قابلیت ارسال پیام به لیست سیاه مخابراتی(افرادیکه گوشی خود را برای پیامهای تبلیغاتی بسته اند)

[ad_1]

راهنما تصویری

کاربر گرامی

با عرض سلام و خسته نباشید

1-مشترک گرامی، تا اطلاع ثانوی درخواست‌های خدماتی‌سازی حقيقی از سوی اپراتور پذيرفته نخواهد شد.

2-در صورتی که به مدت 3 ماه از شماره اختصاصی پیامی ارسال نکنید شماره از طرف اپراتور همراه اول از حالت خدماتی خارج خواهد شد

3-مبلغ 10 ريال به ازای هر پیامک به پیامک های ارسالی از خطوط خدماتی افزوده خواهد شد.

4-در ستون توضيحات اطلاعات شماره، توضیحات در مورد کاربرد شماره به صورت شفاف و واضح اعلام گشته و از درج «اطلاع‌رسانی» و مانند آن خودداری فرمایید.

5-ارا‌یه‌ی فايل مشترکین برای کلیه شماره ها ضروری است.

6-در صورتی که شرکت یا سازمانی بیش از سه بار به تعهدات خود عمل نکرده و اقدام به ارسال پیامک انبوه نماید، کلیه رنج شماره‌های آن شرکت از لیست سفید حذف خواهد شد.

7-علی رغم ارسال لیست مشترکین، در صورتی که مشترک همراه اول از دریافت هر گونه پیام شکایت نماید و چنانچه تمهیداتی در خصوص انصراف مشترک از دریافت پیامک دیده نشده باشد، شماره از لیست سفید خارج می شود.

8-لطفا فرم تعهدنامه ی ارسالی را بصورت حقوقی و تایپ شده تکمیل ودر نامه شماره خدماتی  حتما ایمیل سازمانی ذکر شود و اگر مجموعه سایت دارد اسم سایت در قسمت مربوطه در نامه شماره خدماتی حتما ذکر شود(درصورت عدم اعلام ایمیل سازمانی،خط از سمت همراه اول خدماتی نمی شود)

ضمن اینکه خواهشمندم فایل های تعهد نامه داخل سربرگ به همراه تاریخ و شماره و مهر و امضاء تکمیل گردد. همچنین لیست شماره هایی که ارسال پیامک برایشا ن انجام میشود در فایل اکسل ذخیره و ارسال شود.

با انجام روال زیر، قابلیت عبور از لیست سیاه مخابراتی برای شماره اختصاصی شما را فعال خواهد شد ( یعنی امکان ارسال به افرادیکه شماره خود را برای پیامهای تبلیغاتی مسدود کرده اند امکانپذیر خواهد بود). به این نکته توجه نمایید که از این خطوط تنها باید برای امور خدماتی استفاده شود و هر گونه ارسال پیامک تبلیغاتی تخلف محسوب شده و مسئولیت کلیه عواقب ناشی از آن برعهده شما خواهد بود. 

در صورتیکه قصد ارسال پیامک به مخاطبینی را دارید که گوشی خود را برای پیامهای تبلیغاتی بسته اند، 

انجام روال زیر الزامیست:

  

1- مدارک کاربر باید در سایت تایید شده باشد (از منوی ارسال اطلاعات ، شخصی مدارک خود یعنی کپی رنگی شناسنامه و کارت ملی) خود را ارسال نمایید تا احراز هویت گردد.

2-  اطلاعات کاربری شما نظیر تلفن ثابت، همراه، آدرس میبایست دقیق و کامل بوده و با اطلاعات موجود در تعهدنامه های ارسالی به شرکت مطابقت داشته باشد.

3- حتما یک شماره موبایل  همراه اول هم اعلام نمایید.

4- داشتن شماره اختصاصی (برای خرید شماره اختصاصی، به منوی خرید بخش خرید شماره اختصاصی مراجعه نمایید)

5- اگرمالک شماره اختصاصی شخص حقوقی است (شرکت، موسسه، یا ارگان های دولتی و خصوصی) بايد متن فرم تعهدنامه را درسربرگ شرکت قرار داده و پس از تکمیل بصورت تایپ شده، مهر و امضا نموده و تصویر تعهدنامه را در وب سایت آپلود و یا به آدرس ایمیل (sms2201@trez.ir) ارسال نمایید و اصل تعهدنامه هم برای شرکت پست گردد.

6- دریافت فرم تعهدنامه مربوطه برای شماره اختصاصی :

 

  زمان انتظار : نامشخص  

  زمان انتظار : نامشخص

 

نکته بسیار مهم : در صورتی که از هر يک از شماره‌های خدماتی، پيامک تبليغاتی ارسال گردد، ضمن مسدودشدن شماره، جريمه‌ی نقدی حداقل به مبلغ يک‌صد ميليون ريال برای حساب شما منظور خواهد شد. لذا خواهشمند است حساسيت‌های لازم را هنگام ارسال پیامک با شماره اختصاصی خدماتی‌ در نظر بگيريد.

 


در انتها ( اصل تعهدنامه به همراه کپی خوانا از کارت ملی و شناسنامه و کپی قبض تلفن مخاطب) برای شرکت پست شود.

 آدرس: مازندران – بابل – چهارراه شهدا – خیابان نواب صفوی – روبروی اشرفی 16 – شرکت نرم افزاری ترز رایان – کد پستی: 4713955419

————————————————————————–

 

نکته1: زمان تایید شدن شماره برای عبور از بلک لیست نامشخص می باشد و بستگی به تایید همراه اول  دارد. در صورت رعایت موارد بالا شماره شما در زمان مقرر باز خواهد شد در غیر این صورت شرکت هیچ مسئولیتی در قبال بروز تاخیرات احتمالی نخواهد داشت. 

نکته2:   متن نامه جهت لیست سیاه ( Black List )  از طرف مشتري،  در صورتیکه از سرشماره 3000 استفاده می نماید ،باید خطاب به مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) و در صورتیکه از سرشماره 50002 و 50005 استفاده می نماید باید خطاب به شرکت راهکار سرزمین هوشمند باشد.

نکته3: عبور از لیست سیاه تنها خدمتی است که به منظور رفاه حال بیشتر شما عزیزان از سوی شرکت ارائه میگردد و شرکت هیچ گونه مسئولیت و یا دخل و تصرفی در روند اجرای آن توسط اپراتورهای تلفن همراه ندارد لذا حداقل 1 ماه بعد از ارسال مدارک در صورتی که هنوز شماره شما فعال نشده است، نسبت به پیگیری روند آن از سوی شرکت اقدام نمایید.

[ad_2]

منبع:http://www.raygansms.com/ElanDetail.aspx?ID=23

,

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها