، در قرعهکشی شرکت داده میشوند یا کد تخفیف هدیه دریافت میکنند. همچنین، شخصیسازی پیامکها و اشاره به این موضوع که نظرات مخاطب برای شما مهم است و در بهبود خدمات شما موثر خواهد بود، در افزایش انگیزۀ مشارکت تأثیرگذار است.
5. رعایت حریم خصوصی مخاطبان
فراموش نکنید که در هر حالت باید به حریم خصوصی مخاطبان احترام گذاشت و اگر مخاطبی علاقهای به دریافت پیامک ندارد، نباید پیامک نظرسنجی را هم برای او ارسال کرد. به علاوه، رعایت قانون «لغو 11» در نظرسنجیهای پیامکی نیز ضرورت دارد و مخاطب باید راهی برای لغو دریافت پیامکهای کسبوکار داشته باشد.
6. تحلیل دقیق نتایج
پس از جمعآوری پاسخهای مخاطبان، نوبت به تحلیل دقیق آنها میرسد. با استفاده از ابزارهای تحلیل و گزارشدهی در پنل اس ام اس میتوانید به به درک عمیقی از خواستههای مشتریان خود دست پیدا کنید و با استفاده از این اطلاعات میتوانید روند بهتری برای بهبود محصولات و خدمات خود در پیش بگیرید.
نظرسنجی پیامکی چه تفاوتی با سایر روشهای نظرسنجی دارد؟
در نظرسنجی پیامکی، عموماً یک یا دو سوال کلی با چند گزینه در قالب یک پیامک برای مخاطب ارسال میشود و مخاطب میتوند به آسانی و به سرعت، در این نظرسنجی مشارکت کند. در واقع محدودیت تعداد کاراکتر پیامک باعث میشود نتوانید نظرسنجی را طولانی کنید و فقط به موارد مهمتر بپردازید. به طور کلی، مهمترین تفاوتهای نظرسنجی پیامکی با سایر روشها عبارتاند از:
- دسترسی گسترده به مخاطبان
- افزایش احتمال شرکت در نظرسنجی، با توجه به اینکه مخاطب از همان ابتدا میداند با چند سوال روبهروست!
- عدم نیاز مخاطب به اینترنت برای شرکت در نظرسنجی و افزایش سرعت پاسخگویی
- عدم مواجهۀ مستقیم کاربر با صاحبان کسبوکار (بر خلاف روشهای حضوری و تلفنی) و دریافت بازخوردهای دقیقتر و صادقانهتر
نتیجهگیری
نظرسنجی پیامکی، ابزاری قدرتمند برای کسبوکارهاست تا به صورت مستقیم و موثر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و از نظرات و پیشنهادات آنها برای بهبود محصولات و خدمات خود بهرهمند شوند. با توجه به مزایای فراوان نظرسنجی پیامکی از جمله سرعت بالا، هزینۀ پایین، دسترسی گسترده به مخاطبان و سهولت در تحلیل نتایج، میتوان این روش را یکی از موثرترین راهکارها برای سنجش رضایت مشتری و بهبود تجربۀ مشتری دانست.
شما هم میتوانید با خرید پنل پیامکی، از مزایای این روش جمعآوری بازخوردهای مشتریان بهرهمند شوید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره، با شمارۀ 02163404 داخلی 1 با کارشناسان ملی پیامک ارتباط بگیرید. همچنین میتوانید نظرات و سوالات خود دربارۀ این مقاله را با ما به اشتراک بگذارید.
منبع:https://www.melipayamak.com/blog/posts/sms-survey/
ارسال یک پاسخ