بهترین پیام تبلیغاتی برای فروش چه ویژگی‌هایی دارد؟

[ad_1]

بهترین پیام تبلیغاتی برای فروش

همگی می‌دانیم که یکی از بهترین راه‌ها برای یافتن کاربران و مخاطبین بیشتر استفاده از پیامک‌های تبلیغاتی است. ما از پیام تبلیغاتی برای فروش، جذب کاربران و مخاطبین بیشتر و اطلاع رسانی استفاده می‌کنیم. اگر دقت کرده باشید روزانه تعداد زیادی پیام تبلیغاتی برای هر فرد از طریق سرویس‌های پیامکی ارسال می‌شود که ممکن است در طول روز از هر ده پیامک، فقط یکی از آن‌ها را بخواند. به نظر شما علت آن چیست؟

علت آن تکراری بودن و جذاب نبودن پیام‌های تبلیغاتی است. یک پیام تبلیغاتی برای فروش باید به گونه‌ای باشد که بتواند افراد را مجاب به باز کردن آن پیام تبلیغاتی کند. بنابراین مهم‌ترین امر در استفاده از سرویس‌های پیامکی این است که پیام جذاب و گیرا باشد. در این مقاله قصد داریم تا نکاتی را درباره نوشتن و انتخاب بهترین پیام تبلیغاتی برای فروش را برای شما بیان کنیم.

اصول نوشتن پیام تبلیغاتی برای فروش

اصول نگارش پیام تبلیغاتی برای فروش

همانطور که می‌دانید متن پیامک‌ها محدودیت کلمه دارند. بنابراین باید در کمترین کلمات بیشترین بازدهی را ایجاد کنید. کلمات ابتدایی پیام تبلیغاتی شما بسیار مهم هستند زیرا اولین کلمات دقیقاً همان قسمتی از پیام هستند که مخاطب آن را می‌بیند. بنابراین باید با همان کلمات اول جذب شود و پیامک شما را باز کرده و به طور کامل بخواند. برای مثال می‌توانید عبارت مهم و جذاب خود را با علائمی مانند ستاره یا گیومه برجسته کنید تا بیشتر در چشم مخاطب جلوه کند. نکته دیگری که حائز اهمیت است، نوشتن اصل مطلب در همان ابتدای پیام تبلیغاتی است. پیامک تبلیغاتی خود را هیچ وقت با نوشتن جملاتی خشک آغاز نکنید. در ادامه به نکات دیگری از نوشتن یک پیام تبلیغاتی برای فروش اشاره خواهیم کرد.

زمان مناسب و فرد مناسب را در نظر بگیرید

باید همیشه در نظر داشته باشید که پیام تبلیغاتی خود را می‌خواهید برای چه اشخاصی در چه ردیف شغلی بفرستید تا بتوانید بهترین پیام را آماده کنید. اگر در نظر نداشته باشید که به چه افرادی می‌خواهید پیام ارسال کنید و پیام تبلیغاتی خود را برای افرادی بفرستید که هدف شما نیستند، نه تنها وقت و هزینه خود را تلف کرده‌اید، بلکه به هدف خود نیز نخواهید رسید. بنابراین واجب است که تحلیلی دقیق و هوشمندانه داشته باشید و جامعه هدفی درست را انتخاب کنید. برای مثال می‌توانید از مشتریان سابق خود که سابقه خرید از شما داشته‌اند، استفاده کنید پس حتما بانک اطلاعاتی مشتریان خود را جمع آوری کنید.

زمان مناسب را نیز در نظر بگیرید. گاهی بعضی از پیام‌‌های تبلیغاتی فقط برای فصلی خاص هستند یا برای مثال اگر قصد فروش پوشاک زمستانه فروشگاه خود را دارید، بهترین زمان برای ارسال پیام، فصل پاییز و ابتدای زمستان است. اگر شما پیام تبلیغاتی خود را در فصل بهار ارسال کنید، افراد توجهی به پیام شما نشان نخواهند داد و شما با انتخاب زمانی نادرست برای ارسال پیام، منابع خود را به هدر داده و به هدف خود نخواهید رسید.

شروعی جذاب داشته باشید

شروعی جذاب داشته باشید

همانطور که گفتیم شروع پیام تبلیغاتی برای فروش مهم‌ترین بخش پیامک تبلیغاتی است. زیرا اولین قسمت‌هایی که مخاطب آن را می‌خواند، همان ابتدای پیامک‌های تبلیغاتی است. برای جذاب‌تر کردن شروع پیام‌های تبلیغاتی می‌توانید از کلمات جذاب و وسوسه‌انگیز استفاده کنید. یا می‌توانید شروعی صمیمانه داشته باشید. شروعی صمیمانه معمولاً می‌تواند در مخاطب اعتماد ایجاد کند. برای مثال در ابتدای پیامک‌ها اسم شخص آورده شود. این نوع پیامک‌ها بیشتر حس صمیمیت و اعتماد ایجاد می‌کنند.

پیشنهاد‌های جذاب بدهید

همیشه در پیام‌های تبلیغاتی خود، به کاربران و مخاطبین خود امتیازی بدهید تا کاربران ترغیب شوند که پیام شما را باز کرده و از آن استفاده کنند. این کار اثربخشی بیشتری نسبت به پیام‌هایی دارد که صرفاً متنی تبلیغاتی را ارسال می‌کنند. همچنین برای اثربخشی بیشتر در پیام‌ تبلیغاتی برای فروش خود از کلمات وسوسه‌انگیز مانند تخفیف یا تخفیف ویژه استفاده کنید.

متن پیامکی خود را کوتاه بنویسید

باید دقت داشته باشید که متن پیام تبلیغاتی برای فروش خود را باید کوتاه بنویسید و در عین کوتاهی اصل مطلب را نیز بیان کند. همچنین باید توجه داشته باشید که در پیام تبلیغاتی خود از کلمات تخصصی و پیچیده استفاده نکنید و همه چیز را شفاف و به درستی بیان کنید.

خلاقیت داشته باشید

متن پیام تبلیغاتی برای فروش کوتاه و جذاب باشد

هیچ‌گاه از خلاقیت غافل نشوید. خلاقیت در پیام تبلیغاتی برای فروش دقیقاً همان عنصری است که هر فرد به آن نیاز دارد. خلاقیت به این معنی است که شما متنی را بنویسید که نسبت به متن‌های انبوهی که روزانه آن‌ها را می‌بینیم متفاوت باشد.

مشخصات خود را فراموش نکنید

و به عنوان آخرین نکته فراموش نکنید که مشخصات خود را نیز در آخر پیامک تبلیغاتی بنویسید. پیشنهاد می‌دهیم هم مشخصات خود را بنویسید و هم آدرس سایت خود را در پیام تبلیغاتی قرار دهید.

نمونه متن پیامک‌های تخفیف

برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی تخفیف‌دار باید همیشه مناسبت‌ها را در نظر بگیرید و بهترین زمان‌ها را انتخاب کنید. برای مثال، بلک فرایدی و نوروز بهترین زمان‌ها برای ارسال پیام‌های تخفیف‌دار است. برای مثال:

  • برای خوش‌تیپ‌ترین دامادهای دنیا! تخفیف داریم روی کت و شلوارها. * فقط تا پایان هفته*
  • امسال عید برنامه سفرت چیه؟ اگه تا فردا سفرتو رزرو کنی تخفیف ۱۰ درصدی تورهای نوروزی رو دریافت می‌کنی. اینم از عیدی ما.

نمونه متن پیامک‌های اطلاع رسانی

پیامک‌های اطلاع‌رسانی شاید بیشترین پیام‌هایی هستند که در طول روز برای هر فردی ارسال می‌شود. بنابراین خلاقیت باید عنصر اصلی این گونه پیام‌ها باشد. برای مثال:

  • دلت می‌خواد پوستت بدرخشه؟
  • شیرینی عیدتو خودت بپز!

نمونه متن پیام تبلیغاتی برای فروش

نمونه پیام تبلیغاتی برای فروش

نمونه متن پیامک تبلیغاتی مانند پیامک رستوران‌هاست. در این گونه پیام‌ها باید توجه داشته باشید که زمان ارسال این گونه پیامک‌ها در طول روز یا ماه بسیار مهم است. برای مثال:

  • غذای لذیذ فقط چند قدم با تو فاصله داره! *تحویل رایگان*
  • امشب شام برنامت چیه؟! پیتزاتو سفارش بده!!! سیب زمینی ویژه با تحویل رایگان

نتیجه گیری

در این مطلب سعی کردیم تا اصول نوشتن یک پیام تبلیغاتی برای فروش را برای شما بیان کنیم. برای این که منابع خود را از دست ندهیم باید متن پیام تبلیغاتی خود را به درستی انتخاب کنیم و دقت زیادی در زمان ارسال آن داشته باشیم. همچنین باید دقت داشته باشیم که جامعه هدف انتخابی ما دقیقاً همان افرادی باشند که پیام تبلیغاتی ما برایشان مفید خواهد بود. با رعایت این نکات می‌توانید به نتیجه مطلوب خود برسید.

پرسش‌های پرتکرار

۱.      چگونه متن پبام تبلیغاتی جذاب برای فروش ارسال کنیم؟

همانطور که می‌دانید متن پیامک‌ها محدودیت کلمه دارند. بنابراین باید در کمترین کلمات بیشترین بازدهی را ایجاد نید. کلمات ابتدایی پیام تبلیغاتی شما بسیار مهم هستند زیرا که اولین کلمات دقیقاً همان قسمتی از پیام هستند که مخاطب آن را می‌بیند. بنابراین باید با همان کلمات اول جذب شود و پیامک شما را باز کرده و به طور کامل بخواند.

۲.     راهکارهای جذاب کردن پیام تبلیغاتی برای فروش چیست؟

  • متن پیامک کوتاه و جذاب
  • متن پیامکی دارای پیشنهاد‌های جذاب
  • شروعی مناسب و جذاب
  • ارسال پیامک تبلیغاتی در زمان مناسب
  • ارسال پیامک تبلیغاتی به جامعه هدف درست
  • خلاقیت

۳.    زمان مناسب برای ارسال پیام تبلیغاتی یعنی چه؟

گاهی بعضی از پیام‌‌های تبلیغاتی فقط برای فصلی خاص هستند. برای مثال اگر قصد فروش پوشاک زمستانه فروشگاه خود را دارید، بهترین زمان برای ارسال پیام، فصل پاییز و ابتدای زمستان است. اگر شما پیام تبلیغاتی خود را در فصل بهار ارسال کنید، افراد توجهی به پیام شما نشان نخواهند داد و شما با انتخاب زمانی نادرست برای ارسال پیام، منابع خود را هدر داده و به هدف خود نخواهید رسید.

۴.    چطور باید جامعه هدف خود را انتخاب کنیم؟

باید همیشه در نظر داشته باشید که پیام تبلیغاتی خود را برای چه اشخاصی در چه ردیف شغلی می‌خواهید بفرستید تا بتوانید بهترین پیام را آماده کنید. اگر در نظر نداشته باشید که به چه افرادی می‌خواهید پیام ارسال کنید و پیام تبلیغاتی خود را برای افرادی که هدف شما نیستند بفرستید، نه تنها وقت و هزینه خود را تلف کرده‌اید بلکه به هدف خود نیز نخواهید رسید. بنابراین واجب است که تحلیلی دقیق و هوشمندانه داشته باشید و جامعه هدف درست را انتخاب کنید. برای مثال می‌توانید از مشتریان سابق خود که سابقه خرید از شما داشته‌اند استفاده کنید.

امتیاز به این مطلب

[کل: ۰ میانگین: ۰]

[ad_2]

منبع:https://sms.ir/best-commercial-message-sale/

,

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها