پیامک هدفمند چیست؟ +راهنمای ارسال اس‌ام‌اس هدفمند

[ad_1]

پیامک‌های تبلیغاتی زیادی در طول روز بین مردم رد و بدل می‌شود، اما تنها درصد کمی از آن‌هاست که هدفمند است و نفعی به کاربر می‌رساند. اگر کسب‌وکاری دارید، به دنبال سود از طریق تبلیغات هستید و می‌خواهید با کمترین هزینه بهترین نتیجه را داشته باشید، بهتر است بدانید ارسال پیامک تبلیغاتی همچنان در راس ابزارهای تبلیغاتی قرار دارد، پس ویدئوی ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای | اس ام اس تبلیغاتی منطقه ای | ملی پیامک مشاهده کنید:

 

بنابراین با استفاده از پیامک هدفمند، می‌توانید مشتری بیشتری جذب کنید و فروش بهتری داشته باشید. اما چطور؟ در این مقاله مفصل دربارۀ ابزاری به نام پیامک هدفمند و انواع روش‌های ارسال آن صحبت خواهیم کرد.

پیامک هدفمند چیست؟

پیامک‌هایی که با هدف از پیش تعیین‌شده برای افراد یا گروه‌های خاص ارسال می‌شود، پیامک هدفمند است. برای ارسال این نوع پیامک‌ باید شناخت خوبی از مخاطب داشته باشید، بدون برنامه‌ریزی تبلیغات نکنید و ارسال پیامک هم نداشته باشید. زمان‌بندی برای ارسال پیام هدفمند از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا بدون آن نمی‌توان بازخورد از تبلیغات پیامکی را بالا برد.

با رعایت زمان‌بندی می‌توان در ذهن مشتری ماندگار شد. چون در این صورت است که نام تجاری شما را در ذهن می‌ماند و بر سر زبان‌ها می‌افتد. به زبان ساده، مشتری‌ها از طریق بازاریابی دهان به دهان است که کسب‌وکارتان را دنبال می‌کنند.

راهنمای ارسال اس‌ام‌اس هدفمند

راهنمای ارسال پیامک هدفمندارسال اس ام اس هدفمند آنقدر هم کار سختی نیست، فقط باید شناخت خوبی از جامعه هدف و مشتریانتان داشته باشید تا بدانید برای هر کدامشان چقدر تبلیغات کنید و با چه روش‌هایی بیشتر توی چشمشان باشید. برای همین ارسال انواع پیامک هدفمند بر اساس سامانه ملی پیامک را در ادامه برایتان توضیح خواهم داد. ویدئوی ارسال پیامک به بانک شماره های اصناف، مشاغل، مناطق را مشاهده کنید:

ارسال  بر اساس منطقه جغرافیایی

ممکن است بخواهید از پیامک هدفمند برای تبلیغ کسب‌وکاری که به تازگی راه انداختید، استفاده کنید. مثلاً قصد دارید برای افتتاحیه کافی‌شاپ جدیدتان به تعدادی از شهروندان خبر دهید. برای این اطلاع‌رسانی می‌توانید بر اساس منطقه عمل کنید و از محل زندگی افراد کمک بگیرید، یعنی همسایه‌ها و ساکنان محله خودتان را اول از همه دعوت کنید. سراغ پنل ارسال پیام کوتاه بروید، محله‌های مورد نظرتان را از روی نقشه برای اطلاع رسانی انتخاب کنید و بعد متن پیامک را بنویسید.

ارسال پیامک هدفمند

البته این امکان تنها برای 17 کلانشهر بزرگ ایران فعال است و برای ارسال پیامک منطقه‌ای در شهرستان باید از ابزار ارسال از روی کدپستی کمک بگیرید. برای این روش فقط کافیست کد پستی محله را داشته باشید و بعد برای ساکنان همان محله، پیامک هدفمند بفرستید.

ارسال هدفمند بر اساس شغل و صنف

ارسال پیامک هدفمند بر اساس شغل از دیگر گزینه‌های مورد استفاده برای تبلیغات کسب‎‌وکارتان است. حتماً می‌دانید که هر شغلی با صنف یا اصناف خاصی در ارتباط است و برای جذب حداکثری باید ارسال پیامک به اصناف و مشاغلتبلیغات جزئی‌تری فقط بین مشتریان خودش داشته باشد. امکان ارسال اس ام اس به گروه‌های شغلی این کار را برایتان راحت کرده است. ساده‌تر بگویم!

اگر حوزه شغلی شما تجارت فولاد است، مشتری شما شهروندان معمولی نیستند و برای تبلیغات باید حتماً سراغ گروه‌های خاص بروید. ارسال پیامک هدفمند بر اساس شغل دقیقاً امکان این تبلیغات جزئی و هدفمند را برایتان فراهم کرده است تا با استفاده از پنل ارسال پیامک بتوانید برای هر زیر گروه شغلی در هر استانی که می‌خواهید، اس ام اس بفرستید.

با این روش ارسال پیامک شما بیهوده نیست و دقیقاً به دست همان کسانی می‌رسد که به کالا و خدماتتان نیاز دارند.

ارسال پیام از طریق دکل مخابرات ایرانسل

سرویس مفید دیگری که برای ارسال پیامک هدفمند، البته برای مشترکین ایرانسل، در نظر گرفته شده ارسال اس ام اس بر اساس محل زندگیست. در این روش تبلیغاتی، پیامک هدفمند از طریق دکل مخابرات ایرانسل به شماره افرادی که در منطقه مورد نظر سکونت دارند، ارسال می‌شود.

در این نوع ارسال، شما تقریباً می‌توانید مطمئن باشید که فقط برای ساکنان منطقه پیامک فرستادید. این ارسال به دلیل اتکایی که به محل زندگی شهروندان دارد، ممکن است نتایج بهتری نسبت به دیگر نمونه‌های ارسال هدفمند داشته باشد.

جمع‌بندی

تا اینجا مفصل دربارۀ ارسال انواع پیامک هدفمند صحبت کردیم. ارسال اس ام اس هدفمند نوعی ابزار تبلیغاتی برای افزایش فروش، جذب مشتری و برندسازیست که با هزینه‌ای مناسب می‌تواند به هر کسب‌وکاری کمک کند.

فعالسازی فوری پنلپیامک‌های هدفمند معمولاً با هدف اطلاع‌رسانی در گروهی خاص و با مقاصد مختلف تبلیغاتی انجام می‌شود. برای اینکه ارسال پیامک هدفمند به  رونق در کسب‌وکارتان منجر شود، باید از سامانه‌ای استفاده کنید که هم بانک شماره‌های جامع داشته باشد و هم تمام ابزارهای ارسال پیامک را در اختیارتان قرار دهد. بر همین اساس، سامانه ارسال پیام کوتاه ملی پیامک را می‌خواهم به شما معرفی کنم که علاوه بر ابزار ارسال پیامک هدفمند، پشتیبانی همه روزه و آموزش نحوه کار با سامانه را هم به کاربرانش ارائه می‌دهد.

برای دریافت سامانه می‌توانید در صفحه اصلی سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید تا به سرعت سامانه شما فعال شود.

راهنمای ارسال اس‌ام‌اس هدفمند

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه

[ad_2]

منبع:https://www.melipayamak.com/blog/posts/what-is-purposeful-sms-and-how-sent-it/

,

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها