راه های افزایش فروش آجیل و خشکبار با پیامک های تبلیغاتی


راه های افزایش فروش آجیل و خشکبار با پیامک های تبلیغاتی

وقتی نوبت به ایجاد یک کمپین بازاریابی برای افزایش فروش آجیل و خشکبار می‌شود، پیامک یک ابزار بازاریابی ارزان و کاربردی خواهد بود. پیامک نوعی پیام با نرخ باز شدن و بازگشت سرمایه بالاست که تمام رقبا را به چالش می‌کشد. به لطف پتانسیل نامحدود پیامک، شما نیز می‌توانید به کسب و کار خود رونق ببخشید. اما چگونه می‌توان با متن تبلیغات آجیل و خشکبار به فروش بالا رسید؟ در این بررسی به راه‌های افزایش فروش آجیل و خشکبار با پیامک‌های تبلیغاتی اشاره می‌کنیم.

بازاریابی پیامکی چیست؟

بازاریابی پیامکی روشی برای ارسال پیام‌های بازاریابی از طریق پیامک است. این نوعی بازاریابی انتخابی است که در آن مشتریان برای دریافت اطلاعات مشترک می‌شوند. مخفف «SMS» خدمات پیام کوتاه است. این ارتباط ممکن است یک گفتگوی یک به یک بین کارمند و مشتری باشد یا حتی می‌تواند بخشی از پیامک انبوه ارسال شده به گروهی از مشتریانی باشد که برای دریافت پیامک، شماره تماس خود را در اختیار شما قرار داده‌اند.

مزایای پیامک برای افزایش فروش آجیل و خشکبار

مزایای پیامک برای افزایش فروش آجیل و خشکبار

  • در بیشتر نقاط جهان، مردم تلفن همراه دارند. این بدان معناست که کمپین بازاریابی پیامکی شما می‌تواند به همه گروه‌های مردم برسد.
  • در طول فروش زمستانی، پیامک نه تنها می‌تواند ترافیک شما را بالا ببرد، بلکه گردش مالی شما را نیز افزایش می‌دهد. نرخ تبدیل پیامک به طور متوسط ۳ برابر بیشتر از یک ایمیل است.
  • پیام متنی ۵ برابر بیشتر از یک ایمیل باز می‌شود. همچنین دارای نرخ خواندن ۹۷ درصد است. با توجه به تعداد درخواست‌های دریافت شده توسط مصرف کنندگان در دوره قبل از فروش، این رقم قابل توجهی است.
  • سرعت بالا هم در ارسال و هم در باز کردن جالب توجه است. زیرا ۹۰ درصد پیامک‌ها در عرض ۴ دقیقه پس از دریافت خوانده می‌شوند.
  • پیامک یک ابزار تبلیغات و تبدیل مؤثر است که امکانات بی‌پایان دارد. درج لینک‌ها، (CTA)، صفحات فرود، نقشه‌ها و غیره در پیامک امکان‌پذیر است.

همانطور که می‌بینید، پیامک رسانه ایده آلی برای ارتباط شفاف و قدرتمند در دوره فروش است. پیامک همچنین می‌تواند راهی برای جذب مردم به حضور در مغازه آجیل فروشی باشد، بنابراین احتمالاً خرید اضافی را افزایش می‌دهد. در واقع، فروش خصوصی ۲۰ درصد از کل گردش مالی را در دوره‌های تبلیغاتی تشکیل می‌دهد. بنابراین کمپین بازاریابی باید قبل از فروش شروع شود.

راه های افزایش فروش آجیل و خشکبار با پیامک های تبلیغاتی

با نزدیک شدن به شروع فصل فروش، زمان آن رسیده است که پیامک را به استراتژی بازاریابی دیجیتال خود اضافه کنید. در ادامه چند کار وجود دارند که می‌توانید انجام دهید تا ارسال پیامک فوق العاده مؤثر واقع شود:

کمپین‌های جداگانه ای راه اندازی کنید

یک اس ام اس ۱۶۰ کاراکتر است، بنابراین  پیامک باید با کلمات جذاب همراه باشد. با گروهی از مخاطبین شروع کنید، ببینید چه نوع پیام‌هایی خوب هستند. آمارهای کمپین تلفن همراه اول به شما امکان می‌دهند تعامل را ارزیابی کرده تا پیام خود را برای کمپین دوم اصلاح کنید. سپس شانس خود را برای هجوم مشتریان به فروشگاه خود به حداکثر برسانید.

راه های افزایش فروش آجیل و خشکبار با پیامک های تبلیغاتی

پیشنهادات پیامکی منحصر به فرد بدهید

یکی از کارآمدترین راه‌ها برای جذب مشتریان و دستیابی به افزایش فروش، ارائه پیشنهادهای تبلیغاتی است. ارائه پیشنهادهای تبلیغاتی به شما کمک می‌کند تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. همچنین اجرای پیشنهادهای تبلیغاتی از طریق بازاریابی پیامکی، انگیزه مشتریان را برای اقدام برای خرید ایجاد می‌کند. به وفادارترین مشتریان خود تخفیف‌ها و تبلیغات ویژه را از طریق پیامک ارائه دهید. مثلاً در متن تبلیغات آجیل و خشکبار بنویسید:

«با نمایش این پیامک ۱۰ درصد تخفیف اضافی در خرید آجیل دریافت کنید.»

«با خرید در آخر هفته از طریق این لینک، ۱۰ درصد در خرید آجیل پس انداز کنید.»

پیامک‌ها باید پیشنهاداتی باشند که مشتریان در جای دیگری نتوانند آنها را پیدا کنند، این پیامک‌های انحصاری دلیلی برای ماندن در لیست مخاطبین شما به افراد می‌دهد و همچنین به شما امکان می‌دهد بازگشت سرمایه یک کمپین را محاسبه کنید.

در زمان مناسب پیامک دهید

اگر قصد فروش فوری دارید، به خریداران احتمالی خود اطلاع دهید. به این ترتیب، آنها می‌توانند مطمئن باشند که در زمان مناسب برای خرید حاضر خواهند شد. آیا هیچ یک از اقلام پرفروش شما در شرف فروش هستند؟ حسادت ایجاد کنید و با این واقعیت بازی کنید که پیشنهاد شما محدود است، ارتباط شما مطمئناً پس از پایان فروش در ذهن مخاطبان شما باقی خواهد ماند و فروش خود را افزایش خواهید داد. همچنین می‌توانید زمانی که فروش خصوصی نزدیک می‌شود، یادآوری کنید. برای مثال، در متن تبلیغات آجیل و خشکبار موارد زیر را بنویسید:

«دوشنبه آینده افتتاحیه فروش محصولات ویژه ما در مغازه برگزار می‌شود. برای اطلاع اینجا را کلیک کنید.» هر مشتری را که روی لینک کلیک می‌کند به یک گروه تماس جدید اضافه کنید.

در ادامه به چهار راه اساسی برای افزایش فروش آجیل و خشکبار با پیامک های تبلیغاتی اشاره می‌کنیم:

جمع آوری بازخورد را در نظر بگیرید

دریافت بازخورد مشتری در مورد محصول شما و عملکرد آن بسیار حیاتی است. بازخورد به شما کمک می‌کند بدانید که آیا کار را درست انجام می‌دهید یا برای عملکرد بهتر باید هر چیزی را در محصولات خود بگنجانید. آیا به ارزشی که محصول به آنها اضافه می‌کند اهمیت می‌دهند؟ اگر محصول شما به مشتریان کمک کند تا به آنچه می‌خواهند برسند، باز خواهند گشت. برعکس آن هم صادق است.

به عنوان شرکتی که می‌خواهد به یک سیستم مشتری محور برای همه و منافع کل شرکت دست یابد، باید به دیدگاه مشتری توجه کنید و به ترجیحات آنها پاسخ دهید تا از طریق توسعه محصول پیشرفته، تجربه آنها را بهبود ببخشید. این امر مستلزم داشتن سیستمی است که به شما کمک می‌کند تا از مشتریان بازخورد دریافت کرده تا نظرات آنها را جمع آوری کنید.

بازاریابی پیامکی یک سیستم عالی برای مشتریان شماست تا در مورد محصولات و خدمات به شما بازخورد بدهد. این مهم به شما این مزیت را می‌دهد که بدانید مشتریانتان چه می‌خواهند و بر اساس ایده‌های هیجان‌انگیز مشتریان، محصول دیگری تولید کنید که مشتریان ممکن است دوستش داشته باشند.

افزایش فروش آجیل و خشکبار با پیامک های تبلیغاتی

پیام شخصی را به مخاطبان خود ارسال کنید

مشتریان شما از اینکه در جمع با آنها صحبت شود متنفر هستند. شخصی بودن در متون به پیام لحنی دوستانه می‌دهد. برای اینکه پیام خود را منحصربه‌فرد جلوه دهید، باید از کلمات خودمانی استفاده کنید. این نوع لحن باعث می‌شود پیام به نظر برسد که از طرف یک فرد می‌آید و گیرنده را هدف قرار می‌دهد.

پیام‌های متنی که شخصی به نظر می‌رسند مشتریان را به اقدام دعوت می‌کنند. این باعث می‌شود آنها فکر کنند که شما به علایق و ترجیحات آنها علاقه‌مند هستید و باعث می‌شود احساس ویژه‌ای داشته باشند. پیام‌های خود را سازمانی و رسمی نشان ندهید، پیام‌های خود را طوری بنویسید که تصور کنند به صورت حضوری با مشتریان خود صحبت می‌کنید.

برای نوشتن و اطمینان از متن تبلیغات آجیل و خشکبار به موارد زیر توجه کنید:

  • هنگام صحبت با مخاطبان از زبان ساده استفاده کنید.
  • از کلماتی استفاده کنید که متن را شخصی جلوه دهند.
  • با انبوه مخاطبین متنی ارتباط عاطفی برقرار کنید.

این روش بازاریابی پیامکی برای روزهای تولد و تعطیلات ایده‌آل است. به مشتریان خود نشان دهید که در مورد آنها فکر می‌کنید و می‌دانید چه چیزی برایشان مهم است.

از (Call-To-Action) استفاده کنید

اقدام به عمل یا (Call-To-Action) گیرندگان را برای فروش تشویق می‌کند. تحقیقات نشان می‌دهند که مشتریان زمانی که کلمات کوتاه و صریح آنها را برای انجام عمل اغوا می‌کنند، سریع‌تر پاسخ می‌دهند. نمونه‌های عالی از عبارات دعوت به اقدام عبارتند از:

  • اینجا را کلیک کنید
  • هم اکنون خریداری کنید
  • پیامک کنید تا برنده شوید

این‌ها معمولاً گیرندگان را وادار می‌کنند تا اقدام کنند. ‌(CTA‌) هایی که برای مصرف کننده مزایا دارند، فروش را نیز افزایش می‌دهند.

نتیجه‌گیری

  • گنجاندن بازاریابی پیامکی به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی شما برای فروش آجیل و خشکبار می‌تواند مؤثر باشد.
  • ارسال پیامک پراستفاده‌ترین ویژگی در هر تلفن همراه و پراستفاده‌ترین شکل ارتباطی در جهان است.
  • مردم ترجیح می‌دهند به متن تبلیغات آجیل و خشکبار توجه کنند تا اینکه با شما تماس بگیرند یا ایمیل بزنند.
  • شما می‌توانید برای ارسال پیام برای فروش آجیل و خشکبار و سایر امور از خدمات متنوع و گسترده مجموعه ایده پردازان استفاده کنید.

پرسش‌های پرتکرار

۱. مزایای پیامک برای افزایش فروش آجیل و خشکبار چیست؟

پیامک نرخ باز شدن ۹۷ درصد را دارد و به دلیل آنکه همه افراد با گوشی هوشمند کار می‌کنند، این روش بهترین راه تبلیغاتی خواهد بود.

۲. راه های افزایش فروش آجیل و خشکبار با پیامک های تبلیغاتی چیست؟

ارسال پیامک در زمان مناسب، ارائه پیشنهادات تخفیف‌دار، دریافت بازخورد و نظر سنجی و ارسال پیام‌های شخصی به شما در افزایش فروش کمک می‌کند.

امتیاز به این مطلب

[کل: ۰ میانگین: ۰]



منبع:https://sms.ir/selling-nuts-sms-ads/

,
Share:

ارسال یک پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها