پیامک تبریک سیزده به در (روز طبیعت) 1403 + نمونه متن

[ad_1]

یکی از زیباترین روزهایی که ایرانیان از دوره باستان تاکنون در آن به شادی و جشن می‌پردازند، سیزده به در است. این روز در تقویم ما به عنوان روز طبیعت نام‌گذاری شده است. در این روز زمین و طبیعت مورد ستایش و احترام مردمان قرار می‌گیرند. آن‌ها با رفتن به دل طبیعت و گذراندن ساعاتی خوش در آن، یادآور این موضوع می‌شوند که «ما از طبیعت هستیم و برای حفظ آن تلاش می‌کنیم. زیرا زمین مادر همه ماست».

آقای پولاک اما سیزده به در را با طنز خاص خود اینطور به تصویر کشیده است: «سرانجام روز سیزدهم، یعنی آخرین روز عید فرا می‌رسد. مطابق با یک رسم کهن، گویا تمام خانه‌ها در چنین روزی معروض خطر ویرانی هستند. به همین دلیل همه از دروازه شهر خارج می‌شوند و به باغ‌ها روی می‌آورند.»

در این روز زیبا ارسال پیامک تبریک سیزده به در می‌تواند خاطره خوشی از شما در ذهن اطرافیانتان حک کند.

در ادامه برخی از زیباترین متن‌های تبریک برای سیزده به در را برای شما قرار می‌دهیم.

نمونه متن‌های تبریک سیزده به در

اگر می‌خواهید روز طبیعت را به عزیزان و اطرفیان خود تبریک بگویید، نمونه متن‌های زیر می‌توانند به شما کمک کنند. البته خودتان هم می‌توانید متن‌های زیبا و جذابی برای آن‌ها ارسال کنید و منحصر به فرد عمل کنید.

روز طبیعت را با حفظ و نگهداری از طبیعت پاس به داریم. سیزده به درتان مبارک

طبیعت مادر و هستی ماست. در روز طبیعت با حفظ آن، زندگی بهتری برای فرزندان خود فراهم کنید. سیزده به در گرامی باد.

مادر زمین در این روز نگهبان شماست. سیزده به در نماد طبیعت بر شما مبارک باد.

امیدوارم با سیزده بدر غم ها از دلتان برود، شکوفه‌های بهاری دل‌هایتان را شاد و غنچه‌های امید برای آغاز سالی نو شکوفا شود. روز طبیعت مبارک.

نوروز تمام شد، به سیزده به در رسیدیم و حالا زندگی همان روال سابق را در پیش خواهد گرفت. اما نوروز همیشه در دل کسانی است که به نو شدن و تازگی مبتلا هستند. سیزده به در مبارک.

سیزده روز کنار من بودی و لحظات خوشی برایم رقم زدی. امیدوارم سال جدید برایت بهترین ها را رقم بزند. 13 به در مبارک

طبیعت را در این روز ارج مینهیم تا برای همیشه دوستار ما باشد. سیزده به در مبارک

سیزده به در شاید آخرین روز تعطیلات باشد، اما نماد شروعی زیبا و سبز است. سال نو مبارک

برای نوروز مهم است که به سیزده به در برسد. برای من حیاتی است که به تو برسم. چه فرقی دارد، هر کسی گمشده ای دارد و در زمین به جستجوی آن است.

تو مراقب طبیعت باش، من مراقب تو. این پر سودترین معامله زندگی من است.

ارسال پیامک تبریک سیزده به در برای مشتریان

اگر شما صاحب یک کسب‌وکار بزرگ و یا کوچک هستید، به راحتی می‌توانید در زمان‌های مختلف برای مشتری‌های خود پیامک‌های تبلیغاتی ارسال کنید. این کار به کمک پنل پیامکی برای شما امکان‌پذیر است.

هزینه خرید پنل اس ام اس و تبلیغات پیامکی چقدر است؟حتما بخوانید: هزینه خرید پنل اس ام اس و تبلیغات پیامکی چقدر است؟

پنل اس ام اس در اصل یک نرم‌افزار تحت وب است که به کمک هر مرورگری می‌توانید به آن وصل شوید و برای مشتری‌های خود اس ام اس های تبلیغاتی و خدماتی ارسال کنید. سال نو، سیزده به در و همه مناسبت‌های مهم می‌توانند زمان‌های خوبی برای ارسال این نوع پیامک‌ها باشند. به این ترتیب تعامل و ارتباط شما با مشتری حفظ می‌شود و شما را به عنوان یک برند حرفه‌ای خواهند شناخت.

به کمک پنل اس ام اس به راحتی برای مشتریان جدید و قدیمی خود پیامک تبریک سیزده به در ارسال کنید و با آن‌ها ارتباطی موثر و سازنده داشته باشید.

روش‌های ارسال پیامک تبریک سیزده به در از طریق پنل اس ام اس

اگر تصمیم دارید برای مشتری‌های خود پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، همین حالا دست به کار شوید و یک پنل پیامکی تهیه کنید. پیشنهاد می‌کنم پس از خرید پنل پیامکی، با توضیحات ما در ادامه مطلب همراه باشید تا بگوییم به چه روش‌هایی می‌توانید برای مشتری‌های خود پیامک تبریک ارسال کنید.

ارسال پیامک به مشتری‌های سابق

ممکن است شما در طول فعالیت خود شماره برخی از مشتریان خود را جمع‌آوری کرده باشید. به کمک پنل به راحتی می‌توانید برای این شماره موبایل‌ها پیامک‌های تبلیغاتی انبوه ارسال کنید، کد تخفیف برایشان در نظر بگیرید و پیشنهادات ویژه خود را برایشان بفرستید.

برای این کار فقط کافی است شماره موبایل‌ها را در یک فایل اکسل و یا فایل متنی ذخیره کنید و آن را در بخش دفترچه تلفن پنل پیامکی خود ذخیره کنید. سپس در هر زمانی می‌توانید برای هر تعداد از آن‌ها که خواستید پیامک بفرستید.

بیایید با چند روش تبلیغاتی برای مشتری‌های سابق آشنا شویم.

 ارسال کد تخفیف و پیشنهاد ویژه

در روز طبیعت حافظ آن باشیم
با 20% تخفیف عیدانه، ظروف تجزیه پذیر خریداری کنید و از طبیعت محافظت کنید.
فروشگاه سانا

یکی از اصلی‌ترین راه‌های تبلیغات پیامکی، ارسال کدهای تخفیف و پیشنهادهایی است که برای مشتری شما جذاب است. برای مثال اگر کسب‌وکار شما در حوزه محیط زیستی فعالیت دارد، در روز 13 به در به راحتی می‌توانید پیشنهادهای جالبی برای مشتریان خود در نظر بگیرید. همچنین این روز زمان بسیار خوبی برای ارسال کدهای تخفیف برای فروش بیشتر شماست. در لحظات آخر نوروز که منتهی به سیزده به در است، تخفیفات مختلفی برای فروش در نظر بگیرید تا تیرهای آخر تخفیفات نوروزی شما به نشانه بخورد.

ارسال اس ام اس تبریک تولد

تولد شما با تولد زمین هم خوان است
به امید زندگی سبز و خوش برای شما
مزون لیا

ممکن است تولد برخی از مشتریان شما در روز 13 به در باشد. با یک متن جذاب به آن‌ها تبریک بگویید و نشان دهید که آن‌ها برای شما باارزش هستند. در این بین می‌توانید با ارسال کد تخفیف، هدیه‌ای هم برای تولد آن‌ها در نظر بگیرید.

ارتباط با مشتری‌های جدید

شما علاوه بر ارتباط با مشتریان سابق خود، نیاز دارید تا با افراد جدیدی آشنا شوید تا کسب‌وکار شما رونق بیشتری بگیرد. به همین دلیل پنل پیامکی راهکارهای مختلفی را برای ارسال پیامک به مشتریان جدید برای شما در نظر گرفته است.

ارسال پیامک به کمک کد پستی

اگر شما کدپستی یک منطقه را داشته باشید به راحتی می‌توانید برای شماره موبایل‌های آن پیامک تبریک سیزده به در ارسال کنید. ماژول‌های کد پستی همراه اول و کدپستی ایرانسل در این مسیر به شما کمک می‌کنند.

ماژول کد پستی همراه اول

ارسال از طریق بانک شماره

ملی پیامک برای راحتی کار شما، بانک شماره‌های به‌روزی را فراهم کرده است. در این بانک شماره مجموعه‌ای از شماره‌های اصناف، مشاغل، استان‌ها و شهرهای مختلف وجود دارند. برای مثال اگر حوزه فعالیت شما لوازم بهداشتی و آرایشی است، می‌توانید برای زنان شاغل اس ام اس بفرستید و با تبریک سیزده به در، آن‌ها را هم از کسب‌وکار خود باخبر کنید و هم ارتباط موثری شکل دهید. برای این کار باید به ماژول منطقه هدفمند در پنل پیامکی خود سری بزنید.

ماژول منطقه هدفمند پنل ملی پیامک

ارسال اس ام اس از روی نقشه

سیزده به در مبارک
حالا که نزدیک مایی یه سر بیا گلخونه و کلی گل با تخفیف 30% بخری
گلخونه مارال

راهنمای تبلیغات پیامکی در آزادشهر، بایدها و نبایدهاحتما بخوانید: راهنمای تبلیغات پیامکی در آزادشهر، بایدها و نبایدها

یکی از آسان‌ترین راه‌های تبلیغ، ارسال پیامک از روی نقشه برای مناطق مختلف است. شما می‌توانید به کمک ماژول پیامپ روی مناطق مختلف کلیلک کنید و با مشاهده تعداد شماره موبایل‌های ایرانسل و همراه اول، به راحتی برایشان تبلیغات بفرستید. برای مثال اگر شما صاحب یک گلخانه هستید، مناطق اطراف خود را برای ارسال پیامک پیدا کنید و با یک تخفیف و پیشنهاد خوب، مشتریان زیادی را روانه گلخانه خود کنید.

ماژول پیامپ

مزایای ارسال پیامک برای تبریک سیزده به در

ارسال پیامک برای تبلیغات کسب‌وکار، مزایای زیادی برای شما به دنبال دارد. تبلیغات پیامکی از زمان‌های بسیار دور ابزار مهمی برای بازایابی به حساب می‌آمد. به همین دلیل با گسترش کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، اهمیت آن نیز بیشتر شد.

ارسال با هزینه پایین و سرعت بالا

بازارایابی پیامکی تقریبا از همه روش‌های تبلیغاتی هم سرعت بیشتری دارد و هم هزینه کمی برای تبلیغات باید پرداخت کنید. شما با خرید یک پنل و شارژ آن به راحتی در لحظه می‌توانید برای مخاطبان خود اس ام اس بفرستید. به همین دلیل نیازی به زمینه سازی و انجام کارهای زمان بر ندارید.

قابلیت ارسال به لیست سیاه مخابرات

افرادی که پیامک‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند در بلک لیست مخابرات قرار دارند. به همین دلیل این افراد اس ام اس های شما را دریافت نمی‌کنند. تصور کنید شما یک مرکز رادیولوژی دارید و قرار است نوبت افراد را به آن‌ها یادآوری کنید. اما آن‌ها پیامک‌های خود را مسدود کرده‌اند. برای این کار می‌توانید از خطوط خدماتی استفاده کنید.

ارتباط با مشتری‌های جدید

یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های پنل‌های پیامکی، ارسال تبلیغات به شماره‌های جدید است. با این کار شما می‌توانید با افراد جدیدی به صورت کاملا هدفمند ارتباط برقرار کنید.

امکان گزارش‌گیری

هر روش تبلیغاتی نیازمند بررسی و دقت بالاست. با این کار شما می‌توانید بفهمید روش بازاریابی شما سودمند بوده است یا نه. بعد از ارسال هر پیامی، شما به راحتی می‌توانید گزارش‌های ارسال خود را در پنل مشاهده کنید و از وضعیت آن باخبر شوید.

سخن پایانی

ارسال پیامک تبلیغ در مناسبت‌های مختلف، بهترین روش بازاریابی پیامکی است. کافی است همین حالا وارد وبسایت ملی پیامک شوید و یکی از پنل‌های ما را خریداری کنید. اگر در این زمینه سوالی داشتید می‌توانید با شماره 02163404 تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

[ad_2]

منبع:https://www.melipayamak.com/blog/posts/sizdah-be-dar-text-message/

,

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها