پنل پیامکی کیف و کفش + بهترین متن تبلیغات کیف و کفش

[ad_1]

اگر شما هم مثل من عاشق خرید کیف و کفش باشید، می‌دانید آن لحظه که پیامک تبلیغاتی برای تخفیف کیف و کفش روی گوشی موبایل ظاهر می‌شود، چه حال خوبی است. اگر برندها بدانند چند نفر مثل من در این کره خاکی زندگی می‌کنند، حتما پنل پیامکی کیف و کفش را جدی می‌گیرند.

استایلیت رو بساز!
کیف و کفش ست در رنگ‌های موردعلاقه‌ات
فقط دو روز فرصت داری از تخفیف استفاده کنی
کد تخفیف:k937du

اصلا خودتان را جای من بگذارید؛ با دیدن این پیامک روی گوشی‌تان، قبلتان تاپ تاپ نمی‌کند و هیجان خرید کیف و کفش ندارید؟

فردی در حال خرید با کمک پنل پیامکی کیف و کفش و استفاده از متن تبلیغاتی کیف و کفش

پنل پیامکی چطور به افزایش فروش کیف و کفش کمک می‌کند؟

در بازار رقابتی امروز تبلیغات برای فروشندگان کیف و کفش، باید حکم اکسیژن را داشته باشد. شما باید بتوانید میان این همه مغازه و فروشگاه و برند، سری در سرها دربیاورید و بتوانید نام خود را بر سر زبان‌ها بی‌اندازید اما چگونه؟ چطور می‌توان هم هزینه زیادی برای تبلیغات نکرد و هم بازدهی بالایی داشت؟

با من بیایید تا برایتان داستان جالبی بگویم.

چندی پیش یکی از فروشگاه‌های فروش کیف و کفش به دنبال راهی برای افزایش فروش افتاد. اما هر چه می‌گشتند و راه‌های مختلف را امتحان می‌کردند، انگار کم‌تر نتیجه می‌گرفتند. این تیم فروش به دنبال راه‌حلی کاربردی بودند تا بتوانند کسب‌وکار کوچک خود را بزرگ کنند. برای این تیم که تازگی کار خود را شروع کرده بودند، بودجه برای تبلیغات مساله مهمی بود و دوست داشتند از روشی مشتریان جدید کسب کنند که فشار اقتصادی زیادی به آن‌ها وارد نشود. در این گشتن‌ها و گشتن‌ها، این فروشگاه کفش، به سامانه پیامکی برخورد کرد و توانست با ارسال چند دوره پیامک انبوه و هدفمند، کار را از کسادی دربیاورد.

اگر شما هم دوست دارید از مزایا و کاربردهای پنل پیامکی کیف و کفش باخبر باشید، چند دقیقه‌ای ما را همراهی کنید.

کاربردهای پنل اس ام اس کیف و کفش

حالا که از اهمیت و جایگاه پنل پیامکی برای فروشگاه‌های کیف و کفش باخبر شدیم، وقت آن رسیده که از ابزارهای مختلف سامانه پیامکی حداکثر استفاده را ببریم و از کاربردهای مختلف آن آگاه شویم.کاربردهای پنل اس ام اس کیف و کفش

ارسال به جنسیت خاص

یکی از مهم‌ترین کارهایی که فروشگاه‌های کیف و کفش باید انجام دهند، ارسال پیامک به یک جنسیت خاص است. اگر کیف و کفش زنانه دارید، حتما باید پیامک تبلیغاتی را به بازار هدف خود، یعنی بانوان بفرستید. همین قانون برای فروشگاه کیف و کفش مردانه هم صادق است.

در بانک شماره موبایل‌های ملی پیامک برای شما این امکان فراهم است که اس ام اس تبلیغاتی خود را برای بانوان یا آقایان ارسال کنید.

تبلیغات کیف و کفش در منطقه

تبلیغات محلی برای فروشگاه‌های کوچک جایگاه بسیار مهمی دارد. اگر فروش آنلاین نداشته باشید، تنها راه پیشرفت شما، تبلیغات محلی است. برای هرچه موثرتر کردن تبلیغات محلی بهتر است پیامک‌های تبلیغاتی را با توجه به محدوده و منطقه کسب‌وکار خود ارسال کنید.

مثلا اگر فروشگاه کیف و کفش شما در مرکز شهر واقع شده، می‌توانید فقط برای افراد ساکن همان منطقه اس ام اس تبلیغاتی بفرستید و این‌گونه، اتلاف هزینه کمتری داشته باشید. در ماژول «منطقه هدفمند» ملی پیامک می‌توانید به افراد به تفکیک استان، شهر و منطقه اس ام اس بفرستید.تبلیغات کیف و کفش در منطقه

همچنین ماژول کد پستی همراه اول و کد پستی ایرانسل هم برای ارسال پیامک به یک محدوده بسیار کاربردی هستند. شما می‌توانید رنج کدپستی(سه تا 5 رقم اول کدپستی) خود را در این ماژول وارد کنید. پس از انجام مراحل، متن پیامک شما برای  تمام افرادی که در آن محدوده کدپستی هستند فرستاده می‌شود.

این پیامک را به مسئولان فروشگاه ما نشان دهیدحتما بخوانید: این پیامک را به مسئولان فروشگاه ما نشان دهید

اما اگر در یکی از شهرهای بزرگ ایران زندگی می‌کنید، کار برای شما ساده‌تر می‌شود. زیرا می‌توانید با ارسال از روی نقشه گوگل، یعنی امکان پیامپ، بدون نیاز به کدپستی و فقط با چند کلیک پیامک تبلیغاتی بفرستید.

ارسال پیامک به اصناف

یکی از مهم‌ترین کارهایی که هر کسب‌وکاری باید انجام دهد، ارتباط برقرار کردن با سایر هم‌صنف‌های خود و یا مشاغلی است که به او مربوط می‌شوند. اما شاید این کار برای بسیاری از کسب‌وکارهای نوپا و کوچک کار سخت و زمان‌بری باشد. ملی پیامک اینجا هم به کمک شما می‌آید. با استفاده از بانک شماره موبایل ملی پیامک می‌توانید به اصنافی که به فروش کیف و کفش مربوط می‌شوند پیامک ارسال کنید.

جایزه و قرعه‌کشی

لطفا این مورد را بی بروبرگشت از من بپذیرید. اصلا کسی را می‌شناسید که دوست نداشته ابشد جایزه برنده شود و یا هیجان شرکت در قرعه‌کشی برند محبوبش را نداشته باشد؟ شما می‌توانید یک مسابقه پیامکی ترتیب دهید و افرادی که دوست دارند در آن شرکت کنند. سپس از میان پیامک‌ها قرعه‌کشی کنید و برنده را اعلام کنید.

این کار نه تنها هیجانی به مشتریان وارد می‌کند و ان‌ها را مجاب می‌کند با شما در ارتباط باشند، بلکه می‌توانید با استفاده از شماره موبایل‌های آن‌ها خبرنامه پیامکی خود را هم گسترش دهید. آیا می‌خواهید بدانید خبرنامه پیامکی چیست و به چه دردتان می‌خورد؟ تیتر بعدی را بخوانید.جایزه و قرعه کشی با پنل پیامکی کیف و کفش

خبرنامه پیامکی یا باشگاه مشتریان

حتما اسم خبرنامه پیامکی یا باشگاه مشتریان به گوشتان خورده و با آن آشنایی دارید. خبرنامه پیامکی، اس‌ام‌اس‌هایی است که به مشتریان وفادار خود می‌فرستید. این مشتریان، قبلا از شما خرید کرده و با رضایت خود در خبرنامه پیامکی شما عضو شده‌اند. از طریق پیامک می‌توانید به آن‌ها تخفیف ویژه و جایزه دهید و کاری کنید که حس خاص بودن به آنان دست دهد. همین مشتریان وفادار کم‌کم به سفیران شما تبدیل خواهند شد و اگر کسی از آن‌ها بپرسد بهترین برند کیف و کفش، قطعا اسم شما را خواهند آورند.

نمونه متن تبلیغات کیف و کفش

قطعا شما هم می‌دانید که نوشتن یک متن تبلیغاتی جذاب و تاثیرگذار چقدر مهم است. اصلا با یک متن خوب شما از فروشنده به جادوگر تبدیل می‌شود و با سحر و جادوی خود، مشتری را در مشت خود می‌گیرید. اما این متن تبلیغاتی باید چگونه نوشته شود و چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

مختصر و مفید

مخاطب امروزی دیگر مثل انسان صد سال پیش نیست که حوصله خواندن رمان‌های دو جلدی و مثنوی را داشته باشد. او دوست دارد سریع و فوری پیام را دریافت کند، منظور آن را بفهمد و اگر قرار است خریدی انجام شود، با یکی دو کلیک کار خود را راه بی‌اندازد. بنابراین باید پیامک‌های ساده و مختصر بنویسید. به دو مثال زیر توجه کنید:

به فکر خرید کیف و کفشی؟
چاره کارت پیش ماست!
فروشگاه عطارد 02163404

باسلام و درود خدمت مشتریان گرامی
اگر به دنبال کفشی باکیفیت و خاص می‌گردید،
به فروشگاه کیف و کفش عطارد،
واقع در چهارراه ولیعصر سر بزنید.
همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب
در خدمت شما هستیم.

قطعا پیامک اول که ساده و مختصر نوشته شده بود، گیرایی بیشتری برای مخاطب دارد.

صمیمی و خلاق باشید

یکی از نکات مهم هنگام نوشتن متن تبلیغاتی حفظ صمیمیت با مخاطب است. از صمیمیت گذشته، باید متنی بنویسید که خلاقانه باشد و بتواند مخاطب را میخکوب کند. اگر بتوانید اسم فرد را در متن پیامک بگنجانید، حس صمیمیت بیشتری به او می‌دهید و اگر بتوانید از کلمات عبارت‌هایی ساده اما زیبا استفاده کنید، متن خلاقانه شما مخاطب را به خود جذب خواهد کرد.

علی عزیز؛
بیا با تخفیف پا تو کفش ما کن.
فقط تا آخر هفته!

مهسای عزیز،
هوای قلب دومت رو دارم.
کفش‌های طبی از سایز 37 تا 42

پاهات سیندرلاییه؟
حراج کفش کوچک سایز
فقط تا سه روز دیگر

لینک بدهید

اگر سایت دارید حتما لینک سایتتان را در انتهای پیامک بگنجانید. با ارسال لینک در پیامک مخاطب می‌فهمد از چه درگاهی باید با شما ارتباط برقرار کند و به سرعت می‌تواند از شما خرید کند. حتی اگر مشتری از شما خرید هم نکند، با کلیک روی لینک، ترافیک سایتتان بالا می‌رود.

یکی از قابلیت‌های مهمی که می‌توانید در ملی پیامک از آن استفاده کنید، ارسال با «لینک ترکر» است. با لینک ترکر می‌توانید لینک پیامک را ردیابی کنید و بفهمید چه مخاطبانی از چه دستگاه‌هایی روی پیوند سایتتان کلیک کرده‌اند و در آینده، برنامه‌ریزی دقیق‌تر و منظم‌تری برای کمپین تبلیغاتی خود خواهید داشت.

هم کیف و هم جایزه؟
تا آخر هفته در لینک زیر:
B2n.ir/q44744

فروش بیشتر با پنل پیامکی کیف و کفش

فردی که با پنل پیامکی کیف و کفش فروش بیشتری داشته است.می‌دانیم که همه افراد از کیف و کفش استفاده می‌کنند و شما باید بتوانید خود را به عنوان برندی قابل اعتماد و باکیفیت در میان افراد بشناسانید. پنل پیامکی کیف و کفش یکی از راه‌‎های امتحان شده و به‌صرفه برای بازاریابی دیجیتال است. اگر شما هم دوست دارید در این بازار سهمی داشته باشید، بهترین کار خرید پنل اس ام اس است. برای گرفتن مشاوره و خرید پنل، می‌توانید با کارشناسان ما در ملی پیامک به شماره 02163404 تماس بگیرید تا شمار ا راهنمایی کنند.

در آخر اگر پیامک جذابی از یک برند کیف و کفش دریافت کرده‌اید یا با ارسال پیامک تبلیغاتی کیف و کفش بازدهی بالایی داشته‌اید، برایمان کامنت بگذارید. مشتاق خواندن نظرات شما هستیم.

 

[ad_2]

منبع:https://www.melipayamak.com/blog/posts/bag-and-shoes-sms-panel/

,

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها