خروجی گرفتن شماره موبایل کاربران وردپرس (جهت ارسال پیامک به همه مشتریان) – پنل اس ام اس – سامانه پیامکی




اگر شما سایت وردپرس دارید و می‌خواهید به تمامی شماره‌های کاربران پیامک ارسال کنید، چند راه مختلف برای این کار وجود دارد.

  • استفاده از افزونه Export User Data
  • استفاده از افزونه پیامک فراز اس ام اس

خروی شماره موبایل کاربران سایت با افزونه Export User Data

یکی از ساده‌ترین روش‌ها، استفاده از افزونه Export User Data هست که از مخزن وردپرس پیشخوان سایت (افزودن افزونه) قابل دانلود و نصب می‌باشد.
این افزونه با فیلترهای مختلفی که دارد، به شما این امکان را می‌دهد که اطلاعات همه یا بخشی از مشتری را به صورت اکسل یا csv خروجی بگیرید.
برای خروجی گرفتن از شماره موبایل دیجیتس از فیلد digits_phone و برای شماره موبایل صورتحساب ها از billing_phone استفاده کنید. البته لزومی نیست و به این اطلاعات فنی نیز مسلط باشید و شما می توانید از کل اطلاعات کاربر خروجی بگیرید و سپس فایل اکسل خروجی مشتریان را باز کرده و ستون شماره موبایل را پیدا کنید.
پس از خروجی گرفتن به راحتی می‌‎توانید شماره موبایل ها را کپی کرده و در سامانه پیامک فراز اس ام اس برای افزودن به دفترچه تلفن یا ارسال پیامک استفاده نمایید.

شما می‌توانید با خروجی گرفتن شماره همراه و نام مشتریان از سایت  لیست اکسل از مشتریان خود تهیه کرده و از طریق ارسال پیامک کلمات کلیدی و با شماره مخصوص باشگاه مشتریان در سامانه پیامک فراز اس ام اس ، پیامک با نام به آنها ارسال و آنها را از جشنواره تخفیف سایت یا لینک اپلیکیشن باخبر کنید.

نکته جالب این افزونه این است که شما می توانید به تفکیک سفارشات درحال انجام یا تکمیل شده یا لغوشده و… خروجی را داشته باشید.

استفاده از افزونه پیامک فراز اس ام اس

افزونه فراز اس ام اس قابلیت هنگام سازی و ذخیره شماره موبایل مشتریان همراه با نام را دارد، شما با نصب افزونه فراز اس ام اس و کلیک روی دکمه هنگام سازی می توایند شماره موبایل افرادی که در سایت شما سفارش ثبت کرده اند فارغ از اینکه این سفارش موفق بوده است یا خیر، شماره موبایل این افراد همراه با نام فرد را در سامانه پیامک فراز اس ام اس ذخیره کنید.

البته کاربرد‌های افزونه پیامک فراز اس ام اس به همینجا ختم نمی‌شود و شما می توانید شماره موبایل کسانی که در گرویتی فرم نیز یک فرم را تکمیل کرده‌اند در سامانه پیامکی خودتان داشته باشید.

 

ارسال پیامک به تمامی مشتریان سایت

اگر برای ارسال پیامک از خطوط تبلیغاتی استفاده کنید افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند ممکن است پیامک شما را دریافت نکنند به همین دلیل ما پیشنهاد می‌کنیم خط 9000 خدماتی اختصاصی تهیه نموده و با استفاده از خط خدماتی برای ارسال پیامک به مشتریان خودتان اقدام نمایید.

خبر خوب این است که اپراتور 9000 برای ارائه خط خدماتی اختصاصی نیازی به سفته ندارد و در صورتی که پروانه کسب یا اینماد داشته باشید می توانید بسیار سریع و کمتر از یک ماه خط خدماتی اختصاصی داشته باشید.

در صورتی که هنوز پنل پیامکی تهیه نکرده‌اید به سادگی می‌توانید از سایت فراز اس ام اس نسبت به خرید سامانه پیامکی اقدام کنید. در صورتی که به مشاوره رایگان نیاز دارید لطفا با شماره 02174853 تماس بگیرید.



منبع:https://farazsms.com/export-phone-numbers-of-customers/

,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر به دنبال کسب درآمد اینترنتی هستید، نمایندگی استار اس ام اس می‌تواند پیشنهاد جذابی برای شما باشد.

آخرین دیدگاه‌ها