پاسخگوی خودکار پیامکی، بهترین منشی پیامکی برای مشتریان

[ad_1]

پاسخگوی خودکار پیامکی، بهترین منشی پیامکی برای مشتریان

این روزها کسب‌وکارهای زیادی از سامانه‌های پیامکی برای انجام تبلیغات خود استفاده می‌کنند. اما بسیاری از آن‌ها با یک مشکل بزرگ مواجه می‌شوند و آن هم نحوه پاسخگویی به مخاطبانی است که به پیامک آن‌ها جواب می‌دهند. افراد دوست ندارند که پاسخ مشتریان خود را ندهند، زیرا این کار باعث می‌شود تا برخی از آن‌ها را از دست بدهند. یکی از روش‌هایی که این افراد می‌توانند از آن استفاده کنند، پاسخگوی خودکار پیامکی است. با استفاده از این روش می‌توان با یک هزینه پایین، پاسخ بسیاری از افراد را به راحتی داد. در این مطلب از ایده پردازان قصد داریم تا در خصوص پاسخگوی خودکار پیامکی نکاتی را بیان کنیم. برای آشنایی بیشتر با این سیستم تا انتها با ما همراه باشید.

پاسخگوی خودکار پیامکی چیست؟

پاسخگوی خودکار پیامکی چیست؟

همان‌طور که از نام آن مشخص است، پاسخگوی خودکار پیامکی مانند یک منشی پیامکی عمل می‌کند و پاسخ از پیش تعیین شده‌ای را به کسانی می‌دهد که به شما پیامک ارسال می‌کنند. بسیاری از مجموعه‌های معتبر ارائه‌دهنده خدمات پیامکی این نوع خدمت را نیز ارائه می‌کنند. توجه داشته باشید که برای استفاده از این قابلیت باید یک خط اختصاصی پیامک از ارائه دهنده سرویس دریافت کنید. این منشی پیامکی نسبت به کلیدواژه‌ها حساس است و با توجه به این کلیدواژه‌ها متنی را که شما از قبل برای آن مشخص کرده‌اید، برای مخاطب ارسال می‌کند.

برای مثال اگر شما پیامکی حاوی متن «در صورت تمایل برای شرکت در قرعه‌کشی عدد ۱ را ارسال کنید» برای مخاطبان خود ارسال کرده‌اید، عدد ۱ را به منشی پیامکی می‌دهید تا هر فردی که این شماره را برای شما ارسال کرد، منشی پیامکی، یک اس‌ام‌اس حاوی متن «به زودی کد تخفیف برای شما ارسال خواهد» را برای آن فرد ارسال کند. مثال بهتری هم برای این موضوع وجود دارد تا شما با اهمیت استفاده از این روش بیشتر آشنا شوید. به عنوان مثال شما عرضه‌کننده یک اپلیکیشن جذاب هستید. می‌توانید برای مخاطبان خود پیامکی با متن «برای دریافت لینک دانلود اپلیکیشن، عدد ۱ را ارسال کنید» را بفرستید. هر فردی که در پاسخ عدد ۱ را نوشته باشد، منشی پیامکی شما به طور خودکار لینک دانلود اپلیکیشن را برای او ارسال خواهد کرد.

با استفاده از این روش دیگر نگران از دست دادن مخاطبان خود نخواهید بود و می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن به بسیاری از موارد پاسخ دهید. با استفاده از این روش، پیامک حتی یک مشتری نیز بی‌پاسخ نخواهد ماند و منشی شما به طور خودکار پیام کوتاه لازم را برای او ارسال خواهد کرد.

نحوه فعال‌سازی پاسخگوی خودکار پیامکی

نحوه فعال‌سازی پاسخگوی خودکار پیامکی

نحوه فعال‌سازی و استفاده پاسخگوی خودکار پیامکی یا منشی پیامکی در بسیاری از مجموعه‌ها یکسان است. تنها ممکن است تفاوت‌های جزئی در این مورد وجود داشته باشد. برای این که بتوانید این قابلیت را فعال کنید باید در میان گزینه‌های موجود در پنل ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی خود به دنبال پاسخگوی خودکار بگردید. پس از این که بخش مورد نظر را پیدا کردید، باید شماره‌ای که قرار است پاسخ را از طریق آن برای مخاطبان ارسال کنید یا همان شماره اختصاصی خود را وارد کنید.
قسمت بعدی محل وارد کردن کلمه کلیدی مورد نظر است. در این بخش کلمه‌ای را که در صورت وجود پیامک، منشی باید به آن پاسخ دهد را وارد می‌کنید. در قسمت بعدی متن پیامک ارسالی برای مخاطبان را تایپ می‌کنید. با انتخاب گزینه فعال‌سازی این قابلیت برای پنل پیامکی شما فعال خواهد شد و می‌توانید به مخاطبینی که از دفترچه تلفن، بانک شماره یا موارد دیگر پیامک ارسال کرده‌اید، پاسخ دهید.

موارد بسیار مناسب برای استفاده از منشی پیامکی

موارد بسیار مناسب برای استفاده از منشی پیامکی

در برخی شرایط استفاده از منشی پیامکی بسیار مفید و سودمند است. از مهم‌ترین مواردی که می‌توان از منشی پیامکی یا پاسخگوی خودکار پیامک بهترین استفاده و بهره را برد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- مشترک شدن در خبرنامه

بسیاری افراد به دلایل متفاوت دوست دارند پس از دریافت پیامک تبلیغاتی دعوت آن‌ها، در خبرنامه مجموعه شما عضو شوند تا از موارد مهمی مانند آوردن محصولات جدید، تخفیف‌ها و بسیاری موارد مشابه مطلع شوند. شما می‌توانید با استفاده از منشی پیامکی به صورت خودکار برای آن‌ها متن خوش‌آمدگویی ارسال کنید.

۲- نظرسنجی‌های پیامکی

بسیاری از کسب‌وکارها برای این که بتوانند نظر و سلیقه مشتریان را بهتر متوجه شوند تا بتوانند برنامه‌ریزی مناسبی برای آینده کسب‌وکار داشته باشند، از نظرسنجی‌های پیامکی استفاده می‌کنند. استفاده از یک منشی پیامکی در این مواقع نیز بسیار سودمند است. شما می‌توانید برای مخاطبان به صورت خودکار متنی برای تشکر از شرکت آن‌ها در نظرسنجی ارسال کنید.

۳- دریافت اطلاعات بیشتر

شما می‌توانید در سامانه پیامکی خود از مخاطبان بخواهید که برای دریافت اطلاعات بیشتر با شما تماس بگیرند یا این که پیامکی حاوی یک متن خاص برای شما ارسال کنند تا در اسرع وقت مجموعه مورد نظر با آن‌ها تماس برقرار کند. در این صورت می‌توانید در پاسخ آن کلمه خاص، پیامکی را از طریق پاسخگوی خودکار پیامک برای افراد ارسال کنید و در متن آن پیام نوشته باشید که کارشناسان مجموعه در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

مزایای استفاده از پاسخگوی خودکار پیامک

مزایای استفاده از پاسخگوی خودکار پیامک

استفاده از پاسخگوی خودکار پیامک مزایای خاص خود را دارد. همین مزایا باعث شده تا بسیاری از کسب‌وکارها به استفاده از این قابلیت علاقه‌مند شوند. از مهم‌ترین مزایای این قابلیت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- پاسخگویی سریع

اولین و مهم‌ترین مزیت استفاده از این روش، پاسخگویی سریع است. مشتریان با دریافت سریع پاسخ به مجموعه شما اطمینان بیشتری خواهند کرد. همین امر سبب می‌شود که نه تنها مشتریان خود را از دست ندهید، بلکه هر روز به تعداد آن‌ها بیفزایید.

۲- صرفه‌جویی در وقت

دیگر لازم نیست فردی را برای پاسخگویی به پیامک‌های مشتریان استخدام کنید یا خودتان ساعات زیادی را به این کار مشغول باشید. منشی پیامکی شما تمام کارهای لازم را به صورت خودکار انجام می‌دهد. تنها کاری که لازم است شما انجام دهید، نظارت بر آن خواهد بود.

۳- پیگیری راحت‌تر

شما به راحتی می‌توانید کار پاسخ دادن به مخاطبان را انجام دهید و پیگیری‌های لازم را انجام دهید. با استفاده از این روش خیالتان راحت است که مشتریان همیشه به راحتی می‌توانند با شما ارتباط برقرار کنند و به سرعت پاسخ‌های مد نظر را دریافت کنند.

جمع‌بندی

  • منشی پیامکی یکی از قابلیت‌هایی است که مجموعه‌های ارائه‌دهنده خدمات پیامکی معتبر مانند ایده پردازان به مشتریان خود عرضه می‌کنند.
  • با استفاده از منشی پیامکی می‌توانید با انتخاب کلید واژه‌های خاص، به صورت اتوماتیک پاسخ برخی از پیامک‌های ارسال شده توسط مخاطبان را بدهید.
  • از منشی پیامکی می‌توان در مواردی مانند عضویت در خبرنامه، شرکت در نظرسنجی و دریافت اطلاعات بیشتر، استفاده مناسب و خوبی کرد.
  • از مهم‌ترین مزایای استفاده از منشی پیامکی می‌توان به صرفه‌جویی در وقت و هزینه، پاسخگویی سریع و راحتی در پیگیری اشاره کرد.

پرسش‌های پرتکرار

۱- منشی پیامی چیست؟

منشی پیامکی یا پاسخگوی خودکار پیامک یک قابلیت است که با استفاده از آن می‌توان به سرعت پاسخ مخاطبان پیامکی خود را به صورت خودکار داد.

۲- از منشی پیامی در چه مواردی می‌توان استفاده کرد؟

مواردی مانند عضویت در خبرنامه، برگزاری نظرسنجی‌ها و پیگیری مخاطبان از مهم‌ترین مواردی هستند که می‌توان از منشی پیامکی استفاده کرد. در این مواقع مزایای استفاده از قابلیت خود را به شکل بسیاری بیشتری نشان می‌دهد.

۳- مهم‌ترین مزایای استفاده از پاسخگوی خودکار پیامک چیست؟

صرفه‌جویی در وقت و هزینه، پاسخگویی سریع به مخاطبان و پیگیری راحت‌تر نظرات و موارد مطرح شده توسط آن‌ها را باید از مهم‌ترین مزایای استفاده از این قابلیت دانست.

امتیاز به این مطلب

[کل: ۰ میانگین: ۰]

[ad_2]

منبع:https://sms.ir/sms-autoresponder/

,

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها