کد پستی استان آذربایجان غربی ، راهنمای تبلیغات منطقه‌ای

[ad_1]

هر کسب‌وکاری برای تبلیغاتش نیاز دارد تا روش‌های مختلفی را برای جذب مشتری و افزایش فروش تجربه کند. یکی از این روش‌های بازاریابی که بخشی از اس ام اس مارکتینگ است، ابزار ارسال پیامک بر اساس کد پستی استان آذربایجان غربی است. به این ترتیب کاربران می‌توانند بر اساس محل زندگی مخاطبشان تبلیغات هدفمندی اجرا کند. اما چطور؟

در ادامه همراه مقاله باشید تا اول با پنل ارسال پیامک آشنا شوید و در مرحلۀ بعدی بتوانید بر اساس محیط کاربری پنل ملی پیامک ارسال اس ام اس منطقه‌ای داشته باشید.

پنل ارسال پیامک چیست؟

پنل اس ام اس ملی پیامکپنل ارسال پیامک نرم افزار آنلاین و تحت وب ارسال اس ام اس انبوه است و کاربران از طریق پنل ملی پیامک دسترسی کاملی به بانک شماره‌های اصناف و مشاغل، بانک شماره محله‌ای و ارسال پیامک بر اساس جنسیت و …. دارند.

در میان شرکت‌های مختلف ارائه‌دهندۀ پنل‌های اس ام اسی، ملی پیامک با ده سال سابقه یکی از قدیمی‌ترین برندهای حوزۀ بازاریابی پیامکیست. برای ارسال اس ام اس بر اساس کد پستی استان آذربایجان غربی توصیه می‌کنم از خدمات ملی پیامک استفاده کنید. به این ترتیب علاوه‌بر ارسال پیامک منطقه‌ای، می‌توانید از مزایایی مانند ارسال اس ام اس زماندار، ارسال پیامک بر اساس جنسیت و …. استفاده کنید.

ارسال پیامک بر اساس کدپستی آذربایجان شرقی

برای ارسال پیامک بر اساس محل زندگی مخاطبتان می‌توانید از ابزار کد پستی استان آذربایجان غربی استفاده کنید. برای این روش ارسال در ادامه با من همراه شوید:

ارسال پیامک بر اساس کدپستی همراه اول

برای ارسال پیامک بر اساس کد پستی استان آذربایجان غربی دو بانک شماره کامل دارید که اولین بانک مختص شماره‌های همراه اول است. پس در مرحله اول وارد پنل شوید و بعد روی گزینه کدپستی همراه اول کلیک کنید و در صفحۀ جدید اول متن پیامک را بنویسید. توصیه می‌کنم این پیامک را حتما

  • با کلمات ساده و در عین حال تاثیرگذار بنویسید
  • بر اساس بازۀ زمانی اس ام اس تبلیغاتی بفرستید
  • در ساعات نامناسب، مثل صبح زود یا دیروقت پیامک نفرستید
  • لینک سایت یا پیج، آدرس فروشگاه یا راه ارتباطی با مخاطب را در انتهای اس ام اس بنویسید

سپس عنوان ارسال را بنویسید. البته عنوان ارسال فقط برای دسته‌بندی پیام‌ها در قسمت ارسالی پنل خودتان است و برای مخاطب فرستاده می‌شود. بعد از انتخاب نوع ارسال بین تصادفی و ترتیبی، رنج کدپستی محله‌های موردنظرتان که شامل 5 رقم اول کدپستی است را وارد کنید.

در مرحله بعد باید همۀ ورودی‌ها را کنترل کنید و در نهایت با کلیک کردن روی گزینه تائید پیامک تبلیغاتی‌تان را بر اساس محل زندگی برای مشتریانتان بفرستید.

ارسال پیامک بر اساس کدپستی آذربایجان شرقی

ارسال پیامک با کدپستی ایرانسل

برای ارسال پیامک بر اساس کدپستی ایرانسل هم دقیقاً باید مراحلی که در پاراگراف قبلی توضیح داریم، پیش بروید با این تفاوت که روی گزینه کدپستی ایرانسل کلیک کنید. به این ترتیب پیامک تبلیغاتی شما بر اساس محل زندگی افراد برای شماره‌های ایرانسل ارسال می‌شود.

کدپستی آذربایجان شرقی

قابلیت ارسال از روی نقشه، پیامپ ارومیه

سومین امکان ارسال پیامک بر اساس محل زندگی افراد قابلیت پیامپ ارومیه است. به این ترتیب کاربر می‌تواند در قسمت پیامپ شهر ارومیه را انتخاب کند و از روی نقشه شهر هر محله و منطقه را که مدنظر دارد، انتخاب کند.

بعد از کلیک روی منطقه، مثل عکس زیر شماره‌های همراه اول و ایرانسل آن محله به شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید برای هر کدام که می‌خواهید، البته به صورت مجزا اس ام اس تبلیغاتی بفرستید. در حال حاضر کاربران نمی‌توانند همزمان ایرانسل و اپراتور پیامک بفرستند و برای هر دو بانک شماره باید به صورت مجزا اقدام کنند.

پیامپ ارومیه

جدول کد پستی استان آذربایجان غربی

خب حالا که با نحوۀ ارسال پیامک منطقه‌ای از طریق کد پستی استان آذربایجان غربی آشنا شدید، بد نیست که با رنج کدپستی شهرستان‌های استان هم آشنا شوید تا بتوانید ارسال اس ام اس هدفمند بر اساس محل زندگی مخاطبان داشته باشید. به همین بهانه هم رنج کدپستی شهرستان‌های آذربایجان غربی را در جدول زیر برایتان آماده کردیم:

ارومیه 57131 و 57591
اشنویه 57711 و 57791
بوکان 59591 و 59431
پیرانشهر 57991 و 57811
تکاب 59971 و 59916
چالدران 58791 و 58641
خوی 58591 و 58131
سردشت 59891 و 59611
سلماس 58991 و 58811
ماکو 58631 و 58611
مهاباد 59341 و 59131
میاندواب 59361 و 59351
نقده 57611 و 57691

جمع‌بندی

تا اینجای مقاله با ابزار کد پستی استان آذربایجان غربی آشنا شدید و می‌توانید برای ارسال پیامک بر اساس محل زندگی از ماژول کدپستی استفاده کنید. البته برای ارسال پیامک محله‌ای در ارومیه می‌توانید از ابزار پیامپ هم استفاده کنید و از روی نقشه به هر محله که دوست دارید، پیامک بفرستید.

پنل اس ام اسبرای استفاده از این امکانات و دیگر مزایای پنل پیامکی می‌توانید با 02163404 تماس بگیرید یا در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا پنل اختصاصی‌تان فوراً فعال شود. همچنین آموزش‌های بیشتر در مورد ارسال پیامک تبلیغاتی را هم می‌توانید از طریق ویدئوهای اموزشی در اینستاگرام، یوتیوب و کانال آپارات ملی پیامک دنبال کنید. در صورتی هم که نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتری دارید، می‌توانید در انتهای متن برایمان بنویسید.

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه

[ad_2]

منبع:https://www.melipayamak.com/blog/posts/postal-code-of-west-azerbaijan-province/

,

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها