نمونه متن تبریک روز دانش آموز، 10 متن جذاب



13 آبان را باشکوه‌تر از همیشه برگزار کنید! برای جشن‌گرفتن یا تبریک‌گفتن روزهای خاص، همیشه نیازی به تهیه هدایای گران‌قیمت را برگزاری مراسمات خاص نیست؛ گاهی یک پیام کوتاه دوست‌داشتنی، شیرین و خلاقانه، می‌تواند مخاطبان شما را بیش از همیشه دلگرم کند. اگر در یک مدرسه یا محیط آموزشی کار می‌کنید، بدون شک از اهمیت سیزدهمین روز پاییزی آبان، یعنی روز دانش‌آموز آگاهید. در این مطلب همراه ما باشید تا علاوه‌بر ارائه چندین پیامک خلاقانه تبریک روز دانش‌آموز، با ساده‌ترین روش ارسال و نکته‌های کلیدی آن نیز آشنا شویم.

ارسال تبریک دانش آموز با پنل پیامکی؛ بهترین روش برای ارسال پیام‌های انبوه

معلمان، مدیران یا مسئولین اداری مدرسه‌ها، مسئولیت ارسال پیامک‌های تبریک روز دانش آموز را بر عهده می‌گیرند. با این حال نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید آن است که ارسال تعداد انبوهی پیامک از طریق خطوط شخصی، چند ایراد اساسی دارد.

  • ممکن است خط شما به دلیل ارسال پیامک بیش از حد، مسدود شود.
  • هزینه ارسال پیامک بسیار گران خواهد بود.
  • ارسال دستی پیامک‌ها، زمان بسیاری از شما خواهد گرفت.

بنابراین کمی دست نگه دارید و پیش از ارسال پیامک تبریک روز دانش آموز، به سراغ تهیه یک پنل اس ام اس بروید. این پنل‌های دوست‌داشتنی با قابلیت‌های بسیار متنوع، به شما کمک می‌کنند که لیست کاملی از مخاطبان خود تهیه کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن، پیام تبریک مورد نظرتان را برای دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها ارسال کنید.

ارسال پیامک تبریک روز دانش آموز به تلفن همراه آنان

چند نمونه پیام تبریک روز دانش آموز خلاقانه و زیبا

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در ارسال پیامک تبریک روز دانش آموز باید رعایت کنید، خلاقیت در عین اختصار است. به زبان ساده‌تر، سعی کنید در کوتاه‌ترین جملات، بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشید. همچنین در یک پنل پیامکی می‌توانید با ایجاد باشگاه مشتریان از مخاطبان خود، بانک اطلاعاتی جامعی از دانش‌آموزان خود داشته باشید تا علاوه‌بر پیام تبریک روز دانش‌ آموز، سایر پیام‌های مورد نظرتان را با دقت کافی ارسال کنید.

در ادامه همراه ما باشید تا چند نمونه پیامک‌ تبریک روز دانش آموز خلاقانه و زیبا را به شما ارائه دهیم.

تحصیل قوی‌ترین سلاحی است که می‌توان با آن دنیا را تغییر داد؛ روز دانش آموز مبارک.

….

درخت تو گر بار دانش بگیرد/به زیر آوری گرد نیلوفری را

….

مطالعه، تمرین، تکرار؛ کلید موفقیت در زندگی. روز دانش آموز مبارک.

….

همه ما دانش‌آموزان مدرسه زندگی هستیم و از هر لحظه زندگی، درس جدیدی می‌آموزیم. سیزده آبان بر شما دانش‌آموز کوشا مبارک باد.

….

درختت بارور با علم و دانش/همان معدن که پنهانی محصل/به فکر و ذکر داری صد معما/به خدمت نسل انسانی محصل

….

نمره های خوب به شما کمک خواهند کرد که وارد دانشگاه خوبی بشوید، شغل مناسبی پیدا کنید و زندگی خوبی را در کنار انسان‌های دوست‌داشتنی اطرافتان تجربه کنید. برای شما دانش آموز فرهیخته، پشتکار و سعادتمندی آرزومندیم.

….

چشم شما بود بیدار/ذهن شما بود هوشیار

هوش شما بود سرشار/پرتوان و پرکارید

قدر زندگانی را/قیمت جوانی را/معنی شکفتن را

شما همیشه بدانید

….

زمان بهترین دوست و سخت‌ترین دشمن شماست؛ آنچه مهم است، چگونگی استفاده شما از این طلای بی‌قیمت است! روز دانش‌آموز بر شما مبارک.

….

هرکسی در جستجوی دانش است/اجر او تا منزلش در زایش است

او قدم هایش در راه خداست/علم نافع مایه آرامش است

روز دانش آموز مبارک

….

ستاره و ماهی درخشانی دانش آموز/به دنبال نمره و کامی دانش آموز

در این جهان تاریک و بی نور/همان اختر درخشانی دانش آموز

….

با این حال در نظر داشته باشید که نیازی نیست عینا همین متن‌ها را در پیامک تبریک روز دانش‌آموز خود استفاده کنید؛ شما می‌توانید با تغییر جمله‌ها، اضافه‌کردن نام مدرسه و موسسه یا حتی اضافه‌کردن یک جمله کوتاه شخصی‌سازی‌شده، در انتقال احساس مثبت، تاثیرگذارتر عمل کنید.

ارسال پیامک خلاقانه؛ ساده‌ترین روش انتقال حس مثبت به دانش آموزان 

تاثیر ارسال پیامک‌های تبریک را دست کم نگیرید!

جیمی برت، یکی از رهبران خوش‌نام حوزه رهبری و کوچینگ درباره اهمیت ارسال پیامک به مخاطبان می‌گوید: «زمانی که افراد در موسسه و گروه‌های ما، در تاریخ یا مناسبت خاصی قرار می‌گیرند، تصمیم هوشمندانه‌ای است که با یک پیام کوتاه، از آن‌ها تقدیر کرده یا به آن‌ها تبریک بگوییم». او همچنین درباره انتخاب یک روش اطلاع‌رسانی صحیح ادامه می‌دهد: «پیامک‌های تبریکی، یک راه عالی هستند تا تاثیر مثبتی از خود نشان داده و خاطره‌ای خوش از خود برجای بگذاریم».

آیا به دنبال راهی برای صمیمی‌ترشدن با دانش‌آموزان و شاگردان خود می‌گردید؟ در چنین حالتی نباید از تاثیر ارسال پیامک‌ تبریک روز دانش آموز غافل شوید. همچنین به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر ابتدای مسیر هستید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، به سراغ ابزارهای کمکی مانند افزونه پنل کاربری بروید. این افزونه به شما کمک می‌کند اطلاعات کاربرانی که در وبسایت مدرسه یا موسسه شما ثبت نام کرده را استخراج کنید و بر اساس پترن دلخواهتان، پیامک تبریک را برای آن‌ها به‌صورت خودکار بفرستید.

با افزونه دیجیتس؛ هوشمندانه‌تر از همیشه اس ام اس تبریک ارسال کنید

یکی دیگر از ابزارهای کاربردی برای موسسه‌ها، آموزشگاه‌ها و مدارس، افزونه دیجیتس است. نصب این افزونه روی سایت موسسه این امکان را فراهم می‌کند که کاربران بدون نیاز به داشتن ایمیل و فقط به کمک شماره تلفن همراه، در وبسایت شما ثبت نام کنند؛ بنابراین نصب افزونه دیجیتس شما را در مراحل بعدی یعنی ارسال پیامک تبریک، پیامک‌های اطلاع‌رسانی و حتی نظرسنجی‌های آنلاین، بسیار کمک خواهد کرد.

آشنایی با افزونه دیجیتس برای وردپرس

کدام مراکز برای ارسال متن به دانش‌آموزان و اولیا به پنل پیامکی نیاز دارند؟

در یک نگاه کلی، هر موسسه، آموزشگاه و مدرسه، نیاز به یک پنل پیامکی بهینه دارد. ارسال پیامک‌های انبوه برای دانش‌آموزان، دانشجویان و شاگردان موسسات، به پیامک‌های تبریکی محدود نمی‌شود. بسیاری از مواقع نیاز است برای اطلاع‌رسانی درباره شهریه، یک متن درخواست شهریه از اولیا ارسال کنید. گاهی هم برای ارسال زمان‌بندی امتحانات، تغییرات ناگهانی در برگزاری کلاس‌ها و درخواست حضور در جلسات، نیاز دارید تا تعداد زیادی اس ام اس ارسال کنید.

انجام چنین فعالیت‌هایی به‌صورت دستی و وارد کردن شماره تلفن مخاطبان به‌صورت تکی، می‌تواند انرژی و زمانی وصف‌ناپذیر از شما بگیرد؛ بنابراین پیشنهاد ما به شما تهیه یک پنل پیامکی مقرون به صرفه، هوشمند و کاربردی است تا به کمک آن، فرآیندهای اداری موسسه را بهتر از قبل انجام دهید.

معرفی پنل‌های پیامکی برای ارسال انبوه پیام‌های تبلیغاتی

پنل پیامکی فراز اس ام اس در مناسبت‌های خاص، همراه شما است

در این مطلب از وبلاگ فراز اس ام اس با کاربردهای پیامک‌های تبلیغاتی، مخاطبان آن‌ها و 10 نمونه از خلاقانه‌ترین پیامک‌های تبریک روز دانش آموز آشنا شدیم. پیشنهاد می‌کنیم همین حالا سری به بخش «تعرفه‌ها و امکانات» بزنید تا بهترین بسته پنل پیامکی را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید با شماره‌گیری شماره تلفن 02174853 از مشاوره رایگان متخصصان فراز اس ام اس نیز بهره‌مند شوید.



منبع:https://farazsms.com/students-day-greeting-text/

,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها