بهترین نمونه‌های متن پیامک تبلیغاتی املاک برای جذب مشتریان

[ad_1]

بهترین نمونه‌های متن پیامک تبلیغاتی املاک برای جذب مشتریان

این روزها کسب‌وکارهای بسیاری از ارسال پیامک انبوه برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی استفاده می‌کنند. صنف املاک و مستقلات نیز در میان این کسب‌وکارهاست که می‌توانند با ارسال متن پیامک تبلیغاتی املاک به صورت مناسب، بر تعداد مشتریان خود بیفزایند. اما این کار آن‌قدرها هم که به نظر می‌رسد ساده نیست. باید در هنگام ارسال پیامک برای جذب مشتریان به نکاتی توجه کرد. در این مطلب از وبلاگ ایده پردازان به صورت قدم به قدم به مزایا و نکات مهم ارسال اس‌ام‌اس و متن پیامک تبلیغاتی املاک اشاره خواهیم کرد. تا انتها با ما همراه باشید.

 ویژگی‌های متن پیامک تبلیغاتی املاک

 ویژگی‌های متن پیامک تبلیغاتی املاک

برای این که املاک متفاوت بتوانند از ارسال پیامک تبلیغاتی بهترین بهره را ببرند و تأثیر مناسبی در کسب‌وکار آنها داشته باشد، باید به تعدادی نکات و ویژگی‌ها توجه کنند. وجود این ویژگی‌ها در متن پیامک تبلیغاتی املاک باعث می‌شود تا افراد بیشتری به استفاده از خدمات آن مجموعه علاقه‌مند شوند. از مهم‌ترین این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- عنوان مناسب

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در متن پیامک تبلیغاتی املاک به آن توجه شود، عنوان مناسب است. این عنوان باید به قدری جذاب باشد که مخاطب دوست داشته باشد پیامک را باز کند تا از محتوای آن آگاه شود. تیتر مناسب باید علاوه بر این که در مخاطب اشتیاق خواندن بقیه پیام را ایجاد کند، به او بگوید که این پیام در چه خصوص است. پس هیچ وقت توجه به عنوان مناسب در ابتدای این پیامک‌ را از یاد نبرید.

۲- استفاده از متن پیام به صورت خلاصه و مفید

افراد در روز هزاران تبلیغ به صورت‌های متفاوت را مشاهده می‌کنند. بسیاری از افراد اصلاً حوصله خواندن پیام‌های طولانی را ندارند و پس از مشاهده طولانی بودن پیام، آن را می‌بندند. به همین دلیل اگر پیامک تبلیغاتی املاک و مستقلات طولانی باشد، مخاطب از کنار آن بی‌توجه رد خواهد شد.

البته یکی از خوبی‌های تبلیغات املاک این است که شما نیاز به استفاده از متن‌های طولانی ندارید و تنها لازم است متن پیامک تبلیغاتی املاک خود را به بهترین شیوه بنویسید.

۳- متن جذاب

متن پیام باید جذاب و وسوسه‌انگیز باشد. در متن پیامک تبلیغاتی املاک از جملات کوتاه جذاب استفاده کنید تا مخاطب دوست داشته باشد کارهای مربوط به ملک خود را به شما بسپارد. به عنوان مثال اگر در قسمتی از متن پیامک از عبارت اجاره ملک شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن استفاده کرده باشید، بسیاری افراد دوست دارند که کار معرفی مستأجر جدید برای ملک خود را به شما بسپارند.

۴- نشان دادن برتری شما

چرا یک مشتری باید از میان این همه مشاور املاک به سراغ شما بیاید؟ تفاوت و برتری شما نسبت به سایر مشاورین املاک چیست؟ یکی از مواردی که حتماً باید در متن پیامک تبلیغاتی املاک به آن اشاره شود، برتری شما نسبت به سایر رقیبان است. اگر پاسخی که به این سؤال‌ها داده‌اید، آن‌قدر جذاب نباشد که خودتان را قانع کند، چطور انتظار دارید که مخاطبان قانع شوند. پس توجه داشته باشید که به مخاطبان دلیلی بدهید تا مجموعه شما را برتر از سایرین بدانند و از خدمات شما استفاده کنند.

۵- درج راه‌های ارتباط

مورد دیگری که حتماً باید در متن پیامک تبلیغاتی املاک وجود داشته باشد، راه‌های ارتباطی است. ذکر مواردی مانند آدرس یا شماره تلفن دفتر املاک باعث می‌شود تا مشتریان اعتماد بیشتری به مجموعه شما پیدا کنند و همچنین اگر قصد استفاده از خدمات شما را دارند، راحت‌تر بتوانند با مجموعه شما ارتباط برقرار کنند.

۶- توجه نکات مهم در متن پیامک تبلیغاتی املاک

در هنگام نوشتن متن پیامک تبلیغاتی املاک باید به نکاتی توجه شود. این نکات باعث می‌شوند تا آن پیام مفیدتر و جذاب‌تر باشد. مواردی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم از مهم‌ترین نکاتی است که باید در متن پیامک تبلیغاتی به آن توجه شود.

  • متن پیام کمتر از ۱۶۰ کاراکتر باشد.
  • لینک، شماره تماس یا آدرس داشته باشد.
  • به نیاز مشتری توجه شود.
  • در آن به حاشیه پرداخته نشود.

توجه به مشتریان سابق

یکی از کارهایی که می‌تواند باعث شود تا کار تبلیغات پیامکی شما بسیار بهتر از گذشته انجام شود، توجه به مشتریان قدیمی است. یک لیست از مشتریان قدیمی خود، مخصوصاً کسانی که خانه برای اجاره دارند داشته باشید. با استفاده از این لیست می‌توانید در حدود دو ماه مانده به سر رسید اجاره، به صاحب خانه پیامک ارسال کنید تا او را تشویق کنید دوباره کار اجاره دادن ملک خود را به مجموعه شما بسپارد. همچنین می‌توان پیامی برای مستأجرین ارسال کرد تا آنها برای پیدا کردن خانه جدید از خدمات شما استفاده کنند.

چرا استفاده از پیامک تبلیغاتی برای املاک مناسب است؟

چرا استفاده از پیامک تبلیغاتی برای املاک مناسب است؟

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای متفاوت، مزایای مختلفی دارد. از مهم‌ترین مزایای استفاده از این روش برای صنف املاک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱- هزینه پایین

هزینه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بسیار پایین است و از بسیاری از روش‌های دیگر مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود. همین امر سبب می‌شود تا بتوانید از آن به صورت گسترده و مناسب استفاده کنید.

۲- تأثیر بالا

نرخ باز شدن پیامک تبلیغاتی بسیار بالاست. همچنین برای دریافت و خواندن پیامک تبلیغاتی نیازی به گوشی تلفن همراه هوشمند نیست. به همین دلیل می‌توان تبلیغات پیامکی را یکی از ارزان‌ترین و مناسب‌ترین روش‌های موجود برای تبلیغات دانست.

۳- ارسال در یک منطقه یا شهر خاص

پیامک را می‌توان برای مخاطبین در یک منطقه یا شهر خاص ارسال کرد. همین امر سبب می‌شود که املاک بتوانند به جامعه هدف مد نظر خود که می‌توانند به راحتی از خدماتشان استفاده کنند، دسترسی داشته باشند.

چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی املاک

چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی املاک

اکنون نوبت آن رسیده که چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی املاک را با هم مرور کنیم. مشاهده این موارد به شما کمک می‌کند تا بتوانید متن بهتری برای پیامک تبلیغاتی خود بنویسید.

  • کامل‌ترین فایل‌های مسکن منطقه را از ما بخواهید. (نام املاک و شماره تماس)
  • قرارداد اجاره ملک شما تا ۲ ماه دیگر به اتمام می‌رسد املاک (نام املاک) آماده معرفی مستأجر جدید برای ملک شماست. (شماره تماس)
  • آیا به دنبال خرید و فروش ملک خود هستید؟ با ما تماس بگیرید. (نام املاک و شماره تماس)
  • فروش ویژه زمین‌های منطقه (نام منطقه) با قیمت استثنایی. برای کسب اطلاعات بیشتر با املاک (نام املاک) به شماره (شماره تماس) تماس بگیرید.
  • یک سرمایه‌گذاری عالی. خرید زمین‌های رویایی در شهرک (نام شهرک) واقع در (نام شهر). فروش با اقساط بلندمدت. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره (شماره تماس) تماس بگیرید. املاک (نام املاک)
  • این یک معامله بی‌ضرر است. معرفی بهترین موقعیت‌های خرید و فروش، قدم به قدم همراه مشتریان هستیم. تضمین سود عالی در معاملات ملک توسط مشاورین املاک (نام املاک) صورت می‌گیرد. (شماره تماس)
  • یک فرصت عالی برای یک سرمایه‌گذاری بی‌نظیر. خرید ویژه با تضمین سود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره (شماره تماس) تماس بگیرید. املاک (نام املاک)
  • بهترین آپارتمان‌های نقلی منطقه را از ما بخواهید. املاک (نام املاک و شماره تماس)
  • رکورد سرعت اجاره ملک با شبکه گسترده فروش املاک (نام املاک و شماره تماس)
  • فروش تعدادی واحد زیر قیمت و آماده تحویل. املاک (نام املاک و شماره تماس)
  • فروش ملک‌های اکازیون و دنج برای خاص پسندانی که دست بر روی ملک و املاک خاص و شیک می‌گذارند. خرید و فروش خود را به ما بسپارید و با آرامش به خانه و کاشانه خود نقل مکان کنید. (نام املاک و شماره تماس)
  • فروش واحدهای مسکونی نقلی در منطقه (نام منطقه) با امکانات کامل و نازل‌ترین قیمت. (نام املاک و شماره تماس)
  • قدم به قدم با شما همراه خواهیم بود تا خانه و زمین مورد نظرتان را به فروش رسانده یا خریداری کنید. مشاوران ما با ارائه توضیحات کافی و همراهی با شما کمکتان خواهند کرد تا به آنچه که در ذهن دارید دست پیدا کنید. (نام املاک و شماره تماس)
  • خانه و زمین رویاییتان نزد ماست، کافی است به ما اعتماد کنید. (نام املاک و شماره تماس)
  • مشاوره املاک (نام املاک) با (تعداد سال) سال تجربه در خرید و فروش املاک به مشتریانش، این افتخار را دارد هم اکنون از شما دعوت کند تا از خدمات این مجموعه استفاده کنید. (شماره تماس)
  • موقعیت‌های دنج و خاص را در بهترین منطقه‌های شهر (نام شهر) از ما بخواهید. (نام املاک و شماره تماس)
  • موقعیت‌های اکازیون پیش‌خرید ملک در منطقه را از املاک (نام املاک) بخواهید. (شماره تماس)

جمع‌بندی

  • این روزها بسیاری از صنف‌ها از خدمات تبلیغات پیامکی برای افزایش مشتریان خود استفاده می‌کنند.
  • صنف املاک و مستقلات یکی از این صنف‌هاست که این روزها از ارسال پیامک انبوه به صورت گسترده‌ای استفاده می‌کند.
  • از مهم‌ترین ویژگی‌های یک متن پیامک تبلیغاتی املاک خوب می‌توان به مواردی مانند عنوان مناسب، خلاصه و مفید بودن متن، جذابیت متن، اشاره به برتری و درج راه‌های ارتباطی اشاره کرد.
  • استفاده از سرویس‌های ارسال انبوه پیامک مزایایی برای مجموعه‌های متفاوت دارد که از این مزایا می‌توان به سرعت بالا، هزینه پایین، انتخاب شهر و منطقه و تأثیر بالا اشاره کرد.
  • حتماً برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی از مجموعه‌های معتبر و با کیفیت استفاده کنید تا بتوانید از مزایای آن به بهترین شکل و بدون بروز مشکل استفاده کنید.

پرسش‌های پرتکرار

۱- مهم‌ترین ویژگی‌های متن پیامک تبلیغاتی املاک چیست؟

از مهم‌ترین ویژگی‌های یک متن پیامک تبلیغاتی املاک خوب می‌توان به مواردی مانند عنوان مناسب، خلاصه و مفید بودن متن، جذابیت متن، اشاره به برتری و درج راه‌های ارتباطی اشاره کرد.

۲- استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه چه مزایای برای املاک دارد؟

هزینه پایین ارسال پیامک، انتخاب منطقه و شهر و تأثیر بالا را باید از مهم‌ترین مزایای استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی دانست.

۳- در هنگام نوشتن متن پیامک تبلیغاتی املاک باید به چه نکاتی توجه کرد؟

متن پیامک تبلیغاتی بهتر است کمتر از ۱۶۰ کاراکتر باشد. همچنین در آن لینک سایت، شماره تماس و یا آدرس درج شده باشد. از دیگر نکاتی که در متن پیامک باید وجود داشته باشد، توجه به نیاز مشتری و عدم پرداختن به حاشیه است.

امتیاز به این مطلب

[کل: ۰ میانگین: ۰]

[ad_2]

منبع:https://sms.ir/real-estate-advertising-sms/

,

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها