تبلیغات گسترده چیست و به چه روش‌هایی انجام می‌شود؟

[ad_1]


آشنایی با مفهوم و ابزارهای تبلیغات گسترده در فراز اس ام اس
راهنمای مطالعه

از طریق تبلیغات گسترده امکان رشد و توسعه سریع‌تر برای کسب‌وکار وجود دارد. با استفاده از این نوع تبلیغات در زمانی کوتاه مخاطبان با برندتان، خدمات و محصولاتتان آشنا خواهند شد؛ بنابراین با به‌کارگیری ابزار مناسب در این روش می‌توانید بیشترین تاثیر را روی آگاهی عمومی مخاطبان بگذارید. به‌این‌ترتیب تمایل افراد به خرید بیشتر خواهد شد. در این مقاله به شما خواهیم گفت که تبلیغات گسترده چیست و چه مزایایی برای پیشرفت و افزایش فروش شما دارد. همچنین اگر می‌خواهید با ابزارها و انواع روش‌های تبلیغات گسترده آشنا شوید، این مقاله برای شما نوشته شده است.

تبلیغات گسترده چیست؟ اطلاع‌رسانی به گروهی بزرگ در زمانی اندک

هر نوع تبلیغی که به‌صورت گسترده و انبوه و به‌منظور اطلاع‌رسانی به تعداد بالایی از افراد صورت می‌گیرد، یک نوع تبلیغات گسترده است. تبلیغات انبوه با ابزارهای مختلفی همچون سامانه ارسال پیامک، سایت، شبکه‌های اجتماعی، تلویزیون، بیلبوردها و روزنامه‌ها انجام می‌شوند.

کسب‌وکارها از این نوع تبلیغات معمولا با هدف اطلاع‌رسانی به مشتریان در خصوص یک محصول یا خدمت جدید یا شناساندن برند خود استفاده می‌کنند. هدف اصلی تبلیغات گسترده، رسیدن به تعداد بیشتری مخاطب و افزایش شناخت محصول یا برند در جامعه است.

تبلیغات گسترده یکی از بهترین روش‌ها برای معرفی برند

انواع تبلیغات گسترده؛ روش‌های موثر برای آشنایی مخاطبان با کسب‌وکارها

تبلیغات گسترده انواع مختلفی دارد. در گذشته این نوع تبلیغات بیشتر با درج آگهی در روزنامه، پخش تبلیغات تلویزیونی و استفاده از بیلبوردهای خیابانی انجام می‌شد؛ اما با گسترش ارتباطات و ایجاد شبکه‌های اجتماعی، این پلتفرم‌ها به بستری نوین و مناسب برای اجرای تبلیغات گسترده تبدیل شدند. به‌طور‌کلی تبلیغات گسترده می‌تواند از طریق متن پیامکی، تصویری، تلویزیونی، رادیویی، دیجیتال، بیلبورد، روزنامه و مجله انجام شود.

یکی از روش‌هایی که علاوه‌بر معرفی کسب‌وکارها، نقش مهمی در جذب و ماندگاری مشتریان دارد، پیامک است. با استفاده از پنل اس ام اس رایگان می‌توانید به‌طور مستمر و موثر با مخاطبان در ارتباط باشید و اطلاعات مفیدی درباره نیازهای مشتریان کسب کنید.

آشنایی با انواع تبلیغات گسترده برای افزایش فروش

آشنایی با بهترین ابزارها برای تبلیغات گسترده

تنوع مدل‌های تبلیغات گسترده موجب شده است تا ابزارهای مختلفی نیز برای اجرای این نوع از تبلیغات به‌وجود بیاید. بیلبوردهای تبلیغاتی، پنل پیامکی، شبکه‌های اجتماعی همچون تلگرام و اینستاگرام برخی از این ابزار هستند که در ادامه به نحوه بهره‌گیری از این ابزار برای اجرای تبلیغات گسترده اشاره خواهیم کرد.

تبلیغات گسترده اینستاگرامی؛ تبلیغات در پلتفرمی با 1 میلیارد کاربر فعال

یکی از شبکه‌های اجتماعی که انجام تبلیغات گسترده از طریق آن محبوبیت و اثربخشی بالایی دارد، اینستاگرام است. این شبکه اجتماعی در حال‌حاضر بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد؛ بنابراین با‌توجه‌به تعداد بالای کاربران و قابلیت‌های گسترده اینستاگرام برای تبلیغات، بسیاری از برندها و کسب‌و‌کارها از این پلتفرم برای ارتباط با مخاطبان و جذب مشتریان استفاده می‌کنند. از طریق تبلیغات گسترده اینستاگرامی کسب‌وکارتان به‌صورت یک‌پارچه در فضای این شبکه معرفی خواهد شد. این تبلیغات توسط چند پیج و اینفلوئنسر به‌طور هم‌زمان انجام می‌شوند. با برنامه‌ریزی دقیق و اجرای به‌موقع نتیجه بسیار مطلوبی از تبلیغات گسترده از طریق اینستاگرام خواهید گرفت.

یکی از عوامل مهمی که منجر‌به کسب نتیجه مطلوب از تبلیغات گسترده اینستاگرامی می‌شود، تولید محتوای ارگانیک است. تبلیغات از طریق اینفلوئنسر، ایجاد پست‌ و استوری‌های ارگانیک، از انواع روش‌های تبلیغات گسترده به‌وسیله اینستاگرام است. در تعریف بازاریابی به زبان ساده باید گفت که هر تلاشی با هدف جلب نظر مشتری و افزایش فروش انجام می‌شود؛ بنابراین برای جلب‌توجه مخاطبان در تبلیغات گسترده اینستاگرامی بهتر است از ویدیوها و تصاویر خلاقانه و با‌کیفیت، کپشن‌های کوتاه و جذاب و محتوای کاربردی استفاده کنید. همچنین شناخت سلیقه مشتری در طراحی تبلیغات نقش موثری دارد.

تبلیغات گسترده اینستاگرام راهی مناسب برای جذب مخاطبان جدید

تبلیغات پیامکی انبوه؛ روشی مناسب برای تبلیغات گسترده

استفاده از پنل پیامک و وب سرویس ارسال پیامک یکی از روش‌های انجام تبلیغات به‌صورت گسترده است. یکی از خدمات کاربردی و مفید پنل پیامک امکان ارسال پیامک به‌صورت انبوه است. با استفاده از این امکانات شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای گروه بزرگی از مخاطبان پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. با تهیه پنل پیامک امکان ارسال پیامک انبوه بر‌اساس شهر، استان، کد‌پستی، جنسیت و  شغل را خواهید داشت. به‌این‌ترتیب می‌توانید تبلیغات انبوه خود را به‌صورت هدفمند ارسال کنید. این موضوع نقش بسزایی در شناخته شدن برند، محصولات و خدمات و جذب مشتریان جدید خواهد داشت.

کاهش هزینه‌های تبلیغات با استفاده از تبلیغات گسترده پیامکی

تبلیغات گسترده تلویزیونی؛ انتخاب تبلیغات مناسب با‌توجه‌به نوع کسب‌وکار

یکی از ابزارهای قدرتمند در معرفی برند و ویژگی‌های منحصربه‌فرد یک محصول به مخاطبان تبلیغات گسترده تلویزیونی است. استفاده از این روش تبلیغاتی در نهایت منجر‌به شناخته‌شدن و افزایش سهم بازار می‌شود. اگر یک کسب‌وکار محلی دارید و به‌دنبال این هستید که مردم یک منطقه خاص شما را بشناسند، تبلیغات در شبکه‌های استانی انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. معمولا رستوران‌ها، فروشگاه‌های لوازم خانگی و آموزشگاه‌ها برای تبلیغات گسترده تلویزیونی از شبکه‌های استانی استفاده می‌کنند. در مقابل فروشگاه‌های زنجیره‌ای، بانک‌ها و کارخانه‌های تولید مواد غذایی و بهداشتی، شبکه‌های سراسری را برای معرفی محصولات و خدمات خود به مخاطبان ترجیح می‌دهند.

برای فروش بیشتر در کنار تبلیغات تلویزیونی می‌توانید از سیستم افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش نیز کمک بگیرید. در این سیستم نفر سوم بین مشتری و فروشنده قرار می‌گیرد و از طریق روش‌های بازاریابی، مشتری را به خرید محصول تشویق می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با این سیستم و اهمیت آن در افزایش میزان فروش مقاله افیلیت مارکتینگ چیست را مطالعه کنید.

مزایای تبلیغات گسترده؛ ارتباط با گروه بزرگی از مخاطبان با هزینه کم

هدف از تبلیغات گسترده برقراری ارتباط با گروه بزرگی از مخاطبان و جامعه است. کسب‌وکارها باتوجه‌به نوع خدمات و محصولاتی که دارند، ممکن است از یک ابزار خاص برای تبلیغات گسترده استفاده کنند. هریک از این روش‌ها و ابزار مزایای مختلفی برای کسب‌وکارها دارند. در ادامه به مهم‌ترین مزایای تبلیغات به‌صورت گسترده اشاره خواهیم کرد.

  • افزایش فروش و سودآوری: با بهره‌گیری از این مدل تبلیغات برندها و کسب‌وکارها این فرصت را خواهند داشت تا محصولات و خدمات خود را به تعداد بیشتری از مخاطبان معرفی کنند. در‌نتیجه میزان فروش و سودآوری افزایش می‌یابد.
  • ایجاد و تقویت شناخت برند: به‌کارگیری تبلیغات گسترده و نمایش تبلیغات متعدد در رسانه‌های مختلف منجر‌به شناخت و آگاهی بیشتر درباره یک برند، محصول یا خدمت می‌شود.
  • ترویج و ارتقای آگاهی: با استفاده از تبلیغات از نوع گسترده می‌توانید سهم بسزایی در ترویج و ارتقای آگاهی عمومی درباره مسائل اجتماعی، محیط زیست، بهداشت عمومی و دیگر موضوعات مهم داشته باشید. با این نوع تبلیغات می‌توانید اطلاعات لازم را به جامعه منتقل کرده و افراد را به عملکرد بهتر و تغییر رفتار تشویق کنید.
  • ارتباط و تعامل با مشتریان: استفاده از تبلیغات گسترده به برندها کمک می‌کند تا با مشتریان خود ارتباط و تعامل نزدیک‌تر و بهتری داشته باشند.

به‌طورکلی با استفاده از انواع روش‌های تبلیغات گسترده می‌توانید در ذهن مخاطبان ماندگار شوید. با تبلیغات در ابعاد گسترده می‌توانید در زمان و هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی کنید.

ماندگاری در ذهن مخاطبان از مزایای تبلیغات گسترده

تبلیغات گسترده راهی برای معرفی کسب‌وکار با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان

در این مقاله با تبلیغات گسترده و ابزارهای آن آشنا شدیم. هر کسب‌وکار برای انتخاب ابزار مناسب باید به حوزه کاری و گستردگی فعالیت‌هایش توجه کند. تنوع ابزارها در تبلیغات گسترده باعث می‌شود که این روش به نسبت بسیاری از روش‌های تبلیغاتی و بازاریابی مقرون‌به‌صرفه‌تر و سریع‌تر باشد. به‌عنوان مثال اگر کسب‌وکار کوچکی دارید، به‌جای تبلیغات پرهزینه بیلبوردی و تلویزیونی می‌توانید از ابزار اینستاگرام و پنل پیامکی استفاده کنید. با تهیه پنل پیامکی فراز اس ام اس امکان ارسال پیامک انبوه و هدفمند به مخاطبان را خواهید داشت.

[ad_2]

منبع:https://farazsms.com/guide-to-extensive-advertising/

,

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها