رویکرد اصولی به بازاریابی دیجیتال

[ad_1]

در دنیای امروز که اینترنت تمام جوانب زندگی مارا تحت تاثیرخود قرار داده و از خرید کالای روزمره گرفته تا سراغ گرفتن از دوست قدیمی‌مان، رنگ وبوی دیجیتالی به خود گرفته است، طبیعی است که برای توسعه کسب وکارها و بازاریابی اثربحش نیز به سراغ شیوه‌های نوین تبلیغات برویم؛ روشهایی که از دل دنیای دیجیتال به وجود آمده‌اند.

در این مقاله با شناخت اصول بازاریابی دیجیتال و استفاده درست از آن‌ها می‌توانید، بازاریابی سریع وموثری برای معرفی کسب‌وکار خود انجام دهید. و حالا قبل از اینکه با رویکردهای اصولی در بازاریابی دیجیتال آشنا شوید، باید بدانید که:

  • دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست؟
  • چگونه با بازاریابی دیجیتال، می‌توانیم کسب‌وکار خود را متحول سازیم؟
  • چه کسانی متخصص بازاریابی دیجیتال هستند؟

بازاریابی دیجیتال چیست؟

همیشه، از قدیم تا به الان، هر کسب‌وکار کوچک و بزرگی برای یافتن مشتریان بیشتر، دست به دامان شیوه‌های مختلفی برای تبلیغ محصولات و خدمات خود می‌شود، مجموع همه این اقدامات باعنوان بازاریابی، شناخته می‌شوند. امروزه با وجود اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، دنیای تبلیغات و بازاریابی سنتی کاملاً متحول شده و جای خود را به بازاریابی دیجیتال داده است. اما ما درمقابل این تحولات، برای توسعه کسب‌و‌کار خود چگونه باید گام برداریم؟!

علی‌رغم سرعت وحشتناک تغییرات در دنیای دیجیتال، فضایی که شبکه‌های مجازی برای بازاریابی و تبلیغات دراختیار ما قرار می‌دهند، بی‌نظیر است. اگر بتوانیم کسب‌و‌کار خود را با این موج به صورت اصولی و زیرکانه همراه سازیم، رونق کسب‌و‌کار ما و یافتن مشتریان دائمی، در کمترین فرصت، دور از ذهن نخواهد بود.

با بازاریابی دیجیتال، کسب‌وکار خود را متحول سازیم.!

همانطور که گفتیم فضای مجازی، بستر مناسبی را برای بازاریابی و تبلیغات فراهم آورده است. حالا چگونگی استفاده و بهره‌گیری ازاین فضا به عهده شماست.

می‌توانید محصولات و خدمات خود را دراینترنت قرار دهید و تبلیغ کنید، برندسازی نمایید، با راه‌اندازی کمپین‌ دیجیتال مارکتینگ، مشتری جذب کنید، از حضور اینفلوئنسرها بهره ببرید وهزار راه دیگر که در فروش محصولات و جذب مشتری بیشتر، به شما کمک می‌کند. برای استفاده بهینه از این فضا ملزم به بکارگیری اصولی هستیم. برخی از این اصول عبارتند از:

1. تولید محتوای ارزشمند؛

همه روش‌هایی که در بالا ذکر شد، زمانی موثر خواهند بود و شما را به هدفتان نزدیک‌تر می‌کنند که محتوای جذاب و خلاقانه‌ای تهیه کنید ومخاطبان‌تان را با خود همراه سازید.

پس قدم اول برای تاثیرگذاری بر مشتریان و محبوبیت در فضای مجازی، تولید محتوای جذاب است.

این محتوا می تواند صرفا یک عکس در اینستا گرام باشد یا داشتن وب‌سایتی به روز با مطالب وویدئوهای جذاب ومتفاوت که مخاطب از مشاهده‌ی آن‌ها لذت ببرد و به محصولات و خدمات شما علاقه‌مند شود.

برای تبدیل مخاطبان به مشتریان دائمی از طریق تحقیقات کلمات کلیدی و تولید محتوای هدفمند که از مهم‌ترین اهداف بازاریابی دیجیتال محسوب می‌شود، می‌توانید از آژانس‌های تبلیغات و بازاریابی حرفه‌ای، مشاوره و کمک بگیرید.

2. برگزاری کمپین دیجیتال مارکتینگ؛

حالا که محتوای خوب تولید شد ومخاطبان هدف خود را یافتید، وقت درگیر کردن مخاطب و تبدیل او به یک مشتری وفادار رسیده است. برای اینکار راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی، به ما کمک خواهد کرد.

کمپین دیجیتال مارکتینگ، مجموعه‌ای از اقدامات بازاریابی در فضای مجازی است که با هدفی مشخص طراحی و نتیجه آن به صورت مستقیم قابل مشاهده و ارزیابی است.

کمپین‌های تبلیغاتی، زود بازده هستند وبه راحتی می‌توان نتیجه آن را به صورت آمار بازدید و نرخ کلیک و…، مشاهده و ارزیابی نمود.

3. داشتن وب‌سایت حرفه‌ای؛

شبکه‌های اجتماعی علی‌رغم تمام مزایا، امکانات محدودی دارد. بنابراین اگر به فکر توسعه کسب‌و‌کار خود هستید، نباید تنها به فعالیت در شبکه‌های مجازی رضایت دهید.

کسب‌و‌کار شما برای برند شدن، به یک وبسایت حرفه‌ای با گرافیک جذاب محتواهای مناسب، نیاز دارد.

مخاطب از طریق وبسایت می‌تواند، محصولات وخدمات شما را به صورت کامل مشاهده، مقایسه وانتخاب نماید.

یکی از خدمات حرفه‌ای تیم “نوین”، طراحی وب‌سایت، ایجاد فروشگاه اینترنتی و همچنین طراحی اپلیکیشن است. “نوین” همه این خدمات را در جهت توسعه هر کسب‌و‌کاری به صورت کاملاً حرفه‌ای، در مدت زمانی بسیار کوتاه، انجام می‌دهد.

4. سئو و بهینه‌سازی سایت؛

درست است که داشتن وب‌سایت خوب قدم اول برای دیده شدن در سرچ گوگل است اما برای قرار گرفتن در صدر نتایج اولیه گوگل، به رعایت برخی اصول که به اصول سئو معروف هستند، نیاز داریم. اما سئو چیست؟

با بکارگیری اصول سئو در طراحی وبسایت، به اصطلاح سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی می‌کنیم.

در غیر اینصورت و با نادیده گرفتن این اصول، سایت شما خیلی راحت توسط گوگل نادیده گرفته می‌شود و در نتایج سرچ نمایش داده نخواهید شد.

برای اینکه به این بلا گرفتار نشوید و به یکی از محبوب‌ترین وبسایتهای جناب گوگل تبدیل شوید، طراحی و بهینه سازی سایت خود را به متخصصین سئوی تیم حرفه‌ای “نوین” بسپارید.

چرا تیم دیجیتال مارکتینگ “نوین”؟!

حتماً تا اینجا متوجه اصل ماجرا شدید و می‌دانید که فعالیت در فضای بازاریابی دیجیتال نیاز به دانستن قوانین مخصوص به خود را دارد و به اصطلاح بلدِ راه می‌خواهد تا بتوانید به هدفتان برسید.

برای اینکه بلد راه مناسبی انتخاب کنید و بازاریابی و تبلیغات موثری داشته باشید، توصیه ما این ست که سراغ مجموعه‌ای بروید که تمام خدمات دیجیتال مارکتینگ را بتواند به صورت یکجا به شما، ارئه دهد، تا شما دغدغه‌ای برای برندسازی کسب‌و‌کار، طراحی وسئوی سایت و همچنین مدیریت کمپین‌های بازاریابی خود یا حتی تحلیل و آنالیزعملکرد آنها نداشته باشید.

آژانس تبلیغات و بازاریابی “نوین” با ارائه تمامی خدمات حرفه‌ای مورد نیاز در دنیای دیجیتال مارکتینگ، با سابقه‌ای درخشان، بهترین مشاور شماست تا نتیجه‌ای متفاوت را از بازاریابی دیجیتال تجربه کنید. از سایر خدمات نوین، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی اپلیکیشن
  • طراحی وبسایت
  • تبلیغات در گوگل (گوگل ادورز)
  • تبلیغات بنری و کلیکی
  • سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت (SEO)
  • تحلیل و بهبود تجربه کاربری (UX)
  • راه‌اندازی ویپ Voip(خدمات تلفن گویا)
  • مشاوره برندینگ
  • ارائه نرم‌افزار مدیریت مشتری (CRM)

و خبر خوب اینکه “نوین” با برگزاری دوره‌های آنلاین وحضوری، سعی در پرورش نیروهای متخصص در فضای دیجیتال دارد، بنابراین اگر به بازاریابی دیجیتال علاقه‌مند هستید، دوره‌های “آکادمی نوین” را از دست ندهید.

 

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟
ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک
ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه

[ad_2]

منبع:https://www.melipayamak.com/blog/posts/a-principal-approach-to-digital-marketing/

,

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها