تبلیغات پیامکی برای مکانیکی و تعمیرگاه‌های خودرو


تبلیغات پیامکی برای مکانیکی و تعمیرگاه‌های خودرو

تعمیرگاه‌های خودرو به‌ طور مداوم در طول روز چندین قرار ملاقات را رزرو می‌کنند، پس می‌توانند از پیامک برای کمک به مدیریت گردش کار و اجرای روان خدمات خود به مشتریان استفاده کنند. مکانیکی‌های مستقل نیز دوش به دوش با زنجیره‌های بزرگ و نمایندگی‌های خدمات سرویس خودرو رقابت می‌کنند. این بدان معناست که تعمیرگاه‌های خودرو باید راهی پیدا کنند تا در میان رقبا خودی نشان دهند.

با تبلیغات پیامکی نیازی به مرتب کردن ده‌ها ایمیل، صرف وقت بیهوده برای چت کردن با تلفن همراه یا سرمایه‌گذاری کلان برای کمپین‌های بازاریابی ایمیلی و شبکه‌های اجتماعی نیست. در این بررسی توضیح خواهیم داد که چگونه یک سرویس پیامک می‌تواند تعمیرگاه شما به کاربران هدف برساند. همچنین چندین متن تبلیغ مکانیکی و تعمیرگاه خودرو را نیز ارائه می‌دهیم.

ارسال یادآوری خدمات

ایجاد اعتماد با مشتریان خود بخش مهمی از بازاریابی کسب‌وکار تعمیر خودروست. در حالی که اکثر صاحبان خودرو می‌دانند که باید با بررسی‌های منظم تعمیر و نگهداری همراه باشند، ممکن است ندانند که چند وقت یکبار باید خودروهای خود را به تعمیرگاه بیاورند. ارسال پیامک یادآور خدمات می‌تواند به مشتریان شما اطلاع دهد که خودروهایشان چه زمانی به خدمات نیاز دارند.

رانندگان جوان‌تر که بیشترین میزان تصادفات رانندگی را دارند، پیامک را به تماس‌های تلفنی و ایمیل ترجیح می‌دهند. با استفاده از پیامک برای نیازهای بازاریابی تعمیر خودرو خود، می‌توانید با رانندگان بیشتری که نیاز به تعمیر خودرو دارند تماس بگیرید.

همچنین مکانیک‌ها می‌دانند که در صنعت خودرو، زمان پول است. بنابراین، زمانی که صرف کار نکردن روی خودروها می‌شود، می‌تواند برای کسب  کار شما مضر باشد. مشتریانی که دیر می‌آیند یا در قرار ملاقات خود حاضر نمی‌شوند، سود شما را کاهش می‌دهند و فرصت‌های قرار ملاقاتی را می‌گیرند که می‌توانستید با سایر مشتریان پر کنید. خوشبختانه ارسال پیامک راه حلی بسیار کاربردی برای رفع این مشکل است.

وقتی مشتری قراری را رزرو می‌کند، می‌توانید به سرعت یک پیام متنی یک روز قبل از قرار ملاقاتش برنامه‌ریزی کنید تا به او یادآوری نمایید که وسیله نقلیه خود را به تعمیرگاه بیاورد. اگر نتواند آن را انجام دهد یا نیاز به برنامه ریزی مجدد داشته باشد، می‌تواند بلافاصله به شما پیامک ارسال کند. آنها می‌توانند قرار ملاقات خود را تغییر دهند که این موضوع باعث صرفه‌جویی در وقت شما و مشتریانتان می‌شود.

نمونه متن تبلیغ مکانیکی و تعمیرگاه خودرو

  • سلام [نام] به نظر می‌رسد شما باید روغن خودروی خود را تعویض کنید! یک قرار ملاقات در [نام تعمیرگاه خودرو] در اینجا تعیین کنید: [لینک قرار]
  • سلام [نام]، این یادآوری برای قرار آینده شما در روز سه شنبه، ۵/۱۱ ساعت ۳ بعد از ظهر است. همراه داشتن مدرک بیمه را فراموش نکنید!
  • سلام [نام]، روز پنجشنبه ۳.۴ ساعت ۱۰ صبح در [نام تعمیرگاه خودرو]  قرار دارید. لطفاً برای تأیید قرار ملاقات خود با C پاسخ دهید.

ارائه درخواست بررسی

نظرات مشتریان نقش مهمی در بازاریابی تعمیر خودرو ایفا می‌کنند و می‌توانند مشتریان بالقوه را تشویق کنند تا با شما تجارت نمایند. پیام‌های متنی جمع آوری نظرات را برای صاحبان کسب و کار آسان‌تر از همیشه می‌کنند.

یک لینک نظرسنجی از طریق پیامک ارسال کنید یا یک نظرسنجی پیام متنی برای جمع آوری بازخورد ایجاد نمایید. بازاریابی پیامکی همچنین دسترسی مشتریان را در صورت داشتن سؤال در مورد خدمات خود آسان‌تر می‌کند.

نمونه متن تبلیغ مکانیکی و تعمیرگاه خودرو

  • سلام  [نام]، در مقیاس ۱ تا ۵، به [نام تعمیرگاه خودرو] چقدر امتیاز می‌دهید؟ ۱- بسیار ناراضی، ۲- ناراضی، ۳- خنثی، ۴- راضی، ۵- بسیار راضی
  • سلام [نام]، از بازدید اخیر شما از [نام تعمیرگاه خودرو] متشکریم! لطفاً یک لحظه وقت بگذارید و یک نظرسنجی سریع درباره تجربه خود پر کنید: [لینک نظرسنجی]

ارائه درخواست بررسی

ارائه درخواست ارجاع

با ایجاد یک برنامه ارجاع برای کسب‌و‌کار خود، از قدرت تبلیغات دهان به دهان استفاده کنید. به مشتریان خود اطلاع دهید که اگر مشتری جدیدی را به کسب‌وکار شما معرفی کنند، می‌توانند پاداش‌هایی مانند خدمات اضافی رایگان و تخفیف‌های ویژه دریافت نمایند.

نمونه متن تبلیغ مکانیکی و تعمیرگاه خودرو

  • سلام  [نام]، امیدواریم از لاستیک‌های جدید خود از [نام تعمیرگاه خودرو] راضی باشید! این لینک را برای دوستان و خانواده خود بفرستید و زمانی که شخصی قرار ملاقاتی را رزرو کرد، ۱۰ درصد تخفیف در خدمات بعدی خود دریافت خواهید کرد: [لینک]
  • سلام [نام]، از شما سپاسگزاریم که مشتری جدیدی را به [نام تعمیرگاه خودرو] ارجاع دادید! به نشانه قدردانی ما، ۲۰۰ هزار تومان تخفیف برای تعویض روغن بعدی شما وجود دارد: [لینک ملاقات]

دعوت به شبکه‌های اجتماعی

افزودن بازاریابی رسانه‌های اجتماعی به استراتژی تبلیغاتی شما می‌تواند باعث راحتی ارتباط شما با مشتریان شود تا آنها درباره تعمیر و نگهداری خودرو اطلاعات بیشتری کسب کند. ۷۰ درصد از مصرف‌کنندگانی که تجربه خدمات مشتری خوبی در رسانه‌های اجتماعی داشته‌اند، در آینده به عنوان مشتری بالقوه عمل کرده‌اند. شما می‌توانید از لیست بازاریابی پیامکی خود برای دعوت از مشتریان برای دنبال کردن شما در شبکه‌های اجتماعی و گسترش مخاطبان خود استفاده کنید.

نمونه متن تبلیغ مکانیکی و تعمیرگاه خودرو

  • سلام [نام]، به جدیدترین نکات و ترفندهای تعمیر و نگهداری خودرو علاقه دارید؟ [نام تعمیرگاه خودرو] را در توییتر دنبال کنید و با ۵ نشانه که ممکن است نیاز به تعویض روغن داشته باشید بیاموزید: [لینک توییتر]
  • سلام [نام]، از بازدید اخیر شما از [نام تعمیرگاه خودرو] متشکریم! برای اطلاع از به‌ روزرسانی‌های تبلیغاتی فصلی آینده، ما را در اینستاگرام دنبال کنید: [لینک اینستاگرام]

دعوت به شبکه‌های اجتماعی

برنامه‌های وفاداری مشتری

مطالعات نشان می‌دهند که ۷۵ درصد از مصرف کنندگان در صورت دسترسی به تلفن همراه، با برنامه وفاداری مشتری درگیر می‌شوند. بازاریابی کسب و کار تعمیر خودرو خود را با برنامه‌های وفاداری مبتنی بر متن برای تقویت روابط با وفادارترین مشتریان خود تقویت کنید. با توجه به اینکه اکثر مالکان خودرو هر شش ماه یکبار به تعمیر و نگهداری منظم نیاز دارند، می‌توانید برای حفظ مشتریان پاداش‌های ویژه‌ای ارائه دهید.

نمونه متن تبلیغ مکانیکی و تعمیرگاه خودرو

  • سلام [نام]، از ثبت نام در برنامه وفاداری [نام تعمیرگاه خودرو] سپاسگزاریم! مراقب تبلیغات آینده باشید، اما در حال حاضر، با ۱۰ دلار تخفیف در سرویس بعدی خود با کد (FIRST10) شروع کنید: [لینک قرار]
  • سلام [نام]، ۶ ماه از آخرین بررسی تعمیر و نگهداری خودرو شما می‌گذرد! قرار ملاقاتی را در [نام تعمیرگاه خودرو] تعیین کنید و ۱۵ درصد در هر سرویس اضافی صرفه جویی کنید: [لینک]

نکات مشاوره خودرو

با ارسال مشاوره رایگان خودرو از مشتریان خود دعوت کنید تا برای دریافت پیامک در کسب و کار شما ثبت نام کنند. مشتریان همچنان در کسب و کارهایی مشترک می‌مانند که اطلاعات ارزشمند و قابل دسترسی را برای آنها ارسال می‌کنند. فهرستی از نکات سریع را در نظر بگیرید که می‌توانید هر دو هفته یک بار برای ارسال به لیست بازاریابی پیامکی خود برنامه ریزی کنید تا کسب و کار شما را به خاطر بسپارند.

نمونه متن تبلیغ مکانیکی و تعمیرگاه خودرو

  • سلام [نام]، آیا می‌دانستید که خودروی شما به طور متوسط هر ۶ ماه یکبار نیاز به تعمیر و نگهداری دارد؟ علت را در وب‌سایت ما بیاموزید: [صفحه فرود]
  • سلام [نام]، فراموش نکنید که چراغ‌های جلوی خود را تمیز کنید! با کمی آب و صابون، می‌توانید در هنگام رانندگی در شب بهتر ببینید. بیشتر در وب سایت ما بخوانید: [صفحه فرود]

تشکر از مشتریان

همیشه به خاطر داشته باشید که از مشتریان خود برای کسب و کارشان تشکر کنید. ارسال پیامک سپاس یک روز پس از ارائه خدمات به مشتریان نشان می‌دهد که برای شما مهم هستند. همچنین می‌توانید از پیام‌های تشکر برای یادآوری قرار ملاقات‌های آینده به مشتریان یا درخواست بازخورد استفاده کنید.

نمونه متن تبلیغ مکانیکی و تعمیرگاه خودرو

  • سلام [نام]، امیدواریم از خدمات تعمیر خود در [نام تعمیرگاه خودرو] راضی باشید. ما از کسب و کار شما قدردانی می‌کنیم و امیدواریم دوباره شما را ببینیم!
  • سلام [نام]، از بازدید شما از  [نام تعمیرگاه خودرو] متشکرم! قرار بعدی تعمیر و نگهداری شما برای چهارشنبه، ۸/۲۶، ساعت ۲ بعد از ظهر برنامه ریزی شده است. آن وقت می‌بینمت!

جمع‌بندی

  • اگر به دنبال ایده‌های بازاریابی تعمیر خودرو هستید، استفاده از بازاریابی متنی برای ترویج و رشد کسب‌وکارتان است.
  • پیام متنی و اس ام اس یک راه ساده و مقرون به صرفه برای ارتباط با مشتریان فعلی، پرورش مشتریان جدید و تقویت بازاریابی در تعمیرگاه خودرو شما است.
  • با خواندن ۹۰ درصد از پیام‌های متنی در عرض سه دقیقه، ابزار بازاریابی پیامکی می‌تواند به شما کمک کند تنها با چند کلیک به مشتریان فعلی و بالقوه دسترسی پیدا کنید.
  • شما می‌توانید برای ارسال پیامک تبلیغاتی مکانیکی و تعمیرگاه‌های خودرو و سایر امور از خدمات متنوع و گسترده مجموعه ایده پردازان استفاده کنید.

امتیاز به این مطلب

[کل: ۰ میانگین: ۰]



منبع:https://sms.ir/sms-mechanics-auto-repair-shops/

,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها