نظرسنجی پیامکی چیست و چه مزایایی دارد + نمونه متن‌های آن

[ad_1]

نظرسنجی پیامکی چیست و چه مزایایی دارد + نمونه متن های آن

در عصر حاضر، همه چیز به تجربه کاربر بستگی دارد. مردم دائماً از تلفن گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کنند. به همین دلیل مشاغل باید راه‌های جدیدی برای ارتباط با آنها بیابند. یک راه عالی برای انجام این کار از طریق نظرسنجی پیامکی است.

اینترنت موبایل مدتی است که زندگی مردم جهان را متحول کرده است. گوشی موبایل ابزارهای غیرمتعارفی را برای بهبود زندگی افراد فراهم می‌کند. علاوه بر این، آمار نشان می‌دهد که افراد با گروه‌های سنی مختلف تمایل دارند تا از تلفن همراه هوشمند استفاده کنند.

در ادامه این مطلب به نظرسنجی‌های مبتنی بر پیامک چیست؟ نحوه ایجاد نظرسنجی پیامکی با استفاده از ابزار نظرسنجی پیامکی و مزایای استفاده از نظرسنجی‌های مبتنی بر پیامک می‌پردازیم. اگر قصد دارید اطلاعات کاملی در این باره به دست آورید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

نظرسنجی پیامکی چیست؟

نظرسنجی پیامکی به پیام‌هایی می‌گویند که برای انجام نظرسنجی برای افراد اس‌ام‌اس می‌شوند. نظرسنجی‌ پیامکی سریع و آسان ایجاد می‌شود و راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان هدف شماست. زیرا شما با نفوذ به دستگاهی که زمان زیادی در دست مخاطب قرار دارد می‌توانید به اطلاعات مورد نیاز خود دست یابید.

با یک نظرسنجی مبتنی بر پیامک، پاسخ دهندگان می‌توانند هر آنچه را که شما نیاز دارید با پرسش‌هایی که طرح می‌کنید در اختیارتان قرار دهند. نظرسنجی پیامکی می‌توانند در هر زمینه‌های انجام شود.

مزایای نظرسنجی پیامکی

مزایای نظرسنجی پیامکی

استفاده از نظرسنجی‌های پیامکی مزایای زیادی دارد. نظرسنجی پیامکی روشی فوق‌العاده کارآمد برای جمع‌آوری بازخورد است. از آنجا که این پیامک‌ها مستقیماً به تلفن افراد ارسال می‌شوند، لازم نیست نگران باشید که آنها نظرسنجی شما را پر کنند یا لینک را گم کنند.

دسترسی سریع و آسان

یکی دیگر از مزیت‌های نظرسنجی پیامکی آن است که پر کردن آنها سریع و آسان است. اکثر مردم می‌توانند نظرسنجی پیامکی را در کمتر از یک دقیقه به پایان برسانند. و در نهایت، این روش یک راه عالی برای دسترسی به افرادی است که ممکن است در رسانه‌های اجتماعی فعال نباشند یا به طور منظم ایمیل خود را چک نکنند.

نرخ پاسخ بیشتر

مطالعات نشان می‌دهد که پیامک‌ها در مقایسه با هر کانال دیگری مانند تلفن یا ایمیل ۲۰۹ درصد نرخ پاسخ بهتری دارند. نرخ پاسخ می‌تواند بسته به نظرسنجی برای صنایع مختلف متفاوت باشد. اما به گفته کارشناسان بازاریابی موبایل، اکثر کاربران موبایل به انواع مختلف پیام‌ها مانند معاملات تبلیغاتی، به‌روزرسانی رویدادها، یادآوری قرار و غیره از طریق پیامک پاسخ می‌دهند.

توجه به نظر مشتری

هر مشتری می‌خواهد نظرات او شنیده شود. ارسال نظرسنجی پیامکی نشان می‌دهد که شما به مشتریان خود اهمیت می‌دهید و می‌خواهید به نظرات آنها گوش دهید. همچنین به شما کمک می‌کند تا آنها را بهتر درک کنید و دریابید چه احساسی نسبت به برند شما دارند و چه کاری می‌توانید برای بهبود تجربه مشتری انجام دهید. داده‌ها نشان می‌دهد که پیامک در صورت استفاده برای بازخرید، جمع‌آوری داده‌ها و آگاهی از برند، نرخ تعامل ۶ تا ۸ برابر بیشتر از بازاریابی ایمیلی ایجاد می‌کند.

هزینه کم در نظرسنجی پیامکی

برای ایجاد یک کمپین پیامکی در مقایسه با انواع دیگر نظرسنجی‌ها، به هزینه کمتری هر پیام نیاز است. به علاوه، ارسال پیام‌های متنی و پیوندهای نظرسنجی به مخاطبین انبوه آسان است. با توجه به نرخ باز شدن بالاتر، این یک ابزار بازاریابی مؤثر برای جمع‌آوری بازخورد مشتریان و دانستن نگرانی‌های آنهاست.

ارسال نظرسنجی و دریافت پاسخ یک بخش است. اما چگونه می‌توانید تمام اطلاعات را پیگیری کنید؟ به همین دلیل است که اکثر مشاغل از نرم‌افزار نظرسنجی (SMS) برای جمع‌آوری پاسخ‌های لحظه‌ای در یک مکان، ردیابی فعالیت‌های مختلف و مشاهده گزارش‌های پاسخ‌ها، تحویل‌ها، کل پیام‌های ارسال شده در یک ماه، باز بودن نظرسنجی و نرخ پاسخ و بسیاری موارد دیگر استفاده می‌کنند.

سه نمونه از نظرسنجی پیامکی برای شروع

نظرسنجی پیامکی چیست

اکنون که می‌دانید نظرسنجی پیامکی چیست و چگونه می‌توان آن‌ها را ایجاد کرد، به سه نمونه از نوع عملکرد این پیام‌ها نگاه می‌کنیم تا بتوانید نحوه عملکرد آنها را به درستی ببینید.

۱. نظرسنجی بازخورد مشتریان

مشتریان مایه حیات کسب و کار شما هستند، بنابراین مهم است که بازخورد آنها را به طور منظم دریافت کنید.

نظرسنجی مبتنی بر پیامک یک راه عالی برای انجام این کار است. می‌توانید از آن برای پرسیدن سؤالاتی درباره تجربه آنها در مورد محصول یا خدمات شما، نظر آنها در مورد خدمات مشتری یا هر مورد دیگری که برای شما مهم است، استفاده کنید.

۲. بررسی تحقیقات بازار

اگر قصد دارید محصول جدیدی وارد بازار کنید یا وارد بازار جدیدی شوید، انجام یک نظرسنجی پیامکی روشی مؤثر برای جمع‌آوری اطلاعات در مورد مخاطبان هدف شماست. می‌توانید از آن برای پرسیدن سؤالاتی در مورد نیازها و خواسته‌های آنها، نظر آنها در مورد محصول شما یا هر مورد دیگری که به شما در تصمیم‌گیری درباره کسب و کارتان کمک می‌کند استفاده کنید.

۳. حفظ ارتباط با مشتریان

اگر پایگاه مشتریان زیادی دارید، حفظ ارتباط با همه آنها می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. نظرسنجی پیامکی یک راه ساده برای حفظ ارتباط با مشتریان و دریافت بازخورد آنها به طور منظم است. می‌توانید از آن برای پرسیدن سؤالاتی در مورد تجربه آنها در مورد محصول یا خدمات شما، نظر آنها در مورد خدمات مشتری یا هر مورد دیگری که برای شما مهم است استفاده کنید.

نمونه متن نظرسنجی پیامکی

تا به اینجا با نظرسنجی پیامکی به طور کامل آشنا شدید. در ادامه به نمونه متن‌هایی می‌پردازیم که می‌توانید برای نظرسنجی پیامکی در زمینه‌های مختلف استفاده کنید.

… عزیز

ممنون که فروشگاه ما رو برای خرید انتخاب کردی. آیا از فرآیند خرید راضی بودی؟ لطفاً با بله یا خیر جواب بده.

… عزیز

ما دوست داریم تجربه شما درباره خرید … بدونیم. لطفاً از طریق لینک زیر، نظرتو با ما به اشتراک بذار.

… عزیز

بسته پشتی شما در ساعت … به مأمور تحویل داده شد. تا زمانی که بسته به دستت برسه وقت داری از طریق لینک زیر نظرتو با ما به اشتراک بذاری.

مونه متن نظرسنجی پیامکی

شرکت‌کننده گرامی لطفاً نظرت رو درباره وبینار از طریق لینک زیر ما با به اشتراک بذار تا در آینده تجربه بهتری داشته باشی.

برای سفر به کدوم مقصد فکر می‌کنی؟

  1. اهواز
  2. شیراز
  3. اصفهان
  4. تبریز

مراجعه‌کننده گرامی کیفیت خدمات درمانی مرکز پزشکی … چگونه ارزیابی می‌کنید؟

  1. عالی
  2. خیلی خوب
  3. متوسط
  4. بد

آیا از روش درمانی و برخورد پزشک راضی بودی؟ حتماً از طریق لینک زیر نظرتو با ما به اشتراک بذار.

… عزیز

به تجربه خریدت از فروشگاه آنلاین ما از ۱ تا ۱۰ چه امتیازی میدی؟ عددش رو در پاسخ همین پیامک برامون ارسال کن.

جمع‌بندی

  • در این مطلب با نظرسنجی پیامکی و مزایای آن آشنا شدید.
  • شما می‌توانید برای جمع‌آوری اطلاعات کاربردی درباره جامعه هدف خود از نظرسنجی پیامکی استفاده کنید.
  • نظرسنجی پیامکی یک روش مؤثر برای دست‌یابی به اطلاعات درباره مشتریان است.
  • شما می‌توانید در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید از نظرسنجی پیامکی در راستای بهبود عملکردتان استفاده کنید.

امتیاز به این مطلب

[کل: ۰ میانگین: ۰]

[ad_2]

منبع:https://sms.ir/what-is-sms-survey/

,

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها