نحوه سوزاندن سیم کارت همراه اول و ایرانسل




نحوه سوزاندن سیم کارت همراه اول و ایرانسل

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که سیم کارت خود را گم کرده‌اید یا گوشی شما سرقت شده است. در‌این‌صورت اولین اقدامی که باید انجام دهید، سوزاندن سیم کارت خواهد بود. با این کار فردی که گوشی و سیم کارت شما را در دست دارد، راهی برای هیچ‌گونه سوءاستفاده‌ای از سیم کارتتان را نخواهد داشت. به‌همین دلیل بسیار اهمیت دارد که در اسرع وقت همه سیم‌کارت‌های اپراتورهای مختلف مانند همراه اول، ایرانسل و رایتل پس از سرقت، مسدود شوند. کلیه روش‌های نحوه سوزاندن سیم کارت همراه اول و ایرانسل را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم تا از طریق هرکدام از روش ها که برایتان راحت‌تر است نسبت به این کار اقدام کنید.

ترفند سوزاندن سیم کارت همراه اول؛ روش حضوری یکی از بهترین ترفندها

اگر سیم کارت همراه اول خود را گم کرده‌اید یا به دنبال قطع سیم کارت همراه اول خود هستید، به‌صورت حضوری می‌توانید برای این کار اقدام کنید. نحوه سوزاندن سیم کارت همراه اول و ایرانسل به‌صورت حضوری باید از طریق پیشخوان دولت انجام شود. از این رو برای مسدود کردن سیم کارت اپراتور همراه اول به یکی از نمایندگی‌های همراه اول یا دفاتر پیشخوان مراجعه کنید. برای استفاده از این روش باید مدارک زیر را به‌همراه داشته باشید:

  • حضور مالک یا وکیل قانونی مالک سیم کارت
  • تکمیل کردن و امضای فرم درخواست
  • ارائه اصل و تصویر کارت ملی فرد متقاضی
  • ارائه قبض پرداختی آخرین دوره

ناگفته نماند که در‌صورت مسدود کردن سیم کارت همراه اول کلیه اطلاعات این سیم کارت روی حافظه خط شما باقی خواهد ماند. از این رو اگر یک پنل پیامکی فعال با این شماره داشته باشید، مجددا می‌توانید از آن استفاده کنید.

ترفند سوزاندن سیم کارت همراه اول به‌صورت حضوری

نحوه سوزاندن سیم کارت همراه اول به روش‌های غیرحضوری

بسیاری از افراد این سوال را می‌پرسند که اگر سیم کارت را بسوزانیم چه میشود؟ برای پاسخ باید گفت به‌هیچ‌عنوان نگران اطلاعات خود در سیم‌کارتتان نباشید. حتی اگر به روش غیرحضوری نیز اقدام به این کار کنید، باز هم مشکلی برای اطلاعات ذخیره شده در ‌سیم کارت پیش نخواهد آمد.

ناگفته نماند؛ علاوه‌بر اینکه می‌توانید به روش حضوری سیم کارت همراه اول خود را بسوزانید، امکان روش‌های غیرحضوری نیز برای این کار وجود دارد. در‌صورتی‌که برای مسدود کردن سیم کارت همراه اول خود امکان مراجعه حضوری را نداشته باشید، به‌راحتی با یکی از روش‌های زیر، می‌توانید سیم کارت همراه اول خود را بسوزانید:

مسدود کردن سیم کارت همراه اول با تلفن؛ روشی سریع

در‌صورتی‌که سیم کارت همراه اول دارید و می‌خواهید آن را مسدود کنید؛ با شماره‌گیری 9990 برای این کار اقدام کنید. البته اگر خط همراه اولی دیگری ندارید که با آن تماس بگیرید، با شماره‌گیری 09129990، برای مسدود کردن سیم کارت خود درخواست دهید.

توجه داشته باشید در روش سوزاندن غیرحضوری سیم‌کارت همراه اول اطلاعات مورد نیاز برای احراز هویت را نیز اعلام کنید.

استفاده از کد سوزاندن سیم کارت همراه اول

اگر شما امکان استفاده از روش‌های فوق برای سوزاندن سیم کارت همراه اول خود را ندارید، برای این کار از طریق کد دستوری اپراتور همراه اول اقدام کنید.

افرادی که قصد استفاده از کد دستوری برای مسدود کردن سیم کارت همراه اول خود دارند، با شماره‌گیری کد دستوری #2*131* در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانند نسبت به سوزاندن خط همراه اول خود اقدام کنند.

استفاده از کد #2*131* برای سوزاندن سیم کارت همراه اول

دانلود نرم افزار سوزاندن سیم کارت همراه اول

اپلیکیشن همراه من یک برنامه مدیریت سیم کارت برای مشترکین همراه اول است که امکانات متعددی مانند مسدود کردن سیم کارت را در اختیار کاربران قرار داده است. برای سوزاندن یا مسدود کردن سیم کارت همراه اول از طریق اپلیکیشن همراه من باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • همراه من را اجرا کنید.
  • از قسمت منوهای پایین گزینه خدمات را انتخاب کنید.
  • در صفحه جدید خدمات سیم کارت را از بالای صفحه انتخاب کنید.
  • سپس گزینه مدیریت سیم کارت را انتخاب کنید.
  • گزینه اقدام به قطع را انتخاب کنید.
  • در این مرحله باید علت مسدودی را مشخص کرده و دکمه تایید را انتخاب کنید تا سیم کارت شما قطع شود.

این روش یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای مسدود کردن سیم کارت همراه اول است که به‌راحتی می‌توان با دانلود کردن این نرم افزار برای سوزاندن سیم کارت اقدام کرد. نگران اطلاعات خود نیز نباشید؛ زیرا با استفاده از این روش برای مسدود کردن خط همراه اول، کلیه اطلاعات ذخیره شده در خط شما باقی خواهد ماند. در نتیجه نگران استفاده از بهترین پنل پیامکی نباشید، زیرا در‌صورت گرفتن سیم‌کارت جدید، مجددا کلیه اقدامات با این سیم کارت قابل اجرا خواهد بود.

سوزاندن سیم کارت ایرانسل با کد ملی به‌صورت حضوری

در ادامه مبحث نحوه سوزاندن سیم کارت همراه اول و ایرانسل، اکنون می‌خواهیم روش‌های مسدود کردن خط ایرانسل را برای شما شرح دهیم. سوزاندن سیم کارت ایرانسل نیز مانند سوزاندن سیم کارت همراه اول به روش حضوری امکان‌پذیر است. در این روش مشترکان ایرانسلی که سیم کارت دائمی یا اعتباری دارند، برای سوزاندن یا مسدود کردن سیم کارت خود، می‌توانند به یکی از نمایندگی‌های رسمی ایرانسل مراجعه کنند. البته فراموش نکنید که برای مسدود کردن سیم کارت اپراتور ایرانسل نیاز به ارائه کارت شناسایی معتبر و حضور مالک سیم کارت است.

در‌ضمن با سوزاندن خط ایرانسل، بانک اطلاعاتی شماره موبایل که از قبل برای این خط فعال بود مجددا قابل استفاده بوده و می‌توان از کلیه اطلاعات آن استفاده کرد.

سوزاندن سیم کارت ایرانسل با کد ملی به‌صورت حضوری

نحوه سوزاندن سیم کارت ایرانسل غیر حضوری

اپراتور ایرانسل برای کاربرانی که نمی‌توانند به‌صورت حضوری برای مسدود کردن سیم کارت خود اقدام کنند، روش‌هایی را ارائه کرده است. کاربران ایرانسل می‌توانند از طریق روش‌های غیرحضوری زیر، سیم کارت ایرانسل خود را بسوزانند:

استفاده از کد سوزاندن سیم کارت ایرانسل

در این روش ابتدا از یک خط ایرانسلی با شماره 700 تماس بگیرید یا شماره 09377000000 را از تلفن ثابت شماره‌گیری کنید. سپس با شماره‌گیری عدد صفر از گوشی همراه، یا شماره‌گیری عدد یک از تلفن ثابت به اپراتور وصل خواهید شد. بعد از اتصال با اپراتور راهنمایی‌های لازم نسبت به سوزاندن سیم‌کارت انجام خواهد شد.

سوزاندن سیم کارت ایرانسل از طریق اپلیکیشن ایرانسل من

مشترکین ایرانسل از طریق نرم افزار ایرانسل من نیز می‌توانند برای مسدود کردن سیم کارت خود اقدام کنند. در‌صورتی‌که قبلا با سیم کارت خود در اپلیکیشن ایرانسل من ثبت نام کرده‌اید، با ورود به این اپلیکیشن، می‌توانید سیم کارت خود را بسوزانید.
برای مسدود کردن سیم کارت یا سوزاندن آن در اپلیکیشن ایرانسل من، باید به قسمت «خدمات سیم کارت» مراجعه کنید و وارد قسمت مسدودیت سیم کارت شوید. در نهایت با وارد کردن علت مسدود کردن سیم کارت، سیم کارت خود را از طریق این اپلیکیشن بسوزانید.

نحوه سوزاندن سیم کارت ایرانسل از طریق اپلیکیشن ایرانسل من

اکنون که این چالش شما در رابطه با نحوه سوزاندن سیم کارت همراه اول و ایرانسل برطرف شد، از طریق سایر مقالات فراز اس ام اس نیز می‌توانید برای حل مشکل ارسال پیامک طولانی در سامسونگ نیز اقدام کرده و در این مورد نیز اطلاعات کاملی کسب کنید.

کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سوزاندن سیم کارت از فراز اس ام اس

در این مقاله در خصوص نحوه سوزاندن سیم کارت همراه اول و ایرانسل صحبت کردیم. روش‌های مختلفی برای مسدود کردن سیم کارت همراه اول و ایرانسل موجود است. برای سوزاندن سیم کارت‌های این دو اپراتور می‌توانید هم از روش حضوری و هم از روش غیر‌حضوری اقدام کنید.

سوزاندن سیم کارت در یک زمان مناسب، از  کلاه‌برداری‌ها یا سوءاستفاده‌های بسیاری که ممکن است از طریق سیم کارت‌ها انجام شود، جلوگیری می‌کند. به‌همین خاطر توصیه می کنیم درصورتی‌که سیم کارت خود را مفقود کرده‌اید یا سیم کارتی دارید که به نام شما است؛ اما در دست شما نیست، در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به سوزاندن آن اقدام کنید. چنانچه در این باره سوالی یا ابهامی داشتید نیز با شماره 02174853 تماس بگیرید. کارشناسان فراز اس ام اس صمیمانه پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.



منبع:https://farazsms.com/how-to-burn-sim-card-of-mobile/

,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر به دنبال کسب درآمد اینترنتی هستید، نمایندگی استار اس ام اس می‌تواند پیشنهاد جذابی برای شما باشد.

آخرین دیدگاه‌ها