از سیر تا پیاز “خط 3000” در اپراتور مگفا
گوشی کنار دستتان است؟ خیال داریم این مقاله را از inbox شما شروع کنیم! تقاضا دارم به اس ام اسهای دریافتی اخیرتان نگاهی بندازید…البته خدای نکرده با پیامهای شخصی دوستان و خانواده کاری نداریم! فقط میخواهیم نظرتان را به فرستندههای اس ام اس تبلیغاتی جلب کنیم، همانطور که میبینید بعضی از آنها با خط 3000 شروع شده، بعضی 1000 و 2000، بعضی 021 و حتی نام شرکت…
میدانید این خطوط چه تفاوتی با هم دارند؟ در مقالهی تفاوت و مزایای اپراتورهای پیامکی راجع به هر کدام از خطوط 1000 2000 3000 5000 برایتان گفتیم. همینطور ارسال پیامک با نام تجاری و خط ثابت 021 را مفصلا توضیح دادیم.
حالا اگر بعد از همهی این صحبتها انتخاب شما اپراتور 3000 مگفا است، اولا به خاطر این انتخاب به شما تبریک میگوییم! و ثانیا میخواهیم اینجا دور هم دیگر، به طور اختصاصی خط 3000 را کالبد شکافی کنیم!
اصلا ماهیت این اپراتورها چیست؟!
اجازه بدهید قبل از بازکردن دل و روده اپراتور 3000 (!) به عقبتر برگردیم و از خانوادهاش صحبت کنیم. این اپراتورها از کجا آمدند و حرف حسابشان چیست؟
وقتی شما تصمیم میگیرید برای بازاریابی، تبلیغات، اطلاعرسانی و … از اساماس انبوه استفاده کنید، پنل اساماس این امکان را به شما میدهد که پیامک خود را با پیش شمارههای مختلف ارسال کنید. تمام پیششمارهها، از طرف مخابرات به اپراتورهای مختلف اختصاص داده شدند، بنابراین ماهیت همگی یکسان است و فقط اپراتور ارائهکننده و سیاستهای کاری آن شرکت، کمی فرق دارد. (مثل اپراتورهای ایرانسل، همراه اول، رایتل و … که پیششمارههای متفاوتی دارند 0912، 0921، 0935 و …با این حال همگی یک کار را انجام میدهند ولی با تفاوتهای جزئی)
اپراتور 3000 مگفا (مرکز گسترش و فناوری اطلاعات)
اپراتور 3000 از بهترین و قدیمیترین خطوط برای ارسال پیامک است که در این سالهای فعالیت به خوبی حساب خودش را پس داده، یک لحظه همان 0912 همراه اول را در نظر بگیرید، خب برای خط 3000، نقش همراه اول را مگفا بازی میکند!
اپراتور مگفا (مرکز گسترش و فناوری اطلاعات) فعالیتهای مختلفی دارد که بخش پیامدهی این شرکت به عنوان بزرگترین ارائه دهنده خدمات پیامکی شناخته میشود. به دلیل کیفیت بالا و سرعت در خدمات، خیلی از ادارات بزرگ، بانکها و … خط 3000 را برای سامانه پیامکی انتخاب کردند.
خیالتان راحت باشد که اپراتور 3000 با گواهینامه مدیریت کیفیت ISO9001 و اتصال به مرکز پيام کوتاه شرکت ارتباطات سيار،ایرانسل، و سایر اپراتورهای تلفن همراه(حتی اپراتورهای خارج از کشور بر اساس پروتکل SMPP) خدمات باکیفیتی را در حوزهی پيامدهی ارائه میدهد.
چه شرکتهایی از اپراتور مگفا استفاده میکنند؟
همانطور که گفتیم به دلیل کیفیت بالا، خیلی از شرکتها مثل وزارت کشور، بیمه آسیا، بیمه ایران، بانک مسکن، ایران خودرو، شرکت ملی نفت، شهرداری تهران و …از اپراتور مگفا استفاده میکنند. برای مثال:
- بانکهای پارسيان، رفاه و کشاورزی، خدمات دريافت موجودی و خلاصه گردش حساب سه تراکنش آخر را، با استفاده از خط 3000 برای مشتریان ارسال می کنند.
- فرودگاه امامخمينی با استفاده از شمارهی 30005100، اطلاعات پرواز مثلا نوع خطوط هوايی(Airline) مبدأ، مقصد، زمان، و وضعيت پرواز را به مسافران ارائه میکند.
مزایای خط 3000 را نام ببرید!
تا اینجای کار اندر وصف کیفیت اپراتور 3000 مگفا زیاد گفتیم! برای اینکه بیشتر از خدمات این خط بدانید مزایا را به عرضتان میرسانیم:
- سرعت بسیار بالا و قابليت پردازش بيش از هزارپيامک در ثانيه
- قیمت مناسب خطوط 14، 12 و 10 رقمی
- بازگشت هزینهی پیامکهای ارسالنشده به صورت خودکار
- قابلیت گزارشگیری دقیق، و به روز رسانی لحظهای گزارش تحویل
خط 3000 معایب هم دارد؟
برای یک انتخاب درست، علاوه بر مزایا باید از معایب هم آگاه بود، خط 3000 مانند خطوط دیگر معایبی هم دارد، به این صورت که شما نمیتوانید 4 رقم اولِ بعد از 3000 را خودتان انتخاب کنید.
یعنی باید حتما از سر شمارههای 8 رقمی خطوط استفاده کنید. که البته قیمت شماره 8 رقمی بالاتر است، اما همانطور که در مزایا گفتیم خطوط 10 12 14 رقمی قیمت مناسبی دارند.
نکته: مگفا خطوط 11 و 13 رقمی ارائه نمیدهد، خط 6 رقمی هم در موارد خاص و با قیمت بالاتر ارائه میشود
چرا باید از شرکتهای ارائه دهنده خدمات پیامکی استفاده کنیم؟
ملی پیامک و در کل شرکتهای ارائه دهنده پنل اساماس، با این اپراتورها قرارداد میبندند تا به بهترین شکل خدمات پیامکی را به مشتریان ارائه بدهند. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا نباید به صورت مستقیم این خطوط را از اپراتورها بخریم؟ خب، در پاسخ باید به شما بگوییم که استفاده از یک سامانه پیامکی به شما امکان میدهد که، بدون خرید یک خط اختصاصی از خطوط عمومی موجود در سامانه استفاده کنید.
همچنین، خرید خط از سامانه پیامکی از لحاظ قیمت، آنچنان تفاوتی ندارد و حتی در برخی موارد خط خریداری شده از سامانه پیامک، ارزانتر از اپراتورهاست. و اگر میخواهید چند خط با پیش شمارههای مختلف داشته باشید، استفاده از سامانه پیامک به شما امکان میدهد تا تمام این خطوط را از یک پنل مدیریت نمایید و دیگر لازم نیست برای ارسال پیامک بین چند اپراتور مختلف جابهجا شوید.
ملیپیامک چه خدمات منحصربهفردی را به من ارائه میدهد؟
سامانه ملیپیامک چندین خط با پیش شمارههای متفاوت دارد، که این خطوط به صورت عمومی در دسترس همه کاربران ملی پیامک قرار گرفتهاند. به این ترتیب، زمانی که یکی از خطوط با مشکلی روبرو بود، شما میتوانید از یک خط دیگر پیامک خود را ارسال کنید.علاوه بر این با ملی پیامک:
- پنل اساماس پیشرفته، روان و راحتی دارید، که امکان مدیریت و انواع گزارشگیریها را به شما ارائه میدهد.
- در صورت نیاز به چند خط، خطوط شما در یک پنل اساماس (با بیش از 60 امکان) قابل مدیریت هستند و پشتیبانی کاملی از تمامی خطوط ارائه میشود.
- در صورت انجام نشدن ارسال، در سریعترین زمان ممکن هزینه آن به حساب پنل شما برگشت داده میشود.
- با تجربهی ارائه خدمات به بیش از 35000 مشترک (کاله، دانشگاه تهران، امیرکبیر، بانک ایران زمین، کمیته امداد،هلال احمر، هایپر استار و …) آماده کمک به کسبوکار شما هستیم.
- برای آسودگی شما، امکان 3 روز تست رایگان، 30 روز بازگشت هزینه و پشتیبانی 24 ساعته قرار دادهایم.
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی ملیپیامک به شماره تلفن 02163404 تماس بگیرید.
همهچیز دربارهی “خط ۳۰۰۰” اپراتور مگفا
به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملیپیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
منبع:https://www.melipayamak.com/blog/posts/everything_about_magfa_operator/
ارسال یک پاسخ