ارسال پیام صوتی و تماس انبوه تبلیغاتی | اپراتور پیام صوتی

پیام صوتی یا پیامک صوتی یکی از روش های ارتباطی و تبلیغاتی جدید و پرکاربرد است. پنل SMS استار اس ام اس به شما امکان می دهد علاوه بر پیام های متنی انبوه، پیام های صوتی نیز ارسال کنید. با سیستم پیام صوتی استار اس ام اس می توانید صدای خود را ضبط کنید و پیام های صوتی یک یا چندگانه را به شماره تلفن همراه یا تلفن ثابت ارسال کنید. در ادامه این مقاله در مورد نحوه استفاده از آن و ارسال پیام صوتی صحبت خواهیم کرد.
سیستم پیامک صوتی تبلیغاتی برای چیست؟
استفاده از پنل پیامک صوتی یکی از روش های جدید و منحصر به فرد تبلیغات پیامکی است که آن را از رقبا متمایز می کند. این چند نمونه از برنامه های پیام صوتی ارسال شده توسط کاربران ما است، شما می توانید با کلیک بر روی صدا به پیام صوتی گوش دهید. همچنین می توانید با استفاده از سرویس های Star SMS مانند کار با پنل SMS به راحتی پیامک صوتی ارسال کنید
پخش کننده صوتی
00:00
00:00
از دکمه های بالا و پایین برای افزایش یا کاهش صدا استفاده کنید.
نمونه هایی از تبلیغات پست صوتی برای تبلیغات کارگاهی
سونلودانتو
00:00
00:00
برای افزایش یا کاهش صدا از کلیدهای بالا و پایین استفاده کنید.
نمونه آگهی پیامکی صوتی فروش کولر گازی بانه
پخش کننده صدا
00:00
00:00
از دکمه های بالا و پایین برای افزایش یا کاهش صدا استفاده کنید.
نمونه ای از تبلیغ پیام صوتی برای تبلیغ آشپزی
پخش کننده صوتی
00:00
00:00
برای افزایش یا کاهش صدا از کلیدهای بالا و پایین استفاده کنید.
نمونه ای از ارسال پیام صوتی برای تبریک تعطیلات
سونلودانتو
00:00
00:00
برای افزایش یا کاهش صدا از کلیدهای بالا و پایین استفاده کنید.
یکی دیگر از کاربردهای مهم پیام های صوتی و FI چند رسانه ای، ارسال پیام های صوتی برای تبلیغات انتخاباتی است. بدون شک تاثیر یک تبلیغ صوتی بسیار بیشتر از متن آگهی خواهد بود و نظر رای دهندگان را به خود جلب می کند.
اهمیت استفاده از پنل صوتی پیامک برای تبلیغات
امروزه مدیریت بازاریابی یکی از مهمترین ارکان موفقیت بازاریابی و کسب و کار است. کمی خلاقیت در نوع بازاریابی به شما برتری نسبت به رقبای خود می دهد. آنها علاوه بر بازاریابی هدفمند مشتری و حفظ ارتباط با کاربران و مشتریان قبلی، شما را به دوستان خود معرفی خواهند کرد.
یکی از روش های جدید برای بازاریابی و آگاهی مشتریان، ارسال پیام صوتی است. با ارسال پیامی در قالب تماس تلفنی می توانید به راحتی منظور خود را به مخاطبان خود منتقل کنید. همچنین می توانید از سرویس پیامک صوتی برای تبریک اعیاد و اعیاد و یا اطلاع رسانی قرار ملاقات ها و جلسات استفاده کنید. با استفاده از این روش، درست مانند استفاده از کارت ویزیت الکترونیکی، کسب و کار و برند شما برجسته خواهد شد.
چگونه پیام صوتی ارسال کنیم؟ نحوه ارسال چندین پیام با هر صدا معرفی شده است
اگر می خواهید از سرویس پیام صوتی استفاده کنید، می توانید از روش های مختلف زیر استفاده کنید:
آیا از کد آه فرار می کنید؟
ارسال پیام های صوتی گروهی
ارسال پیام صوتی برنامه ریزی شده (در آینده)
علاوه بر این، با استفاده از سرویس در سرویس ارسال پیامک تحت وب، می توانید از ویژگی منحصر به فرد ارسال پیام صوتی از طریق وب سایت نیز بهره مند شوید.
چگونه تبلیغات صوتی را ضبط می کنید؟ بهترین راه برای ضبط پیام های صوتی
ضبط و ارسال پیام تبلیغاتی ارزشمند کار سختی نخواهد بود. نرم افزار پیامک صوتی می تواند کمک کند، اما شما واقعاً به این برنامه ها نیاز ندارید. می توانید به راحتی صدا را ضبط کنید و با تلفن همراه خود پیامک صوتی ارسال کنید.
در صورت عدم تمایل به ثبت نام و یا عدم آشنایی با ضبط صدای تبلیغاتی می توانید از خدمات ضبط صدا برای ارسال پیام صوتی شرکت Star SMS استفاده نمایید. ما صدا را برای شما در یک استودیو حرفه ای و با کیفیت ضبط می کنیم. برای آشنایی بیشتر با این سرویس ویژه می توانید صفحه ضبط کننده پیامک صوتی را مشاهده کنید.
مزایای پیام صوتی چیست؟
مهمترین مزیت استفاده از برد پیام صوتی این است که لیست سیاه دیگر معنی ندارد زیرا سیستم پیامک با تمام مخاطبین شما تماس می گیرد و صدای شما را پخش می کند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که حتی افرادی که شما را از دریافت پیامک های تبلیغاتی مسدود کرده اند، می دانند پیام تبلیغاتی پیام البته می توانید با استفاده از خط سرویس از لیست سیاه عبور کنید، اما مزایای پیامک صوتی بسیار بیشتر از این است. در زیر با مزایای این روش تبلیغاتی پرکاربرد بیشتر آشنا خواهید شد.
با پیامک صوتی، هیچ شانسی برای سردرگمی وجود ندارد
تماس با مردم همیشه موثرتر از ارسال پیامک است. وقتی اس ام اس می نویسید نمی توانید رازهای منتقل شده توسط صدا را به مخاطب منتقل کنید و اغلب افکار و معانی زیادی در این ظرافت ها نهفته است.
گاهی اوقات لحن صدا می تواند بیشتر از خود کلمات معنایی را منتقل کند و پیام های متناقضی را به مخاطب منتقل کند.
پست صوتی بهترین راه برای اشتراک گذاری چیزهای خاص و مهم است.
اگرچه اطلاع رسانی حضوری و حضوری موثرترین و بهترین راه است، اما همیشه اینطور نیست که افراد برای آوردن اطلاعات به صورت چهره به چهره ملاقات کنند، البته زمانی که این فرآیند پس از آن، یک تماس تلفنی ارزان ترین است. و بهترین راه برای تبادل اطلاعات با دیگران است. ارسال پیامک صوتی باعث ایجاد حس ارتباط بین شما و مخاطبین می شود و به شما امکان می دهد در صورت نیاز پیام های مهم را به آنها برسانید.
پیامک صوتی در زمان واقعی ارسال می شود
آیا تا به حال برای کسی پیامک ارسال کرده اید و با وجود اینکه آن را دریافت کرده است، آن را دریافت نکرده یا آن را نخوانده است؟ آیا شما را اذیت می کند؟ معمولاً افراد به دریافت پیامک توجهی نمی کنند، زیرا آنقدر شلوغ هستند که نمی توانند مرتب پیام های خود را چک کنند یا ممکن است به دلیل قطع شدن صدای هشدار پیامک متوجه این موضوع نشوند.
تماس و ارسال پیامک صوتی یک راه حل سریع و کارآمد است که می تواند برای مشکلات حساس به زمان استفاده شود. با خرید پنل اس ام اس از وبسایت استار اس ام اس قادر خواهید بود از تمامی مزایای مهم پیامک صوتی بهره مند شوید.
پست صوتی صمیمیت ارتباط چهره به چهره با شنونده را منتقل می کند
شنیدن صدای افراد همیشه امری خاص و غافلگیرکننده است، بنابراین اگر امکان ارائه اطلاعات شخصی به شما وجود ندارد، توصیه می کنیم آن را با ارسال پیام صوتی جایگزین کنید، جدیت، همدردی، فشار و سایر سیگنال های صوتی با صدا قابل انتقال است. . اخبار. بودن
اس ام اس صوتی ارزان تر از پیامک است.
به طور کلی هزینه ارسال پیامک صوتی کمتر از هزینه ارسال پیامک است. علاوه بر این، شما فقط می توانید 70 کاراکتر فشرده در هر صفحه پیام متنی را برای گیرنده ارسال کنید، با این حال می توانید اطلاعات زیادی را در هر دقیقه از پیام به آنها پیامک کنید.
راهنمای تصویری برای ارسال پیام صوتی
آموزش تصویری زیر به شما کمک می کند تا نحوه ارسال پیامک صوتی با استفاده از سیستم پیام صوتی را یاد بگیرید:

آموزش ویدئویی ارسال پیام صوتی تبلیغاتی

مشخصات فایل صوتی برای ارسال پیام صوتی
فایل صوتی باید با فرمت WAV باشد و بهتر است 8000 هرتز، 16 کیلوبایت، مونو باشد.
(برای تبدیل فایل های صوتی می توانید از وب سایت http://audio.online-convert.com/convert-to-wav استفاده کنید)
هنگام ارسال پیام صوتی، سیستم مالی سامانه پیامکی می تواند فایل صوتی را با اختلاف یک ثانیه بخواند.
هزینه ارسال پیام صوتی چقدر است؟
قیمت استفاده از سیستم پیام صوتی بستگی به نوع پنل پیامک شما دارد. طبیعتا هر چه پنل حرفه ای تری خریداری کنید، هزینه ارسال پیام صوتی کمتر می شود. نرخ ارسال پیام های صوتی بر اساس پالس محاسبه می شود و نرخ ارسال پیام های صوتی را می توانید در مشاهده نرخ ارسال پیامک مشاهده کنید.
طبق قانون مخابرات ایران، پست صوتی هر 30 ثانیه یک پالس محاسبه می شود و اپراتور برای هر پالس هزینه ای دریافت می کند. سامانه پیام کوتاه استار اس ام اس در صورت مشغول بودن تلفن همراه یا شماره ثابت در فواصل زمانی حداکثر تا 3 بار با فرد تماس می گیرد و در صورتی که پیامک صوتی به دست فرد نرسد، کل هزینه پیام صوتی به شما عودت داده می شود. همچنین هزینه ارسال پیام صوتی به شماره ایرانسل و همراه اول یکسان است تفاوتی ندارد.
طول هر نبض چقدر است؟
هر 30 ثانیه پیام صوتی یک پالس حساب می شود یعنی پیام صوتی شما 1 ثانیه باشد یا 30 ثانیه فرقی نمی کند قیمت 1 پیامک پالس از طرف اینترنت شارژ می شود و اگر پیام صوتی شما باشد. . بیشتر از 30 ثانیه قیمت به 60 ثانیه افزایش می یابد و تغییری نمی کند و ارزش پیام صوتی شما 2 نرخ محاسبه می شود.
ارسال پیام صوتی بدون خرید اس ام اس (تک پیام صوتی)
اگر می خواهید فقط یک بار پیام صوتی بفرستید، به جای خرید سامانه پیامکی، می توانید برای ما پیام صوتی ارسال کنید تا پیام صوتی را برای شما ارسال کنیم.
برای درخواست پست صوتی؛ با Star SMS تماس بگیرید یا به صفحه ارسال پیامک بروید.
تلفن همراه و آژانس را در StarSMS دریافت کنید
در این مقاله در مورد نحوه ارسال پست صوتی، مزایا و قیمت پست صوتی صحبت می کنیم. پنل پیامک استار اس ام اس علاوه بر قابلیت پیامک صوتی، امکان ارسال پیامک کوتاه و ارسال اس ام اس از طریق وب سرویس را فراهم می کند و می توانید با خرید نمایندگی سامانه پیام کوتاه SMS Star از قابلیت پنل صوتی استفاده کنید. ، استفاده از خطوط خدمات، ارسال پیامک، خدمات وب، کارت ویزیت الکترونیکی و غیره.

Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها