دانلود رایگان افزونه پیامک سامانه پیامک استار اس ام اس

با وبسرویس starsms  استار اس ام اس شما میتوانید به راحتی به تمامی امور خود از جمله ارسال پیامک، ارسال پیامک زماندار، ارسال پیامک صوتی، ارسال پیامک از طریق وبسرویس خدماتی، دریافت وضعیت تحویل پیامک (دلیوری)، دریافت و یا تغییر موجودی حساب، حذف پیامک، مشاهده پیامهای ارسالی و دریافتی (صندوق دریافت)، دسترسی به امور تیکت سامانه، اضافه کردن کاربر (زیرکاربر و یا کاربر در پنلهای نمایندگی) و عملیات کاربری، ایجاد شاخه و کار با عملیات مربوط به آن و… دستگاه ثبت اطلاعات مشتریان با ساختار هوشمند و آنلاین شماره موبایل ثبت شده توسط مشتری را به واسطه ارتباط اینترنتی با پنل اس ام اس شما در دفترچه تلفن پنل ثبت می کند، بدون نصب نرم افزار جانبی، در پنل شخصی که با مشخصات خودتان در اختیار تان گذاشته خواهد شد شماره موبایل مشتری ذخیره و یک پیامک یا پیامک صوتی بدون صرف زمان به مشترک ثبت کننده شماره ارسال می نماید، محتوای پیامک ارسالی از سوی شما قابل تنظیم است، همچنین از شماره های ذخیره شده در پنل پیامک خودتان می توانید جهت ارتباط های بعدی بهره مند شوید . 1. بعد از نصب و فعال سازی وارد چنین صفحه ای خواهید شد و باید یکسری تنطیمات مربوط به سامانه پیامک خود را اعمال کرده تا پیامک های مورد نظر در کمترین زمان ممکن به دست کاربران خود برسد.

روز آرایشگر چه روزی است؟

مشاهده میکنید گزارش مربوط به ارسال و تحویل پیامک توسط برنامه دریافت و پیغام آن نمایش داده شد. ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شمارههایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کردهاند، تحویل دهیم؛ باور نمیکنید؟ هدف پیام تک، ایجاد یک پنل اس ام اس آسان و کاربردی جهت ارسال sms انبوه توسط تمام کسب و کارهای مختلف و جذب مشتری های جدید از طریق پیامک تبلیغاتی است. در راستای یکپارچه سازی درگاه های ارتباطی مشترکین، همراه اول اقدام به طراحی و پیاده سازی سامانه پیامکی 10 جهت دسترسی آسان و رایگان مشترکین به کلیه سرویس ها و خدمات همراه اول نموده است. پلاگین مورد نظر ، پلاگین وردپرس ملیپیامک است که در این مطلب به شکل دقیق و با جزئیات به بررسی و معرفی آن خواهیم پرداخت. تاریخ دقیق روز مادر و روز زن چه زمانی است؟ روز آرایشگر چه روزی است؟ گوگل در زمینه مدیریت ارسال و دریافت اس ام اس اندروید هم کاربرانش تنها نگذاشته است و به ارائه اپلیکیشن اختصاصی خودش پرداخته است. برای همین نیاز هر کسبوکاری به تبلیغات، میخواهم دربارۀ ارسال پیامکهای تبلیغاتی و خرید پنل اس ام اس صحبت کنم. همچنین برای کسبوکارهایی که تازه میخواهند تبلیغاتی پیامکی را شروع کنند، کتابچهٔ راهنما را آماده کرده است.

سامانه پیامک رایگان

همانطور که می دانید شرکت عارف رایانه یکی از ارائه دهنده های سیستم ارسال پیامک از طریق شماره های مخصوص پیامک در ایران می باشد و این خدمات را تنها برای مشتریان محصولات خود و بصورت کاملا” رایگان ارائه داده است. قم اس ام اس معتبر ترین شرکت ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه و پنل اس ام اس در استان قم می باشد.از جمله خدمات سامانه پیامک قم اس ام اس ، ارسال انبوه پیامک و ارسال پیامک تبلیغاتی است. از جمله خدمات این شرکت فروش انواع پنل های اس ام اس ، پنل پیامک ، ارسال انبوه پیامک در استان قم و با توجه به سرور های قوی و باکیفیت و به روز بودن شماره های مشتریان ، در سطح کشور میتوانید از تبلیغات پیامکی با استفاده از پنل پیامکی قم اس ام اس و خط اختصاصی رایگان استفاده کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال با واحد فروش تماس حاصل نمائید.

هزینه پایه ارسال پیامک از خطوط 5002، 16 تومان است.

اطلاع از انتشار پست جدید: کاربران از انتشار پستهای جدید با تایید مدیریت وب سایت و با استفاده از پیامک مطلع میشوند و اطلاعاتی در مورد آن پست پیدا کرده که در صورت نیاز برای مطالعه آن مراجعه میکنند. تعرفه پنل پیامک وب سرویس مختص افزونه ها و سایت ها که علاوه بر وب سرویس امکانات زیادی هم دارد 25 هزار تومان است. البته درصورت تهیه “بسته تجاری” نرخ ارسال 12.4 تومان می باشد. درصورت استفاده از بسته تجاری هزینه پایه 12.4 تومان خواهدبود. هزینه پایه ارسال پیامک از خطوط 5002، 16 تومان است. در نظر داشته باشید قیمت پایه ارسال پیامک 16تومان می باشد. 4. آیا فرد پشتیبان سامانه پیامکی دارای اطلاعات لازم برنامهنویسی برای رفع اشکالات و راهنمایی شما در اتصال سایت به وب سرویس دارد یا نه؟ می توانید از وی بپرسید برای اتصال سایت شما به پنل پیامکی چند میگیرد. نرم افزار تحت وب ، نرم افزاری هست که نیازی به نصب روی کامپیوتر شما را ندارد و شما از طریق وب سایت ها می توانید از آن ها استفاده کنید . خب برای ارسال پیامک از طریق سایت در گام اول باید به دنبال یک پنل پیامکی باشید که وب سرویس پیشرفته و قوی ارائه دهد.

در این سرویس شما با خرید یک پنل کاربری، امکان این را پیدا خواهید کرد که در مورد برخی رویدادهای سایتی که دارید، پیامکی از طریق سایت شما به پنل ارسال شده و از پنل به شماره پیشفرض یا شماره متغیر پیامکی ارسال شود. شما میتوانید ۶ رقم از این شماره را به انتخاب خود انجام دهید. مشتریهای بانک ایران زمین میتوانند بعد از مراجعه به شعب و ثبت درخواست خود و همچنین نصب و فعالسازی نرمافزار روی سیستمعامل گوشی مورد نظر، نسبت به تولید رمز یکبار مصرف برای انجام عملیات مالی و غیرمالی اقدام کنند. بعلاوه، با برقراری سیستم های مناسب نرم افزاری بر روی این سرویس، می توان استفاده های متنوعی از آن بعمل آورد. دراینصورت شما می توانید علاوه بر فروش سامانه، خطوط اختصاصی هم بفروش برسانید و سود چندمیلیونی از این روش داشته باشید. کاربرد این افزونه ارسال پیامک خودکار بعد از تکمیل فرم در سایت شما میباشد، این فرم میتوانید یک فرم تماس با ما یا فرم فروش محصول یا فرم پرداخت آنلاین آنلاین باشد. اتصال سایت به درگاه پیامکی چقدر هزینه دارد؟ پیامک کد تایید به گوشی کاربر شما ارسال نمی شود و کاربر شما نمیتواند در سایت ثبتنام کند و تمام زحمتهای شما به باد میرود.

سامانه ارسال پیامک

6. آیا امکان ارسال پیامک انبوه از طریق سایت وجود دارد؟ با استفاده از این افزونه در وردپرس میتوانید فرمهایی ایجاد کنید و در آن انواع المانهای مختلف برای دریافت نام، مشخصات، شماره و حتی بارگذاری فایل به وجود بیاورید. در تمام سامانه ها امکان ارسال پیامک به شماره های بلک لیست هستند وجود دارد. بر اساس تجربه موارد فوق را مطرح کردم اما ممکن است در آینده مواردی نیز اضافه شود. امروزه کمتر کسی پیدا می شود که برای برقراری ارتباط های کاری، خانوادگی، دوستانه و سایر موارد از این سرویس استفاده نکرده باشد. با این امکان، برای جابجایی سرویس خود از سرویس استار پیامک، کافیست راهنمای زیر را دنبال کنید و در کمتر از ۵ دقیقه تمام کدهای خود را به قاصدک منتقل کنید، بدون اینکه نیاز به تغییرات گسترده در کد برنامههای خود داشته باشید. پنل رایگان قم اس ام اس ویژه افرادی است که برای سامانه پیامکی نمیخواهند هزینه پرداخت کنند و ارسال آنها در ماه کمتر از ۱۰۰۰ پیامک می باشد. این سامانه ارسال پیامک هم برای مدیران سایت و فروشگاه اینترنتی، مناسب است هم برای افرادی که قصد ارسال انبوه دارند. معرفی: امروزه سامانههای متعددی برای ارسال پیامک انبوه یا ارسال پیامک از سایت(وب سرویس پیامکی) راهاندازی شدهاند.

سامانه پیامک یک نرم افزار تحت وب است ، که به زبان ساده اگر بخواهیم برای شما بیان کنیم ، خیلی ساده تر از یک نرم افزار هست . بر خود لازم میدانم از زحمات و تلاشهای ارزنده شما در توسعه و بهبود تشکر نمایم. برای حفظ تعادل عشق در زندگی باید مهارت داشت. البته برای استعلام نسخه هایی که این افزونه ها در آنها کار میکند به سامانه مراجعه و یا تماس بگیرید. اگر نداشته باشد حتماً در مورد اینکه طراح سایت شما، توان ایجاد یک ماژول یا کدنویسی جهت اتصال سایت به پنل را دارد یا نه، استعلام کنید؟ ثبت نام و یا کد تایید، ثبت سفارش و یا موفقیت آمیز بودن خرید کاربر از سایت و یا اخبار جدید سایت خود را از طریق پنل پیامک به کاربران اطلاع رسانی کنید. در سیستم ارسال پیام کوتاه(SMS) گروه مایان میتوانید به راحتی به ارسال پیام های انبوه خود اقدام نمائید و از طراحی و ساده بودن سامانه لذت ببرید. در این مقاله ، ما می خواهیم برخی از بهترین برنامه های پیام کوتاه و SMS را که تجربه پیام رسانی شما را بهبود می بخشد به اشتراک بگذاریم.

نیازی به ساخت صفحات برای قسمتهای مختلف معرفی سامانه پیامک ندارید زیرا تمام این موارد از این بسته نصبی برای شما اماده شده است، همه صفحات با دیدگاه مارکتینگ و بازاریابی و فروش سامانه پیامکی طراحی شده است. از آنجایی که سامانه پیامک استار اس ام اس ارائه دهنده هر دو نوع پنل اس ام اس کاربری و پنل اس ام اس نمایندگی می باشد، می تواند شما را در نوشتن قرارداد فروش پنل اس ام اس راهنمایی کند. شما میتوانید رفته رفته تمام شماره موبایل مشتریان قبلی خود را جمع آوری کرده و برای فروش بیشتر به آنها پیامک انبوه ارسال نمایید تا آنها را از اجناس جدید یا فروش های ویژه مطلع نمایید. با استفاده از کد عبور یک بار مصرف افزونه پیامک دیجیتس که از طریق پیامک به شمارۀ تلفن همراه شما ارسال میشود، وارد حساب خود شوید. این بار باید کدی که در مرحله قبل دریافت کردید را وارد کرده و یک کد چهار رقمی برای ادامه کار انتخاب کنید. قبل از خرید پنل پیامک حتماً با پشتیبان آن پنل تماس بگیرید و درباره پشتیبانی پنل از وب سرویس اطلاع بگیرید.

البته بهتر است قبل از تماس شماره حساب را در کنار خود داشته باشید. هزینه پنل در صورت نارضایتی تا دو هفته 90 درصد(22500 تومان) قابل بازگشت است. حداقل میزان شارژ در سامانه پیامکی رایگان، 300هزار تومان است. این قابلیت مناسب ارسال پیامک ها برای فروشگاه اینترنتی و سایت ها مثل افزونه دیجیتس در وردپرس مناسب است. تعرفه واقعی بسته به کاری است که سایت شما برای اتصال به پنل نیاز دارد. البته شما میتوانید تحقیق کرده و نکرده اطمینان داشته باشید که سامانه پیامکی رنگینه با لحاظ تمامی موارد فوق میتواند پنل پیامکی کاملاً حرفهای و با صرفه به شما ارائه دهد. هنگام ثبت نام یک خط 5000 و یک خط عمومی خدماتی بصورت رایگان به شما ارائه می شود. این سامانه ارسال پیامک رایگان، همراه با یک خط خدماتی عمومی و یک شماره خط اختصاصی 50000 به شما ارائه می گردد. گروه مایان ، به عنوان نماینده رسمی همراه اول از فعالان سامانه های ارسال و دریافت پیامک می باشد که با ارائه سیستم هوشمند ارسال و دریافت پیام کوتاه بستری را برای تجارت و یا فعالیت های شخصی و فرهنگی شما فراهم آورده است که به راحتی به اهداف خود دست یابید.

همچنین کاربران سامانه پیام کوتاه گروه مایان میتوانند از داخل سامانه با ارسال تیکت درخواست پشتیبانی نمایند و با تیم پشتیبانی گروه مایان در ارتباط باشند. این تجربیات شما میتواند به دیگران در انتخاب سامانه پیام کوتاهی با قابلیتهای متنوع کمک کند. پیامک هایی که میفرستید میتواند به گونهای باشد که مشتریان را نسبت به ، به اشتراک گذاری لینکهای مربوط به رسانههای اجتماعی کسب و کارتان با دیگران برانگیزد. اگر بخواهید نمایندگی بگیرید و از این راه کسب درآمد داشته باشید، فقط با هزینه 829هزار تومان، می توانید نماینده بشوید. همچنین برای نگهداری و تعامل با مشتری همراه با شما هستیم تا بتوانید با ارسال اس ام اس های اطلاع رسانی و یا یادآوری تولد یا اقساط و یا برگزاری مسابقه و نظرسنجی بین کاربران خود، رضایت هرچه بیشتر مخاطبان خود را کسب کنید. این تبلیغات به شکل بنر برروی یک قسمتی از سایت های خبری قرار میگیرد و امکان انتقال پیام و معرفی یک نامزد را به مخاطبین آن سایت می دهد شما می توانید بنری که قرار است برروی این سایت های خبری قرار بگیرد از تم چاپ بنر هایی که در طرح شهر قرار دارد استفاده بکنید که مردم با دیدن آن سریع ذهن آنها به نامزد مورد نظر برسد.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها