تبلیغات با تماس صوتی: تماس تعاملی – پنل اس ام اس – سامانه پیامکی

[ad_1]


راهنمای مطالعه

تماس صوتی تعاملی، پیام صوتی تعاملی، تبلیغاتی صوتی تعاملی و… همه این موارد به شیوه جدید تبلیغات و ارتباط با مشتری از طریق پیام صوتی اشاره دارد که به مخاطب شما اجازه می‌دهد به تبلیغات شما واکنش نشان دهد. برای مثال فرض کنید که 10 هزار شما دارید برای اینکه متوجه شوید کدام یک از افراد به محصول و خدمات شما علاقه دارند یک راه تماس با تک تک این افراد است اما این کار زمانبر است و هزینه زیادی برای منابع انسانی دارد.

راهکار اصولی و صحیح استفاده از تماس تعاملی است در این روش تبلیغات با مخاطب تماس گرفته می شود و از ایشان درخواست می شود که اگر به خدمات و محصولات شما علاقه دارند عدد خاصی را فشار دهند و در این حالت شما شماره موبایل افراد علاقمند به محصولات و خدمات را به راحتی از یک لیست 10 هزار نفره پیدا می کنید. حالا کار تمام است کافی است که شماره موبایل افراد علاقمند را به تیم فروش بدهید و کار فروش را شروع کنید!

این روش تبلیغاتی به نام های تماس صوتی تعاملی، بازاریابی تلفنی تعاملی، تماس گوینده تعاملی نیز شناخته می‌شود.

اگر قصد دارید برای بازاریابی محصول خود از تماس صوتی تعاملی استفاده کنید، می‌توانید از نرم‌افزار تماس صوتی تعاملی فراز اس ام اس استفاده کنید. این نرم‌افزار امکان ارسال پیام‌های صوتی تعاملی را فراهم کرده است علاوه بر اینکه مخاطب شما اجازه دارد در پایان تماس یک عدد را وارد کند و شماره این افراد در قالب یک فایل به شما نمایش داده شود می توانید همان لحظه یک پیامک هم برای فردی که عدد 1 را وارد کرده ارسال کنید.

تماس صوتی تعاملی

شیوه ارسال پیام صوتی تعاملی

شما می بایست در بخش فایل‌های صوتی ابتدا فایل صوتی را آپلود کنید و پس از تایید فایل صوتی در ارسال > تماس تعاملی می توانید نسبت به وارد کردن شماره موبایل ها اقدام نموده و پیام صوتی تعاملی را ارسال نمایید.

متن پیامک تعاملی: متی است که بعد از وارد کردن عدد تعامل ارسال می شود و هزینه ارسال پیامک در سرویس تماس تعاملی رایگان است و بابت پیامک هایی که ارسال می شود هیچ هزینه ای کسر نمی شود.

تماس تعاملی با توجه به اینکه از قالب تماس کار را پیش می برد بنابراین از بلک لیست مخابراتی عبور کرده و پیام صوتی تبلیغاتی حتی به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده اند ارسال می شود.

هزینه پیام صوتی تعاملی

هزینه پیام صوتی تعاملی بر اساس پالس محاسبه می شود و هزینه هر پالس 80 تومان است. در نظر داشته باشید که سامانه 15 ثانیه به انتهای ویس شما برای دریافت پاسخ تماس تعاملی اضافه می کند بنابراین می مورد را می بایست در نظر داشته باشید که هزینه پیام صوتی شما اضافه نشود.

هر پالس پیام صوتی 30 ثانیه است.

ثبت نام در سرویس صوتی تعاملی

روش فعال سازی سرویس پیام صوتی تعاملی

برای فعال سازی سرویس پیام صوتی تعاملی می توانید از طریق آدرس Call.farazsms.com نسبت به فعال سازی سرویس تماس صوتی تعاملی اقدام نمایید.

 

 

[ad_2]

منبع:https://farazsms.com/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%AA%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84%DB%8C/

,

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها