معرفی بهترین افزونه های مدیریت کاربران وردپرس

[ad_1]



آشنایی با بهترین افزونه مدیریت کاربران وردپرس

طبق گزارش W3Techs، در سال 2022 حدود 43.2٪ از کل وب‌سایت‌های موجود در فضای اینترنت از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنند. آیا می‌دانید این درصد جذاب به چه معناست؟ یعنی از هر پنج وبسایت در دنیا، دو وبسایت بر پایه وردپرس بنا شده‌اند! در حال حاضر برای مدیریت کاربران در وردپرس محبوب و خوشنام، ابزارهای مختلفی به دنیا معرفی شده است. اگر مایلید با چند نمونه از بهترین افزونه‌های مدیریت کاربران وردپرس آشنا شوید، تا انتهای این مطلب از وبلاگ فراز اس ام اس با ما همراه باشید. در این مقاله کاربردی با 7 نمونه از بهترین افزونه مدیریت کاربران وردپرس برای بخش‌های مختلف سایت و کاربردهای اصلی سایت‌های اینترنتی آشنا خواهیم شد.

افزونه (plugin) وردپرس چیست؟ پاسخ به یک سوال همیشگی

پیش از آنکه به سراغ افزونه‌های جالب برای وردپرس برویم و بهترین نمونه‌ها را بشناسیم، بد نیست برای رفع ابهامات اولیه تلاش کنیم. اگر یک وبسایت فروشگاهی، آموزشی یا با هر کاربرد دیگری ایجاد کرده‌اید اما چندان دانش برنامه‌نویسی ندارید، به این بخش از مقاله خوش آمده‌اید؛ در این بخش به شما می‌گوییم افزونه یا پلاگین چیست و لزوم استفاده از آن در سایت‌های وردپرسی چگونه است.

افزونه (Plugin) درواقع کدهای آماده‌ای هستند که امکانات مختلف و کاربردی را به وبسایت شما اضافه می‌کنند. زمانی که برای خرید یک قالب وردپرسی اقدام می‌کنید، ساختار کلی سایت خود را تهیه کرده‌اید. مانند خانه‌ای که متراژ، قابلیت‌ها و فضاهای مشخصی دارد. با این حال اگر می‌خواهید تخت تاشویی داشته باشید که فضای کمتری از شما اشغال کند، یا سیستم روشنایی اتوماتیک را به خانه خود اضافه کنید، بدون شک باید به سراغ پلاگین‌ها بروید. درواقع یک پلاگین یا افزونه وردپرسی مانند یک پنل اس ام اس امکان فعالیت‌های مختلف با کمترین میزان صرف انرژی و وقت را برای شما فراهم می‌کند. با این حال پیش از خرید افزونه‌های وردپرس رایگان یا پولی، باید مشخص کنید که انتظارات شما از قابلیت‌های سایت چیست.

معمولا استفاده بیش از حد از افزونه‌های وردپرسی، سبب کندی سایت و حتی کاهش امنیت آن می‌شود. بنابراین در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به شما بگوییم بهترین افزونه‌های وردپرس کدام‌اند و چگونه می‌توان انتخاب‌هایی هوشمندانه در خرید یا دانلود افزونه‌های وردپرسی داشت.

آشنایی با بهترین پلاگین های وردپرس برای مدیریت محتوا و کاربران

1. افزونه ویرا؛ بهترین افزونه مدیریت کاربران وردپرس

پیش از آنکه هر قدمی برای تکمیل وبسایت وردپرسی خود بردارید، باید به فکر ساخت یک پنل کاربری حرفه‌ای، شیک و کاربردی باشید. معمولا تفاوتی ندارد که وبسایت شما فروشگاهی است یا خدمات دیگری ارائه می‌دهید؛ باید فضایی برای ثبت‌نام، ارسال پیامک احراز هویت و سایر خدمات ثبت نامی در نظر بگیرید. در حال حاضر افزونه‌های مختلفی برای این کار وجود دارد. با این حال افزونه ویرا یکی از بهترین گزینه‌ها و امن‌ترین پلاگین‌های مورد استفاده در این زمینه است.

شما می‌توانید با تهیه و نصب افزونه ویرا، اطلاعات هویتی کاربران را دریافت کرده و مسیر آسان و دلپذیری برای عضویت کاربران خود ایجاد کنید. همچنین در نظر داشته باشید که دریافت این اطلاعات و ذخیره آن‌ها به کمک ویرا، در اقدامات بازاریابی بعدی شما مانند اس ام اس مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ و اطلاع‌رسانی درباره تخفیف‌ها و حراجی‌های شما شدیدا کاربردی خواهد بود.

اس ام اس مارکتینگ به کمک نصب پلاگین وردپرس ویرا

2. افزونه Sucuri وردپرس؛ بهترین پلاگین برای حفظ امنیت سایت

آیا به‎‌دنبال بهترین افزونه مدیریت کاربران وردپرس خود هستید؟ دومین پیشنهاد ما در معرفی پلاگین‌های وردپرس، تهیه و نصب Sucuri است. در یک نگاه کلی، افزونه Sucuri شما را از حملات مختلفی مانند XSS، DDoS و خطرات بدافزارها حفظ می‌کند.

همچنین این افزونه رایگان با انواع افزونه رزرو آنلاین همکاری مناسبی دارد و برای شما امکان دریافت اطلاعات کاربران و حفظ آنان به بهترین و امن‌ترین شکل را فراهم خواهد کرد.

3. افزونه Yoast؛ مشهورترین پلاگین برای سئو سایت

امکان ندارد با دنیای سئو آشنایی نسبی داشته باشید و نام افزونه قدیمی، خوشنام و کاربردی Yoast را نشنیده‌ باشید. یوآست هر چیزی که برای موفقیت در دنیای سئو نیاز دارید را به شما هدیه خواهد داد؛ از امکان درج و ویرایش محتواهای متنی گرفته تا امکان تعیین عنوان سئو، توضیحات متا و سایر المان‌های مرتبط با سئو سایت.

همچنین شما می‌توانید با نصب افزونه گرویتی فرم به کمک یوآست بروید و فرآیند درخشیدن در دنیای سئو را عملی‎‌تر کنید. چرا که گرویتی فرم امکان اتصال به پنل‌های پیامکی را دارد و امکان استفاده از سایر روش‌های بازاریابی برای دریافت نتیجه از بازاریابی سئو مانند اس ام اس مارکتینگ و کامنت مارکتینگ را برای شما به همراه خواهد داشت؛ بنابراین اگر می‌خواهید تاثیر فعالیت هوشمندانه در دنیای وب را ببینید، نصب افزونه Yoast برای موفقیت در موتور جستجوی گوگل را فراموش نکنید.

آشنایی با افزونه یوآست و تاثیر آن بر سئو سایت

4. پلاگین ووکامرس؛ از افزونه های ضروری یک فروشگاه اینترنتی

یکی دیگر از مهم‌ترین و ضروری‌ترین افزونه‌ها برای وبسایت‌های فروشگاهی، افزونه مشهور ووکامرس (WooCommerce) است. این پلاگین کاربردی به شما اجازه می‌دهد محصولات خود را در سایت اضافه کنید و امکان ویرایش اطلاعات آن را داشته باشید. برخی از ویژگی‌های دیگر ووکامرس به شرح زیر است.

  • امکان ویرایش و اعمال قیمت برای هر محصول
  • امکان دسته‌بندی محصولات
  • امکان مشخص‌کردن روش پرداخت
  • امکان ساخت برچسب برای محصولات
  • امکان اضافه‌کردن بی‌نهایت محصول به سایت
  • امکان ساخت گالری تصاویر برای محصولات
  • امکان نمایش پرفروش‌ترین یا جدیدترین محصولات سایت به کاربر

همچنین ووکامرس با ایجاد ارتباط میان محصولات مشترک، فضایی دوست‌داشتنی و کاربرپسند برای مشتریان شما خواهد ساخت. با این حال اگر می‌خواهید یک فروشگاه اینترنتی معمولی نباشید، بهتر است به تهیه افزونه‌ها محدود نبوده و سری به مقاله چگونه یک محصول را برند کنیم در وبلاگ فراز اس ام اس نیز بزنید.

معرفی افزونه ووکامرس برای فروشگاه‌های اینترنتی

5. افزونه صفحه‌ساز المنتور؛ یکی دیگر از افزونه‌های جالب برای وردپرس

بدون نوشتن حتی یک خط کد، وبسایتی حرفه‌ای داشته باشید. پنجمین افزونه پیشنهادی ما برای وبسایت‌ها شما، پلاگین المنتور است. المنتور یک افزونه رایگان، کم‌حجم و البته حرفه‌ای محسوب می‌شود که با هزاران نصب فعال، توانسته است به یکی از قدرتمندترین صفحه‌سازهای وردپرس تبدیل شود. کمی صبر کرده و یک سایت ایده‌آل را در ذهن خود تصور کنید. به نظر شما چه المان‌هایی در این سایت فوق‌العاده وجود دارد؟ آیکون‌های شبکه اجتماعی، نوارابزارهای کاربردی، کاروسل‌ نظر مشتریان، سبدهای خرید جذاب، دکمه‌های پاپ آپ، فهرست مطالب و حتی آیکون‌های متحرک؟ المنتور این امکانات و ده‌ها ویژگی هیجان‌انگیز و کاربردی دیگر را در اختیار شما قرار خواهد داد؛ بنابراین برای داشتن یک افزونه سبک، سریع و البته ایمن، Elementor را در نظر داشته باشید.

6. افزونه اسپید کش برای افزایش سرعت وبسایت

افزونه LiteSpeed Cache یکی دیگر از بهترین پلاگین‌های وردپرسی است که مستقیما به هسته مرکزی سرور وب‌سایت شما متصل می‌شود. وظیفه اصلی افزونه اسپید کش افزایش سرعت بارگذاری مطالب و تصاویر و در نتیجه، افزایش سرعت کلی سایت است؛ بنابراین اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به کاهش لودینگ تایم صفحاتتان و برتری در صفحه SERP هستید، اسپیدکش پیشنهاد مناسبی برایتان خواهد بود.

تهیه افزونه اسپید کش برای کاهش زمان لودینگ سایت

7. افزونه Updraft Plus؛ پلاگینی دوست‌داشتنی برای بکاپ‌گرفتن از اطلاعات شما

آخرین پیشنهاد ما در این مطلب از وبلاگ فراز اس ام اس، تهیه و نصب افزونه کاربردی Updraft Plus است. اطلاعات وبسایت، یکی از مهم‌ترین دارایی‌های مدیران هر کسب‌وکار به‌شمار می‌آیند. تصور کنید ماه‌ها زمان و هزینه خود را برای برپایی یک وب‌سایت فروشگاهی محشر خرج کرده باشید و به سبب یک خطای ساده انسانی، تمامی این اطلاعات را در کسری از ثانیه از دست بدهید!

افزونه Updraft Plus یک پلاگین مشهور با بیش از 3 میلیون نصب در سراسر جهان است که بهترین روش پیشگیری از چنین فاجعه‌هایی به‌شمار می‌آید. معمولا Updraft Plus فضاهای متنوعی برای بکاپ‌گیری خودکار خود در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ از فضای DropBox و FTP تا ایمیل شخصی خود شما! بنابراین پیشنهاد می‌کنیم پس از تهیه ووکامرس، المنتور، ویرا و یوآست و ساختن یک وبسایت بی‌نظیر و حرفه‌ای، برای تهیه افزونه Updraft Plus اقدام کنید تا از زحماتی که تابه‌حال کشیده‌اید به بهترین شکل ممکن محافظت کرده باشید.

پلاگین Updraft Plus، بهترین افزونه مدیریت کاربران وردپرس

چرا انتخاب بهترین افزونه مدیریت کاربران وردپرس اهمیت زیادی دارد؟

در این مطلب از وبلاگ فراز اس ام اس سعی کردیم بهترین افزونه مدیریت کاربران وردپرس را به شما معرفی کنیم. با یک جستجوی ساده در اینترنت با ده‌ها نام و پلاگین مختلف برای وردپرس مواجه خواهید شد. بنابراین ممکن است از خودتان بپرسید چرا باید خودمان را به چند پلاگین محدود کنیم؟ مهم‌ترین نتیجه استفاده بیش از حد از افزونه‌ها، افت رتبه در گوگل است. معمولا نصب پلاگین‌های متعدد و گاها بی‌استفاده، سبب می‌شود سایت شما بیش از حد سنگین شده، سرعت آن کاهش یابد و حتی دچار جریمه‌های کلاه‌سیاه گوگل شوید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم از این مطلب جامع کمک گرفته و کلیه پلاگین‌هایی که نیاز دارید را از میان همین لیست انتخاب کنید. به نظر شما بهترین افزونه برای وردپرس کدام است؟ تجربیات خود درباره استفاده از پلاگین‌های مختلف را با ما به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

منبع:https://farazsms.com/introducing-the-best-wordpress-user-management-plugins/

,

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها