اپراتور 9000 چیست؟ | تهیه خط خدماتی حقیقی و حقوقی


یکی از بهترین راه‌های ارتباط با مشتریان ثابت برای هر کسب‌وکاری، ارسال پیامک و ارتباط از طریق پنل پیامکی با آن‌ها است. از آنجایی که ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات و یا همان افرادی که پیامک‌های تبلیغاتی سیمکارت خود را مسدود کرده‌اند، یک مشکل بزرگ و مشترک بین همه کسب‌وکارها است، در این مقاله قصد داریم راه‌حل قطعی و فوری این مشکل را با خرید و فعال‌سازی خطوط پیامکی اپراتور 9000 از لحظه خرید تا فعال‌سازی آن معرفی کنیم. قبل از اینکه به سراغ راه حل برویم، برای استفاده از خطوط پیامکی 9000 باید یک پنل اس ام اس داشته باشید.

پنل اس ام اس چیست؟

پنل پیامکی، یک نرم‌افزار آنلاین و تحت وب است که به شما امکان مدیریت پیامک‌های ارسالی و دریافتی را می‌دهد که پنل اس ام اس سامانه ملی پیامک، بیش از 80 امکان مختلف دارد. سامانه‌های پیام کوتاه، نیاز به یک سرشماره پیامکی هم دارند که بتوانید با آن‌ها، متون مختلف پیامکی خودتان را ارسال کنید. این خطوط پیامکی شامل اپراتورهای 1000، 2000، 3000، 5000، 021 و 026، 9999 و اپراتور 9000 هستند. شاید هم‌اکنون این سوال در ذهنتان پیش بیاید که از بین این تعداد اپراتور، چرا خط 9000؟! مگر ویژگی آن نسبت به بقیه چیست؟!

چرا باید از خطوط اپراتور 9000 استفاده کنیم؟

اگر تاکنون آشنایی مختصری با پنل اس ام اس داشته باشید، حتماً می‌دانید که خطوط ارسال کننده پیامک شامل دو دسته‌بندی کلی تبلیغاتی و خدماتی هستند.

  • خطوط تبلیغاتی: همه خطوط پیامکی در هنگام فعال‌سازی از سوی اپراتور، به‌صورت پیش‌فرض جز دسته‌بندی تبلیغاتی قرار می‌گیرند و با این نوع از سرشماره‌ها می‌توانید انواع پیامک‌های تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی، تبریک، تخفیف، آفر و… را ارسال کنید، اما این نکته را گوشه ذهنتان به‌خاطر بسپارید که خطوط تبلیغاتی قادر به ارسال پیامک به بلک لیست مخابرات نیستند. همان مشکلی که کمی بالاتر راجع به آن گفتم.
  • خطوط خدماتی: این دسته‌بندی از خطوط، در واقع همان خطوط تبلیغاتی بوده‌اند که با ارائه مدارک خاصی به آن اپراتور و پس از گذشت زمان مشخصی از سوی اپراتور تبدیل به خط خدماتی شده‌اند که ویژگی خاص خطوط خدماتی، ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات می‌باشد. با استفاده از خطوط خدماتی شما می‌توانید پیامک‌های اطلاع‌رسانی را به مشتریان خود ارسال نمائید اما قادر به فرستادن پیامک‌هایی که تبلیغاتی، آفر یا تبریک هستند، نخواهید بود.

بیشتر اشخاصی که از سامانه‌های پیام کوتاه استفاده می‌کنند، دائماً این سوال را از کارشناسان ملی پیامک می‌پرسند که چطور می‌توانم به مشتریان ثابت خودم از طریق ارسال اس ام اس، تبلیغ بفرستم، تخفیف بدهم یا تولدشان را تبریک بگویم؟!

در پاسخ به پرسش این افراد باید بگوییم که اپراتور 9000، تنها ارائه‌دهنده سرشماره پیام کوتاه است که خطوط آن از ابتدا خدماتی بوده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، امکان ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، آفر، تخفیف، تبریک تولد و… را به مشتریان ثابت کسب‌وکار شما حتی آن دسته از افرادی که سیمکارت‌شان را در لیست سیاه مخابرات قرار داده‌اند نیز فراهم کرده‌ است.

ارسال پیامک‌های ضروری با خط خدماتی

داشتن یک خط خدماتی از نان شب هم واجب‌تر است زیرا اگر بخواهید با مشتریان ثابت فروشگاه اینترنتی یا وب‌سایت، مغازه، بیماران مطب، مشتریان شرکت و به‌طور کلی مخاطبین خود از طریق پنل اس ام اس ارتباط داشته باشید، نیاز دارید که پیامک خود را به همه افراد، حتی بلک لیست هم ارسال کنید.

فعالسازی خط خدماتی 9000 درکمتر از دو هفته

شنیده‌اید که “وقت طلاست”؟! یکی از دلایلی که باعث شد تا این مقاله را بنویسیم، زمان‌بر بودن تبدیل خط تبلیغاتی به خط خدماتی است. حداقل مدت زمانی که برای خدماتی نمودن اپراتورهای 1000، 2000، 3000، 5000، 021(تلفن ثابت) و 9999 نیاز است، حدود 2 الی 6 ماه کاری است، درحالیکه اپراتور 9000 در کمتر از 10 روز کاری، سرشماره شما را خدماتی می‌کند.

ثبت خط خدماتی حتی برای افراد حقیقی

یکی از مواردی که خط 9000 را نسبت به سایر اپراتورهای پیامکی متمایز کرده و باعث محبوبیت این اپراتور شده است، علاوه‌بر ارائه سرشماره خدماتی به اشخاص حقوقی، ارائه خط خدماتی به افراد حقیقی است. سایر اپراتورهای ارسال کننده پیام کوتاه، خدماتی نمودن خط را تنها برای اشخاص حقوقی و شرکت‌های ثبت شده ارائه نموده‌اند؛ درحالیکه که اپراتور 9000، به همه افراد حقیقی که دارای مجوز اینماد برای وب‌سایت یا مجوز کسب‌وکار(پروانه کسب) هستند نیز، خط خدماتی ارائه می‌کند. پس اگر قصد راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی یا یک کسب‌وکار را دارید، فقط کافی است که مجوز اینماد یا پروانه کسب را تهیه کنید و بلافاصله برای تهیه و ثبت خط 9000 به‌صورت حقیقی اقدام کنید.

قبلا فقط اشخاص حقوقی با مدارک شرکتی و ارائه سفته می‌توانستند خط پیامک خود را خدماتی کنند و اشخاص حقیقی عادی که بیشتر هم استارتاپ ها بودند امکان خدماتی کردن خط را نداشتند تا اینکه اپراتور جدید با پیش شماره 9000 وارد شد و این قوانین را ساده تر کرده و این امکان را فراهم نمود تا هر شخص عادی هم بتواند خط خدماتی اپراتور 9000 را بدون سفته و مدارک شرکتی تهیه کند.

ثبت سرشماره خدماتی به صورت اختصاصی با مالکیت دائمی

در سامانه‌های پیامکی امکان استفاده از خطوط خدماتی و تبلیغاتی اشتراکی هم امکان‌پذیر است، اما مشکل اصلی خطوط اشتراکی، استفاده همزمان چندین کسب‌وکار از یک خط است که ممکن است به هویت و اعتبار برند شما آسیب زده و باعث کاهش آمار بازدهی پیامک‌‎های شما گردد. علاوه‌بر آن استفاده از خطوط اشتراکی قوانین و سخت‌گیری‌های زیادی دارد که محدودیت‌هایی را برای شما در بر خواهد داشت.

خطوط خدماتی 9000 از همان ابتدا به صورت اختصاصی ارائه شده و با مالکیت مشتری در سیستم CRM اپراتور ثبت می‌گردد و مهم‌تر از هر چیز فقط مالک خط امکان استفاده از آن را دارد.

امکان ارسال پیامک تبریک تولد از خط خدماتی 9000

ارسال پیامک تبریک تولد به مشتریان کسب‌وکار می‌تواند در حفظ و وفادارسازی مشتری به شما کمک بسیار کند. تنها یک سرشماره وجود دارد که امکان ارسال اس ام اس تبریک تولد به مشتریان (حتی لیست سیاه مخابرات) را از خط خدماتی ارائه می‌کند و آن خط همان اپراتور 9000 است.

ویژگی‌های خطوط 9000

برخی از ویژگی‌های اپراتور 9000 نسبت به سایر اپراتورهای ارسال پیامک به شرح زیر است:

  • امکان ارسال بلک لیست از زمان ثبت خط
  • امکان ارسال لینک در پیامک بدون نیاز به ارائه مدارک
  • عدم نیاز به تمدید سالیانه خط
  • ثبت خط به صورت اختصاصی و امکان دریافت پیامک
  • ارسال متن تبلیغاتی و تبریک تولد به مشتریان ثابت و قدیمی
  • سرعت ارسال و دریافت بالا
  • خطوط 8 رقمی کوتاه و رند
  • قابلیت خدماتی نمودن برای افراد حقیقی به سادگی (با اینماد یا جواز کسب‌وکار)
  • قابلیت خدماتی شدن برای افراد حقوقی و سازمان‌های دولتی
  • امکان استفاده در وبسرویس و API و افزونه‌های پیامکی

شرایط دریافت خط خدماتی از اپراتور 9000 چیست؟

برای شروع نیاز هست حتما یک پنل اس ام اس از سایت ملی پیامک تهیه نموده و به صفحه خرید خط خدماتی اپراتور 9000 برای مشاهده خطوط آزاد و خرید آنی خط 9000 مراجعه کنید. در صورتیکه خط موردنظر شما در لیست خطوط ملی پیامک نباشد می‌توانید از واحد پشتیبانی(تیکت) ملی پیامک و یا شماره 02163404 استعلام نمائید.48 الی 72 ساعت پس از خرید خط، ملی پیامک شماره خط اختصاصی شما را به نام و مالیکیت شما در اپراتور 9000 به ثبت می‌رساند که بتوانید نسبت به ارسال مدارک آن جهت فعالسازی و بهره‌برداری اقدام کنید. اپراتور 9000 خطوط خدماتی خود را به 2 صورت حقیقی و حقوقی ارائه می‌کند که در هر حالت برای فعالسازی خط همانند سایر اپراتور‌های پیامکی نیاز به ارائه مدارک به این شرکت است.

مدارک مورد نیاز اشخاص حقیقی خطوط 9000

  • تصویر مدرک کسب‌وکار یا اینماد به نام متقاضی (تاریخ اعتبار داشته باشد)
  • تصویر پشت و روی کارت ملی و شناسنامه متقاضی
  • تصویر گواهی امضا متقاضی
  • تکمیل فرم خدماتی حقیقی 9000 (در صورتی‌که سربرگ ندارید، روی کاغذ معمولی به همراه امضا و اثر انگشت متقاضی)
  • تکمیل تعهدنامه 9000 (در صورتی‌که سربرگ ندارید، روی کاغذ معمولی به همراه امضا و اثر انگشت متقاضی)
  • سفته 20 میلیون تومانی با امضا و اثر انگشت متقاضی

در صورتیکه که کارت ملی شما قدیمی است، تصویر رسید درخواست کارت ملی هوشمند متقاضی نیز لازم است. برای مشاهده نمونه فرم‌ها و سفته به صفحه خطوط خدماتی مراجعه کنید.

مدارک مورد نیاز اشخاص حقوقی خطوط 9000:

  • تصویر روزنامه رسمی آگهی تاسیس شرکت
  • تصویر روزنامه رسمی آخرین تغییرات شرکت
  • تصویر پشت و روی کارت ملی و شناسنامه صاحبین امضا
  • تصویر گواهی امضا صاحبین امضا
  • تکمیل فرم خدماتی حقوقی 9000 روی سربرگ + مهر شرکت + امضای صاحبین امضا
  • تصویر تعهدنامه 9000 روی سربرگ + مهر شرکت + امضای صاحبین امضا
  • تصویر استعلام از “سامانه ملي اشخاص حقوقي كشور” به آدرس اینترنتی ilenc.ssaa.ir
  • سفته 20 میلیون تومانی با مهر شرکت و امضای صاحبین امضا

در صورتیکه کارت ملی صاحبین امضا قدیمی است، تصویر رسید درخواست کارت ملی هوشمند صاحبین امضا نیز لازم است. برای مشاهده نمونه فرم‌ها و سفته به صفحه خطوط خدماتی مراجعه کنید.

معایب خط اختصاصی 9000

این اپراتور یکی از محبوب‌ترین اپراتورهای پیامکی در سال 1401 است اما از آن‌جایی که اپراتور پیام کوتاه 9000، این خطوط را صرفاً 8 رقمی ارائه می‌کند، پس جزء خطوط رند محسوب می‌شود که جهت خرید آن نیاز به پرداخت هزینه بیشتری نسبت به سایر سرشماره‌ها دارد. این نکته مهم را اضافه کنیم که سایر خطوط معمولاً از 7 رقم تا 14 رقم قابل ارائه هستند، اما در مقایسه هزینه خرید خطوط 8 رقمی اپراتورهای مختلف با خط 9000، هزینه خرید خط 9000 تنها در خطوط بسیار رند این اپراتور بسیار بالاست.

ملی پیامک، پیشرفته‌ترین سامانه پیامکی ارائه دهنده خطوط 9000

برای تهیه پنل اس ام اس ملی پیامک و خطوط 9000 فقط کافیه وارد سایت ملی پیامک شوید و پس از ثبت نام و احراز هویت و تکمیل فرآیند ثبت‌نام، اقدام به استعلام شماره‌ مد نظرتان بفرمائید. در صورت آزاد بودن خط با پرداخت هزینه خط خدماتی 9000، اقدام به خرید و استفاده آن در کسب‌وکارتان نمائید.

برای مشاوره و راهنمایی بیشتر در خصوص خطوط خدماتی 9000 می توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 22 شب با شماره های 02163404 تماس بگیرید و با تیم پشتیبانی ملی پیامک در ارتباط باشید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه



منبع:https://www.melipayamak.com/blog/posts/9000-operator-lines/

,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر به دنبال کسب درآمد اینترنتی هستید، نمایندگی استار اس ام اس می‌تواند پیشنهاد جذابی برای شما باشد.

آخرین دیدگاه‌ها