پنل اس ام اس صومعه‌ سرا با 30% تخفیف، راهنمای جذب مشتری هدفمند

[ad_1]

تبلیغات اصولی و هدفمند که مشتریان بازار هدف را پوشش دهد، یکی از اساسی‌ترین روش‌های جذب مشتری برای هر کسب‌وکاری است. پنل اس‌ ام اس صومعه‌سرا یک روش کم‌هزینه و در عین حال کم هزینه برای مشاغل این شهرستان و نواحی اطرافش است که در این مقاله بیشتر درباره‌اش می‌خوانید.

اگر برای شروع آماده هستید، چند دقیقه آینده را با ما همراه باشید و حتماً کد تخفیف زیر را برای ثبت‌نام در ملی پیامک همراه داشته باشید.

حتماً می‌دانید که هر روش تبلیغاتی نیازمند بستری برای اجرا است و البته روش منتخب ما یعنی پنل اس ام اس صومعه سرا هم از این قاعده مستثنی نیست. شما می‌توانید با خرید یک پنل پیامکی که مانند نرم افزارهای آنلاین مثل حساب جیمیل یا اینترنت بانک است پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور وارد محیط کاربری خود بشوید و تبلیغات هدفمند پیامکی‌تان را در کمترین زمان ممکن ارسال کنید.

برای ارسال پیامک ماژول‌های مختلفی طراحی شده است تا به راحتی مشتریان بازار هدفتان را پیدا کنید. در ویدئو زیر به بخشی از این ماژول‌های مهم ارسال اس ام اس اشاره کردیم.

چرا ملی پیامک را انتخاب کنیم؟

پیشنهاد ما برای دریافت پنل اس ام اس صومعه سرا شرکت ملی پیامک است، زیرا علاوه‌بر ارائۀ بزرگترین بانک‌ شماره کشوری (ایرانسل و همراه اول)، آموزش‌های صفر تا صد کار با سیستم پیامکی را برای شما به صورت آنلاین فراهم کرده است.  آموزش‌های صفر تا صد ارسال پیامک، فروش محصولات با ارسال اس ام اس و … در کانال آپارات ملی‌پیامک و مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی به صورت رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

از هر چه بگذریم، هزینه‌های ارسال پیامک نقش مهمی در تبلیغات شما دارد. با تعرفه‌ مقرون‌به‌صرفه ملی پیامک می‌توانید یک بازاریابی گسترده در شهر یا منطقه‌تان راه اندازی کنید و نگران هزینه سرسام‌آور برنامه‌های بازاریابی نباشید.

بانک شماره ملی پیامکاگر قصد راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین را داریدٍ قطعاً پیامک‌های اطلاع‌رسانی مثل رمز عبور یکبار مصرف، کد تائید ارسال محصولات پستی و .. را باید به دست همه مشتریان حتی لیست سیاه مخابرات هم برسانید. با کنسول ملی پیامک، وب‌سرویس پیامکی و افزونه‌ها می‌توانید به صورت خودکار تعداد زیادی از این اس ام اس‌ها را با کمترین هزینه ارسال کنید.

در کنار این مزایا که پنل اس ام اس صومعه سرا ارائه می‌دهد، در صورت بروز مشکل حین ارسال پیامک یا هر مورد دیگر می‌توانید از راهنمایی تیم پشتیبانی ملی پیامک استفاده کنید که هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب به صورت تیکتی و تلفنی آماده پاسخگویی سوالات شماست.

بانک شماره‌های پنل اس ام اس صومعه‌ سرا

اگر شما هم تازه شروع به کار کرده‌اید، دسترسی به بانک شمارۀ مشتریان قطعاً برایتان کار سختی است، از طرف دیگر جمع کردن شماره‌های جدید هم به زمان زیادی نیاز دارد. بانک شماره پنل اس‌ ام اس صومع سرا این کار را برای شما راحت کرده تا با چند کلیک برای مشتریان تبلیغات پیامکی ارسال کنید.

در پنل ملی پیامک به بانک شماره به‌روز همراه اول، بانک شماره ایرانسل به تفکی جنسیت، بانک شماره اصناف شهر صومعه سرا و چندین بانک شماره دیگر دسترسی دارید.

نگاهی به صومعه‌سرا

صومعه سرا یکی از شهرهای زیبای استان گیلان ایران است. محصولات عمده این شهر برنج، چای، نیشکر، نخ ابریشم، توتون و چوب صنوبر است.

این محصولات مشتریانی از سراسر کشور دارد. بعد از دریافت پنل اس ام اس صومعه سرا می‌توانید به راحتی با تمام این مشتریان در ارتباط باشید، با استفاده از خدمات وب‌سرویس پیامکی کسب‌وکارتان را آنلاین کنید و با اطمینان وارد دنیای رقابت شوید.

جمع‌بندی

پنل اس ام اس ملی پیامک

قطعاً دغدغه امروزه بیشتر کسب‌وکار‌ها پیدا کردن بهترین روش تبلیغاتی است تا بازدهی خوبی داشته باشد، هزینۀ زیادی تحمیل نکند و به تمام مشتریان بازار هدف دسترسی داشته باشد.

بعتد از نیازسنجی از مشتریان و بازار باید سراغ خرید پنل پیامکی بروید تا برای تبلیغاتتان یک برنامه‌ریزی کامل داشته باشید. فرایند سفارش و خرید پنل پیامکی در کمتر از یک روز کاری انجام شده و می‌توانید به سرعت تبلیغات پیامکی خود را ارسال نمایید.برای دریافت پنل می‌توانید در سایت ثبت‌نام کنید یا با 02163404 تماس بگیرید و با خیال راحت یک برنامه تبلیغاتی مطمئن را جلو ببرید. بعد از دریافت پنل هم یک بسته پیامک رایگان، خطوط عمومی و اختصاصی به عنوان هدیه ملی پیامک در اختیارتان قرار می‌گیرد

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟
ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک
ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه

[ad_2]

منبع:https://www.melipayamak.com/blog/posts/someh-sara-sms-panel/

,

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها