ارسال پیامک از طریق اینترنت با شماره دلخواه همراه با نکات مهم

[ad_1]

مشتری عزیز،
20% تخفیف ویژه خرید آنلاین از وبسایت جین‌وست
www.banimode.com

حتماً شما هم تابه‌حال از این مدل پیام‌ها گرفتید. اس ام اس کد تخفیف، معرفی فروشگاه تازه‌تاسیس، تبریک تولد کاربران و … از جمله پیامک‌هایی هستند که از طرف سیستمی به نام سامانه ارسال پیامک فرستاده می‌شوند.

سرعت ارسال پیامک‌ انبوه تقریباً بالاست. مثلاً برای ارسال اس ام اس به هزار شماره فقط 15 دقیقه زمان نیاز دارید، از طرفی هزینه‌اش هم از آن مبلغی که فکر می‌کنید، کمتر است. بگذارید ساده‌تر توضیح دهم، به عنوان مثال اگر بخواهید متن شروع جشنواره تخفیف را فقط برای 500 نفر بفرستید، علاوه‌بر هزینه باید زمان زیادی را هم برای ارسال پانصد اس ام اس با گوشی اختصاص دهید که سیمکارت ارسال این تعداد را ساپورت نمی‌کند. در صورتی که با پنل پیامکی علاوه‌بر امکان ارسال پیامک از طریق اینترنت با شماره دلخواه محدودیت تعداد هم ندارید.

حالا اگر برای استفاده از این سرویس در کسب‌وکارتان وسوسه شدید و می‌خواهید درباره هزینه‌ها و نحوۀ ارسالش بیشتر بدانید، ما راهنمای جامعی دربارۀ ارسال پیامک از طریق اینترنت با شماره دلخواه را برایتان آماده کردیم تا با هر سرشماره‌ای که می‌خواهید، خط بخرید و برای مشتریانتان در تعداد بالا اس ام اس بفرستید.

مراحل ارسال پیامک از طریق اینترنت با شماره دلخواه

برای ارسال پیامک از طریق اینترنت با شماره دلخواه اول از همه باید پنل پیامکی داشته باشد. حالا پنل پیامک چیست؟

پنل در اصل نرم‌افزاری آنلاین و تحت‌وب است که بعد از ارائۀ مدارک لازم توسط شرکت‌های ارائه دهندۀ سامانه پیامک به کاربران ارائه می‌شود. با دریافت پنل و انتخاب سرشمارۀ مورد نظرتان می‌توانید ارسال اس ام اس را شروع کنید. ما این روش را بر اساس سامانه ارائه شده توسط شرکت ملی پیامک قدم‌به‌قدم برایتان توضیح خواهیم داد. اما قبل از آن، توصیه می‌کنم حتماً ویدئو آموزشی نحوه ثبت‌نام و فعالسازی پنل را ببینید:

شروع کار با ثبت‌نام در صفجه اصلی سایت ملی پیامک است. بعد از کلیک در قسمت ثبت‌نام، نام و نام‌خانوادگی را همراه با شماره موبایل وارد کنید. در مرحله بعدی باید پنل خود را از بین بسته‌های پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری انتخاب کنید.

چرا ملی پیامک را انتخاب کنم؟

چرا ملی پیامک؟

بعد از تائید پنل و خط برای ارسال پیامک از طریق اینترنت با شماره دلخواه توسط اپراتور، با پرداخت هزینه می‌توانید از سامانه استفاده کنید ولی شاید این سوال برای شما پیش آمده که چرا برای ارسال پیامک باید ملی پیامک را انتخاب کنید؟! این سامانه چه فاکتورهایی به عنوان یک پنل استاندارد دارد؟

ما در ادامه به تعدادی از این فاکتورها اشاره می کنیم که به عنوان راهنمای خرید بهترین پنل اس ام اس شناخته می شود.

بانک شماره موبایل جامع و تفکیک شده

ارسال پیامک از طریق اینترنت با شماره دلخواهبرای کسب‌وکاری مثل تولید پوشاک یا توزیع لوازم آرایشی بهداشتی که تازه کارش را شروع کرده است و می‌خواهد به سراسر ایران ارسال محصول داشته باشد، بانک شماره‌های جامع به تفکیک استان یکی از بهترین فاکتورهای انتخاب پنل است.

شاید بهترین مثال استفاده از بانک شماره‌های استان در بازاریابی پیامکی، فروشگاه‌های آنلاینی مثل سایت فروش لوازم آرایش مو تن رو، سایت فروش لوازم ورزشی ایران اسپورتر و … باشد. مثلاً به پیام زیر دقت کنید:

ارسال رایگان به سراسر به کشور برای ثبت سفارش و اولین خرید

شما با ابزار ارسال انبوه سامانه ملی پیامک می‌توانید این پیام را برای بانک شماره استان مورد نظرتان بفرستید تا مشتری با ارسال رایگان برای خرید وسوسه شود. ارسال بسته به سراسر ایران چندان هم ارزان نیست و پیشنهاد آن می‌تواند یک اهرم تبلیغاتی مناسب باشد.

بانک شماره موبایل بر اساس مشاغل و اصناف

بانک شماره جامع و به‌روزبعضی از کسب‌وکارها با مشاغل و اصناف خاصی کار می کنند. مثلا همین فروشگاه ایران اسپورتر در بین مردم هم مشتری دارد ولی عمده مخاطبانش ورزشکاران و مربیان هستند و باید بین آن‌ها تبلیغات بیشتری داشته باشد. یا مثلاً فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی علاوه‌بر فروش روزانه اگر با سالن‌های زیبایی و آرایشگاه فعالیت مستمر داشته باشد، به سود بیشتری می‌رسد.

سامانه ملی پیامک برای همین تبلیغات خاص و جزئی‌تر، بانک شماره‌ به‌روز اصناف و مشاغل مختلف به تفکیک گروه شغلی و استان را در اختیارتان قرار دهد. با این روش هم تبلیغات هدفمندی دارید و هم در بین گروهی که مشتریان بالقوه شما هستند، تبلیغ کردید تا به خریدار تبدیل شوند.

قیمت و تعرفه مناسب

ارسال پیامک از طریق اینترنت با شماره دلخواهاگر در حال تحقیق برای خرید بهترین سامانه ارسال پیامک از طریق اینترنت با شماره دلخواه هستید حتماً دربارۀ پنل رایگان شنیدید یا این سوال برایتان پیش آمده که حدود قیمت چیست!

ما قبلاً هم گفتیم که سامانه رایگان تقریباً یک حقه تبلیغاتی است و حتی اگر ثبت‌نام پنل بدون پرداخت وجه باشد، هزینه‌هایش با بازنگرداندن هزینه پیامک‌های نرسیده به مقصد یا تعرفه بالای هر ارسال جبران خواهد شد. پس به جای اینکه دنبال پنل رایگان باشید، باید تعرفه مناسب را پیدا کنید.

ملی پیامک هم تعرفه مناسب دارد و هم اگر به لیستی شامل شماره‌های بلک لیست پیام بفرستید، هزینه پیام نرسیده را پس خواهد داد. در ضمن این سامانه آموزش رایگان را هم در آپارات و اینستاگرام ملی پیامک برای کاربرانش آماده کرده اسن.

پشتیبانی، قدرت اصلی سامانه اس ام اس

در آخر به عنوان مهم‌ترین فاکتور انتخاب پنل برای ارسال پیامک از طریق اینترنت با شماره دلخواه یادتان باشد که نه فقط سامانه پیامکی بلکه هر خرید دیگری هم بدون پشتیبانی هیچ فایده‌ای ندارد.ارسال پیامک از طریق اینترنت با شماره دلخواه

در این مورد باز هم ملی پیامک پیشتاز است و تیمی از کارشناسان مجرب و آموزش دیده دارد. پشتیبانی ملی پیامک، نحوۀ کار با پنل و استفاده از همه ماژول‌ها را به کاربران توضیح می‌دهد، در صورت نیاز برای کمپین‌های تبلیغاتی و ارسال پیامک راهنمایی می‌کند و در صورت بروز اختلال، مشکل پیش آمده در روند ارسال پیامک را بررسی می‌کند.

ثبت‌نام در وبسایت و ورود به محیط کاربری

پس از ثبت‌نام و پرداخت هزینه خط و نوع پنل، نام کاربری و رمز عبور به شکل زیر برای شما پیامک می‌شود:

احسان عزيز

پرداخت شما با موفقيت انجام شد.

نام كاربري: *******0912
رمز عبور: 1234
لينك ورود به پنل:

پشتيباني تلفني:
02163404

پس از ورود به پنل کاربری با تکمیل اطلاعات و انتخاب گزینه تائید، اطلاعات برای اپراتور ارسال می‌شود.

حالا وقت ارسال مدارک است!

اگر تمایل دارید به صورت یک شخص حیقیقی برای ارسال پیامک از طریق اینترنت با شماره دلخواه در سامانه ثبت‌نام کنید، کافیست اسکن یا تصویر کارت ملی خود را به همراه تصویر سلفی احراز هویت اینترنتی (مطابق تصویر نمونه زیر) بارگذاری نمائید.

نمونه تصویر احراز هویت اینترنتی برای ارسال پیامک از طریق اینترنت با شماره دلخواهاما اگر می‌خواهید پنل را به صورت حقوقی خریداری کنید نیاز است اسکن یا تصویر کارت ملی مدیرعامل را به همراه تصویر آخرین روزنامه‌رسمی شرکت  برای ما بفرستید.

پس از ارسال مدارک، باید منتظر تائید اپراتور باشید تا در صورت صحت مدارک ارسالی، اپراتور برای شما خط اختصاصی ثبت کند و بتوانید ارسال و دریافت پیامک از طریق اینترنت را شروع کنید. در ضمن، به جز شماره‌ای که اپراتور برای شما ثبت می‌کند امکان انتخاب شماره دلخواه هم دارید. البته در مورد انتخاب سرشماره موردنظرتان باید به نکات دیگری هم توجه کنید که ما خیلی کوتاه به آن اشاره می‌کنیم.

نکات مهم در انتخاب شماره دلخواه

نکات مهماولین نکته مهم در انتخاب خط این است که شماره منتخبتان اگر آزاد نباشد، باید شماره دیگری انتخاب کنید. برای همین یادتان باشد با سرشماره 3000 بیش از 6 رقم انتخاب کنید، زیرا خطوط 5 رقمی آن آزاد نیست. این مورد برای سرشماره 1000 هم صدق می‌کند و بیشتر خطوط این سرشماره توسط کاربران مختلف گرفته شده است.

اما برای سرشماره 2000 اول باید از اپراتور استعلام بگیرید و بعد درخواست بدهید. البته یادتان باشد که سرشماره 2000 از بقیه گران‌تر است و باید سالیانه تمدید شود.

برای انتخاب و خرید خط اختصاصی دلخواه حتما قبل از هر چیز به صفحه خطوط اختصاصی سایت ملی پیامک برای بررسی هزینه، شرایط و قوانین اپراتورها مراجعه کنید. حتی اگر در این مرحله هم دچار تردید شدید، بهترین راه تماس با شماره 02163404 است تا با یک مشاوره درست بهترین تصمیم را بگیرید.

چرا ما ملی پیامک را انتخاب کردیم؟

ملی پیامک یکی از شرکت‌های ارائه‌دهندۀ سامانه‌های اس ام اسی با بیش از ده سال سابقه است. این مجموعه بزرگ علاوه‌بر موارد بالا، مزایای دیگری هم از جمله بانک شماره‌ به تفکیک همراه اول و ایرانسل، امکان دریافت گزارش بعد از ارسال پیامک و ابزارهای کاربردی مانند کدخوانی و کددهی برای مشاغل خاص را ارائه می‌دهد.

اگر می‌خواهید تبلیغات و بازاریابی کسب‌وکارتان را حسابی تروتازه کنید و با روش‌های جدیدتر مشتریان بیشتری هم داشته باشید، پنل پیامکی لازم دارید تا با هزینۀ مناسب بتوانید ارسال پیامک از طریق اینترنت با شماره دلخواه را استفاده کنید و به جای مبالغ گزاف با قیمت معقولی تبلیغات گسترده داشته باشید.

اگر هنوز هم درباره ارسال اس ام اس به صورت اینترنتی با شماره‌های مختلف نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، برایمان کامنت بگذارید، تماس بگیرید و با مشاوران ملی پیامک صحبت کنید.

[ad_2]

منبع:https://www.melipayamak.com/blog/posts/send-sms-via-internet/

,

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها