پنل پیامک ( اس ام اس ) شرکت مخابرات

خرید پنل پیامک مخابراتی، پنل پیامک مخابراتی، سامانه پیامک مخابراتی، پنل پیامک مخابراتی و … کلمات جستجو شده در گوگل برای خرید پنل پیامک هستند و متاسفانه نام مخابرات ابزاری شده است تا سودجویان به من و شما اعتماد کنند تا از مزایای خود استفاده کنند. و خود را پنل پیامک مخابراتی اعلام می کنند، سایت هایی که حتی پنل پیامک دفتر مخابراتی، شرکتی و فیزیکی ثبت شده ندارند و از دفتر مجازی استفاده می کنند، اما تمایل افراد به جستجوی این کلمه باعث شد تا از خود به عنوان پنل پیامک مخابرات تهران یاد کنند. .

شرکت مخابرات پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال نمی کند، اما اپراتورهای ایرانسل و همراه اول برای کسب درآمد و البته انصراف از دریافت پیامک تبلیغاتی به مشترکان خود پیامک تبلیغاتی ارسال می کنند. با ما همراه باشید تا در این مقاله از طریق اینترنت پیامک ارسال کنیم تا اپراتورهای پیامک را به شما معرفی کنیم.

اپراتور پیامک، تعویض پنل پیامک مخابراتی
اپراتورهای ایرانسل و همراه اول برای ارسال پیامک انبوه با افراد و مشاغل همکاری نمی کنند و با اپراتورهای پیامکی مانند رهیاب، مگفا، آتیه پرداز، آسانک و که به آنها اپراتور پیامک گفته می شود، همکاری می کنند. شما حتی نمی توانید از اپراتورهای پیامکی پنل پیامک بخرید، زیرا هر یک از این اپراتورهای پیامکی از یک شماره خاص (1000 – 3000 – 5000 – 021) پیامک ارسال می کنند، شرکت های سامانه پیامکی با تمام اپراتورهای پیام کوتاه قرارداد می بندند و آنها را می بندند و به شما اجازه می دهند. برای ارسال پیامک از طریق اینترنت به عنوان مثال می توانید با خرید پنل اس ام اس از ستاره اس ام اس (شرکت ارتباطات زرین آسیا) از مترهای مختلف پیامک ارسال کنید.

پنل پیامک مخابرات – ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق مخابرات

آیا پنل پیامک مخابراتی وجود دارد؟
برای ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق مخابرات نمی توانید به مخابرات محله، دفتر همراه اول، ایرانسل یا رایتل مراجعه کنید. مخابرات سفارش ارسال پیامک تبلیغاتی را نمی پذیرد بنابراین برای ارسال پیامک تبلیغاتی پیشنهاد می کنیم آموزش و نحوه ارسال پیامک انبوه را مطالعه کنید، در این مقاله نحوه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به طور کامل توضیح داده شده است.

این شرکت های اپراتور پیامک (مگفا، رهیاب رایانه گستر، آتیه و …) تنها برای خرید مقادیر زیاد شارژ با اشخاص حقوقی قرارداد می بندند و هدف اصلی آنها ایجاد بستری برای ارسال پیامک به اشخاص حقیقی و حقوقی است که قصد دارند. برای راه اندازی پنل پیام متنی ندارند، بهترین راه حل همکاری با شرکت های پنل اس ام اس است.

نرخ ارسال پیامک انبوه نسبت به اپراتور پیامک مناسب تر است
شاید کمی عجیب به نظر برسد اما اپراتور قیمت و تعرفه پیامک را با توجه به میزان هزینه های خرید محاسبه می کند، برای شما که حداکثر 50 تا 100 میلیون پیامک در سال خریداری می کنید، همکاری مستقیم با اپراتور پیامک به صرفه نیست. .

شرکت های سامانه پیامکی برای خرید مقادیر زیاد شارژ با اپراتور پیامک قرارداد امضا می کنند و پیامک را با نرخ مناسب تری در اختیار شما قرار می دهند.

نمیدونم آیا تا به حال برای خرید دامنه آی آر به NIC.IR مراجعه کرده اید؟ اگرچه NIC انتقال دهنده اصلی دامنه IR است، اما حتماً دیده اید که نرخ های بالاتری نسبت به شرکت های میزبان دارد.

امکان خرید پنل اس ام اس برای افراد واقعی
اپراتور پیامک فقط به شرکت های حقوقی اجازه ارسال پیامک تبلیغاتی را می دهد. پس اگر قصد تهیه پنل اس ام اس واقعی را دارید می توانید از استار اس ام اس برای ارسال پیامک تبلیغاتی و وب سرویس ها استفاده کنید.

یک راه حل مطمئن برای خرید پنل اس ام اس
قبلا مقاله ای در مورد راهنمای خرید پنل اس ام اس نوشته ایم و اگر قصد خرید پنل اس ام اس را دارید صمیمانه پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه کنید.

پنل استار اس ام اس به شما امکان ارسال پیامک انبوه و گروهی را به صورت جداگانه و دسته بندی شده (بر اساس سن و جنسیت، پیام کوتاه بر اساس کد پستی، پیامک بر اساس منطقه، پیامک به شهر و استان و دارای پیشوند و … می دهد. .) و دارای دفترچه تلفن پیشرفته، منشی تلفنی دو طرفه، صندوق ورودی پیامک، سیستم نوبت دهی، انتظار پیامک و … می باشد.

استار اسام شما آنید پیامک های تبلیغاتی، لیت، فروش و… در کوتاه ترین زمان به مخاطب برسانید.

برای آشنایی با امکانات سامانه پیامک به صفحه امکانات پنل پیامک مراجعه کنید.

پنل اپلیکیشن پیامک
قبلاً مقاله کاملی در مورد برنامه های کاربردی سامانه پیامک برای اندام ها نوشته ایم و پیشنهاد می کنم اگر می خواهید در مورد اپلیکیشن های سامانه پیامکی بیشتر بدانید مقاله اپلیکیشن های پنل پیامک را مطالعه کنید. در ادامه چند سازمان را نام می بریم که پنل پیامک می تواند کمک شایانی به آنها کند. با کلیک بر روی هر یک از گزینه ها می توانید توضیحات کاملی در مورد اپلیکیشن های پنل پیامک برای سازمان مربوطه مطالعه کنید.

پنل پیامک مدارس و دانشگاه ها
دفتر پیامک دفاتر بیمه (جهت یادآوری تمدید قرارداد)
پنل اس ام اس هتل (ارسال پیام خوش آمدگویی به مسافران پس از ورود به هتل)
پنل پیامکی فروشگاه
پنل پیامک بانک ها

Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها