خرید اقساطی فرش ماشینی ⭐ هایپر فرش ، هایپر مارکت تخصصی فرش ماشینی ⭐-فرش شادرخ

خرید اقساطی فرش ماشینی ⭐ هایپر فرش ، هایپر مارکت تخصصی فرش ماشینی ⭐-فرش شادرخ

بدین شکل که مثلا اگر سبد خرید شما به 25 میلیون تومان رسید، کد تخفیف 20 میلیون تومانی که در اختیار دارید را در دکترفرش وارد می کنید و 5 میلیون تومان باقی مانده را به صورت اینترنتی پرداخت می نمایید. این مجموعه شناخته شده با ضمانت 5 ساله محصولات و پس دادن کالا پس از 5 روز، اطمینان و رضایت مشتریان را جلب کرده است. مشاوره در رابطه با جنس و کیفیت فرش از خدمات ویژه شهرفرش محسوب می‌شود. اگر مشتریان در رابطه با بافت و جنس فرش اطلاعات کافی داشته باشند زمانی که بر روی فرش لکه‌ای ایجاد شود به راحتی پرسنل قالیشویی را مطلع و راهنمایی می‌کنند تا احتمال صدمه دیدن فرش را به حداقل برسانند. هرچند که در قالیشویی امین اوغلی کادر مجرب و دستگاه‌های تمام اتوماتیک مانع آسیب دیدن فرش‌های شما می‌شوند و امانت‌دار هستند. 7-پیشنهاد میشود تا پس از مشاهده تعداد و مبالغ برای خرید اقساطی فرش ماشینی خود آن ها را یادداشت کنید و یا از آن عکس بگیرید.

خرید قسطی هر کالایی ما را چندین قدم در مسیر جلوتر میبرد مخصوصا که این خرید بدون سود و بهره و یا سود کمی داشته باشد. فرش نیز کالای گرانقیمتی است و پرداخت قسطی بسیار کمک زیادی به مشتریان می کند. خبر ویژه برای ساکنین شهر کرمان اینکه می توانند از ۳ روش خرید اقساطی فرش استفاده نمایند. کافیست مطالب بالا را به صورت دقیق مطالعه نمایند و پس از آن با ما در ارتباط باشند. در این امر خانواده‌ها، علاوه بر اتلاف نکردن وقت و هزینه خود در خارج از منزل، بتوانند در کنار همه اعضای خانواده و به صورت آنلاین و با آگاهی از طرح های اقساطی هایپر فرش طرح مورد نظر خود را انتخاب کنند. با مهیا بودن بستر برای خرید اقساطی اینترنتی زیبایی و لذت را از هایپرمارکت تخصصی فرش ماشینی به خانواده خود هدیه دهند.

در زیر شرایط خرید با چک و مراحل خرید ذکر شده است.در هر مرحله می توانید با پشتیبان سایت و یا در واتساپ به شماره ۰۹۳۹۲۵۷۹۲۵۶ با ما در ارتباط باشید. در کنار خرید اینترنتی امکان خرید حضوری از طریق نمایندگی های فرش شادرخ در اصفهان، شیراز، شهرضا، مشهد، بوشهر، اربیل و پیرانشهر هم برای طرفداران فرش ماشینی کاشان فراهم آمده است. در شهر کاشان هم با روی گشاده میزبان شما هستیم و در صورت تمایل می‌توانید خرید حضوری هم داشته باشید. یکی از راهکارهای جذابی است که دکترفرش برای خرید فرش درنظر گرفته است، خرید اقساطی فرش بدون چک است. به همین دلیل و در راستای فراهم آوردن شرایطی مناسب و ایده آل برای مشتریان عزیز دکتر فرش، ما اقدام به ایجاد شرایط خرید فرش اقساطی نمودیم.

  • در این روش خرید اقساطی فرش شما ابتدا باید طرح، شانه، ، تراکم، رنگ و سایز مورد نظر خود را در سایت انتخاب کرده و به کمک کارشناسان ما از مبلغ آن باخبر شوید.
  • ما در این بخش شرایط و ضوابطی را در رابطه با خرید اقساطی فرش از قالیکده البرز برای شما بیان میکنیم.
  • عزیزان تهرانی می توانند از سه روش بالا که نیازی به حضور در فروشگاه ندارد خرید اقساطی فرش را انجام دهند.
  • در این طرح بسته به میزان مبلغ فاکتور، مبلغی را که کارشناسان ما آن را تعیین می کند به عنوان پیش پرداخت، میپردازید و الباقی را باز هم بسته به میزان مبلغ باقیمانده برای شما قسط بندی و مبلغ اقساط تعیین می شود.

گاهی دیده شده که وبسایت‌های تقلبی با تبلیغات گسترده و بوجود آوردن شرایطی ساده مشتریان را فریب داده و با چک و ضمانت دریافتی فعالیت‌های غیرقانونی انجام داده‌اند. به طور کلی فروشگاه‌های که به هر دو صورت حضوری و آنلاین فعالیت می‌کنند معتبرتر هستند. در نتیجه پس از انتخاب مجموعه‌ای شناخته شده می‌توانید طی اقساط مشخص شده و بدون فشار مضاعف به هزینه‌های خانواده صاحب فرش‌های زیبا و با کیفیت شوید. در مورد شستشو و نگهداری از فرش‌ها نیز قالیشویی امین اوغلی با تجربه و سابقه طولانی برای ارائه انواع خدمات شستشو به صورت کاملا اتوماتیک و پرسنلی حرفه ای در خدمت مشتریان محترم است. در این روش با مراجعه به سایت هایپر فرش در کنار خانواده خود می توانید طرح و رنگ مورد نظرتان را بپسندید.

فروش اقساطی ویژه كلیه حقوق بگیران محترم بانك رفاه و بازنشستگان محترم تامین اجتماعی در قالب طرح رفاه كالا:

همان گونه که ما بارها گفته ایم شادرخ پایان تمام جستجو ها است و با خرید از شادرخ کویر کاشان شما نیز شاد رخ خواهید بود. در شعـب شهـرفـرش با شرایـط اقســاط متنــوع، فـرش دلخواهتون رو انتخاب کنید و اقساطـش رو هـم به انتخــاب خـودتــون پـرداخـــت کنیـــــد.

فروش اقساطی توستر

۴- پرداخت اقساط تنها با پرداخت چک ( بصورت ماهانه و یا دوماهه به انتخاب خریدار ) انجام می شود. مشتریان فرش دستبافت امکان انتخاب حالت بدون پیش پرداخت و 24 ماهه را ندارند. تعداد چک ها معادل تعداد ماه های اقساط می باشد(در صورت عدم ارایه مدارک شغلی دربافت چک با مبلغ بالاتر از 20،000،000 ریال امکان پذیر نیست،).

پس از انتخاب فرش ها، تصویر کارت ملی شخص بازنشسته یا مستمری بگیر را ارسال کنید. ما برای شما پیش فاکتور صادر و ارسال می کنیم و کافی است پیش فاکتور رو پرینت بگیرید و به نزدیکترین شعبه بانک رفاه به محل زندگیتون مراجعه و پس از تکمیل کارهای بانکی تصویر پیش فاکتور تایید شده در بانک را ارسال کنید. این تسهیلات تنها برای خریداران فرش از نمایشگاه و فروشگاه فرش ایران کارپت به صورت حضوری و یا اینترنتی و از محصولات شرکت نگین مشهد هلال قابل انجام است. فرش شادرخ با توجه به شرایط اقتصادی چند ماه اخیر و افزایش قیمت ها تصمیم گرفته در کنار مشتریان وفادار و شما خوبانی که ارزش فرش ماشینی کاشان را درک می‌کنید باشد. ما تنها یک بنگاه اقتصادی نیستیم بلکه نماینده هنرمندان این شهر هستیم که سال‌ها است با عشق تار و پود به هم می‌بافند تا محیط خانه شما را رنگارنگ کنند. شما برای هیچ یک از مراحل نیازی به مراجعه حضوری به هیچ جایی را نخواهید داشت.

مثلا شما یخچال خریدین 30 میلیون و از این طرح استفاده کردید، مجددا می توانید تا 20 میلیون فرش با استفاده از این طرح خریداری کنید. کافی است پیش فاکتور رو پرینت گرفته و به نزدیکترین شعبه بانک رفاه به محل زندگی خود مراجعه و روال معمول دریافت وام بانکی را انجام دهید. پس از تکمیل کارهای بانکی، تصویر پاراف شده بانک که به تایید بانک رفاه رسیده را ارسال کنید تا ظرف 10 الی 14 روز فرش های برای شما به صورت رایگان ارسال شود. کلیه محصولات فرش شادرخ شامل طرح فروش اقساطی می شوند و این مجموعه کلیه طرح های اختصاصی و منحصر به فرد خود را با شرایط ویژه اقساطی در اختیار شما خریداران عزیز قرار داده است.

شما می‌توانید با اقساط چند ماهه بدون سود، بدون ضامن، بدون چک و معرفی به بانک به راحتی صاحب فرشی با بهترین کیفیت و مجلل‌ترین فرش‌ها در خانه شوید. كلیه محصولات خریداری شده در شهرهای دارای مراكز فروش آقای فرش بصورت رایگان درب منزل و در شهرهای دارای مراكز فروش فرش فرهی به صورت رایگان درب فروشگاه تحویل مشتریان گرامی می گردد. 9-سپس کافی است پس از هماهنگی با کارشناسان “قالیکده البرز”روی گزینه تسویه حساب کلیک کنید و مبلغ پیش پرداخت را پرداخت کنید. به صورت اتوماتیک هرروزه قیمت ها آپدیت شده و همچنین تخفیف فوق العاده ۱۰ درصد بر روی تمامی فرش ها فروش قسطی فرش ۱۲۰۰ شانه اعمال میشود. فرش مورد علاقه‌ی خود را در سایت ما قسمت دسته بندی محصولات انتخاب کنید. اعتبار سنجی گزارشی از سابقه‌ی بانکی افراد شامل وام‌ها و چک‌ها است.

اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و همچنین کلیه مراکز درمانی و زیرمجموعه های مرتبط طرف قرارداد می توانند به صورت اقساطی نسبت به خرید فرش ماشینی از فروشگاه شاهکار مشهد اقدام نمایند. پیش پرداخت برای خرید قسطی فرش در قالیکده البرز میتواند 30 یا 50 درصد بسته به نوع محصول باشد. در صورتی که خرید حضوری برای شما مشکل است به صورت غیر حضوری نیز می توانید خرید اقساطی داشته باشید، ما تصاویر فرش ها را برایتان در واتس اپ ارسال می کنیم. پس از انتخاب فرش ها، شما تعداد و سایز مورد نظر را برای ما به همراه تصویر کارت ملی شخص بازنشسته یا مستمری بگیر ارسال می نمایید تا ما برای شما پیش فاکتور صادر و ارسال کنیم. برای خرید فرش اقساطی با سفته، فقط کافیست مدارک زیر را تکمیل کنید تا در اسرع وقت، اعتبار مدنظرتان به شما تعلق بگیرد و شما بتوانید به راحتی خرید خود را از دکتر فرش انجام دهید. زمانی که بتوانید از خود نمایندگی خرید کنید که قیمت منصفانه ای داشته باشد خیلی به صرفه تر و بهتر است.

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها