ارسال پیامک با خط ثابت 021


ارسال پیامک با خط ثابت 021

ارسال پیامک انبوه یکی از روش هایی است که بیشتر کسب وکارها برای معرفی خدمات و محصولات شان مورد استفاده قرار می‌دهند. در این شرایط معمولاً یک شماره خاص به کسب وکارها اختصاص پیدا می‌کند تا بتوانند بر اساس آن به معرفی خودشان و محصولات‌شان بپردازند و بیشتر از قبل با مخاطبان شان ارتباط برقرار کنند.

در میان شماره‌های مختلفی که برای اینکار در نظر گرفته می‌شود ارسال sms با خط ثابت طرفداران زیادی دارد. شاید برایتان جالب باشد که ارسال اس ام اس با خط ثابت چگونه است؟ تعجب نکنید! چنین چیزی واقعا ممکن است.

در این مقاله قصد داریم درباره این شماره ها و ارسال اس ام اس با خط پیامک ثابت ۰۲۱ صحبت کنیم و مزایا و معایب آن را مورد بررسی قرار دهیم. پس همراه ما باشید.

مزایای استفاده از خط ثابت برای ارسال پیامک

زمانی که صحبت از برقراری ارتباط با مشتریان به میان می‌آید روش های متعددی پیش‌رو قرار می‌گیرد. شما می‌توانید از میان صدها روش بازاریابی که در دنیا وجود دارد، چندین مورد را بر اساس نیاز کسب وکارتان انتخاب کنید و اجرا کنید.

ارسال پیام های انبوه یکی از همین روش های تبلیغاتی است که این روزها توجه افرادی زیادی را به سمت خود جلب کرده است. در این روش شما یکی از سرویس های ارائه دهنده خدمات اس ام انبوه را انتخاب می کنید و یک شماره اختصاصی از آن ها می گیرید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید امکان ارسال اس ام اس با خطوط ثابت ۰۲۱ و ۰۲۶ نیز وجود دارد. در ادامه سعی می کنیم مزایای استفاده از چنین پیش شماره هایی را با هم مرور کنیم.

نیازی به درج اطلاعات تماس در متن پیام نخواهید داشت

زمانی که ارسال پیامک با تلفن ثابت را انتخاب می کنید دیگر نیازی به درج اطلاعات تماس تان در متن پیام نخواهید داشت. در چنین شرایطی اطلاعات تماس شما داخل شماره پیامک گنجانده می شود و کاربر می‌تواند به راحتی با شما ارتباط برقرار کند. همین امر باعث می شود حجم پیامتان کوتاه تر شود و هزینه‌هایتان نیز به طور چشمگیری کاهش پیدا کند.

مشتری راحت تر می تواند با شما تماس بگیرد

 

یکی از اهداف کسب وکارها این است که فضایی راحت و امن برای برقراری ارتباط با مخاطب خود ایجاد کنند. استفاده از خطوط ثابت برای ارسال پیام به شما این امکان را می دهد که روشی سریع و ساده برای برقراری ارتباط ایجاد کنید. در این شرایط مشتری فقط بر روی شماره پیامک کلیک می کند و با شما تماس می گیرد. به همین راحتی!

 می توانید برند خودتان را در ذهن مخاطب حک کنید

همه کسب وکارها به دنبال یافتن جایگاهی مناسب در ذهن مشتریان خود هستند. اولین و مهم ترین کاری که یک سازمان باید انجام دهد ایجاد و طراحی استراتژی برندینگ است. اگرچه روش های زیادی برای رسیدن به این هدف وجود دارد اما ارسال پیامک با پیش‌شماره ۰۲۱ به شرکت ها اجازه می‌دهد ارتباط بهتر و قابل اعتمادتری با مخاطب برقرار نمایند و ذهن او را از آنِ خود کنند. زمانی که مشتری می بیند از شماره اختصاصی خط ۰۲۱ استفاده کرده‌اید، بیشتر از قبل به شما اعتماد می کند و یک ارتباط بی نظیر برای سال های آتی ایجاد می شود.

معایب ارسال پیامک با خط ثابت

در بخش قبلی مقاله سعی کردیم مزایای استفاده از ارسال پیامک با تلفن ثابت را با هم بررسی کنیم. اگرچه این پیش شماره‌ها منافع زیادی برای شما به ارمغان می‌آورند اما استفاده از آن‌ها می تواند معایبی هم در پی داشته باشد.

یکی از معایب مهمی که درباره این شماره ها ذکر می شود، این است که خط ثابت ارسال پیامک برای افراد حقیقی بدون جواز کسب ارائه نمی شود. یعنی اگر شما فرد حقیقی هستید و می خواهید از این شماره‌ها استفاده کنید باید جواز کسب داشته باشید.

دومین عیبی که برای این نوع خدمات در نظر گرفته می شود محدودیت ارسال پیام هایی است که در خود لینک دارند. که البته برای این مورد می‌توانید از طریق پنل کاربری خود تیکت درج نمایید و لینک ارسالی خود را اعلام نمایید تا بررسی شود که آیا امکان ارسال دارد یا خیر.

سومین موردی که باعث می شود همه افراد نتوانند از خطوط ثابت برای ارسال و دریافت پیامک استفاده کنند پشتیبانی نکردن از پیش شماره‌های شهرستان است.

مدارک مورد نیاز برای سفارش خط ۰۲۱

استفاده از خط ثابت ۰۲۱ برای ارسال پیامک نیازمند ارائه مدارک مختلفی است. مدارک لازم متقاضیان حقیقی خط ثابت پیامکی با متقاضیان حقوقی متفاوت خواهد بود. این گزینه یکی از نکات مهمی است که بیشتر افراد آن را نادیده می گیرند و بعداً دچار دردسر می شوند.

اگر جزء افراد حقیقی هستید برای اینکه بتوانید از اپراتور خط ۰۲۱ استفاده کنید باید مدارک زیر را ارائه دهید :

جواز کسب و کار
عکس کارت ملی جدید و شناسنامه ( اگر کارت ملی قدیمی است در کنار رسید کارت ملی جدید عکس گرفته شود)
قبض تلفن که دارای اطلاعات کامل شخص و شماره باشد
اگر ملک اجاره می باشد اجاره نامه نیز ارسال شود
فرم خرید خط ۰۲۱

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید شماره‌تان را به صورت حقوقی ثبت کنید باید مدارک زیر را ارسال نمایید :

تصویر روزنامه رسمی آگهی تاسیس شرکت
تصویر روزنامه رسمی آخرین تغییرات
تصویر معرفی نامه نماینده در سربرگ شرکت ( به عنوان مثال نامه ای خطاب به پیام افزار پیک آسا نوشته شود و متن آن بدین صورت باشد : جناب آقا/خانم …. به عنوان نماینده شرکت … برای خرید خط …. خدمت شما معرفی می‌گردد )
تصویر کارت ملی جدید و شناسنامه نماینده
تصویر قبض تلفن ( قبض تلفن باید دارای اطلاعات حقوقی -نام شرکت و شماره خط- باشد )
فرم تکمیل شده خرید خط ۰۲۱

مدارک مورد نیاز برای سفارش خط ۰۲۱۰۰۰

استفاده از این خط نیز به یک سری مدارک خاص نیاز خواهد داشت. در این شرایط باید از طریق پنل کاربری خود تیکت درج نمایید و خط مورد نظر خود را اعلام نمایید تا کارشناسان شرایط دریافت خط مورد نظرتان را به شما اعلام کنند.

شرایط  خدماتی کردن خط تلفن ثابت

ارسال پیامک با شماره ۰۲۱ بیشتر برای کارهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از افراد هستند که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند. در این شرایط شما نمی توانید به راحتی به این افراد دسترسی داشته باشید. اگر دوست دارید تا بدانید چگونه به لیست سیاه پیام بفرستید، مقاله ارسال پیامک به لیست سیاه ما را حتما مطالعه کنید.

برای اینکه بتوانید از مزایای این پیش شماره ها به نفع کسب وکار خود استفاده کنید باید به فکر خدماتی کردن خط ثابت خود باشید. در نظر داشته باشید تنها در صورتی که حقوقی هستید و خط شما در مخابرات به نام شرکت شما ثبت شده است امکان خدماتی سازی خط پیامکی خود را خواهید داشت.

چگونه با تلفن ثابت پیامک ارسال و دریافت کنیم؟

همانطور که تا به اینجای کار بیان کردیم امکان دریافت خط پیامکی متناظر با تلفن ثابت وجود دارد. کافیست یکی از پیش شماره های ثابت را دریافت کنید و پیام های تبلیغاتی تان را ارسال کنید. هزینه ثبت خط اختصاصی برای ارسال پیامک با خط تلفن ثابت نیز بسته به خدماتی که مدنظر دارید متفاوت خواهد بود.

دریافت خط ثابت برای ارسال پیامک

اگر تصمیم گرفته اید از مزایای ارسال پیام با خط ثابت ۰۲۱ استفاده کنید باید دست به کار شوید و یک خط ثابت بر اساس نیاز کسب وکارتان ثبت کنید. همانطور که در بخش های پیشین مقاله نیز بیان کردیم ما در sms.ir شما را برای رسیدن به هدفتان کمک می‌کنیم.

قیمت اپراتور خط ۰۲۱

اگر ساکن شهرهایی همچون تهران و کرج هستید می توانید خط اختصاصی که متناظر با شماره تلفن ثابت‌تان است را دریافت کنید. افرادی که ساکن این شهرها نیستند باید از خط ثابت غیر متناظر استفاده کنند.

برای اینکه بتوانید با خط ثابت ۰۲۶  و ۰۲۱ پیام های انبوه تبلیغاتی ارسال کنید باید هزینه خط ثابت را پرداخت کنید و مدارک‌تان را هم ارسال کنید. شرکت‌های مختلف هزینه‌های متفاوتی را برای ثبت چنین خطوطی پیشنهاد می کنند، به طور میانگین هزینه ۲۰ الی ۵۰ هزار تومانی برای ثبت این خطوط از شما دریافت می شود، اما بهتر است برای استعلام قیمت خط مد نظرتان، در پنل کاربری خود تیکت درج نمایید .

بعد از اینکه هزینه های مورد نیاز را پرداخت کردید و مدارک‌تان تایید شد فعال سازی شماره ثابت برای ارسال پیامک برایتان انجام می‌شود.

تعرفه خط تلفن ثابت برای ارسال پیامک

تعرفه ارسال پیامک از خط ثابت در شرکت های ارائه دهنده خدمات پیامکی مختلف، متفاوت است. بسته به قیمت پایه پیامک در هر شرکت ، تعرفه های مختلفی ممکن است به کاربران اعلام شود. می‌توان گفت به صورت میانگین تعرفه ارسال از خطوط ثابت ۰۲۱ و ۰۲۶ چیزی حدود ۲۱۰ الی ۴۰۰ ریال میباشد.

خط ثابت ۰۲۱ مجازی برای ارسال پیامک

یکی از مشکلاتی که بیشتر کسب وکارهای امروزی با آن دست و پنجه نرم می کنند پیدا کردن یک مکان مناسب برای راه اندازی شرکت و ماندگار شدن در آن است. اگر شما هم چنین دغدغه ای دارید و نمی‌خواهید با اسباب کشی های مکرر شماره ثابت تان را از دست بدهید بهتر است یک خط ثابت مجازی برای خودتان خریداری کنید. در این شرایط حتی بدون دفتر کاری هم می توانید به راحتی با مشتریان تان ارتباط برقرار کنید و پیام هایتان را به گوش آن ها برسانید. خط مجازی با پیش شماره ۰۲۱ اعتبار بیشتری به شما و کسب وکارتان می بخشد و خیال تان را بابت تعاملات‌تان با مشتریان آسوده تر می کند.

هزینه خط ثابت برای ارسال پیامک

همانطور که مشاهده کردید ارسال پیام با تلفن ثابت مزایای بی شماری برای شما و کسب وکارتان فراهم می کند. اگر باهوش باشید می توانید از قابلیت هایی که ارسال اس ام اس انبوه برایتان دارد به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و گوی رقابت را از رقبای خود بدزدید.

در این میان دریافت خط ثابت برای ارسال پیام یکی از بهترین گزینه هایی است که پیش رو دارید. اگر عزم تان را جزم کرده اید و می خواهید به کمک این خطوط کسب وکارتان را از سایر شرکت های موجود در بازار متمایز کنید باید از هزینه های مرتبط هم آگاه باشید.

هزینه ثبت خط ثابت برای ارسال پیام به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال تعداد ارقام شماره‌ای که مدنظر دارید و تعداد کاربرانی که قرار است با آن ها ارتباط برقرار نمایید در تعیین این هزینه دخیل هستند. به طور میانگین برای خرید این خطوط چیزی حدود ۵۰ هزار تومان تا بالاتر را باید در نظر داشته باشید.

ارسال SMS از تلفن ثابت؛ یک فرصت بی نظیر برای کسب وکارها

این روزها گوشی های هوشمند به یکی از اجزای ضروری و جدایی ناپذیر زندگی ما انسان ها تبدیل شده اند. اگر خوب به اطراف تان نگاه کنید متوجه می شوید که بیشتر افرادی که دور و برتان هستند مدام با گوشی هایشان تعامل می کنند و مدت زمان زیادی را به بررسی آن اختصاص می دهند. همین امر یک فرصت بی نظیر برای کسب وکارها فراهم می کند تا بتوانند ارتباط بهتر و سازنده تری با مخاطبان خود داشته باشند. استفاده از قابلیت پیامک های انبوه به این کسب وکارها کمک می کند در عرض چند دقیقه خودشان را در معرض دید مشتریان قرار دهند و هر آنچه که نیاز است را به آن‌ها انتقال دهند. در چنین شرایطی ارسال پیامک از تلفن های ثابت امکانات تکرارنشدنی برای کسب وکارها فراهم می کند و آن ها را به مشتریان شان نزدیک تر می نماید.

حرف آخر:

کسب وکارهای امروزی برای برقراری ارتباط با مشتریان شان روش های مختلفی را امتحان می کنند. گزینه های متعدد برای برقراری ارتباط و تعامل با مخاطبان باعث شده است خلاقیت کسب وکارها نیز شکوفا شود و آن ها را به یک گزینه بی نظیر و منحصر به فرد تبدیل نماید.

ارسال پیامک های تبلیغاتی یکی از روش های قدیمی است که کسب وکارهای امروزی هم از قدرت آن به خوبی آگاه هستند. اگر این قدرت را با یک قابلیت ویژه همچون پیش شماره تلفن ثابت ترکیب کنید با یک نیروی فوق العاده روبرو خواهید بود که قادر است از شما یک برند محبوب بسازد.

اگر می خواهید خودتان را در میان سایر شرکت ها متمایز کنید، دوست دارید بالاترین جایگاه از ذهن مخاطب را از آنِ خود کنید و می خواهید برای همیشه در خاطرش بمانید استفاده از خط های پیامکی ثابت را پشت گوش نیندازید.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با کارشناسان ما در sms.ir تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

امتیاز به این مطلب

[کل: ۰ میانگین: ۰]



منبع:https://sms.ir/%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85%DA%A9-%D8%A8%D8%A7-%D8%AE%D8%B7-%D8%AB%D8%A7%D8%A8%D8%AA-021/

,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها