پنل اس ام اس فروشگاه اینترنتی چه کاربردی دارد؟

[ad_1]

بررسی پنل اس ام اس فروشگاه اینترنتی در بلاگ فراز اس‌ام‌اس
راهنمای مطالعه

اعتماد به فروشگاه‌های اینترنتی یکی از مهم‌ترین دغدغه افراد هنگام خرید آنلاین است؛ بنابراین برای جذب خریداران بیشتر، ایجاد وفاداری در مشتریان و افزایش فروش از روش‌هایی مثل پنل اس ام اس فروشگاه اینترنتی استفاده کنید. ارسال کد مرسوله، پیگیری سفارش و فرستادن رمز یک‌بار مصرف از کاربردهای پنل پیامک برای ایجاد اعتماد و کسب سود بهتر است. همین‌طور شناخت بهتر مخاطبان با ارسال لینک نظرسنجی، اجرای استراتژی بازاریابی از طریق معرفی محصول و افزایش ترافیک سایت با ارسال لینک مستقیم از کاربردهای دیگر پنل پیامکی فروشگاه اینترنتی هستند که در ادامه متن به‌طورکامل به شرح آن‌ها می‌پردازیم.

ارسال رمز یکبار مصرف؛ مهم‌ترین کاربرد پنل اس ام اس فروشگاه اینترنتی

اولین و مهم‌ترین کاربرد پنل پیامک برای فروشگاه اینترنتی، فرستادن رمز یکبار مصرف برای مشتریان است. رمز یک‌بار مصرف یا همان otp برای جلوگیری از ورود افراد غیرمجاز به حساب کاربری افراد استفاده می شود. کاربردهای این نوع رمز عبور برای افزایش امنیت سایت شامل موارد زیر می‌شود:

  • تشخیص ربات از انسان
  • کاربرد به‌عنوان captcha
  • ارسال کد فعالسازی پیامکی و صوتی
  • ارسال کد فعالسازی و تایید شماره تلفن

ارسال پیامک OTP از طریق خطوط خدماتی حتی برای افرادی که شماره‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند نیز امکان‌پذیر است. اگر صاحب کسب‌وکار اینترنتی هستید، اولین اقدام موثر برای جذب بیشتر استفاده از ارسال رمز otp است. رمز یک‌بار مصرف نیاز به یادآوری رمز عبور پروفایل افراد ندارد و هر مرتبه به‌سرعت و سادگی ارسال می‌شود.

ارسال رمز otp؛ یکی از کاربردهای مهم پنل اس‌ام‌اس فروشگاه اینترنتی

نظرسنجی از مخاطبان برای تدوین استراتژی‌های جدید؛ یکی از کاربردهای پنل sms

نظرسنجی یکی از کاربردهای مهم پنل اس ام اس فروشگاه اینترنتی به شمار می‌رود. نتایج نظرسنجی باعث تامل بیشتر در استراتژی‌های کنونی کسب‌وکار و برنامه‌ریزی‌های آینده می‌شود. در طی یک نظرخواهی بخش‌های مختلف یک محصول یا خدمات را ارزیابی می‌کنید؛ همین‌طور نقاط قوت و ضعف فروشگاه را متوجه خواهید شد.

روش‌های آگاه شدن از نقاط قوت و ضعف کسب‌وکار برای تعیین استراتژی‌های آینده و انتخاب کانال‌های مناسب انجام تبلیغات استفاده می‌شوند. بررسی نکته‌های مثبت و منفی کسب‌وکار در تعریف «بازاریابی چیست» عاملی مهم برای رشد بیزینس است؛ بنابراین با نظرسنجی از وضعیت کسب‌وکارتان آگاه شوید.

ارسال پیام کوتاه و آدرس‌دهی برای پر کردن فرم در سایت، دو شیوه متداول نظرسنجی محسوب می‌شوند. بااین‌حال در نظر داشته باشید که اکثر مشتریان تمایلی برای ورود به سایت و پر کردن فرم ندارند؛ ترجیح اکثر مشتریان بر نظرسنجی از طریق ارسال لینک است.

تدوین استراتژی جدید بازاریابی؛ یکی از تاثیرات نظرسنجی

یکی از مزیت‌های مهم ارسال لینک نظرسنجی از طریق پیامک، افزایش ترافیک ورودی و مشارکت در سایت به شمار می‌رود؛ بنابراین برای بهبود سئوی سایت نیز موثر خواهد بود. سئو مجموعه فعالیت‌های یک فروشگاه اینترنتی برای کسب نتیجه بهتر در نتایج جستجوی گوگل است.

نظرسنجی‌ها درصد بالایی از طرز تفکر جامعه هدف و دسته‌های پرسونای کسب‌وکار را مشخص می‌کند. درنتیجه تدوین استراتژی و انجام تبلیغات انبوه با افزایش چشمگیر فروش همراه خواهد شد.

یکی از موارد تاثیرگذار بر سئوی سایت استفاده از otp است؛‌ Otp یا رمز یک‌بار مصرف اعتبار سایت را با جذب اعتماد مشتریان افزایش می‌دهد؛ بنابراین افراد بیشتری به سایت مراجعه می‌کنند و رتبه آن در نتایج جستجوی گوگل بهبود می‌یابد. اگر با مزایا و کاربرد رمز یکبار مصرف آشنایی ندارید، مقاله «otp چیست؟» را مطالعه کنید. در قسمت‌های قبل از ضرورت otp برای جلب اعتماد مشتریان توضیح داده‌ایم.

ارسال لینک پرسش‌نامه؛ یکی از کاربردهای پنل sms برای تدوین استراتژی تبلیغات

امکان ارسال لینک مستقیم خرید باتوجه‌به پرسونای مخاطب از طریق پیامک

ارسال لینک مستقیم یکی از مناسب‌ترین پاسخ‌ها به سوال «ویژگی پنل پیامکی چیست» محسوب می‌شود. اگر پیامک لینک خرید حاوی توضیحات مرتبط با پرسونای مخاطب باشد تاثیر بیشتری بر فروش خواهد گذاشت.

در واقع تعیین مسیر خرید مشتری از طریق ارسال لینک انجام می‌شود. مشتریان علاقه بسیاری به راحتی مسیر خرید محصول دارند؛ بنابراین چرا از این مزیت استفاده نکنید؟ مشتریان به‌جای ورود به سایت از طریق جستجو در گوگل به‌راحتی با ارسال لینک خرید در متن پیامک به فروشگاه وارد می‌شوند.

مثالی برای درک اهمیت ارسال لینک مستقیم از طریق پنل sms

دو پیام با محتوای «فیلیمویی عزیز اشتراکت رو به پایانه، همین الان از لینک x.com/tamdide-eshterak/  اشتراکت رو تمدید کن» و «فیلیمویی عزیر، فقط یک روز از پایان اشتراک شما باقی‌مانده است، برای تمدید به حساب کاربری خود در فیلیمو مراجعه کنید» را در نظر بگیرید.

در اس‌ام‌اس اول احتمال ورود کاربر به سایت بسیار بیشتر است؛ لینک خرید مستقیم به‌همراه هشداری برای پایان اشتراک در یک پیام کوتاه به کاربر ارسال می‌شود. درنتیجه مسیر راحت و سریعی برای تمدید اشتراک پیش روی کاربر قرار دارد.

در پیامک دوم، با وجود ایجاد حالت اضطرار منجر به افزایش چشمگیر فروش نمی‌شود. ممکن است کاربر تمدید اشتراک از طریق ورود به حساب کاربری فراموش کند؛ بنابراین از مزیت‌های ارسال لینک برای بهبود crm یا همان ارتباط با مشتری و افزایش فروش آنلاین فروشگاه غافل نشوید. درصورتی‌که با مفهوم ارتباط با مشتری و اثربخشی آن بر فروش اینترنتی اطلاعی ندارید، مقاله «crm چیست» را برای آشنایی با روش‌های برندسازی مطالعه کنید. درواقع مدیریت ارتباط با مشتری یکی از راه‌های برندسازی است که بر تصویر مثبت از کسب‌وکار در ذهن مخاطبان تاثیرگذار است.

معرفی محصول و خدمت جدید با استفاده از ارسال پیامک به باشگاه مشتریان

یکی از راه‌های معرفی محصول به بازار، اطلاع‌رسانی به مشتریان یک فروشگاه اینترنتی محسوب می‌شود. البته ارسال پیامک برای مخاطبان جدید نیز کاربرد دارد؛ محصول جدید پرسونای تازه‌ای نیز برای یک کسب‌وکار ایجاد می‌کند.

در ارسال پیام کوتاه معرفی خدمات یا محصول به متن آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. متن پیام کوتاه تاثیر چشمگیری بر ترغیب مخاطب به خرید از برند شما دارد. برای بهره‌مندی از بهترین و موثرترین ایده‌ها برای متن‌های تبلیغاتی از سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات پنل پیامکی استفاده کنید.

ارسال کد مرسوله و پیگیری سفارش؛ یکی از روش‌های موثر برای جذب اعتماد مخاطب

ارسال کد مرسوله و رهگیری سفارش در فروشگاه اینترنتی از مزیت‌هایی است که اعتماد مخاطب و احتمال تبدیل به مشتری وفادار را افزایش می‌دهد. البته ارسال پیامک پیگیری سفارش از طریق افزونه woo track order در ووکامرس نیز انجام می‌شود. ارسال کد مرسوله نیز از کاربردهای دیگر پنل اس ام اس فروشگاه اینترنتی است تا مشتری برای دریافت به موقع بسته ارسالی برنامه‌ریزی داشته باشد.

ارسال کد رهگیری از طریق اس‌ام ا‌س برای فروشگاه و مشتریان کاربرد دارد. در یک فروشگاه اینترنتی، مدیریت بهتر حمل‌ونقل سفارش‌ها با ارسال پیامک رهگیری انجام می‌شود. همین‌طور حجم تماس‌ها برای پیگیری سفارش‌ها و مسیر مرسوله نیز به‌طرز چشمگیری کاهش می‌یابد.

ایجاد حس اعتماد همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی کسب‌وکارهای نوپا است؛ بنابراین اگر ابتدای مسیر راه اندازی فروشگاه اینترنتی هستید از ارسال کد رهگیری برای افزایش اعتماد مشتریان استفاده کنید.

پیگیری سفارش؛ یکی از مزیت‌های پنل sms برای افزایش اعتماد

ارسال کد تخفیف؛ راهکاری برای افزایش فروش

کد تخفیف و اطلاع‌رسانی از کاربردهای مهم پنل اس ام اس فروشگاه اینترنتی محسوب می‌شوند. اسال کد تخفیف یکی از راه‌های انجام تبلیغات انبوه برای افزایش فروش دوره‌ای است. طبق مشاهدات بازاریابی بیش از ۲۵ درصد افراد برای خرید با ارسال کد تخفیف اقدام می‌کنند.

کد تخفیف یکی از راه‌های افزایش فروش آنلاین نیز به شمار می‌رود که با ایجاد حالت اضطرار، افراد را به خرید از فروشگاه ترغیب می‌کند. هنگام دریافت پنل پیامکی برای فروشگاه اینترنتی از جملاتی مانند « تنها یک روز برای خرید ارزان فرصت باقیست» یا « فقط ۵ کد تخفیف برای خرید» استفاده کنید.

یکی از معایب پیامک‌های با کد تخفیف نرسیدن آن‌ها به افرادی است که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند. دریافت خدمات پیامکی از شرکت‌هایی با امکان ارسال پیامک به این افراد یک راه‌حل ساده برای ارسال کد تخفیف بدون چالش به شمار می‌رود.

اطلاع‌رسانی از تخفیف‌ها دوره‌ای؛ یکی از مزایای سامانه پیامک

افزایش فروش تضمینی فروشگاه اینترنتی با استفاده از پنل‌های پیامکی

در این مقاله به بررسی کاربردهای پنل اس ام اس فروشگاه اینترنتی برای یک کسب‌وکار پرداختیم. مهم‌ترین کاربرد پنل پیامکی برای فروشگاه‌های آنلاین ارسال رمز یک‌بار مصرف یا همان otp است. رمز یک‌بار مصرف به‌همراه سایر کاربردهای ارسال پیامک مثل پیگیری سفارش باعث افزایش حس اعتماد مشتریان می‌شود.

ارسال کد تخفیف، نظرسنجی، معرفی محصول و ارسال لینک مستقیم خرید از مزیت‌های دیگر استفاده از پنل پیامکی برای کسب‌وکار اینترنتی محسوب می‌شوند. کاربردهای ارسال پیامک منجر به افزایش فروش آنلاین و ترغیب بیشتر مشتریان به خرید از یک برند می‌شوند؛ بنابراین از این روش برای تدوین استراتژی‌های جدید بازاریابی استفاده کنید.

اطلاع‌رسانی‌های جدید برای محصول و خدمات و آگاهی از علاقه‌مندی‌های مشتریان از مزیت‌هایی است که با پنل پیامکی از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد. انتخاب متن تبلیغاتی جذاب، مناسب و ترغیب‌کننده باعث افزایش اثربخشی ارسال اس‌ام‌اس می‌شود. برای استفاده از این خدمات به شرکت‌های ارائه‌دهنده پنل پیامکی مراجعه کنید. همین‌طور اگر در استفاده از پنل اس ام اس فروشگاه اینترنتی تجربه‌ای دارید با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

منبع:https://farazsms.com/online-store-sms-panel/

,

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها