ارسال پیامک بر اساس کدپستی مناطق + 10% تخفیف ویژه

[ad_1]

ارسال پیامک بر اساس کد پستی

در این مقاله قصد داریم در مورد ارسال پیامک بر اساس کدپستی صحبت کنیم.

ارسال رایگان محصول یا تخفیف‌های متنوع و مختلف همیشه بهانه‌های خوبی برای جذب مشتریست که البته هر کدامشان باید بر اساس یک برنامه‌ریزی مشخص باشد. مثلاً اگر قصد ارسال رایگان محصولات را داشته باشید، باید طوری برنامه‌ریزی کنید که مقرون‌به‌صرقه باشد یا مثلاً برای تخفیف گذاشتن باید بودجه و چهارچوب مشخصی داشته باشید. خب حالا برای این چهارچوب‌بندی تبلیغاتمان چه راه‌هایی داریم؟

یکی از اولین انتخاب‌های پیش روی شما به عنوان صاحب یک کسب‌وکار تبلیغات محلیست! اما چطور ؟ چارۀ کار ارسال پیامک بر اساس کد پستی است که البته قبل آن باید حتماً پنل پیامکی داشته باشید.

پنل اس ام اس چیست ؟!

پنل ارسال اس ام اس در اصل یک نرم افزار آنلاین است که با نام کاربری و رمز عبور اختصاصی به راحتی قابل استفاده است. روی هر مرورگری با موبایل، تبلت یا کامپیوتر  به راحتی به پنل دسترسی دارید و می‌توانید شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی و حتی دریافت پاسخ مشتری کنید. از طرف دیگر پنل مزایای بیشتری هم برای تبلیغات محلی در اختیارتان خواهد گذاشت که یکی از آن‌ها قابلیت ارسال پیامک انبوه با کد پستی است.

اجرای تبلیغات بر اساس منطقه

پنل پیامکی قابلیتی را در اختیار کاربرانش گذاشته که به آن ارسال منطقه‌ای پیامک می‌گویند که شامل ارسال از روی نقشه و ارسال پیامک بر اساس کد پستی می‌شود.

اگر ساکن 17 کلانشهر بزرگ ایران، مانند تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و …. باشید، با ابزار پیامپ می‌توانید از روی نقشه برای مخاطبان اس ام اس تبلیغاتی بفرستید.

در غیر این صورت برای شهرهای کوچک‌تر هم می‌توانید از قابلیت ارسال پیامک از طریق کدپستی استفاده کنید. یعنی رنج کد پستی منطقه یا مناطق موردنظرتان را پیدا کنید و سپس از طریق محیط کاربری سامانه ملی پیامک برای آن مناطق اس ام اس ارسال کنید.

خب حالا یک سوال مهم، این ارسال پیامک انبوه با کد پستی چه مزایایی دارد؟

چرا باید از ارسال پیامک از طریق کدپستی استفاده کنیم؟

اولین مزیت ارسال پیامک از طریق کدپستی این است که شما می‌توانید تبلیغات پیامکی‌تان را به دسته‌های کوچک تر تقسیم کرده و به اصطلاح با محدودکردن بازار هدف، به مراتب جزئی‌تر تبلیغات کنید.

ارسال پیامک براساس کدپستی امکان برنامه‌ریزی دارد و برای کسب‌وکارهایی که بودجۀ محدودتری دارند، پیشنهاد می‌شود. به این ترتیب می‌توانید هر هفته برای یک یا چند محله اس ام اس بفرستید، هفتۀ بعد سراغ مناطق بعدی بروید و خیلی سریع‌تر به نتیجۀ مطلوبتان برسید.

مزایایی مانند ارسال رایگان را برای مقرون‌به‌صرفه بودن می‌توانید فقط برای منطقۀ خودتان داشته باشید و از طریق ارسال پیامک انبوه با کد پستی به گوش هم‌محلی‌های برسانید.

ارسال اس ام اس با استفاده از کد پستی برای کد تخفیف هم توصیه می‌شود. به این ترتیب فقط به یک محله می‌توانید کد تخفیف بدهید یا حتی قبل ار ارسال انبوه پیامک، اول آن را در یک یا چند محله تست کرده و اگر بازخورد خوبی داشت، به صورت انبوه ارسال کنید.

با این حساب ارسال پیامک به صورت منطقه‌ای لیستی از مخاطبان را در اختیارتان قرار می‌دهد که خیلی زود به مشتریان همیشگی و واقعی شما تبدیل خواهند شد، فقط باید توجه این گروه را به خوبی جلب کنید، برای برندسازی برنامه مشخصی داشته باشید و با توجه به اصول بازاریابی پیامکی برایشان اس ام اس بفرستید.

تفاوت ارسال پیامک کدپستی با ارسال bts ؟!

احتمالاً اگر دربارۀ بازاریابی پیامکی کمی بیشتر بدانید، این سوال برایتان پیش آمده که ارسال پیامک بر اساس کدپستی چه تفاوتی با ارسال منطقه ای ایرانسل یا همان ارسال از دکل BTS دارد؟

  • ارسال دکل ایرانسل همانطور که از نامش پیداست فقط شامل شماره‌های ایرانسل می‌شود. اما در ارسال پیامک انبوه با کد پستی امکان انتخاب شماره‌های همراه اول نیز وجود دارد.
  • حداقل ارسال از دکل ایرانسل برای 50000 نفر است و شامل شماره‌های کمتر از این نمی‌شود.
  • برای ارسال از طریق دکل ایرانسل باید حتماً فرم مربوطه را تکمیل کنید و آن را حداکثر سه روز قبل از ارسال برای تیم پشتیبانی بفرستید.
  • امکان ارسال از طریق BTS برای هشت شب به بعد وجود ندارد. اما ارسال پیامک بر اساس کدپستی از 8صبح تا 10شب فعال است.
  • این ابزار پیامک شما را فقط برای سیمکارت‌هایی می‌فرستد که طی دو هفته گذشته از دکل منطقۀ موردنظرتان آنتن گرفته‌اند. اما ارسال اس ام اس با استفاده از کد پستی، پیامک را به ساکنین منطقه موردنظر ارسال می‌کند.

با وجود شرایطی که گفتم،  ارسال پیامک از طریق کدپستی برای تبلیغات محله‌ای بهتر است که علاوه‌بر ایرانسل، شامل شماره‌های همراه اول هم می‌شود.

ارسال پیامک از طریق کدپستی

خب حالا یک سوال خیلی مهم! اگر کاربر به کدپستی محله‌های موردنظرش دسترسی نداشته باشد، برای ارسال پیامک بر اساس کدپستی چه راهی دارد؟

پیدا کردن کدپستی

برای ارسال اس ام اس با استفاده از کد پستی، راحت‌ترین راه پیدا کردن کدپستی از طریق سامانه شرکت ملی پست ایران است. بعد از مراجعه به سایت اول شهر موردنظرتان را انتخاب کنید و بعد از روی نقشه، منطقه، خیابان، کوچه یا حتی خانۀ موردنظرتان را پیدا کنید. بعد از انتخاب روی اطلاعات واحد کلیک کنید تا رنج کدپستی هر واحد، کوچه یا خانه‌ای را که می‌خواهید، داشته باشید.

ارسال پیامک بر اساس کدپستی از ملی پیامک

خب حالا که رنج کدپستی محله یا کوچه موردنظرتان را دارید، بیایید باهم سراغ ارسال پیامک بر اساس کد پستی (بر اساس محیط کاربری سامانه ملی پیامک) برویم. در ویدئو زیر که از صفحه آپارات ملی پیامک آمده است، نحوه ارسال کدپستی به صورت مرحله به مرحله گفته شده است.

اول وارد محیط کاربری سامانه شوید و سپس از قسمت ارسال بین همراه اول و ایرانسل یکی را انتخاب کنید. در صفحه‌ای که برایتان باز شده متن مورد نظرتان را نوشته و در قسمت عنوان نیز عبارتی را بنویسید که برای دسته‌بندی پیام در قسمت ارسالی به شما کمک کند. این عنوان برای کاربر ارسال نشده و فقط برای منظم بودن پیام‌‌های ارسالی خود شماست!

نحوۀ ارسال اس ام اس با استفاده از کد پستی را می‌توانید تصادفی یا ترتیبی انتخاب کنید تا از بین شماره‌ها یا به صورت رندم ارسال شود یا هر بار به ترتیب یک ردیف را انتخاب کند. اگر ارسالتان ترتیبی بود، حتماٌ برای پنل ردیفی که باید به شماره‌هایش پیامک برود را انتخاب کنید و سپس به مرحله بعدی بروید.

در این مرحله تعداد شماره‌های منطقه نمایش داده می‌شود که اگر مورد تائید شماست، با تائید و رفتن به مرحلۀ بعدی می‌توانید همۀ ورودی‌ها راچک کرده و سپس ارسال را بزنید تا پیامک بر اساس رنج کدپستی انتخابی‌تان برای همان محله یا محل‌ های منتخب ارسال شود.

جمع‌بندی ارسال پیامک از طریق کدپستی

ارسال پیامک بر اساس کد پستیدر این مقاله صفر تا صد ارسال پیامک بر اساس کدپستی و البته نحوۀ پیداکردن کدپستی مناطق و محله‌های مختلف شهر را مفصل توضیح دادیم تا دیگر برای شروع تبلیغات پیامکی آن هم بر اساس محله بهانه‌ای نداشته باشید.

برای دریافت سامانه می‌توانید در سایت ملی پیامک ثبتنام کنید یا به شماره 02163404 زنگ بزنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و بلافاصله بتوانید تبلیغات پیامکی‌تان را شروع کنید.




ارسال پیامک بر اساس کدپستی ، تبلیغ در مناطق مختلف

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟
ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک
ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه

[ad_2]

منبع:https://www.melipayamak.com/blog/posts/send-sms-via-zip-code/

,

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها