نمونه متن های پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار برای موسسات خیریه

[ad_1]

یکی از تفکرات غلطی که بین مردم رایج است این است که مؤسسات خیریه نیاز به تبلیغ و بازاریابی ندارند. این ایده کاملاً غلطی است که باعث کاهش درآمد این مؤسسات می‌شود. ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه تنها یکی از راه‌های مؤثر در افزایش بازدهی این سازمان‌هاست. مؤسسه خیریه هم مانند هر بنگاه اقتصادی دیگر نیازهای خاص خود را دارد. برای درک بهتر آن می‌توانیم این سؤال را بپرسیم که چه اتفاقی می‌افتد که فردی خواستار کمک به چنین مؤسساتی می‌شود؟ این مواجه می‌تواند به طرق مختلفی صورت گیرد. افراد نیازمندی که در خیابان‌ها و متروها می‌بینیم تنها بخشی از نیازمندان جامعه هستند که احتیاج به کمک‌های ما دارند. در این مطلب قصد داریم به افرادی که خواستار کمک به مؤسسات خیریه هستند، لحن و بیان خوبی را برای انتشار پیام‌های خود به کار بگیرند.

ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه و اهمیت آن

بیشتر افراد گوشی‌های هوشمند و غیرهوشمند خود را همراه داشته و از آن برای ارسال و دریافت پیامک استفاده می‌کنند. محبوبیت گوشی‌های هوشمند نیز تأثیری در محبوبیت و بازدهی بالای پیامک‌های تبلیغاتی نداشته است. آمارها نشان می‌دهند که در حال حاضر اکثر پیامک‌ها ظرف چند دقیقه به دریافت‌کننده رسیده و توسط آنان خوانده می‌شوند. به همین دلیل داشتن یک برنامه ارسال پیامک تبلیغاتی برای مؤسسات خیریه انتخابی منطقی است. شما با استفاده از پیامک می‌توانید رویدادهای جدید و تازه را به سمع و نظر مشتریان برسانید. داوطلبانی که برای امور خیریه دست می‌جنبانند، آگاهی خود را بالا برده و اعانه‌های دیگران را نیز جمع‌آوری می‌کنند. اما هنگامی که قصد ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه دارند لازم است به نکات مهم و مختلفی توجه داشته باشند. بدین ترتیب می‌توانید بیشترین بازدهی را از آن دریافت نمایید.

ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه

مشتریان پیامکی را جمع آوری کنید

برای اینکه بتوانید بهترین و بیشترین میزان اطلاع رسانی ممکن را انجام دهید لازم است شماره کسانی که به هدف شما علاقه‌مند هستند را جمع آوری کنید. به این منظور می‌توانید سامانه ارسال پیامک را به گونه‌ای تنظیم کنید که شماره مخاطب، نام آنان و متن پیامکی مناسب برایشان را ثبت کنید. پس از تنظیم این مورد بایستی اشتراک پیامکی خود را در همه جا تبلیغ کرده و از مشتریان بخواهید که با عضور شدن در سامانه مورد نظر از جدیدترین اخبار و پیشنهادهای شما باخبر شوند. به این ترتیب درخواهید یافت که تمام مخاطبان پیامک‌های شما هدف مؤسسه خیریه را حائز اهمیت دانسته و در نتیجه پیامک‌های شما را با دقت بیشتری مطالعه کنند.

یکی از بهترین و مؤثرترین راه‌ها برای به دست آوردن مشترکان مورد نظر، راه‌اندازی یک مسابقه یا نظرسنجی پیامکی است. بدین ترتیب نرخ تعامل با مشتریان بالاتر رفته و در نتیجه افراد بیشتری به لیست اشتراک شما می‌پیوندند. شما همچنین لازم است به اکثریت مخاطبان مؤسسه خود توجه کنید. احتمال اینکه افراد جوان‌ به برنامه پیامکی شما و کمک‌های مالی توجه کنند این است که مشتریان پیامکی خود را جمع آوری کنید. بنابراین همواره سعی کنید که تمرکز خود را بر روی این قشر از جامعه بگذارید.

زمان‌بندی و تعداد پیامک‌ها حائز اهمیت است

اگر نمی‌خواهید با پیامک‌های خود برای مخاطبان ایجاد مزاحمت کنید، لازم است که از ارسال زودهنگام یا دیروقت پیامک پرهیز کنید. این در مورد تعداد پیامک‌های شما در طول یک ماه نیز کاملاً صدق می‌کند. بهتر است پیغام‌های بیش از حدی برای مخاطبان خود ارسال نکنید (حداکثر ۲ پیامک در هفته). البته هیچ زمانی در روز وجود ندارد که برای همۀ مخاطبان مناسب باشد، اما معمولاً بعد از ظهر برای کسانی که کار روزانه دارند بهترین زمان ممکن است. در این زمان اکثر افراد بخشی از کارهای خود را به پایان رسانده‌اند و با چک کردن پیامک‌های خود مشکلی ندارند.

تبلیغات پیامکی موسسه خیریه

توجه مخاطب را به پیامک خود جلب کنید

در این باره تفاوت چندانی بین پیامک و دیگر شکل‌های بازاریابی و تبلیغات وجود ندارد. شما باید از همان ابتدا توجه مخاطب را جلب کرده و اجازه ندهید بدون مطالعه کامل پیامک شما آن را پاک کنند. البته یک فرق و تفاوت اساسی بین پیامک و دیگر روش‌های تبلیغاتی وجود دارد. چرا که فضای شما برای ارسال پیام بسیار محدودتر بوده و مستلزم اثرگذاری سریع‌تر و کوتاه‌تر است. با وجود محدودیت ۷۰ کارکتری پیامک‌ دیگر فضایی برای نوشتن یک مقدمه و مقاله طولانی وجود ندارد. به همین دلیل لازم است فوراً به سراغ اصل مطلب رفته و با ارائه یک بک لینک اقدام به جلب توجه مشتری کنید. در نتیجه مشتری پیام شما را سریع‌تر خوانده و از او خواهید خواست که سریع‌تر با شما تماس بگیرد.

از زبان اختصار استفاده کنید

درست است که پیامک برای انتقال پیغام‌های کوتاه کاربرد دارد، اما همچنان یک روش ارتباطی است که تصویر حرفه‌ای مؤسسه شما را برای مخاطب بازتاب می‌کند. علاوه بر این وقتی که از کلمات اختصار زیادی در پیامک استفاده کنید، دریافت‌کننده احساس می‌کند پیامک شما برای ایجاد مزاحمت نوشته شده است و لینکی که ارائه داده‌اید امنیت لازم را ندارد. با این وجود بهتر است هنگام نوشتن یک پیامک به انتخاب کلمات خود توجه کنید و کاری نکنید که دریافت‌کننده شما را جدی نگیرد.

نقص‌های کار خود را برطرف کنید

هیچوقت یک تحقیق و توسعه موفق و مهم را بدون بازخوانی به مخاطبان ارائه ندهید. پس در بازاریابی پیامکی مهم است که یک متن را از قبل بازبینی کرده و نقص‌های آن را برطرف کنید. ابتدا این پیامک را برای گوشی خود بفرستید و نحوه نمایش و چیدمان پیامک را بررسی کنید. آیا شما از کلماتی که انتخاب کرده‌اید رضایت دارید؟ آیا لینک‌های ارسال شده به درستی کار می‌کنند؟ آیا این پیامک برای کسی که اولین بار آن را دریافت می‌کند خوانا و قابل فهم است؟ به این ترتیب شما یک پیامک بی‌نقص به مشتریان ارسال کرده و در نتیجه بازدهی بیشتری از آن کسب خواهید کرد.

با رعایت این نکات شما می‌توانید موفقیت بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک برای موسسات خیریه را به شکل موفق‌تری انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران ما تماس گرفته و ادامه این مطلب را نیز بخوانید. در ادامه به مرور چند مورد از بهترین و مهم‌ترین کاربردهای پیامک برای مؤسسات و انجمن‌های خیریه پرداخته‌ایم.

پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه

  • به نظر شما بهترین و مناسب‌ترین راهکار برای موسسات خیریه و انجمن‌ها چیست؟
  • آیا مؤسسات و ارگان‌های مردم نهاد نیز نیاز به تبلیغات و بازاریابی دارند؟
  • پیامک‌های تبلیغاتی چگونه می‌توانند در جذب کمک‌های مردمی داوطلبانه مؤثر واقع شوند؟

اگر شما هم یکی از فعالان حوزه مؤسسات خیریه هستید حتماً باید به دنبال راهکاری مناسب برای جذب کمک‌های مردمی باشید. جالب است که تبلیغات نیز در زمینه مؤسسات و ارگان‌های خیریه مؤثر بوده و عاملی تأثیرگذار در آن به حساب می‌آیند. در این مقاله به شما خواهیم گفت که بهترین راهکار برای تبلیغات این قبیل مؤسسات چیست.

کاربردهای پیامک برای مؤسسات و انجمن‌های خیریه

همانطور که گفتیم ارسال پیامک تبلیغاتی برای مؤسسات خیریه یکی از بهترین راه‌ها برای تبلیغات این مؤسسات به حساب می‌آید. اس‌ام‌اس مارکتینگ یا بازاریابی پیامکی یکی از روش‌های نوین تبلیغات بوده که برای جذب مخاطب و خیرین مستعد مناسب و کاربردی است. در نظر داشتن موارد زیر می‌تواند بازدهی کار شما را در این امر به شکل قابل توجهی بالا ببرد.

ارسال پیامک با توجه به موقعیت جغرافیایی

در ارسال پیامک‌های تبلیغاتی این امکان برایتان میسر است که با توجه به جغرافیای خاصی اقدام به ارسال پیامک کنید. به عنوان مثال اگر مؤسسه خیریه‌ای دارید که در تلاش برای رسیدگی به مشکلات روستاییان خوزستان است، در درجه اول می‌توانید برای مردمان مرکز این استان و مناطق اطراف، پیامک ارسال کنید. بدون شک در زمینه کمک و امدادرسانی نقدی و غیرنقدی مردم مناطق مجاور، آگاهی بیشتری نسبت به مشکلات حاکم دارند و امکان همکاری و جذب آن‌ها نیز به شدت بالا است.

پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه در فصول مختلف سال

نیازهای مالی مؤسسات خیریه و انجمن‌های مردم‌نهاد در برخی از فصول بیشتر از سایر فصل‌هاست. مثلاً مؤسساتی که برای کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست به دنبال حامی هستتند، در ابتدای پاییز و شروع مدارس به کمک‌های نقدی بیشتری برای خرید تجهیزات و اقلام موردنیاز کودکان نیاز دارند.

مؤسساتی که برای افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب خدماتی ارائه می‌دهند در فصول سرد و زمستان نیازمند یاری بیشتری هستند. با توجه به مثال‌های ذکر شده مهم‌ترین کاربرد پیامک برای مؤسسات و انجمن‌های خیریه این است که قادر به ارسال پیامک در فواصل و تاریخ‌های مختلف هستند.

ارسال پیامک در مناسبت‌های مختلف

از دیگر کاربردهای تبلیغات پیامکی برای مؤسسات خیریه، ارسال پیامک در مناسبت‌های خاص است. از جمله مناسب‌ترین موقعیت‌ها برای ارسال پیامک می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ارسال پیامک تبلیغاتی در اعیاد(عید نوروز، عید قربان، عید غدیر)
  • ارسال پیامک تبلیغاتی در بازگشایی مدارس
  • ارسال پیامک تبلیغاتی در شب‌های قدر و محرم
  • ارسال پیامک تبلیغاتی در روز مبعث و سایر موارد دیگر

برخی از افراد که قصد دارند نذورات خود را به‌جا آورند، با مشاهده پیامک مؤسسه و انجمن‌های خیریه ممکن است که در این زمینه اقدام کرده و گامی در این راستا بردارند.

جذب خیرین و افراد فعال ثابت

خیرین ثابت به افرادی گفته می‌شود که به صورت مداوم با مؤسسات خیریه و انجمن‌های مردم‌نهاد هماهنگی دارند. شما با توجه به بازخوردهایی که از ارسال پیامک تبلیغاتی دریافت می‌کنید؛ می‌توانید این قبیل از افراد را شناسایی کنید. مسلماً این افراد در شرایط خاص و ضروری در زمینه خیریه مجدداً با شما همکاری خواهند کرد. بنابراین توصیه ما شناسایی این قبیل از افراد است.

بازاریابی پیامکی موسسات خیریه

ارسال پیامک تبلیغاتی مقرون به صرفه

مؤسسات خیریه و انجمن‌های فعال در این زمینه، در اکثر مواقع بودجه کافی برای تبلیغات گسترده و پرخرج را ندارند. در نتیجه تبلیغات پیامکی برای این مؤسسات مناسب‌ترین راهکار پیش رو است. ارسال پیامک تبلیغاتی حتی به صورت انبوه نیز هزینه چندانی نداشته و به راحتی، با وجدان آسوده می‌توانید برای تبلیغ و خبررسانی اقدام کنید.

اطلاع رسانی با پیامک تبلیغاتی

گاهی اوقات در مؤسسات و انجمن‌های خیریه نیازمند اطلاع‌رسانی و خبررسانی به افراد هستید. در این شرایط ارسال پیامک انبوه یک راهکار مناسب و منطقی به حساب می‌آید.

نمونه متن‌های پیامکی موسسات خیریه

  • محقق شدن اهداف موسسه خیریه …………..؛ نتیجه کمک شما می باشد. از شما صمیمانه متشکریم و از خدای متعال برای شما و خانواده محترم آروزی سعادتمندی داریم.

 

  • اعمال بلندتر از کلمات صحبت می کنند و امروز شما نشان داده اید که این حقیقت مطلق است. بابت کمک مالی به موسسه خیریه …………. نهایت تشکر را داریم.

 

  • من از خودگذشتگی و تمایل شما برای کمک به دیگران را تحسین می کنم. از صمیم قلبم از شما برای این کمک استثنایی بسیار سپاسگزارم.

 

  • کمک شما فراتر از چیزی است که موسسه خیریه ………. تصور می کرد. صمیمانه، از همه کمک های باورنکردنی شما متشکرم.

 

  • با تشکر از شما برای کمک مالی که به موسسه خیریه! ما بسیار خوش شانس هستیم که توجه افرادی مانند شما را با قلب های گرم و بزرگ به خود جلب کرده ایم.

 

  • شما یک انسان مهربان و دلسوز هستید و کمک امروز شما به موسسه خیریه ما این ویژگی شما را تایید می کند. از شما متشکرم که فردی صادق و سخاوتمند هستید.

 

  • شما برای پولی که به ما اهدا کردید زحمت کشیده اید. ما قدردان آن هستیم و سپاسگزاریم. کلمات زودگذر هستند و ما می‌خواهیم بدانید که یک «متشکرم» ساده نمی‌تواند جبرا کار خیر شما باشد.

 

  • شاید هرگز متوجه نشوید که چقدر کار شما مفید بوده است. من به کمک نیاز داشتم و شما دقیقاً در زمان مناسب در مکان مناسب بودید.
    از شما نهایت تشکر را دارم.

 

  • افرادی مانند شما در این زمانه کم پیدا می شوند. از شما بسیار سپاسگزاریم که به‌عنوان یک انسان اینقدر با طراوت محبت می‌کنید و می‌بخشید.

 

  • شما یکی از بهترین حامی و خیری هستید که من تا به حال از آشنایی با او لذت برده ام. کمک مالی شما نه تنها کمک شگفت انگیزی است، بلکه نشان می دهد که شما چه قلب بزرگ و مهربانی دارید.

 

  • قدردانی من برای اهدای صمیمانه شما فراتر از آن چیزی است که کلمات می توانند توصیف کنند، از شما متشکرم!

 

  • کمک شما بسیار ارزشمند است و برای همیشه در یاد و خاطره من قابل احترام خواهد بود. من واقعا نمی توانم به اندازه کافی از شما تشکر کنم.

 

جناب آقای………

مدیر عامل محترم………

با سلام و احترام و تحیات الهی

یکی از ارزش های بسیار زیبا و جمیل دین مبین اسلام فرهنگ انفاق ، خیر اندیشی ، نیکوکاری و تلاش در جهت خیر خواهی مردم و جامعه است که اثرات فرهنگی اجتماعی و اخلاقی آن تا نسل ها مانا و ماندگار خواهد ماند .

معاونت اداره کل و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد لازم می داند از حضرتعالی و مجموعه همکارانتان که با ایجاد فضایی فرهنگی و صمیمی برای هنرمندان پیشکسوت که عمری را برای اعتلاء فرهنگ ، هنر و ادب این مرزو بوم زحمت کشیده اند، فراهم نموده اید و به شایستگی ، خادمی این مردم ولایی و فهیم را می نمایید ، تقدیر به عمل آورده ، امید که در سایه معجزه ی ماندگار پیامبر(ص) «قرآن کریم» و مساعی خیرخواهانه فرهنگ دوستانی همچون شما ، شاهد رشد و بالندگی دو چندان فرهنگ و هنر ایران اسلامی باشیم.

همواره صحت ، سلامتی و بهروزی قرین راه پر تلاش تان باد.

 

  • به عنوان یک انسان، می خواهیم از صمیم قلب از کار خیر شما قدردانی کنیم.

کار شما به ما این امکان را داده است که به تلاش برای تغییر زندگی افراد بی بضاعت  ادامه دهیم.

 

  • از کمک شما به مبلغ _____________ که به ما این امکان را داد تا تلاش خود را برای ایجاد تغییر در جامعه ___________ حفظ کنیم، متشکریم.

ما از لطف شما قدردانی می کنیم.

 

  • موسسه خیریه ما ، _____________ ، صرفاً به کمک های مردمی متکی است تا درهای ما را باز نگه دارد و به کارهایی که می خواهیم انجام دهیم ادامه دهد.

 

  • خانواده های نیازمند، از کمک و کار خیر شما برای کمک به ما در ارائه خدمات خود به نیازمندان قدردانی می کنند.

کمک مالی سخاوتمندانه شما کمک زیادی به ما می کند تا زندگی بسیاری از انسان ها را بهتر کنیم.

از شما متشکریم که برای جمع آوری کمکهای مالی برای ما در میان دوستان خود تلاش کردید و چنین کمک مالی سخاوتمندانه ای به ما کردید. ما قصد داریم برای پیگیری مأموریت خود، اطمینان خاطر حاصل کنیم که کودکان نیازمند هر روز وعده های غذایی مقوی دریافت می کنند.

 

  • هر گونه کمک مالی، صرف نظر از کوچک و بزرگ بودن، تمایل به کمک سازمان ها برای کمک به نیازمندان را نشان می دهد.

از کمک شما به خاطر کار خیرتان بسیار سپاسگزاریم.

 

  • با تشکر ویژه از کمک شما بخاطر کمک و کار خیرتان! بدون افرادی مانند شما که مایل به کمک هستند، مدتها پیش مجبور بودیم درهای این موسسه خیریه را ببندیم.

 

  • لطف شما نسبت به خیریه ما ، _______________ ، به ما این امکان را داده است تا با دستیابی به اهدافمان، بتوانیم به راهمان را ادامه دهیم.

با تشکر از کمک مالی شما.

 

  • با تشکر از شما برای شرکت در جمع آوری کمک های مالی برای خیریه ما ،

کمک های مالی خیرین محترم پس از جمع آوری، در بهترین جاها هزینه می شود.

از شما عزیزان بابت کمک مالی و کار خیر متشکریم.

 

  • تلاش های شما برای تبلیغات، جمع آوری کمک مالی و کمک مالی به موسسه خیریه ما ، ______________ ، بسیار قابل تقدیر است. چنین مهربانی بازتاب واقعی انسانیت و تمایل شما برای کمک به دیگران است.

 

  • کمک مالی شما نمی توانست در بهترین زمان به ما رسید.

پیش از اینکه کمک مالی شما زندگی ما را نجات دهد، با آینده ای نامشخص روبرو بودیم.

با تشکر از کمک شما.

 

  • امروز طراوت میهمان دل های ماست.

امروز از آسمان عطوفت می بارد و درختان عاطفه را می بینی که میوه های ایثار نثار می کنند.

امروز زمینیان آسمانی شده اند.

امروز خدا در همین نزدیکی ها نعمت می پاشد.

امروز فرشتگان طبق طبق نیکی به آسمان می برند. امروز، روز نیکوکاری است.

 

  • باید نگریست. باید با دقت به مهربانی اینان نگریست.

کدام زبان می تواند این همه عاطفه را سپاس گوید؟ گل های احساس را ببین که از شرم عرق کرده اند.

امروز، «حی علی خیرالعمل» است. امروز روز نیکوکاری است.

 

  • کرامت از خرمن شما خوشه می چیند.

نیکوکاری از آسمان عطوفت شما می بارد و مهربانی، دست به دامان شماست.

شما که شادمانی را میهمان سفره نیازمندان کردید و عاطفه را شرمنده خود ساختید.

درود فراوان پروردگارتان بر شما باد و خجسته باد بر شما روز نیکوکاری.

 

  • چه چیز بالاتر از آنکه خدا شما را دوست می دارد؟

شما را می گویم؛ شما که دستانتان لبریز مهربانی است.

شما که تاب نگاه های منتظر خانواده های نیازمند را ندارید.

شما که محبت خود را از ارزانی سفره های مردم محروم می کنید.

شما که آفریننده روز نیکوکاری هستید.

 

  • همه روز، روزه بودن، همه شب نماز کردن همه ساله حج نمودن، سفرحجاز کردن

ز مدینه تا به کعبه سر و پا برهنه رفتن دو لب از برای لبیک به وظیفه باز کردن

به مساجد و معابد همه اعتکاف جستن ز ملاهی و مناهی همه احتراز کردن

شب جمعه ها نخفتن به خدای راز گفتن ز وجود بی نیازش طلب نیاز کردن

به خدا که هیچ کس را ثمر آن قدر نباشد که به روی نا امیدی در بسته باز کردن

 

  • امروز روز آسمان است. روز پاکی است.

روز زلالی است.

روز بی کرانگی است.

امروز بهشت را تقسیم می کنند.

امروز نیکوکاران، خشت بر خشت، بهشت خود را استوار می سازند.

و امروز، روز ان الله یأمر بالعدل و الاحسان است.

آری، امروز روز نیکوکاری است.

 

  • به شما می اندیشم. به شما که این گونه به یاری نیازمندان می شتابید.

به شما که سبد سبد محبت را از باغ همیشه سبز باور خود به ارمغان می آورید.

به شما می اندیشم؛ به شما که عطوفت و مهربانی پروردگار در رگ هایتان جاری است.

از شما بابت کار خیرتان متشکریم.

 

  • گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد

وقتی دستی را به یاری می گیری،

بدان که دست دیگرت در دست خداست…

 

  • درودی خالصانه و ارادتی خاضعانه محضر شما که مظهر مهر هستید و از تبار باران، فروغ مهرتان روشنی بخش حریم مهرورزی و ریزش ابر کرامتتان رویش زندگی است. شما یار دیار امروزید و یادگار ماندگار فردا. توفیق قرین اعمال خداپسندانه و مصلحانه ی شما باشد.

 

  • برایت دعا می کنم؛ تویی که از مهربانی آفریده شدی؛ تویی که پاداش فردایت، بهشت است؛ تویی که چون موج متلاطمی؛ تویی که فداکارانه، کودکان مرا شادمان ساختی؛ تویی که گرد محرومیت را از چهره ام پاک کردی؛ تویی که در جشن نیکوکاری، شادی ات را به خانه ام آوردی. آرزو می کنم بهاری همیشه سبز داشته باشی.

 

  • خداوند منان را شاکریم که به ما نعمت قدردانی و تقدیر از عزیزانی را ارزانی فرموده که همواره با عزمی راسخ در جهت پیشبرد اهداف متعالی خود و مسئولیت پذیری در جایگاه خدمت رسانی به هموطنان ارجمند به شایستگی تلاش میکنند. درود خداوند بر شما که محبت و اخلاص را با تلاش بی نظیر خود به تصویر می کشید. در همین راستا برخود لازم میدانیم از تلاش و کوشش شما صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم. امید است در سایه عنایات ایزد منان موفق و موید باشید.

نتیجه‌گیری

  • ارسال پیامک تبلیغاتی برای مؤسسات خیریه یکی از بهترین و کم‌هزینه‌ترین راهکارها برای جلب مشتریان جدید است.
  • اطلاع‌رسانی پیامکی می‌تواند باعث حفظ مشتریان و خیرین پیشین شود.
  • یکی از بهترین راه‌ها برای اثربخشی بیشتر، جلب توجه مشتریان در همان لحظه اول است.
  • با توجه به محدودیت کارکترهای پیامک لازم است پیام خود را کوتاه و مختصر بیان کنید.
  • همواره پیش از ارسال پیامک، عیوب و نقص‌های آن را برطرف کنید.

امتیاز به این مطلب

[کل: ۰ میانگین: ۰]

[ad_2]

منبع:https://sms.ir/charity-sms-marketing/

,

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها