ارسال لینک اینستاگرام، واتس آپ، تلگرام و شماره تماس در اس ام اس

[ad_1]

اینستاگرام اینقدر بین ما ایرانی‌ها محبوب شده که بعضی از کسب‌وکارها از این طریق، ماهیانه چند ده میلیون درآمد دارند! بسیاری از این کسب‌وکارها سایت هم دارند و به فروشگاه‌های اینترنتی معروفی تبدیل شدند.
البته کسب درآمد و دیده شدن در اینستاگرام یا حتی بالا آمدن سایت در نتایج اول گوگل خیلی هم راحت نیست و کاربر باید برای تبلیغات حسابی هزینه و وقت بگذارید. خب حالا برای این موفقیت چه راه و روش‌هایی دارید؟! یکی از این روش‌ها ارسال لینک در اس ام اس است یعنی صرفاً با یک پیامک ساده که شاید به‌خاطر هزینۀ کمش اصلاً به چشم‌ نیاید، می‌توانید فالوور جذب کنید. چطور؟ ادامۀ مطلب را بخوانید تا متوجه شوید.

پیامک لینک‌دار چیست؟

تا الان برای همۀ ما پیامک‌های لینک‌دار ارسال شده که یک نمونۀ ساده‌اش همین پیامک‌های صورت‌حساب همراه اول است که کاربر را برای پرداخت به سمت درگاه بانکی هدایت می‌کند.
حالا سوال اینجاست که چرا ارسال لینک در اس ام اس این‌قدر بین کسب‌وکارها محبوب شده است و بالای 70 درصد از مشتریان ملی‌پیامک می‌خواهند پیامک لینک‌دار برای مشتریان‌شان بفرستند؟

ارسال لینک در اس ام اس چه کاربردهایی دارد؟‌

خب حالا یک سوال مهم! کاربرد ارسال لینک در اس ام اس چیست یا مثلاً اگر کاربر سایت نداشته باشد، باز هم به این قابلیت نیاز دارد؟ بیایید خیلی سریع نگاهی به کاربردها و نحوۀ ارسال اس ام اس لینک دار بیندازیم.ارسال پیامک لینک دار

تعیین مسیر خرید مشتری (Call-To-Action)

مسیر خرید همان راهیست که مشتری بعد از آشنا شدن با شما و محصولات‌تان طی می‌کند تا در نهایت روی دکمۀ خرید محصول بزند. این آشنایی می‌تواند از سرچ کردن در گوگل، اینستاگرام یا از طریق همین پیامک لینکدار اتفاق بیفتد. در نتیجه شما به‌ عنوان یک کسب‌وکار باید تا جایی که می‌توانید این مسیر را برای مشتری‌هایتان ساده‌ و هموارتر کنید تا آن‌ها هم تمایل بیشتری به خرید داشته باشند.

یکی از راه‌های ساده‌سازی مسیر خرید، ارسال لینک در اس ام اس است. برای اینکه موضوع عینی‌ و ملموس‌تر شود، از شما می‌خواهم که دو متن پیامک زیر را در نظر بگیرید تا باهم مقایسه کنیم:

تخفیف داغش میچسبه!
تابستون امسال اشتراک 3ماهه فیلیمو رو با 50% تخفیف (ماهانه فقط 49هزار تومن) بخر!
filimo.com/r/drp

بزرگ‌ترین حراج پایان‌فصل تابستان شروع شد!

تا ۶۵٪ + ۵۰ هزار تومان تخفیف بیشتر
برای اولین سفارش بالای ۲۵۰ هزار تومان

بهترین برندهای لباس، کیف، کفش، اکسسوری و لوازم آرایشی و بهداشتی

به نظر شما کدام اس ام اس شانس بیشتری برای دیده شدن دارد تا  مخاطب به خرید یا حداقل نگاه کردن به محصولات ترغیب شود؟
یادتان باشد مشتری دنبال لقمۀ حاضر و آماده است، پس احتمالش کم است که آدرستان را در اینترنت سرچ کند و سراغتان بیاید. پس با ارسال یک پیامک لینکدار مشتری را سوار لیموزین کنید تا در کمال آسایش و راحتی به سمت خرید رهسپار شود!

ارسال لینک اینستاگرام در پیامک

ارسال لینک اینستاگرامدر مقدمه در مورد اینستاگرام و روش‌های افزایش فالوئر کمی صحبت کردم. تا زمانی که مخاطب آشنایی قبلی با کارتان نداشته باشد، احتمالش خیلی کم است که در پیج اینستاگرامتان را پیدایتان کند. پس باید خودتان پیش‌قدم شوید و با صرف هزینۀ مناسب، پیامک لینک‌دار برای مشتری بفرستید تا با پیج اینستاگرامی یا کانال تلگرامی‌تان را پیدا کند. خدا را چه دیدید شاید از محتوای تولیدی و محصولات شما استقبال کرد و فالوئر دوآتشه‌تان شد!

اگر کسب‌وکارتان پیج اینستاگرام دارد، برای ارسال لینک در اس ام اس از این فرمت استفاده کنید :

با این فرمت، لینک به صورت آبی ارسال شده و قابل کلیک کردن است و مخاطب را بعد از دریافت پیامک، بلافاصله به سمت چک کردن پیجتان هدایت می‌کند. مثال زیر به خوبی گویاست:

آغاز فروش فوق العاده
فروشگاه دکتر ست
هودی،سویشرت وپلیور ۲۳۹۰۰۰ تومان
اینستاگرام:

قرار دادن لینک واتساپ در پیامک

خیلی از کسب‌وکارها هم برای فروش و معرفی کالاهایشان کانال‌های تلگرامی و واتساپی دارند. قابلیت ارسال لینک در اس ام اس امکان ارسال آدرس تلگرام و واتساپ را برای کاربران فراهم کرده تا به راحتی بتوانند توجه مشتریانشان را به عضویت در گروه و خرید ترغیب کنند.

برای ارسال لینک در واتساپ باید از آدرس wa.me/98 استفاده کنید و در انتهای لینک شماره تلفن اکانتتان را بدون 0 یعنی به شکل wa.me/989032341897 وارد کنید. پیامک زیر را ببینید:

*مشتري محترم مؤسسهٔ آلميدا و گروه اقليما*
جهت دريافت ۳ تا ۳۰ ميليون تومان تخفيف

*افتتاح حساب بين المللي
*ويزاي تحصيلي
*اقامت پرتغال
*ثبت شركت
پيام مستقيم در واتس آپ: wa.me/989032341897

ارسال لینک تلگرام در پیامک

برای لینک تلگرامی هم باید از فرمت همراه با آیدی کانال استفاده کنیدف مثلاً اگر آدرس کانال melipayamak است، آدرس را به شکل /melipayamak وارد کنید.

اخذپاسپورت+شهروندی ترکیه باخرید ملک
آریوگروپ

مشاوره در تلگرام :
/ariogroup

ارسال لینک شماره تماس با اس ام اس

برای ارسال تلفن به صورت لینک که کاربر بتواند با کلیک کردن روی آن بلافاصله تماس بگیرد، باید شماره تلفن موردنظر را به همراه پیش شماره شهر یا موبایل، با فرمت انگلیسی و بدون فاصله، نقطه، ویرگول یا هر علامت اضافۀ دیگری در متن درج کنید.

دقیقاً مشابه مثال بالا؛ با این کار شمارۀ مورد نظر در گوشی به صورت لینک و با قابلیت کلیک کردن نمایش داده می‌شود. اما اگر بخواهیم آدرس سایتمان را بفرستیم، باید از چه فرمتی استفاده کنیم؟

قرار دادن لینک سایت در پیامکارسال اس ام اس در لینک

مهم‌ترین قابلیت ارسال لینک در اس ام اس برای ارسال آدرس سایت است. اگر می‌خواهید سایتتان را با فرمت قابل کلیک کردن بفرستید، باید به صورت بنویسید. البته بعضی وقت‌ها آدرس سایت به قدری طولانیست که در متن پیامک هم جای زیادی می‌گیرد و هم کاراکتر بیشتری برای نوشتن متن به شما می‌دهد. به مثال زیر دقت کنید که چقدر لینک کوتاه و خوبی دارد:

بيمي لايك تعطيل نيست!
در تعطيلات كرونايي، بي بيمه نمانيد. خريد آنلاين بيمه نامه از بيمي لايك با پاداش نقدي:

خب حالا چاره چیست؟ استفاده از کوتاه کننده‌های لینک این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا طولانی‌ترین لینک‌ها را هم کوتاه کنید. اما چه سایت‌هایی را برای کوتاه کردن لینک پیشنهاد می‌کنیم؟

کوتاه کننده لینک b2n برای پیامک

با استفاده از کوتاه کننده‌های لینک هم لینک موردنظرتان کوتاه می‌شود و هم می‌توانید آمار لینک موردنظرتان را ببینید. برای کوتاه کردن لینک از طریق سایت b2n.ir وارد صفحۀ اصلی سایت شوید و در همان صفحۀ اصلی لینک مورد نظرتان را بزنید. با کلیک روی گزینۀ “کوتاه کن”  یعنی هر زمان که قصد اجرا تبلیغات انبوه یا کمپین دارید، دقیقاً بدانید چند نفر بعد از خواندن این پیامک روی لینک شما کلیک کردند. به این ترتیب می‌توانید تحلیل خوبی هم از ارسال پیامتان داشته باشید.

مادر:سلام عزیزم

من منتظرتم،میای؟

تاک‌شوی رایگان

رزرو:

b2n.ir/Saalaam

کوتاه کردن لینک پیامک با yun.ir

دومین سایت محبوب کوتاه‌کنندۀ لینک سایت yun است. در صفحۀ اصلی این سایت هم می‌توانید لینک موردنظرتان را وارد کنید و با انتخاب گزینۀ “کوتاه کن” لینک جمع‌وجور و کوتاهی داشته باشید. در ضمن از این طریق هم بعد از اجرای هر کمپین یا پیاده‌سازی تبلیغات می‌توانید آمار کلیک را تحلیل و بررسی کنید.

خب حالا که مسیر کوتاه کردن لینک را بلدید، حتماً حواستان به جذابیت متن باشد. با استفاده از یک کوتاه‌کننده لینک مناسب، در عرض سه‌سوت به سر و وضع لینک‌هایتان برسید تا کوتاه و شکیل و آماده ارسال شوند.

قرار دادن لینک دانلود در پیامک

اگر اپلیکیشن، کتاب آموزشی یا فایل صوتی دارید که آمادۀ دانلود است، حتماً لینکش را برای مخاطب بفرستید تا وارد صفحۀ مربوطه شود.

“پدرپسر” هايپرمارکت آنلاين
دانلود اپليکيشن:
pedarpesar.com

پیشنهاد می‌کنم با ارسال اس ام اس انبوه و ارائه یک کتاب آنلاین در حوزه کسب‌وکار خودتان یا هر چیز دیگری که قابل دانلود و رایگان باشد، اطلاعات مخاطب شامل شمارۀ موبایل یا ایمیلش را بگیرید. با این سرنخ می‌توانید در آینده کمپین‌های تبلیغاتی زیادی را راه بیندازید و مخاطب را همیشه درگیر برندتان نگه دارید.

نحوه ارسال لینک تکمیل فرم در اس ام اس

با ارسال اس ام اس لینک دار می‌توانید لینک فرم‌هایی مثل ثبت‌نام و نظرسنجی را مستقیماً برای کاربران‌تان پیامک کنید تا ورودی بیشتری را برای سایت‌ دست‌وپا کنید و آمار مشارکت مخاطبان‌ را بالا ببرید.

دستمزد شما در سال 1400 چقدر افزایش خواهد داشت؟
در نظرسنجی میزان افزایش حقوق سال 1400 جاب ویژن شركت كنید و در ابتدای سال جدید، گزارش جامع آن را رایگان دریافت كنید:

داستان ممنوعیت ارسال لینک چیست؟

زمستان سال 98 بود که خبر ممنوعیت ارسال لینک در اس ام اس در متن پیامک برای همه ارسال شد. تا قبل از این، تمام کاربران چه حقیقی و چه حقوقی می‌توانستند از کلیه خطوط بدون مشکل یا محدودیت خاصی لینک ارسال کنند.

هدایت به صفحه محصول

بعد از اینکه سر و کله فیشینگ‌های پیامکی پیدا شد و آمار تعداد شاکیان در دادگاه‌های کشور بالا رفت، بعضی از اپراتورها ارسال لینک را در حالت عادی ممنوع اعلام کردند. در حال حاضر اگر بخواهید ارسال لینک در اس ام اس داشته باشید باید از خطوطی مثل 50001، 1000،ارسال داشته باشید، باید رسماً درخواست خودتان را ثبت کنید و مدارک درخواستی را برایشان ارسال کنید تا کارتان راه بیفتد.
در مورد اپراتورهای 2000 و 021 خوشبختانه این مسئله با تیکت حل می‌شود، یعنی به این صورت که متن پیامک را تنظیم می‌کنید و تیکت می‌زنید تا توسط اپراتور بررسی شود. درصورتی که مشکلی در کار نباشد سریع به کار شما رسیدگی می‌شود و می‌توانید پیامک‌هایتان را ارسال کنید. اپراتور 50004 و 3000 هیچ مشکلی با ارسال لینک ندارد، پس کاربر خیلی راحت می‌تواند با استفاده از همین خط پیامک‌ لینکدار برای تمام مشتریان‌ بفرستد.

جمع‌بندی ارسال لینک در اس ام اس

خب تا اینجای مقاله ارسال لینک و تمام دنگ و فنگ‌هایش را بررسی کردیم. وقتش رسیده تا همین الان یک برنامۀ تبلیغاتی برای کسب‌وکارتان بچینید و با خیال راحت لینک سایتان را به ما تحویل بدهید و در عوضش مشتری تحویل بگیرید.

برای استفاده از این خدمات با 02163404 تماس بگیرید یا در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا ما برای راهنمایی بیشتر و آماده کردن پنل با شما تماس بگیریم.




ارسال لینک در اس ام اس ، قابلیتی که باید جدی بگیرید!



[ad_2]

منبع:https://www.melipayamak.com/blog/posts/send-link-via-sms/

,

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها