راهنمای خرید پنل اس ام اس


به این پیام دقت کنید:

راهنمای خرید پنل اس ام اساین مدل پیام برای تعداد زیادی از کاربران در طول روز، در تعطیلات یا نزدیک به شب‌های عید فرستاده می‌شود و تعداد زیادی از شهروندان با همین پیام‌های تبلیغاتی برای خرید ترغیب می شوند، از طرفی برخی دیگر کلاً علاقه‌ای به دریافت این مدل پیام‌ها ندارند.

به این روش یعنی ارسال اس ام اس برای کاربران با اهداف محتلف، بازاریابی پیامکی می‌گویند. کسب‌وکارهای مختلفی اعم از استارتاپ، آموزشگاه، کلینیک‌ها، مغازه‌ها به خصوص فروشگاه‌های آنلاین به این نوع تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیاز دارند. برای همین نیاز ما می‌خواهیم درباره راهنمای خرید پنل اس ام اس صحبت کنیم.

پنل پیامکی چیست؟

پنل پیامک نرم‌افزاری آنلاین و تحت‌وب است که با رمز عبور و نام کاربری اختصاصی قابل دسترسی است تا بتوانید برای بانک شماره‌های ایرانسل و همراه اول آن هم به تفکیک یا برای شماره‌هایی که خودتان دارید، با هزینۀ بسیار مناسب و البته قیمت پایین، پیامک ارسال کنید.

با این تعریف یعنی دسترسی به شماره‌های همراه اول و ایرانسل آن هم با تعرفه مناسب، شاید کمتر کسب‌وکاری باشد که بخواهد به جای سامانه اس ام اس از دیگر روش‌های بازاریابی استفاده کند. وقتی روشی باشد که شما بتوانید به هر محله یا شهری که دوست دارید، پیامک بفرستید یا فقط با داشتن یک سامانه بدون صرف انرژی یا حضور نیروی انسانی از مشتری نظرسنجی کنید، برای او کد تخفیف و تعیین وضعیت محصول بفرسید، چرا اصلاً باید به روش‌های دیگر هم فکر کرد.

گام اول برای خرید بهترین پنل اس ام اس

فرض را بر این گذاشتیم که شما به عنوان صاحب یک کسب وکار به خوبی با بازاریابی پیامکی و ویژگی های پنل آشنا هستید، حالا باید برای داشتن سامانه اختصاصی چه کنید. برای همین ما راهنمای قدم به قدم خرید پنل از شرکت ملی پیامک را در ادامه برایتان آماده کردیم.

اول از همه باید به صفحه اصلی سایت بروید و در قسمت بالا گوشه سمت چپ روی ثبت نام کلیک کنید تا با وارد کردن اطلاعات شخصی بتوانید وارد سایت شوید. وقتی اطلاعات شما توسط اپراتور تائید شد، باید برای سفارش خط درخواست دهید که دربارِ آن توضیحاتی می‌دهیم.

خطوط مختلف سامانه پیامکی

راهنمای خرید بهترین پنل اس ام اسبعد از فعال کردن پنل می‌توانید با خطوط مختلف سامانه مانند 1000، 2000، 3000، 5000 و … برای شماره‌هایی که می‌خواهید پیامک ارسال کنید.

حالا اگر خط شما فقط برای کسب‌وکار خودتان باشد و پاسخ مشتریان را هم دریافت کند، به عنوان خط اختصاصی شناخته می‌شود، ولی خطوط عمومی بین کاربران مختلف مشترک است. برای همین اشتراک معمولاً از خطوط عمومی برای خبررسانی که نیازی به پاسخ مخاطب ندارد، استفاده می‌شود. شما بر حسب نیاز می‌توانید علاوه بر خط اختصاصی، برای خط عمومی هم درخواست دهید.

مدارک لازم برای ثبت‌نام پنل

حالا که وارد پنل شدید، برای درخواست خط سامانه چه فردی حقیقی باشید و چه مجموعه حقوقی باید حتماً مدارکی را ارائه دهید تا هویت شما به عنوان کاربر برای اپراتور روشن شود! البته قوانین پنل‌های مختلف تقریباً مشترک است ولی ما بر اساس سیستم ملی پیامک این تائید هویت را به شما توضیح می‌دهیم.

تائید هویت افراد حقیقی

اگر صاحب فروشگاه یا کسب‌وکار حقیقی هستید، شرکت ثبت شده و شریک کاری ندارید و به اصطلاح کارتان آزاد است، به عنوان شخص حقیقی شناخته می‌شوید.

شخص حقیقی برای دریافت پنل باید تصویر کارت ملی را که در دست دارد با چهرۀ کاملاً واضح ارسال کند تا هویتش به عنوان صاحب پنل تائید شود. یادتان باشد که وقتی پنلی به نام شما ثبت شد، مسئولیت ارسال تمام پیامک از این پنل با شخص خودتان است.

مدارک لازم برای افراد حقوقی

اگر برای سازمان دولتی پنل پیامک بخواهید، باید تصویر کارت ملی نماینده سازمان مربوطه را همراه با تصویر معرفی‌نامه نماینده سازمان به عنوان مدارک هویتی برای اپراتور بفرستید. سازمان‌های خصوصی هم باید تصویر کارت ملی نماینده سازمان و آخرین روزنامه رسمی شرکت را به عنوان مدارک هویتی در پنل آپلود کن.

برای هیچ کدام از این مراحل نیازی به ارسال اصل مدارک نیست و با آپلود کردن هم استعلام هویتی پنل انجام می‌شود.

رعایت نکات ضروری

راهنمای خرید بهترین پنل اس ام اسیادتان باشد به عنوان افراد حقوقی و حقیقی باید عکس‌های واضح برای اپراتور بفرستید که حتما با فرمت jpg , gif , png  باشد. همچنین لازم است علاوه بر کارت ملی، برگه دست‌نویس هم با امضا و تاریخی که مطابق با روز ارسال عکس باشد، داشته باشید.

تکمیل مدارک مهم‌ترین مرحله ثبت‌نام پنل است و تا مدارک کامل نشود، نمی‌توانید از خط اختصاصی استفاده کنید. در ضمن اگر کارت ملی ندارد، به کارتتان دسترسی ندارد و یا گمش کردید باید حتماً عکس تائید هویت را با گواهینامه یا پاسپورتی که هنوز اعتبار دارد، بگیرید.

اما خیلی از کاربران درباره این علت و شدت سختگیری‌ها می‌پرسند. متاسفانه در سال‌های گذشته به دلیل افزایش جرائم اینترنتی، انواع فیشینگ و ارسال پیام‌های نامناسب لزوم تائید هویت ضرورت بیشتری پیدا کرده و حتما باید برای همۀ کاربران انجام شود.

شروع کار با پنل پیامکی

با تائید هویت، خط و شماره‌ای که درخواست دادید به نام شما ثبت می‌شود و می‌توانید از همان لحظه ارسال پیامک‌های تبلیغاتی را شروع کنید.

ثبت‌نام بهترین پنل اس ام اس

راهنمای خرید بهترین پنل اس ام اسشرکت ارائه‌دهندۀ سامانه‌های اس ام اس ملی پیامک ده سال است که به کسب‌وکارهای مختلف در زمینه بازاریابی پیامکی مشاوره می‌دهد و کارشناسان تیم ما دربارۀ استفاده از تمام ابزارها و ماژول‌ها بر اساس استراتژی‌های تبلیغاتی کاربران را راهنمایی می‌کنند. از طرف دیگر، تعرفه و هزینۀ مناسب پنل ملی پیامک باعث شده تا این تبلیغات بسیار مناسب، کم هزینه و مقرون‌به‌صرفه باشد.

در صورتی که قصد خرید سامانه و درخواست خط دارید، می‌توانید در طول هفته و روزهای تعطیل با تیم پشتیبانی ملی پیامک بیشتر صحبت کنید و پنل اختصاصی خودتان را داشته باشید.

 




راهنمای خرید پنل اس ام اس

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟
ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک
ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه



منبع:https://www.melipayamak.com/blog/posts/how-to-buy-the-best-sms-panel/

,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اگر به دنبال کسب درآمد اینترنتی هستید، نمایندگی استار اس ام اس می‌تواند پیشنهاد جذابی برای شما باشد.

آخرین دیدگاه‌ها