پنل اس ام اس مرکزی ، شروع تبلیغات هدفمند با یک کلیک

[ad_1]

هر کسب‌وکار فعال یا بیزینسی که به تازگی راه‌اندازی شده، به دنبال جذب مشتریان بیشتر و بیشتر است تا هم در عرصۀ برندسازی موفق باشد و هم فروش بالایی را تجربه کند. کسب‌وکارها برای رسیدن به این موفقیت باید سراغ تبلیغات هدفمند بروند، اما چه تبلیغاتی می‌تواند موثر و نتیجه‌بخش باشد؟ پنل اس ام اس مرکزی ابزار تبلیغات موثر در اراک و دیگر شهرهای استان مرکزی است که در این مقاله مفصل درباره‌اش صحبت خواهیم کرد و مشاوره‌های لازم را ارائه می‌دهیم.

برای شروع کار و ثبت‌نام دریافت پنل، کد تخفیف زیر را استفاده کنید و در ادامه همراهمان باشید.

سامانه ارسال پیامک کوتاه !

سامانه ارسال پیام کوتاه ابزار تبلیغات هدفمندیست که در مقدمه به آن اشاره کردیم. اما یک سوال مهم، سامانه چیست و دریافت آن چقدر هزینه نیاز دارد؟

سامانه پیامکی، نرم افزاری آنلاین است که روی هر مرورگری با دسترسی به اینترنت به راحتی قابل استفاده است. کاربر در هر نقطه‌ای که باشد، می‌تواند با رمز عبور و نام کاربری‌اش به راحتی وارد پنل شده و ارسال پیامک انبوه داشته باشد.

چرا ملی پیامک؟

پنل ارسال پیام کوتاه چیست؟بسیاری از کسب‌وکارها نیاز به تحقیق دربارۀ انتخاب بهترین شرکت‌ ارائه‌دهندۀ سامانۀ پیامکی دارند. من هم در این مقاله می‌خواهم ملی پیامک را به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های سامانه‌های پیامکی معرفی کنم و در همین پاراگراف دلایل این انتخاب را توضیح خواهم داد.

پشتیبانی تیم ملی پیامک در تمام روزهای هفته و حتی روزهای تعطیل در کنار کاربران است. یعنی هر روزی که کاربر قصد ارسال پیامک داشته باشد، با خیال راحت می‌تواند روی راهنمایی تیم پشتیبانی حساب باز کنید و به صورت تلفنی و تیکتینگ با آنها در ارتباط باشید.

اگر کسب‌وکاری دارید، حتماً در جریان قیمت تبلیغات هستید. توصیه می‌کنم به این مورد هم توجه کنید که تعرفه ارسال پیامک در مقایسه با دیگر روش‌های تبلیغاتی مناسب‌تر است و ملی پیامک هم بر اساس نیاز و بودجه‌ای که کسب‌وکارهای مختلف دارند، 4 نوع پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری طراحی کرده است.
خدمات وب‌سرویس برای فروشگاه‌های آنلاین و کسب‌وکارهای اینترنتی قابلیت دیگریست که ملی پیامک در اختیار کاربرانش قرار داده تا بتوانند از طریق اتصال پنل پیامکی به سایت، ارسال خودکار پیامک‌هایی مانند سفارش محصول، وضعیت ارسال و … را داشته باشند.
بانک شماره‌های متنوع ملی پیامک که شامل شماره‌های مختلف استان، اصناف و مشاغل و … می‌شود، دیگر قابلیت ملی پیامک برای تبلیغات انبوه و هدفمند است.

بانک شمارۀ پنل اس ام اس مرکزی

اولین قابلیت پنل اس ام اس مرکزی دسترسی کاربر به بانک شماره شهرستان‌های سراسر استان است. این بانک شماره معمولاً برای تبلیغات انبوه استفاده می‌شود و کاربر با رعایت مواردی مانند

  • متن جذاب پیامک
  • آدرس فروشگاه یا لاینک سایت در انتهای متن
  • ارسال در زمان مناسب

می‌تواند تعداد زیادی از مخاطبان را به مشتری تبدیل کند. این بانک سیمکارت‌های اعتباری و دائمی همراه اول استان مرکزی شامل شهرستان‌های زیر می‌شود:

 آستانه، آشتیان، اراک، پرندک، تفرش، توره، خمین، خنداب، داوداباد، دلیجان، رازقان، رحیم آباد، زاویه، زرندیه، ساوه ، سنجان، شازند، شهرصنعتی ساوه، غرق آباد،  فرمهین، قورچی باشی، مامونیه، محلات، مهاجران، رمیلاجرد، نراق، نوبران، نیمور، هندودر، کرهرود، کمیجان

بانک شماره‌های اصناف و مشاغل

دومین قابلیت پنل اس ام اس مرکزی بانک شماره جامع اصناف مختلف است. کسب‌وکارهایی که مشتری عموم ندارند، مثلاً در کار فروش مصالح ساختمانی یا لوازم و تجهیزات جانبی هستند، مانند کسب‌وکارهای دیگر نیاز به سایت و البته تبلیغات پیامکی دارند. اما بر خلاف فروشگاه‌ها یا موسسات آموزشی این گروه باید تبلیغاتشان را برای اصناف مرتبط با خودشان بفرستند و از این طریق بازاریابی هدفمند را شروع کنند.

بانک شماره اصناف پنل پیامکی استان مرکزی شامل گروه‌های شغلی زیر است:

مشاغل گروه آموزشی پنل اس ام اس مرکزی

 پروژه‌های دانشگاهی، تدریس خصوصی، تدریس رشته‌های ورزشی، آموزش زبان، آموزش فرصت‌های دانشجویی، آموزش فنی‌وحرفه‌ای، تدریس موسیقی، آموزش هنرهای‌ زیبا، تدریس علوم کامپیوتر، آموزش درس‌های کنکور

مشاغل اتومبیل و خدمات پنل پیامک اراک

ارتباط ایرانسل، ارتباط بی‌سیم، ارتباط تالیا، تعمیر موبایل، ارتباطات تلفن تصویری، خدمات اس ام اس، خدمات مخابرات، ارتباط خریدار خط، ارتباط خط موبایل، تلفن سانترال، ارتباط فیش، ارتباط گوشی، لوازم و تجهیزات موبایل، ارتباط کارت تلفن

اصناف شاخۀ ارتباطات و موبایل پنل پیامکی استان مرکزی

ارتباط ایرانسل، ارتباط بی‌سیم، ارتباط تالیا، تعمیر موبایل، ارتباطات تلفن تصویری، خدمات اس ام اس، خدمات مخابرات، ارتباط خریدار خط، ارتباط خط موبایل، تلفن سانترال، ارتباط فیش، ارتباط گوشی، لوازم و تجهیزات موبایل، ارتباط کارت تلفن

مشاورین املاک استان مرکزی پنل اس ام اس در مرکزی

اجاره مسکونی،  املاک صنعتی، باغ و زمین، پیش‌فروش، خدمات ساختمانی، دکوراسیون و طراحی داخلی، فروش آپارتمان، مشارکت در ساخت، مشاورین املاک، فروش و توزیع مصالح ساختمانی، ویلا، خانه‌های قدیمی و کلنگی

مشاغل و گروه‌های خدماتی پنل اس ام اس مرکزی

بازار آماده به کار، بازارکار استخدام، پیمانکاری، بازاریابی، سرمایه‌گذاران، شراکت‌ها، بازار کار نمایندگی، کاریابی، باشگاه و سالن ورزشی، کارگزاری بیمه، تایپ و تکثیر، خدمات ترجمه، تعمیر لوازم، توزیع کالا، چاپ و تبلیغات، خدمات حمل‌ونقل، خدمات اداری، خدمات بازرگانی، تجهیزات و کالای پزشکی، خدمات مجلس و تشریفات، آژانس مسافرتی، خدمات منزل، زیبایی و بهداشت، خدمات ماشین‌های اداری، خدمات روانشناسی و مشاوره

بانک شماره لوازم منزل پنل پیامک در اراک

لوازم منزل، سازوآلات موسیقی، اسباب‌بازی، لوازم و تجهیزات پزشکی، انواع دکور و تزئینات، حراج خانگی، حیوانات خانگی، انواع ظرف و ظروف، فروشگاه فرش و موکت، لوازم اتاق خواب، لوازم اداری، لوازم التحریر، لوازم بچه‌گانه، لوازم گوناگون، تجهیزات مهندسی، وسایل ورزشی و خدمات باشگاه، لوازم یدکی، لوازم نصب آنتن، انواع فروش کتاب

ارسال پیامک بر اساس جنس

قابلیت سوم پنل اس ام اس مرکزی ارسال پیامک بر اساس جنسیت است. احتمالاً در حال حاضر این سوال برایتان پیش آمده که چرا باید بر اساس جنسیت هم تبلیغات پیامکی داشت؟!

استخر و خدمات ماساژ، سالن زیبایی و آرایشگاه، کلینیک پوست و مو و …. برخی از مشاغلی هستند که خدماتشان را فقط به زنان یا مردان ارائه می‌دهند. این دسته از کسب‌وکارها برای تبلیغات هدفمند می‌توانند بر اساس بانک شماره ایرانسل (به‌روزرسانی در سال 1400) ارسال پیامک تبلیغاتی داشته باشند و فقط برای مشتری واقعی‌شان پیامک بفرستند تا زودتر به نتیجۀ مورد نظرشان برسند.

بانک شماره اختصاصی !

ارسال پیامک بر اساس کد پستیبعد از بانک شماره‌های پنل اس ام اس مرکزی نوبت این است که بانک شماره خودتان را داشته باشید.  پیشنهاد می‌کنم هر شماره‌ای از قبل دارید را در قسمت دفترچه تلفن پنل ذخیره کنید، همچنین بعد از دریافت پنل، در صورت تمایل مشتری، شماره‌شان را ذخیره کنید و دسته‌بندی‌هایی مانند کسانی که همیشه از شما خرید می‌کنند، در تخفیف خردید کردند یا حداقل یکبار به شما سری زدند، داشته باشید.

این گروه از مشتریان به خوبی با خدمات، کالا و البته کیفیت کارتان آشنا هستند و بهتر است اولین گروهی باشند که پیامک تبلیغاتی‌تان را دریافت می‌کنند.

آشنایی مختصر با استان مرکزی !

استان مرکزی در نزدیکی پایتخت با ۲۹٬۵۳۰ کیلومترمربع و ۱٬۴۲۹٬۴۷۵ نفر جمعیّت، یکی از مهم‌ترین مناطق صنعتی کشور است. وجود پالایشگاه و صنایع پتروشیمی، شهرک‌های صنعتی و صنایع غذایی بازار، تجارت و اقتصاد استان را حسابی داغ و پر رونق کرده است. با وجود شرکت‌های مختلف و برندهای خوش‌نام، تبلیغات و حذب مشتری در این استان را دست‌کم نگیرید.

پنل پیامکی ابزار تبلیغات هدفمند با تعرفه مناسب را در اختیارتان قرار داده تا بتوانید بر اساس آموزش‌ها و اصول اس ام اس مارکتینگ به راحتی و با ارسال یک پیامک محصولاتتان را بفروشید و جذب مشتری داشته باشید.

آموزش‌های بیشتر تیم ملی پیامک را هم از ویدئوهای آپارات و مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی دنبال کنید و از همین ابتدای کار تبلیغات هدفمند را شروع کنید.

پنل اس ام اس مرکزی

جمع‌بندی

پنل اس ام اس مرکزی یکی از سریعترین راه‌ و روش‌ها برای تبلیغات هدفمند و اصولی، بازاریابی و جذب مشتریست. در نتیجه پیشنهاد می‌کنم هر نوع تبلیغاتی را که شروع کردید حتماً در کنارش ارسال پیامک هدفمند هم داشته باشید.

در صورتی که نیاز به مشاوره‌های بیشتری در این مورد دارید، همکاران تیم پشتیبانی از طریق تماس با 02163404 به شما پاسخ خواهند داد و البته در انتهای همین متن، در قسمت نظرات هم می‌توانید هر سوالی دارید، برایمان بنویسید تا فوراً به آن پاسخ دهیم.




پنل اس ام اس مرکزی ، شروع تبلیغات هدفمند با یک کلیک

[ad_2]

منبع:https://www.melipayamak.com/blog/posts/markazi-province-sms-panel/

,

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها