کاربرد پنل پیامکی برای صرافی ها

[ad_1]

با نوسانات بسیاری که اخیرا در نرخ ارز و سکه وجود دارد، صرافی‌ها نقش بسزایی حتی در زندگی روزمره ما دارند. شاید در گذشته با چند راه‌حل ساده، نتایج بزرگ و سودآوری برای صرافی‌ها رقم می‌خورد. اما امروز نیاز است تا روش‌های به‌روزتر و متنوع‌تری را برای تبلیغات خود در نظر بگیرید. پنل پیامکی برای صرافی‌ها یکی از راه‌حل‌های اساسی تبلیغات به شمار می‌آید. بیایید با این روش و مزایای آن آشنا شویم.

در جلسه مدیر با کارکنان صرافی، بحث خرید پنل پیامکی برای صرافی حسابی داع است!
چرا هر صرافی باید پنل پیامکی داشته باشد؟

اگر قصد داشته باشید از اس ام اس برای تبلیغات و یا اطلاع‌رسانی گسترده خود بهره ببرید، ناچار به استفاده از پنل پیامکی هستید. پنل یک سیمکارت نیست. در اصل یک نرم‌افزار تحت وب است که به راحتی می‌توانید از طریق آن اس ام اس های تبلیغاتی، خدماتی و اطلاع‌رسانی را ارسال کنید. فقط کافی است یک پنل بخرید، سپس آن را شارژ کنید و بازاریابی پیامکی خود را شروع کنید.

استفاده از پنل از آن جهت اهمیت دارد که شما برای ارسال تبلیغات نمی‌توانید از سیمکارت شخصی خود استفاده کنید. زیرا مخابرات به سرعت آن را مسدود می‌کند. پس تنها راه بازاریابی پیامکی، استفاده از پنل پیامک است.

به کمک یک پنل پیامکی حرفه‌ای، با مشتریان صرافی خود ارتباط بگیرید، آن‌ها را از اخبار و اطلاعیه‌های بازار ارز باخبر کنید و اطلاعات روز را در اختیارشان قرار دهید.

کاربردهای پنل پیامک برای صرافی ها

پنل پیامک تقریبا برای هر کسب‌وکاری سودآور و مفید است. زیرا بسیار مقرون به صرفه است و می‌توان با سرعت بیشتری تبلیغات کرد. به همین دلیل یکی از پیشنهادهای اصلی برای تبلیغات به‌صرفه، استفاده از پنل اس ام اس است. در ادامه به برخی از مهم‌ترین کاربردهای پنل پیامک برای صرافی ها می‌پردازیم.

ارتباط سریع با مشتری

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر کسب‌وکاری، نحوه ارتباط‌گیری آن با مشتری است. اگر شما بتوانید به نیازهای مشتری پاسخی سریع بدهید، به عنوان یک برند حرفه‌ای شناخته خواهید شد و ارتباط با شما برای مشتریان لذت بخش خواهد بود.

اطلاع‌رسانی، ارسال اخبار و…

مشتری گرامی
خرید و فروش ارز از امروز در صرافی ما امکان پذیر است
صرافی شایان
لغو11

بخش عمده کار صرافی‌ها اطلاع‌رسانی و ارسال اخبار مربوط دنیای ارز و پول است. حتما مشتری‌های شما از اطلاعیه‌ها و اخبار مختلفی که در این حوزه وجود دارد استقبال می‌کنند. شما می‌توانید به کمک ارسال انبوه این اخبار را برای تمامی مخاطبان خود ارسال کنید. برای مثال هر روز یا هفته‌ای یک بار نرخ ارزهای مختلف را برایشان بفرستید. حتی می‌توانید خدمات مختلف خود را به آن‌ها اطلاع‌رسانی کنید.

اتصال به سایت صرافی

کاربر گرامی
نوبت شما 34 می‌باشد
صرافی سرو

یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های پنل پیامکی، اتصال آن به وبسایت شماست. با این کار به راحتی می‌توانید با استفاده از وبسرویس پیامکی برای مشتریان خود کدهای احراز هویت و رمز عبور یکبار مصرف ارسال کنید. البته قابلیت‌های وبسرویس به همین موارد ختم نمی‌شود. ثبت سفارش و آسان‌سازی فرآیند نوبت‌دهی و ورود به سایت برای کاربران برخی دیگر از کارکردهای پنل اس ام اس برای صرافی‌ها است. برای راحتی اتصال به وبسرویس پیامکی می‌توانید از کنسول ملی پیامک استفاده کنید.

ارسال پیامک به مشتری‌های جدید

هر کسب‌و کاری ممکن است در طول زمان فعالیت خود شماره مشتریان خود را ذخیره کرده باشد. اما برای گسترش برند و سازمان، نیاز است تا با مشتریان جدیدی نیز ارتباط بگیرید. مهم‌ترین راه ارتباطی در ارسال پیامک، شماره‌های جدید است. پنل اس ام اس راهکارهای مختلفی برای ارسال اس ام اس به شماره‌های جدید پیش روی شما قرار داده است.

ارسال پیامک از طریق کد پستی منطقه

یکی از راه‌های اصلی ارسال پیامک برای مشتری‌های جدید و ارتباط با آن‌ها، استفاده از کد پستی است. اگر شما کد پستی یک منطقه را داشته باشید، به کمک ماژول‌های کد پستی همراه اول و کد پستی ایرانسل می‌توانید برای شماره موبایل‌های آن منطقه پیامک تبلیغاتی ارسال کنید و صرافی خود را به آن‌ها معرفی کنید.

به این ترتیب با افرادی جدید در مناطق مورد نظر خود آشنا شده‌اید.

ارسال پیامک از طریق کد پستی منطقه با خرید پنل پیامک صرافی

ارسال اس ام اس از روی نقشه

یکی از آسان‌ترین راه‌های ارتباط با مشتری‌های جدید، ارسال پیامک از روی نقشه است. کافی است ماژول پیامپ را از داخل پنل پیدا کنید. سپس روی مناطق مورد نظر خود کلیک کنید تا تعداد شماره موبایل‌های همراه اول و ایرانسل آن منطقه برای شما نمایش داده شود. در نهایت به راحتی می‌توانید برای هر تعداد شماره موبایل که دوست داشتید، اس ام اس بفرستید.

ماژول پیامپ در پنل اس ام اس

ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق بانک شماره

اگر می‌خواهید به صورت هدفمند و فقط برای گروه خاصی از افراد جدید پیامک بفرستید، ارسال از طریق منطقه هدفمند ملی پیامک مناسب شماست. این بانک شماره‌ها شامل مناطق، شهرها، اصناف، مشاغل و.. است که به شما کمک می‌کند در ارسال پیامک به شکل هدفمند عمل کنید. برای مثال می‌توانید صرافی خود را برای گروه خاصی از مشاغل که با شما بیشتر سر و کار دارند یا حدس می‌زنید که مشتری‌های شما در میان آن‌ها هستند تبلیغ کنید. برای دسترسی به این ماژول باید وارد پنل شوید، سپس از بخش «ارسال» گزینه «منطقه هدفمند» را انتخاب کنید.

ارسال پیامک انتخاباتی + نمونه متن تبلیغاتی برای انتخابات 1402حتما بخوانید: ارسال پیامک انتخاباتی + نمونه متن تبلیغاتی برای انتخابات 1402

به نظر شما کدام مشاغل برای تبلیغات صرافی ها مناسب تر است؟

خبرنامه پیامکی برای صرافی‌ها

همراه همیشگی
اگر علاقه دارید به اخبار تازه دنیای ارز در کمترین زمان دسترسی داشته باشید میتوانید عضو خبرنامه ما شوید.
برای عضویت عدد 1 را ارسال کنید
صرافی پایا
لغو11

برای یک ارتباط موثر و خوب، می‌توانید عضویت در خبرنامه پیامکی خود را به مشتری‌های پیشنهاد بدهید. با این کار می‌توانید اخبار روز دنیای ارز و پول را برایشان ارسال کنید و مشتری خود را به صرافی خود وفادار کنید.

ارسال پیامک تبریک در مناسبت‌های مختلف

همراه عزیز
تولدتان مبارک
به امید روزهایی شاد برای شما
صرافی باران
لغو 11

مناسبت‌های مختلفی مانند تولد، سال نو و… زمان‌های خوبی برای ارتباط با مشتریان است. با این کار به آن‌ها ثابت کنید که همواره به یادشان هستید. همچنین می‌توانید متناسب با کسب‌وکار خود برایشان کدهای تخفیف و یا هدایایی در نظر بگیرید تا تاثیر اس ام اس شما بیشتر باشد.

سخن پایانی پنل پیامک برای صرافی ها

برای موفقیت و پیدا کردن مشتری‌های بیشتر برای کسب و کار خود، کافی است روش‌های مختلف تبلیغات را در دستور کار خود قرار دهید. اگر قصد دارید برای مخاطبان خود پیامک‌های تبلیغاتی ارسال کنید و با هزینه بسیار پایین‌تر از سایر روش‌های تبلیغ، با آن‌ها ارتباطی موثر داشته باشید، وارد وبسایت ما شوید و یکی از پنل‌ها را خریداری کنید. اگر برای خرید پنل و شروع بازاریابی خود نیاز به مشاوره داشتید، با شماره 02163404 تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

[ad_2]

منبع:https://www.melipayamak.com/blog/posts/sms-panel-for-exchanges/

,

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها