0 تا 100 راه اندازی سامانه پیامکی و ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی
این مقاله تقدیم میشود به تمام کسانی که به مزایای ارسال اس ام اس ایمان آوردهاند و دنبال این هستند که در اسرع وقت با راه اندازی سامانه پیامکی کسبوکارشان را مسلح کنند. باشد که بعد از خواندن این مطلب رستگار شده و در جنگ پررقابت بازاریابی، حرفی برای گفتن داشته باشند.
قبل از راه اندازی سامانه پیامکی به چه چیزهایی توجه کنیم؟
حتماً شما هم موافقید که خرید کردن همیشه سخت است چون ممکن است پولهایی را که با هزار زور و زحمت به دست آوردید؛ در یک چشم به هم زدن، مفت از دست بدهید! بهخاطر همین موضوع لیستی را آماده کردیم تا با استفاده از آن، همه جوانب را در نظر بگیرید و بتوانید با یک نگاه صفر تا صد راه اندازی پنل اس ام اس را با جزییات یاد بگیرید. پس بیایید از همان ابتدای راه ایجاد سامانه پیامکی باهم شروع کنیم:
محیط کاربری پنل اس ام اس
از آنجایی که قرار است در محیط پنل ارسال پیامک با مشتریانتان صحبت کنید و برایشان اس ام اس بفرستید؛ پس خیلی مهم است که بتوانید ارتباط خوبی را با این محیط کاربری برقرار کنید. از آن هم مهمتر، باید بتوانید خیلی راحت و آسوده از امکانات پنل پیام کوتاه استفاده کنید. به همین دلیل پیشنهاد میکنم که قبل از راه اندازی سامانه پیامکی حتماً درخواست کنید تا دموی پنل را در اختیارتان بگذارند تا نگاهی به آن بیاندازید.
ما در ملی پیامک این امکان را به مشتریانمان میدهیم تا قبل از اینکه حتی یک ریال هم پرداخت کنند، پنل پیامکی مورد نظرشان را تست کرده و از امکانات آن مطمئن شوند تا با خیال راحت خرید کنند. بهعلاوه مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی و ویدئوهای آموزشی در مورد پنل هم در کانال آپارات و یوتیوب ملی پیامک داریم تا با استفاده از آن تمام امکانات و قابلیت پنل انتخابیتان را یاد بگیرید.
امکانات پنل پیامکی
بهتر است قبل از دست به جیب شدن و راه اندازی پنل اس ام اس این سوال را از خودتان بپرسید که کدام پنل پیامکی به درد من میخورد؟
پنلهای ارسال اس ام اس انواع و اقسام مختلفی دارند که هر کدام امکانات و ویژگیهای خاص خودشان را دارند. خیلی مهم است که شما با توجه به نیاز و خواسته خودتان پنل پیامکی مناسب بیزینستان را انتخاب کنید.
حالا که صحبت از امکانات شد، میتوانید نگاهی هم به امکانات پنلهای ملیپیامک بیاندازید و آن را با سامانه ارائه شده توسط همکاران دیگر، مقایسه کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید و برای اجرای یک کمپین هدفمند، از همین امروز برنامهریزی کنید.
تعرفه اس ام اس
همیشه یادتان باشد که هیچ تعرفه پایینی بیدلیل نیست. بعضی از شرکتها هستند که قیمتهایشان حتی از اپراتورها هم کمتر است! لطفاً به این شرکتها اعتماد نکنید. مطمئن باشید که حتماً یک جای امکاناتشان میلنگد. مثلاً ممکن است دفترچه تلفنشان پر از شمارههای تکراری باشد و برای هر بار ارسال، هزینه اضافی بگیرند. حتی ممکن است که پول اس ام اسهای ارسال نشده یا همان بلک لیست مخابرات را هم به شما پس ندهند.
این را هم در نظر بگیرید که اگر قرار است برای مدت طولانی از یک پنل اس ام اس استفاده کنید، پس بهتر است تا مجموع هزینهها را حساب کنید و به جای تعرفه پایین دنبال تعرفه اس ام اس مناسب باشید.
سابقه شرکت ارائهکننده پنل پیامکی
پیش از راهاندازی پنل اس ام اس حتماً سابقه فعالیت شرکتهای ارائه کننده پنل اس ام اس را بررسی کنید، چون سابقه و لیست مشتریهایی که در حال حاضر دارند، میتواند مثل یک سوپاپ اطمینان عمل کند و خیالتان را راحت کند که به احتمال زیاد در آینده هیچ مشکلی پیش نمیآید. شرکتهایی که سابقه فعالیت چندانی ندارند ممکن است که تعرفههای پایین یا پنل مجانی داشته باشند، اما این احتمال را هم در نظر بگیرید که بعد از مدت زمان کوتاهی یکدفعه نیست و نابود شوند و پنل شما، با همه شارژهایش ناگهان از دسترس خارج شود!
پشتیبانی سامانه پیامک
در وصف اهمیت و ارزش یک پشتیبانی قوی همینقدر برایتان بگویم که شاعر گرانقدر بعد از تست یک پنل پیامکی فاقد پشتیبانی درست و حسابی با نهایت تاثر میفرماید که کیمیای سعادت پشتیبانی بود پشتیبانی!
فرض کنید بخواهید دقیقاً در روز هوای پاک از محصول جدیدتان رونمایی کنید. همه کارها خوب پیش میرود تا اینکه دقیقاً در همان روزی که باید پیامکها را ارسال کند، فایل شماره مشتریها را به خاطر یک اشتباه کوچک به درستی وارد سایت نمیکنید. به همین دلیل سیستم نمیتواند شمارهها را بخواند و ارسالی انجام نمیشود! اینجاست که یک تیم پشتیبانی قوی مثل آجیل مشکلگشا همهچیز را حلوفصل میکند.
تیم مشکلگشا یا همان پشتیبانی ما بهصورت 24 ساعته تیکتهای شما را بررسی میکند و در کوتاهترین زمان ممکن لبخند را روی لب شما میآورد تا همه برنامههایتان روی روال باشد.
مراحل ثبت نام در سامانه ملی پیامک
خب تا اینجای کار گفتیم که چه مزیتها و ویژگیهایی را باید در هنگام راهاندازیو ایجاد سامانه پیامکی در نظر بگیرید. حالا وقتش رسیده تا کمکم وارد عمل شویم و ثبتنام کنیم. از آنجایی که ثبتنام و خرید پنل پیامکی ممکن است در هر شرکتی مراحل متفاوتی را داشته باشد؛ ما از مراحل ثبت نام در ملی پیامک برای شما میگوییم:
مرحله اول، مشاوره
همانطوری که احتمالاً خودتان بهتر از من میدانید، مشاوره گرفتن همیشه پیشنیاز خرید و راه اندازیسامانه پیامکی است. بهخصوص اینکه مشاورهها و آموزشهای تلفنی ملیپیامک کاملاً رایگان است و هیچ هزینهای برایتان ندارد.
هر چقدر هم که شما بهصورت آنلاین تحقیق کرده باشید، مطمئناً باز هم دلتان میخواهد تا تمام مزایا و امکانات را با گوشهای خودتان بشنوید. مهمترین سوالهایی که از مشاوره باید بپرسید
- تعرفههای پیامک
- روند پشتیبانی
- بانک شمارهها
- دسترسی و امکانات پنل
است. بعد از پرسیدن این سوالها و دودوتا چهارتا کردن، وقتش میرسد تا تصمیم بگیرید.
مرحله دوم، ثبت نام در سایت
بعد از اینکه تصمیمتان را در مورد ایجاد سامانه پیامکی گرفتید و به ما افتخار دادید تا در مسیر رشد کسبوکارتان کمک حالتان باشیم، در سایت ملی پیامک ثبتنام کنید. وارد سایت که میشوید در همان بالا گزینه ثبتنام را میبینید. کافیست تا در این قسمت نام و نام خانوادگی و شماره موبایلتان را وارد کنید.
احتمالاً تا الان باید توانسته باشید با تحقیقات خودتان و مشاورههای همهجانبه و رایگان همکارانم، پنل مناسب با نیازهای خودتان را انتخاب کنید. بعد از تست دمو و واریز هزینه پنل، نام کاربری و پسورد، برای شما اس ام اس میشود و میتوانید با استفاده از آن وارد پنل پیامکیتان شوید.
مرحله سوم، تکمیل اطلاعات
خب مبارک باشد! شما الان یک پنل پیامکی دارید.
ناگفته نماند که بهوسیله همین پنل پیامکی به ظاهر ساده، میتوانید برای کسبوکارتان مشتریهای زیادی را دست و پا کنید. فقط قبل از آن، برای تکمیل مسیر راه اندازی سامانه پیامکی باید اطلاعات حساب کاربریتان را تکمیل کنید.
برای اینکار به پنل بروید و از منوی بالا، گزینه ارسال مدارک را کلیک کنید. تقریباً در اواسط صفحه یک کد 6 رقمی به نام کد احراز هویت شما وجود دارد. این کد را روی یک کاغذ بنویسید و همراه آن و کارت ملی خودتان یک سلفی برای ما بفرستید تا چهره شما را از نمای نزدیک برای احراز هویت ببینیم. مدارک دیگر (مثل کارت ملی و قبض موبایل) را هم میتوانید از طریق همین صفحه آپلود کنید.
مرحله چهارم: تایید اطلاعات و فعال شدن پنل
بعد از تنها 10 دقیقه اطلاعات شما تایید میشود و پنل کاربریتان آماده کشت ارسال اس ام اس است!
سوالهای مهم شما !
سوال اول: میتوانم پنلهای ملیپیامک رو به اپلیکیشن یا سایتم وصل کنم؟
بله. با استفاده از خدمات وبسرویس و افزونههای پیامکی میتوانید از سایت خودتان برای مشتریها پیامک بفرستید و با آنها در ارتباط باشید، مثلاً هر وقت مشتری از شما خرید کرد به صورت خودکار، پیامکی با متن «از خرید شما متشکریم» برایش ارسال میشود.
سوال دوم: اگه پیامکها به بعضی از مشتریهای من ارسال نشود، بازگشت هزینه دارید؟
البته. اگر بعضی از مشتریهای شما جز لیست سیاه مخابرات باشند، هزینه پیامکهای بازگشتی عیناً به حساب شما برگردانده میشود.
سوال سوم: سامانه ملیپیامک چند خط عمومی و اختصاصی هدیه میدهد؟
ما روی هر پنل به مشتریهایمان 7 خط عمومی و 2 خط اختصاصی به صورت رایگان میدهیم. البته یک بسته پیامک رایگان هم در ابتدای کار در اختیارتان قرار میگیرد.
اگر فرق خطوط عمومی و اختصاصی را با هم نمیدانید مقاله خطوط عمومی و اختصاصی را مطالعه کنید.
ختم کلام
در این مطلب سعی کردیم تا صفر تا صد مواردی را که یک ذهن حواسجمع باید در هنگام راه اندازی سامانه پیامکی در نظر بگیرد، موبهمو به شما بگوییم. بعد از آن نحوه ثبتنام در سامانه ملیپیامک را توضیح دادیم تا مرحلهبهمرحله در جریان کار قرار بگیرید و بتوانید بهسادگی یک پنل پیامکی برای تاختوتاز در بازار رقابتی داشته باشید. اگر با خواندن تمام موارد بالا هنوز هم سوالی گوشه ذهن شما را غلغلک میدهد، میتوانید با شماره 02163404 تماس بگیرید تا همکاران من شما را راهنمایی کنند.
راهنمای خرید پنل اس ام اس با نان اضافه
منبع:https://www.melipayamak.com/blog/posts/buying-bulk-sms-panel/
ارسال یک پاسخ