بازاریابی دستگاه کارتخوان؛ چگونه به فروش بیشتر برسیم؟

[ad_1]

بررسی راهکارهای بازاریابی دستگاه کارتخوان در بلاگ فراز اس‌ام‌اس
راهنمای مطالعه

افزایش سهم بازار برای فروش دستگاه کارتخوان میان شرکت‌های مختلف عرضه‌کننده این محصول کار راحتی نیست. برای افزایش فروش دستگاه کارتخوان باید استراتژی تبلیغاتی و اجرای بازاریابی مناسبی تدوین کنید. بازاریابی دستگاه کارتخوان به روش‌هایی گفته می‌شود که با هدف معرفی محصول و افزایش فروش این دستگاه انجام می‌شوند. برای افزایش اثربخشی استراتژی بازاریابی باید نکات مختلفی مثل شناسایی درست بازار هدف و برجسته کردن مزایای دستگاه کارتخوان خود را در برنامه کاری قرار دهید. در این مقاله به بررسی راهکارهای افزایش فروش و تبلیغات دستگاه کارت خوان می‌پردازیم. برای آشنایی بیشتر با استراتژی‌های کلیدی در افزایش فروش کارتخوان، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. 

شناسایی بازار هدف؛ مهم‌ترین نکته برای بازاریابی دستگاه کارتخوان 

اولین گام برای اجرای برنامه‌های تبلیغ دستگاه کارتخوان، شناسایی بازار هدف است. منظور از بازار هدف مخاطبانی است که ممکن است از شما خرید کنند. برای مثال صاحبین کسب‌وکارها، فروشنده‌های انواع فروشگاه‌های مواد غذایی و پوشاک، دستفروش‌ها، پزشک، موسسه‌های آموزشی، باشگاه‌ها و همه کسب وکارها و افرادی است که از کارتخوان استفاده می‌کنند. شناسایی بازار هدف به شما کمک می‌کند تا مخاطبان و مشتریان احتمالی را در گروه‌های مختلف دسته‌بندی کنید. 

شناسایی بازار هدف؛ اولین گام برای تبلیغ دستگاه کارت خوان

چرا باید برای بازار هدف، گروه‌بندی افراد را در نظر بگیرید؟ 

برای اجرای بهتر تبلیغات لازم است گروه‌های مختلفی در بازار هدف شناسایی کنید. برای مثال دستگاه کارت‌خوانی که به سوپر مارکت می‌فروشید احتمالا تراکنش کمتری نسبت به کارتخوان یک موسسه آموزشی یا کلینیک زیبایی داشته باشد؛ بنابراین احتمالا هر کسب‌وکار به دنبال ویژگی‌هایی متفاوتی در دستگاه خواهد بود.

باتوجه‌به درک تفاوت اولویت‌ها برای مخاطبان هدف در گروه‌های مختلف، اجرای تبلیغ کارتخوان ساده‌تر می‌شود. شما دقیقا می‌دانید که مخاطب چه کسی است، چه مقدار بودجه‌ای دارد و به دنبال چه ویژگی‌هایی در دستگاه کارتخوان است. به‌طورکلی شناسایی بازار هدف یکی از اساسی‌ترین مراحل اجرای تبلیغات است. باتوجه‌به داده‌های این مرحله انتخاب بهترین استراتژی راحت‌تر خواهد شد. برای مثال در نظر داشتن بازار هدف در انتخاب بهترین تبلیغ برای ارایشگاه زنانه به شما کمک می‌کند تا هزینه تبلیغات فقط برای افرادی که احتمال مراجعه به شما را دارند، انجام شود. به‌این‌ترتیب هزینه کمپین‌های تبلیغاتی در مسیر درستی خرج می‌شود. 

پیشنهاد ما: خرید دستگاه ثبت شماره موبایل

شما همین امروز با خرید دستگاه ثبت شماره موبایل مشتریان می‌توانید با صرف هزینه بسیار کم، باشگاه مشتریان خودتان را راه اندازی کنید و بانک شماره موبایل مشتریانتان را جمع آوری کنید.


مشاهده امکانات

ارائه پیشنهادهای ویژه؛ خدمات و محصولتان را برای مخاطب خاص نشان دهید

پیشنهادهای ویژه و ارائه تخفیف همیشه یکی از کلیدی‌ترین راه‌های رسیدن به فروش بیشتر است. مخاطبان از هر تخفیفی برای خرید محصول ضروری و غیرضروری استفاده می‌کنند. با ارائه پیشنهاد ویژه و تخفیف علاوه‌بر افزایش فروش، تصویرسازی خوبی نیز از برند در ذهن مخاطب شکل می‌دهید. مخاطبان همیشه از برند شما به عنوان کسب‌وکاری که پیشنهادهای تخفیف مطلوبی ارائه می‌دهد، یاد می‌کنند؛ بنابراین هر زمان که نیاز به خرید محصول داشته باشند، به شما مراجعه خواهند کرد. همچنین به دوستان و نزدیکان نیز فرصت استفاده از تخفیف و خرید دستگاه کارتخوان شرکت شما را پیشنهاد خواهند داد.

برای اطلاع‌رسانی از تخفیف‌ها نیازی به صرف هزینه‌های بالا ندارید. ارسال پیامک یکی از روش‌های پیش روی کسب‌وکار شما برای اطلاع رسانی از تخفیف‌های ویژه است. این راهکار کم‌هزینه، سریع و در دسترس برای بیشتر مخاطبان بازار هدف است. نرخ بازدید از پیامک نیز بسیار بالا است؛ ازاین‌رو اجرای کمپین با استفاده از سامانه پیام کوتاه به نتایج خوبی برای رسیدن به سود بالا همراه خواهد بود. 

ارائه تخفیف و پیشنهاد ویژه؛ راهکاری برای افزایش فروش دستگاه کارتخوان

اجرای تبلیغات با تمرکز بر مزیت‌های دستگاه کارتخوان؛ دستگاه شما چه ویژگی‌هایی دارد؟

در اجرای تبلیغ کارتخوان سیار، پررنگ کردن ویژگی‌ها و مزایای دستگاه را فراموش نکنید. همه شرکت‌های عرضه‌کننده دستگاه کارتخوان ویژگی‌های معمولی که دستگاه دارد را توضیح می‌دهند؛ اگر شما نیز همین روند را پیش بگیرید، فروش شما فقط بستگی به شانس خواهد داشت. بااین‌حال نشان دادن ویژگی‌های جزئی و مزایای استفاده از دستگاه کارتخوان برای هر گروه از مخاطبان هدف باعث بیشتر شدن فروش خواهد شد. این مزایای دستگاه کارتخوان سیار را باید در همه کمپین‌های تبلیغاتی مثل ارسال متن پیامک تبلیغاتی در نظر بگیرید. 

فراموش نکنید که برای داشتن سهم بازار در فرش دستگاه کارتخوان باید ویژگی جدید به مخاطبان ارائه دهید. البته ممکن است تصور کنید که همه دستگاه‌های کارتخوان شبیه به یکدیگر هستند و تفاوتی ندارند. البته که این نکته تا حدودی درست است؛ بااین‌حال روش نشان دادن و معرفی کردن ویژگی‌های محصول به شما در ایجاد تفاوت نسبت به رقبا کمک خواهد کرد.

تمرکز بر مزایای دستگاه کارتخوان؛ راهکاری برای افزایش موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی

انواع روش‌های بازاریابی دستگاه کارتخوان براساس نوع تعامل با مخاطب

به‌طورکلی برای اجرای تبلیغات کارتخوان سیار سه روش وجود دارد. هر یک از این روش‌ها مزایای مخصوص به خود را دارند و یک گروه خاص از مشتریان احتمالی را مورد‌هدف قرار می‌دهند. در انتخاب بهترین روش بازاریابی دستگاه کارتخوان باید بودجه، مخاطبان، ویژگی‌های دستگاه کارتخوان و نحوه عرضه دستگاه را در نظر بگیرید. برای مثال اگر بودجه کمی دارید ولی به دنبال راهکاری با راندمان و بازدید بالا هستید، ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی راهکار مناسبی است. این روش به صورت گسترده تعداد بیشماری از مخاطبان شما را هدف کمپین تبلیغاتی قرار می‌دهد. در ادامه به بررسی سه روش بازاریابی کارتخوان سیار می‌پردازیم. 

بازاریابی حضوری؛ یکی از روش‌های سنتی برای فروش محصول

یکی از ساده‌ترین راه‌های فروش دستگاه کارتخوان، استفاده از بازاریابی حضوری است. در بازاریابی حضوری چند نماینده فروش از یک شرکت به سراغ مشتریان احتمالی می‌روند. این افراد با ارائه توضیح کامل درمورد نحوه کارکرد دستگاه کارتخوان و مزایای استفاده از این وسیله باعث ترغیب مشتری به فروش می‌شوند. بازاریابی حضوری روش قدیمی است و انرژی و زمان بسیاری را به خود اختصاص می‌دهد.

برای جلوگیری از صرف زمان و هزینه بالا بدون راندمان مناسب در تبلیغ کارتخوان سیار از روش‌های جایگزین استفاده کنید. راهکارهای جایگزینی مثل ارسال پیامک برای اجرای تبلیغات بهتر هستند؛ به ویژه اگر بودجه بالایی برای کمپین تبلیغاتی در نظر نگرفته‌اید. تعیین قیمت دستگاه ارسال پیامک باتوجه‌به خدماتی که از وسیله انتظار دارید، تعیین خواهد شد. 

بازاریابی تلفنی؛ یکی از روش‌های تبلیغ دستگاه کارتخوان

اگر تجربه استفاده از روش بازاریابی تلفنی را داشته باشید، احتمالا با چالش‌های جدی برای ترغیب مخاطب به ادامه تماس و در نهایت خرید محصول روبه‌رو شده‌اید. برای رفع این مشکل چند راهکار وجود دارد. در ابتدای تماس صحبت‌های کلیشه‌ای را دور بریزید؛ همه ما می‌دانیم که دستگاه کارتخوان چیست و چه کاربردی دارد. پس فقط ویژگی‌های متمایز‌کننده محصل شما با رقبا را در تماس تلفنی عنوان کنید. 

پیشنهاد ما: خرید دستگاه ثبت شماره موبایل

شما همین امروز با خرید دستگاه ثبت شماره موبایل مشتریان می‌توانید با صرف هزینه بسیار کم، باشگاه مشتریان خودتان را راه اندازی کنید و بانک شماره موبایل مشتریانتان را جمع آوری کنید.


مشاهده امکانات

علاوه‌بر نکته گفته شده، در انتخاب شماره برای بازاریابی تلفنی دقت کنید؛ همه کسب‌وکارها نیازی به کارتخوان ندارند. ازاین‌رو تماس با این بیزینس‌ها فقط وقت شما را هدر می‌دهد. مخاطبانتان را سنجیده انتخاب کنید تا بازاریابی تلفنی با بازده بالا روبه‌رو شود؛ این کار با شناسایی مخاطبان هدف و تعیین پرسونا به راحتی امکان‌پذیر است. 

برای بازاریابی تلفنی پیشنهاد می‌کنیم از تلفن ثابت ابری استفاده کنید. این تلفن امکان برقراری همزمان چند تماس ورودی و خروجی را فراهم می‌کند. با این ویژگی نیازی به صرف مدت طولانی برای اجرای بازاریابی تلفنی نیست. علاوه‌بر این، خط اشغال نمی‌شود و تماس ورودی مشتریان به‌راحتی پاسخ داده خواهد شد. 

بازاریابی تلفنی؛ روشی برای تبلیغ دستگاه کارتخوان سیار

بازاریابی آنلاین؛ روشی به‌روز با تنوع راه‌های اجرای کمپین تبلیغاتی

بازاریابی آنلاین، مهم‌ترین روشی است که برای تبلیغات دستگاه کارت خوان وجود دارد. این راهکار امکان اجرای کمپین‌های تبلیغاتی متنوع را فراهم می‌کند. استفاده از شبکه‌های اجتماعی، راه‌اندازی سایت فروش، ایمیل مارکتینگ و تولید محتوای آنلاین از روش‌های بازاریابی آنلاین به شمار می‌روند. 

برای افزایش فروش و بازدید از کمیپن‌های اجرا شده در فضای دیجیتال حتما مخاطبان را در جریان فعالیت کسب‌وکارتان قرار دهید. برای مثال لینک شبکه اجتماعی را به صورت پیامک انبوه ارسال کنید. برای افزایش اعتماد و ترغیب مخاطبان به کلیک روی لینک از شماره اختصاصی استفاده کنید. شماره اختصاصی برای کسب‌کار شما باعث شناخته شدن بیزینستان بیشتر برای مخاطبان خواهد شد.

پیشنهاد ما: خرید دستگاه ثبت شماره موبایل

شما همین امروز با خرید دستگاه ثبت شماره موبایل مشتریان می‌توانید با صرف هزینه بسیار کم، باشگاه مشتریان خودتان را راه اندازی کنید و بانک شماره موبایل مشتریانتان را جمع آوری کنید.


مشاهده امکانات

  

نکات مهم برای اجرای بازاریابی موفق برای فروش دستگاه کارتخوان

تفاوتی ندارد که کدام یکی از روش های بازاریابی آنلاین را برای تبلیغ کارتخوان سیار در نظر می‌گیرید، نکاتی به شما در اجرای بهتر تبلیغات کمک خواهد کرد. با تحقیقات بازار، نیازهای مشتریان بالقوه خود را شناسایی کنید. باتوجه‌به نیازهای مشتری و ارزش‌های این افراد از محتوای جذاب و تأثیر‌گذار در بازاریابی استفاده کنید. برنامه‌ریزی مناسب در اجرای بازاریابی به موفقیت کمپین کمک می‌کند؛ بنابراین به صورت مداوم و مستمر، فعالیت‌های بازاریابی را انجام دهید. 

بازاریابی دستگاه کارتخوان، یک فرآیند رقابتی است. برای موفقیت در این بازار، باید از استراتژی‌های بازاریابی موثر و نوآورانه استفاده کنید. در آخر بازخورد مشتریان را دریافت کنید و آن‌ها را در بهبود استراتژی‌های بازاریابی خود به کار ببرید. 

ترکیب روش‌های مختلف بازاریابی؛ راهکاری برای افزایش فروش دستگاه کارتخوان

برای افزایش فروش دستگاه کارتخوان نیاز به اجرای ایده‌های نو و برنامه‌ریزی شده در کمپین‌های تبلیغاتی دارید. بازاریابی دستگاه کارتخوان به سه روش کلی آنلاین، حضوری و تلفنی انجام می‌شود. هر یک از این روش‌ها مزایایی به همراه دارند؛ تنوع روش‌های تبلیغات کارتخوان سیار در بازاریابی آنلاین بیشتر است. این نوع تبلیغات بازدید بیشتر و در‌نهایت افزایش فروش را در پی خواهد داشت. 

برای مدیریت بهتر کمپین‌های اجرا شده در فضای دیجیتال از پیامک انبوه برای اطلاع‌رسانی استفاده کنید. این روش بازدید بالایی دارد و ارزان است. البته ارسال پیامک به‌تنهایی نیز برای افزایش فروش دستگاه کارتخوان استفاده می‌شود. اگر تجربه یا سوالی در‌مورد تبلیغ کارتخوان سیار دارید، با ما و سایر کاربران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. 

[ad_2]

منبع:https://farazsms.com/credit-card-reader-marketing/

,

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها