افزایش 10 ریالی قیمت پیامک

[ad_1]

براساس جدول 5 لایحه بودجه کل کشور در سال 1403 به قیمت هر پیامک 10 ریال اضافه شده است. یعنی از تاریخ 1403/01/01 به جای مصوبه 30 ریالی مجلس، 40 ریال به تعرفه هر پیامک اضافه خواهد شد. برای خواندن متن کامل خبر در ادامه با ما همراه باشید.

افزایش قیمت پیامک در سال 1403

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین و به گزارش ملی پیامک طبق جداول بودجه کل کشور، با افزایش 10 ریالی قیمت پیامک در سال 1403 روبرو خواهیم بود. این افزایش مبلغ از منابع درآمدی بودجه از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات است و روی تمام پیامک‌ها اعمال می‌شود. یعنی چه با سیم کارت شخصی پیامک بفرستید و چه از پنل پیامکی استفاده کنید، از این پس 10 ریال روی تعرفه هر پیامک افزوده می‌شود.

قانون افزایش قیمت پیامک طبق مصوبه مجلس و بر اساس بند «ی» تبصره 6 لایحه بودجه از سال 1401 شروع شد. این مبلغ پیش از این مصوبه جدید 30 ریال بود که از طرف مراجع قانونی صرف امور خیریه می‌شده است. در سال 1403 نیز قرار است این 10 ریال اضافی براساس بند (ش) ماده ۷۲ قانون به جوانی جمعیت اختصاص داده شود. بنابراین با این افزایش قیمت پیامک، به صورت تخمینی ۸۰۰ میلیارد تومان درآمد ایجاد خواهد شد.

بنابراین تمام اپراتورهای تلفن همراه و اپراتورهای ارائه دهنده خدمات مخابراتی، ملزم هستند علاوه‌بر قیمت هر پیامک، 40 ریال نیز به حساب درآمد عمومی خزانه‌داری کل کشور نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران واریز کنند.

چنانچه به اطلاعات بیشتری درباره قیمت پیامک در سال 1403 نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به مقاله هزینه ارسال پیامک در سال 1403 بزنید.

افزایش قیمت ده ریالی روی هر پیامک

ملی پیامک، پیشرفته‌ترین سامانه پیامکی

در این مطلب کوتاه به افزایش قیمت پیامک در سال 1403 پرداختیم. به طور خلاصه، در سال جدید علاوه‌بر مبلغ خام هر پیامک، 4 تومان (40 ریال) نیز از ارسال کنندگان دریافت خواهد شد. در آخر چنانچه به پنل پیامکی نیاز دارید و دوست دارید از تعرفه خرید پنل پیامکی باخبر شوید، با شماره 02163404 تماس بگیرید تا همکاران ما در بخش پشتیبانی شما را راهنمایی کنند.

[ad_2]

منبع:https://www.melipayamak.com/blog/posts/sms-cost-increased/

,

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها