پنل پیامکی؛ بهترین روش اطلاع رسانی به پرسنل و کارمندان

[ad_1]


پنل پیامکی؛ بهترین روش اطلاع رسانی به پرسنل
راهنمای مطالعه

بسیاری از افراد اینطور فکر می‌کنند که تهیه پنل پیامکی فقط برای ارسال متن‌های تبلیغاتی است و به درد کمپین‌های بازاریابی پیامکی می‌خورد؛ اما باید گفت که این پنل کاربردهای مهم دیگری هم دارد. از جمله اطلاع‌ رسانی به پرسنل و کارمندان! بسیاری از اطلاعیه‌های مهم در سازمان‌های بزرگ از طریق پنل پیامکی برای کارمندان ارسال می‌شود. در این مقاله شما را با کاربرد و مزایای پنل اس ام اس برای اطلاع‌ رسانی به پرسنل آشنا خواهیم کرد. همچنین اگر می‌خواهید نحوه اطلاع‌رسانی با این پنل را یاد بگیرید این مقاله برای شما نوشته شده است.

پنل اس ام اس؛ بهترین ابزار برای اطلاع‌رسانی به پرسنل و کارمندان

از سامانه ارسال پیامک هم می‌توان به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی هم ابزار اطلاع‌رسانی استفاده کرد. به وسیله امکانات این پنل می‌توان در زمانی کوتاه برای گروه بزرگی از مخاطبان پیام‌ها و اطلاعیه‌های مهم را فرستاد. اگر پنل پیامکی را برای ارتباط با پرسنل و کارمندان شرکتتان تهیه کرده‌اید، ارسال پیامک با این ابزار دیگر جنبه تبلیغاتی ندارد و به‌عنوان یک ابزار ارتباطی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایای استفاده از پنل پیامکی در سازمان‌ها برای اطلاع رسانی به پرسنل

استفاده از پنل اس ام اس رایگان، اقتصادی یا شرکتی مزایای مختلفی همچون دسته‌بندی مخاطبان، ارسال گروهی، ارسال پیام بر‌اساس زمان‌بندی، ارسال هدفمند و پاسخگوی خودکار دارد. با استفاده از این پنل پیامک‌ها با سرعت بالا ارسال و در عرض چند ثانیه دریافت خواهند شد. به‌این‌ترتیب می‌توانید اطلاعات را به‌سرعت به پرسنل منتقل کرده و واکنش سریع‌تری از آن‌ها دریافت کنید. یکی از مزایای مهم استفاده از پنل پیامکی پوشش گسترده آن است. یعنی می‌توان برای همه گوشی‌های همراه و هر خطی پیام اطلاع‌رسانی ارسال کرد. این موضوع به شما اطمینان می‌دهد که همه مخاطبان پیغام شما را دریافت کرده‌اند.

از مهم‌ترین قابلیت‌های پنل پیامکی برای اطلاع‌رسانی به پرسنل باید به ارسال پیامک به‌صورت هدفمند اشاره کرد. به کمک این قابلیت می‌توان پیام‌ها را برای گروه خاصی از پرسنل، یک واحد خاص یا سطح سازمانی موردنظر فرستاد. به‌این‌ترتیب می‌توان اطلاعات را برای هر گروه به‌طور جداگانه و بهینه ارسال کرد. در آخر نیز باید به قابلیت برنامه‌ریزی اشاره کنیم. با استفاده از پنل اس ام اس می‌توان زمانبندی دقیق برای ارسال پیام‌ها تعیین کرد. در نتیجه پیام‌ها هماهنگ با برنامه‌های کاری و رویدادهای شرکت برای کارمندان ارسال می‌شوند.

انتقال سریع پیام‌ها و اطلاعیه‌ها به پرسنل با پنل پیامکی

مراحل ارسال پیامک به پرسنل؛ نحوه کار با پنل پیامکی با هدف اطلاع‌رسانی

برای استفاده از پنل پیامکی به‌منظور اطلاع‌رسانی به پرسنل می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید.

  1. تهیه پنل پیامکی: چه با هدف تبلیغات چه اطلاع‌رسانی در اولین قدم به‌دنبال یک سرویس‌دهنده قابل اعتماد و معتبر برای تهیه پنل پیامکی باشید. پیشنهاد می‌کنیم با مطالعه مقاله تعریف بازاریابی به زبان ساده با اهمیت نقش تهیه پنل پیامکی در تبلیغات آشنا شوید.
  2. ساخت گروه مخاطبین: برای سهولت در ارسال پیامک‌ها، بر‌اساس واحدها، سطوح سازمانی یا هر شیوه دیگری که برای شرکت مناسب است گروه‌های مختلف بسازید. سپس مخاطبان مورد‌نظر را به گروه‌های مربوطه اضافه کنید.
  3. تهیه محتوا و ارسال پیامک: محتوای مناسب و مورد‌نظر برای اطلاع‌رسانی به پرسنل را تهیه کنید. سپس با استفاده از پنل اس ام اس، پیام را برای گروه‌های موردنظرتان بفرستید.
  4. پیگیری و ارزیابی: پس از ارسال پیامک، پیگیری و ارزیابی واکنش پرسنل به پیامک‌ها و میزان درک و دریافت اطلاعات توسط آن‌ها را انجام دهید. این موضوع به شما کمک می‌کند تا درک دقیقی از اثربخشی روش اطلاع‌رسانیتان داشته باشید. به‌این‌ترتیب می‌توانید در‌صورت نیاز برای اعمال تغییرات لازم اقدام کنید.

با استفاده از پنل اس ام اس و طی این مراحل می‌توانید روشی مفید برای اطلاع‌رسانی به کارمندانتان داشته باشید. در نتیجه از مزایای گسترده این روش همچون سرعت، پوشش گسترده، قابلیت هدفمندسازی و قابلیت برنامه‌ریزی برخوردار خواهید شد.

موارد استفاده از پنل اس ام اس برای ارسال پیامک به کارمندان

ارتباطات داخلی در شرکت‌ و سازمان‌های بزرگ به‌حدی گسترده است که انتقال پیام‌ در مورد رویدادها و مسائل متفاوت به هر یک از کارمندان، احتمال هدر رفت زمان را به همراه دارد. با استفاده از سامانه ارسال پیامک برای اطلاع‌رسانی بسیاری از رویدادها دیگر نیاز به صرف زمان مجزا نخواهید داشت. در ادامه به برخی موارد استفاده از پنل پیامکی برای اطلاع‌رسانی به کارمندان اشاره خواهیم کرد.

یکی دیگر از ابزارهایی که به منظور تعامل موثرتر در تیم از آن استفاده می‌شود وب سرویس ارسال پیامک است. به‌وسیله این افزونه می‌توان کارمندان یک سازمان را از طریق پیامک در جریان وقوع برخی اتفاقات و تغییرات، همچون فروش یک محصول یا دریافت پیام از مشتریان قرار داد.

اطلاع‌رسانی درباره واریز حقوق و مزایا به پرسنل با ارسال پیامک

یکی دیگر از موارد مفید استفاده از پنل پیامکی برای اطلاع‌رسانی پرسنل، ارسال اطلاعات مالی و واریز حقوق است. در این پیام‌ها می‌توان اطلاعاتی در‌خصوص دریافت حقوق، تسویه حساب‌ها، اطلاعات مربوط به بیمه و سایر موارد مالی همچون پرداخت پاداش یا عیدی را به‌صورت مستقیم و خصوصی برای کارمندان ارسال کرد.

یکی از روش‌های جدید کسب درآمد در اینترنت همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ است. در‌واقع در این روش شما به‌عنوان نفر سوم در فروش یک شرکت یا سازمان نقش خواهید داشت و به‌نوعی کارمند شرکت محسوب می‌شود. با استفاده از پنل پیامکی این گروه از افراد را نیز می‌توان در جریان ریز واریزی و سودی که از فروش دریافت می‌کنند قرار داد. برای آشنایی بیشتر با نحوه همکاری در فروش پیشنهاد می‌کنیم مقاله «افیلیت مارکتینگ چیست» را مطالعه کنید.

ارسال پیام واریز حقوق به کارمندان با پنل پیامکی

اعلام برنامه و رویدادهای شرکتی به کارمندان با استفاده از سامانه پیامکی

با تهیه یک متن و ارسال انبوه آن به گروه مورد‌نظرتان با استفاده از پنل پیامکی در زمان کوتاهی می‌توانید کارمندان را در جریان برنامه‌ها و رویدادهای مختلف شرکت همچون جلسات کاری، آموزشی، کنفرانس‌ها، تقویم ملاقات و سایر فعالیت‌ها قرار دهید.

اطلاع‌رسانی در خصوص تغییرات قوانین و مقررات شرکتی با استفاده پنل پیامکی

با استفاده از پنل پیامکی می‌توانید اطلاعاتی جامع در مورد قوانین و مقررات شرکت برای کارمندان ارسال کنید. در متن این پیام به مواردی همچون تغییرات ساعات کاری، تعطیلی شرکتی و تغییر در میزان مرخصی‌های ماهانه اشاره کرد.

اطلاع‌رسانی به کارمندان در‌خصوص تغییر قوانین با پنل پیامکی

پنل پیامکی؛ ابزار کارآمد سازمانی به‌منظور انتقال سریع اطلاعات به کارمندان

در این مقاله با بهترین روش اطلاع رسانی به پرسنل و کارمندان، نحوه استفاده از آن و مزایایی که برای یک سازمان و شرکت دارد آشنا شدیم. همچنین متوجه شدیم که این پنل کاربردی فراتر از تبلیغات برای صاحبان کسب‌وکار دارد. با استفاده از قابلیت اطلاع‌رسانی این ابزار می‌توان به‌صورت سازمان‌یافته و هدفمند برای گروه‌های مشخص پیام‌های اطلاع‌رسانی ارسال کرد. به‌این‌ترتیب کارها با نظم بیشتری انجام و در زمان نیز صرفه‌جویی می‌شود. به‌منظور استفاده از قابلیت اطلاع‌رسانی پنل پیامکی برای سازمانتان، سامانه فراز اس ام اس همراه شما خواهد بود. بعد از تهیه پنل پیامکی از فراز اس ام اس کارشناسان ما همه مراحل کار با پنل را به شما آموزش می‌دهند. همچنین تیم پشتیبانی در‌صورت بروز مشکل با پاسخگویی به‌‌موقع و مناسب به کمکتان خواهند آمد.

[ad_2]

منبع:https://farazsms.com/notification-to-personnel-and-employees-by-sms/

,

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها